افزایش مخاطبین در لینکدین یا توییتر میتواند به شما در یافتن تامینکنندگان، دریافت پاسخ سریع به سوالات تجاری و یا ایجاد سرنخهای فروش جدید کمک کند. پس چگونه میتوانید مخاطبین خود را افزایش دهید؟
چرا میخواهید مخاطبین خود را افزایش دهید؟ آیا برای یافتن مشتریان جدید یا هدایت ترافیک به سایتتان است؟ کانالهای مختلف، رویکردهای متفاوتی میطلبند. برای مثال، افزایش مخاطبین در فیسبوک فواید متفاوتی برای رشدتان خواهد داشت لینکدین پیشنهادها
تمام تماسها را ثبت کنید.چه در فضای آنلاین و چه در رویدادها، جلسات و کنفرانسها با افراد جدید آشنا شوید، حتماً اطلاعات شبکههای اجتماعی تمام افراد جدیدی که با آنها آشنا میشوید را دریافت کنید. توییتر نام کاربری، پروفایل لینکدین و صفحه فیسبوک
فقط کار یا فقط تفریح؟فقط به خاطر اینکه کسی را در یک انجمن اجتماعی یا چت آنلاین ملاقات کردهاید، او را از خود دور نکنید. با این حال، در محیطهای اجتماعی سعی نکنید خیلی با اصرار چیزی را بفروشید، ممکن است بیشتر از آنچه فکر میکنید، دیگران را آزار دهید.
دانستن مخاطبان شما فعالیتهای جمعآوری اطلاعات تماس خود را با توجه به هر شبکه اجتماعی به طور مناسب تنظیم کنید. لینکدین برای مخاطبین تجاری در مورد روابط و تعاملات، ممکن است شیوهی ارتباط شما در توییتر و فیسبوک متفاوت باشد. مطمئن شوید که با مخاطبان بالقوهتان با لحنی متناسب با هر پلتفرم تعامل میکنید.
با دنبالکنندگان فعلی خود در ارتباط باشید.پس شما در توییتر، لینکدین و فیسبوک فعال هستید، در انجمنها نظر میدهید و وبلاگ شخصی دارید. حالا مطمئن شوید که مقالات روزنامهها و مجلات تخصصی را میخوانید تا بتوانید اطلاعات مرتبط را به اشتراک بگذارید و توییت کنید و دنبالکنندگان خود را از آخرین اخبار صنعت مطلع نگه دارید.
هدف اصلی را نشانه بگیر.آیا شریک تجاریای با ارتباطات بسیار قوی میشناسید؟ در این رابطه سرمایهگذاری کنید، زیرا میتواند دریچهای به تعداد زیادی ارتباط جدید باشد. فقط به صورت آنلاین ارتباط برقرار نکنید، بلکه تلاش کنید… رویارویی حضوری با آنها در نمایشگاه تجاری بگویید.
بگذارید توییت کنند.بسیاری از مخاطبین آفلاین شما احتمالا در توییتر هستند، پس با ایمیل از آنها بخواهید شما را دنبال کنند و شما هم آنها را دنبال خواهید کرد. اما از همه مهمتر، مطمئن شوید توییتهایتان مرتبط، جالب و دوستانه روی پیامهای تبلیغاتی یا معرفی محصول تمرکز نکنید، بلکه توییتهای خود را با موضوعات گستردهتر و بهروزرسانیهای مربوط به صنعت خود متنوع کنید.
ارتباطات خود را در لینکدین تقویت کنید.با مرور شبکه مخاطبان خود، تعداد مخاطبینتان را افزایش دهید. لینکدین میزان نزدیکی شما به افراد را محاسبه میکند و میتوانید از ارتباطات مشترک بهعنوان نقطهی شروع برای برقراری ارتباط با افراد جدید استفاده کنید. مخاطبین جدید شما را از طریق دوستان و شرکای تجاری خود به طیف وسیعتری از افراد معرفی میکنند.
نه. جامعهای بساز در فیسبوکاینجا جایی است که طرفداران و مشتریان فعلی شما گرد هم میآیند، پس باید با رویکردی متفاوت با آنها تعامل کنید. با این حال، مکان مناسبی برای راهاندازی کمپینهای تبلیغاتی دهان به دهان است تا افراد بیشتری، شاید دوستان آنها، به جمع طرفداران شما بپیوندند. پیام اصلی صفحات شما باید این باشد که این مکان، فضایی برای ارتباطات اجتماعی است، نه فقط تبلیغ برند یا کسبوکار شما.
هرگز فرصتی را از دست نده.گاه گاهی از بازدیدکنندگان وبسایت، دنبالکنندگان توییتر یا بازدیدکنندگان صفحه فیسبوک خود بپرسید که آیا مایلند به فهرست پستی شما بپیوندند. برای سهولت کار، لینکی به صفحه ثبتنام در وبسایت خود ارائه دهید.