فروش اینترنتی از روز اول با جواد یاسمی

در یک پروفایل حرفه‌ای چه باید بگنجانیم؟

آنچه در این مقاله می خوانید:

شرح شما و کسب‌وکارتان در بسیاری از جاها، از شبکه‌های اجتماعی تا اطلاعیه‌های مطبوعاتی، دیده می‌شود. بنابراین، درست کردن پروفایل حرفه‌ای شما سودمند است. بریونی توماس از بازاریابی دقیق و بی‌نقص راهنمایی‌هایی ارائه می‌دهد

یک پروفایل حرفه‌ای و خوب نوشته‌شده، بخش ضروری از ابزارهای فروش و بازاریابی شماست. اگر به خوبی انجام شود، می‌تواند شرکت شما را به تصویر بکشد و صلاحیت‌هایتان را از طریق کارکنانتان نشان دهد. اما اگر بد نوشته شود، مردم یا از وجود تیم عالی شما بی‌خبر می‌مانند یا به آن باور نمی‌کنند.

مقدمه‌ای مختصر و مفید درباره شرکتتان ضروری است؛ اما از معرفی حرفه‌ای افراد کلیدی غافل نشوید. هر کسی که در حال شبکه‌سازی، تماس تلفنی یا کار با مشتریان است، نماینده‌ی کسب‌وکار شماست.

سرمایه‌گذاری زمان و انرژی، و شاید کمی کمک از متخصص کپی‌رایتینگ، برای آماده‌سازی یک پروفایل آماده (که ممکن است به آن نمونه‌ی آماده یا متن از پیش آماده شده هم گفته شود) بسیار ارزشمند است؛ این پروفایل را می‌توان در موارد زیر، و بسیاری از موارد دیگر، استفاده کرد:

  • (روی شما) لینکدین پروفایل
  • در توپیشنهادهاجایی که شما تیم را معرفی می‌کنید
  • رو وب‌سایت شما ;
  • در پایین صفحه اطلاعیه‌های مطبوعاتی ;
  • به عنوانمشخصات گویندهاگر میزبان یا سخنران یک مراسم هستید
  • روپوشهوب‌سایت‌ها
  • رویانجمن صنفیوب‌سایت‌ها

عناصر کلیدی رزومه حرفه‌ای شما

برای شروع، به این پرسش‌ها فکر کنید:

  • کار شما چیست و برای چه کسی انجام می‌دهید؟
  • چند وقت است که در این حرفه کار می‌کنید؟
  • زمینه تخصصی یا مهارت ویژه شما چیست؟
  • مهم‌ترین و برجسته‌ترین اتفاقات یا پیشرفت‌های شغلی شما چه بودند؟
  • با چه مشتریان برجسته‌ای کار کرده‌اید؟
  • چه نمونه‌هایی با مدرک، از توانایی‌های خود دارید؟
  • آیا جایزه‌ای یا تقدیری دریافت کرده‌اید؟
  • چه مدارکی دارید؟
  • ارزش‌های شما چیستند و چرا این کار را انجام می‌دهید؟
مشاهده این مطلب  باز کردن رشد از طریق سئوی سازمانی SaaS

ابتدا یک بیوگرافی ۲۰۰ کلمه‌ای بنویسید و سپس آن را با کوتاه کردن، برای استفاده در زمینه‌های مختلف، به فرمت‌های گوناگون تبدیل کنید. همچنین توصیه می‌کنم از کلمات کلیدی مناسب برای پروفایل‌های آنلاین استفاده کنید. اما در این کار، خوانایی متن برای یک انسان واقعی را فراموش نکنید.

جواد یاسمی (متخصص سئو)

جواد یاسمی (متخصص سئو)

مشاوره و مجری سئو سایت های کارخانه ها برندها با بهترین و بزرگترین تیم سئو در ایران | سئو با جواد یاسمی

آخرین مقالات

لیست ایمیل و پیامک خود را به راحتی افزایش دهید
در سالی که تجارت الکترونیک بیش از هر زمان دیگری رونق دارد، ممکن است به دنبال راه‌های جدیدی برای متمایز...
چه زمانی باید لیست ایمیل خود را پاکسازی کنید
چه زمانی باید مشترکان غیرفعال را از فهرست ایمیل خود حذف کنید؟ ساختن لیست ایمیل، به‌طور طبیعی، بخش مهمی...
۱۰ خبرنامه عالی سئو: تسلط بر جستجو از طریق ایمیل
خبرنامه‌های سئو به شما کمک می‌کنند تا با آخرین اخبار دنیای بهینه‌سازی موتورهای جستجو به روز باشید و استراتژی‌های...
درس‌های خدمات مشتری برای خرده فروشان
برای خرده فروشان کوچک در خیابان اصلی، شرایط می‌تواند دشوار باشد. مشتریان به دنبال اجناس ارزان و همچنین...
آغاز کار با پینترست در کسب و کار شما
پینترست شبکه اجتماعی‌ای است که امکان ذخیره، مرتب‌سازی و مدیریت تصاویر و دیگر محتواها مانند ویدئو و مقالات...
شروع کار با اینستاگرام برای کسب‌وکار شما
اینستاگرام اینستاگرام شبکه اجتماعی‌ای است که در ابتدا امکان اشتراک‌گذاری عکس و فیلم را فراهم می‌کرد....

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • تماس
  • تلگرام
  • واتساپ
× Send

خدمات سئو، طراحی سایت و گوگل

رتبه 1 گوگل باشید.

سفارش دهید >> 09376996070