09376996070 | شروع کسب و کار آنلاین به صورت حرفه ای

۲۰ نکته برتر لینکدین

آنچه در این مقاله می خوانید:

لینکدین بزرگ‌ترین شبکه حرفه‌ای جهان است و هدف آن، اتصال حرفه‌ای‌های جهان برای افزایش بهره‌وری و موفقیت آن‌هاست.

به با لینکدین شروع کنید پروفایل شخصی و صفحه شرکت را باید ایجاد کنید، اما بعد چه؟

لوان وایز توضیح می‌دهد که چه کاری باید انجام شود.

اولین برداشت خوبی ایجاد کنید.

مطمئن شوید که خودتان را به طور (مناسب/شایسته/درست) معرفی می‌کنید. بهترین راه ممکن با عکس پروفایل مناسب، عنوان قوی و تکمیل تمامی بخش‌های کلیدی

آدرس اینترنتی خود را شخصی‌سازی کنید

جزئیات مشخصات خود را در کارت ویزیت، امضای ایمیل و به‌عنوان لینکی در بخش «درباره ما» وب‌سایت خود قرار دهید.

از فروش تند و زننده اجتناب کنید.

لینکدین جایی برای ارائه خدمات نیست، پس هرگونه فهرست‌های گلوله‌دار درباره خدماتتان را حذف کنید و به جای آن، لینک‌هایی با محتوای غنی که کارهایتان را برجسته می‌کنند، اضافه کنید. می‌توانید ویدیو و اسناد را به بخش خلاصه و تجارب پروفایل خود اضافه کنید.

ارتباط با شما را آسان کنید.

اطلاعات تماس خود را به‌طور واضح در پروفایل لینکدین خود نمایش دهید. شماره تلفن و آدرس ایمیل خود را در بخش خلاصه، به‌عنوان فراخوان به اقدام، و همچنین در قسمت اطلاعات تماس وارد کنید.

به آنچه به اشتراک می‌گذاری فکر کن.

تنظیمات و حریم خصوصی خود را بررسی کنید. قبل از به‌روزرسانی پروفایل یا انتشار هرگونه محتوایی، مطمئن شوید که می‌دانید چه اطلاعاتی را با شبکه خود به اشتراک می‌گذارید. مثلاً آیا موافقید که شبکه شما تمام ارتباطات شما را ببیند؟

خدمات سئو وردپرس در بهترین سطح کیفیتی و کمیتی به صورت فول پکیج 0 تا 100 بهینه سازی سایت و فضای مجازی ارائه می شود.

۶. افزودن مخاطبان موجود

آن جعبه یا کشوی کارت ویزیت‌هایی را که جمع کرده‌ای نگاه کن. رویدادهای شبکه‌سازی و جلسات، و آنها را به شبکه لینکدین خود اضافه کنید.

صمیمی باشید

درخواست ارتباط خود را شخصی‌سازی کنید! همیشه یادداشتی کوتاه بنویسید که نشان دهد چگونه یکدیگر را می‌شناسید.

شبکه‌ی لینکدین خود را بسازید

به دنبال افراد جدیدی برای ارتباط باشید. برای شخصی‌سازی درخواست ارتباط، از دکمه‌ی «ارتباط» روی پروفایل افراد استفاده کنید.

از درخواست‌های کلی خودداری کنید.

با استفاده از موبایل وقتی پروفایل کسی را می‌بینید، سه نقطه در بالا سمت راست وجود دارد. روی آن‌ها بزنید تا بتوانید درخواست ارتباط را شخصی‌سازی کنید – هیچ بهانه‌ای پذیرفته نیست!

به ادب و نزاکت خود توجه کن.

وقتی کسی درخواست ارتباط شما را پذیرفت، تشکر کنید و ادامه‌ی مکالمه را برقرار کنید.

درخواست‌های لینکدین خود را مدیریت کنید

وقتی درخواست ارتباطی دریافت می‌کنید، سه گزینه دارید:

  • نادیده بگیرید – اگر آن شخص را نمی‌شناسید و با معیارهای مخاطب هدف شما همخوانی ندارد، اشکالی ندارد.
  • قبول کن، اگر طرف رو می‌شناسی اشکالی نداره. اما فقط تیک سبز یا دکمه‌ی قبول رو نزن. جواب بده، تشکر کن برای ارتباط، و مکالمه رو ادامه بده.
  • پیامی بفرستید. اگر دعوت از کسی است که نمی‌شناسید یا مطمئن نیستید که در گروه مخاطبان هدف شما قرار می‌گیرد، به بخش دعوت‌ها رفته و در قسمت «شبکه من» و «مدیریت همه»، پیامی برای کسب اطلاعات بیشتر ارسال کنید.

بررسی کنید چه کسی دارد نگاه می‌کند.

برای مشاهده این اطلاعات، به حساب پریمیوم لینکدین نیاز دارید. اگر فرد مورد نظر در شبکه شماست و اخیراً با او در ارتباط نبوده‌اید، پیامی کوتاه برای احوالپرسی ارسال کنید. اگر در شبکه شما نیست، می‌توانید با او تماس بگیرید و ببینید آیا می‌توانید کمکی به او بکنید یا خیر. مشاهده پروفایل شما توسط او را بهانه‌ای برای شروع مکالمه قرار دهید.

از فرصت‌ها برای برقراری ارتباط استفاده کنید.

می‌توانید با نگاهی به اعلان‌هایتان، موضوعاتی برای شروع مکالمه مانند تغییر شغل و تولدها را پیدا کنید. اگر مرتبط باشد، با فرد مورد نظر تماس بگیرید.

کمک کن

مطالب (مثل نوشته‌های بلندتر از به‌روزرسانی‌های معمولی)، عکس‌ها، ویدئوها یا ایده‌های خود را با شبکه‌تان به اشتراک بگذارید. سعی کنید حداقل هفته‌ای یک بار چیزی را به اشتراک بگذارید تا در دید شبکه‌تان باشید.

قالب محتوا را در نظر بگیرید.

انتخاب کنید قالبی که با محتوای شما تناسب دارد را انتخاب کنید. ایده، فرم کوتاه (تا ۶۰۰ کاراکتر) است و می‌تواند علاوه بر متن، شامل لینک، عکس و ویدئو باشد. مقاله، محتوایی بلند است و باید بینش و نظر در مورد موضوعی را ارائه دهد.

از هشتگ استفاده کنید

این به کاربران و ویراستاران لینکدین کمک می‌کند تا در صورت جستجو، پست‌های شما را پیدا کنند.

محبت را با دیگران تقسیم کنید.

لایک، نظر و اشتراک‌گذاری کنید محتوا توسط شبکه‌ی شما منتشر شده است. هر وقت خواستید در معرض دید آن‌ها قرار بگیرید این کار را انجام دهید، اما به یاد داشته باشید که بقیه افراد شبکه‌ی شما هم فعالیت شما را در صفحه اخبار خود می‌بینند.

سئو در مشهد توسط بهترین شرکت و تیم سئو یعنی یاسئومی برای کسب و کارها و شرکت ها ارائه می شود.

از افراد تشکر و قدردانی کن

در محتوای خود از افراد نام ببرید، در این صورت آنها زمانی که به کمکشان نیاز باشد، اعلانی دریافت خواهند کرد.

به روز باشید

نگاه کن به خلاصه روزانه برای جدیدترین خبرهای مهم. اگر برای شما یا کسب‌وکارتان مرتبط است، با اشتراک‌گذاری و نظر دادن وارد شوید.

از افراد باخبر پیروی کنید.

افراد، اینفلوئنسر‌ها و کسب‌وکارهای مرتبط را دنبال کنید تا اخبار و اطلاعات بیشتری از صنعت مورد نظرتان در صفحه اخبار خود دریافت کنید. از اطلاعات به‌دست‌آمده استفاده کنید تا با دیگران ارتباط برقرار کرده و گفتگو را آغاز کنید.

جواد یاسمی (متخصص سئو)

جواد یاسمی (متخصص سئو)

استراتژیست و مشاور سئو سایت های شرکتی، فروشگاهی، کارخانه ها و برندها با بهترین و بزرگترین تیم سئو در مشهد، تهران و ایران | سئو (SEO) با جواد یاسمی 09376996070

آخرین مقالات مرتبط

اشتباهات رایج در مسیر سئو ویدیویی

نقطهٔ تلاقی سئو ویدیو و شبکه‌ های اجتماعی: تاکتیک‌ هایی برای پیروزی

ویدیو در مرکز توجه ویدیو حالا به یکی از قدرتمندترین اشکال محتوا تبدیل شده است. از بلاگ‌پست‌های ساده و...
۱۲ معیار طلایی شبکه‌های اجتماعی که باید در سال ۱۴۰۴ دنبال کنید (و چرا)

۱۲ معیار طلایی شبکه‌ های اجتماعی که باید در سال ۱۴۰۴ دنبال کنید (و چرا)

مقدمه: هر عددی، عدد نیست! وقتی وارد داشبورد اینستاگرام یا لینکدین می‌شویم، با انبوهی از عدد و نمودار...
معرفی AI Max در کمپین‌های جستجوی گوگل | جهش در نرخ تبدیل با هوش مصنوعی کنترل‌پذیر

معرفی AI Max در کمپین‌های جستجوی گوگل | جهش در نرخ تبدیل با هوش مصنوعی کنترل‌ پذیر

گوگل بار دیگر مرزهای تبلیغات دیجیتال را با راه‌اندازی قابلیت AI Max for Search جابه‌جا کرد. این قابلیت...
۲۵۰ هشتگ برتر تیک‌تاک در سال ۲۰۲۵ + آموزش استفاده برای افزایش بازدید و رشد صفحه

۲۵۰ هشتگ برتر تیک‌تاک

هشتگ‌ها معجزه نیستند، اما اگر به‌درستی استفاده شوند، می‌توانند نقش تعیین‌کننده‌ای در رشد مخاطب و ارتقاء...
نمایش نشان تأیید هویت لینکدین در اپلیکیشن_ های شخص ثالث فعال شد (1)

نمایش نشان تأیید هویت لینکدین در اپلیکیشن‌ های شخص ثالث فعال شد

لینکدین مسیر تأیید هویت را فراتر از مرزهای خود توسعه می‌دهد در یکی از مهم‌ترین گام‌های خود برای تقویت...

زمان‌ بندی پست در فیسبوک: چگونه در ۳ قدم ساده، حضور حرفه‌ ای و بدون استرس بسازید

اگر از تلاش‌های بی‌نتیجه برای انتشار منظم در فیسبوک خسته شده‌اید، وقتش رسیده به روش حرفه‌ای‌ها روی بیاورید:...
لینک گذاشتن توی پست‌ های لینکدین

آیا افزودن لینک در پست‌های لینکدین باعث کاهش بازدید می‌شود؟ برعکس، باعث افزایش تعامل است

آیا لینک گذاشتن در پست‌های لینکدین باعث کاهش بازدید می‌شود؟ بررسی کامل با داده‌های واقعی برای سال‌ها،...
سئو چیست؟ راهنمای جامع و به_ روز برای فهم دقیق SEO در سال 1404

سئو چیست؟ راهنمای جامع و به‌ روز برای فهم دقیق SEO در سال 1404

در دنیای دیجیتال امروز، حضور در نتایج برتر موتورهای جست‌وجو مانند گوگل، برای هر کسب‌وکار یا وب‌سایتی...
۲۳ کمپین تبلیغاتی موفق که دنیای برندینگ را متحول کردند

۲۳ کمپین تبلیغاتی موفق که دنیای برندینگ را متحول کردند

در دنیای بازاریابی و تبلیغات، رقابت شدیدتر از همیشه است و تنها برندهایی برنده‌اند که بتوانند پیام خود...
۵ روش هوشمندانه برای رصد تبلیغات رقبا

۵ روش هوشمندانه برای رصد تبلیغات رقبا

تحلیل رقبا یکی از مهم‌ترین بخش‌های هر استراتژی بازاریابی دیجیتال حرفه‌ایه. اما متأسفانه خیلی از کسب‌وکارها...

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سفارش تبلیغات محیطی (بیلبورد، هدایا ویژه و …) | 09339159432

سفارش تبلیغات دیجیتال (طراحی سایت، سئو، اینستاگرام و ..) | 09376996070