09376996070 (سفارش سئو، سایت و تبلیغات)

تأثیر تصاویر بر موفقیت بازاریابی ایمیلی

آنچه در این مقاله می خوانید:

بازاریابی ایمیلی، با توانایی هدف قرار دادن کاربران ثبت‌نام‌کرده که برند شما را می‌شناسند، ابزاری ارتباطی با پتانسیل بی‌نظیر است. اما طراحی ایمیل‌ها و تصاویری که استفاده می‌کنید می‌تواند موفقیت یا شکست یک کمپین را رقم بزند. جوهر بدبو

کمپانی‌های کمی در حال بهینه‌سازی یا آزمایش تأثیر تصاویر بر عملکرد ایمیل‌ها هستند. در شرکت ما، سه روش پیدا کرده‌ایم که تصاویر در آن‌ها تأثیر مثبتی بر … داشته‌اند. بازاریابی ایمیلی عملکرد

رفع مشکلات نمایش تصویر

چند بار شده که ایمیل را باز کنید و به جای تصاویر، مربع‌های خالی بزرگ یا علامت‌های ایکس قرمز ببینید؟ این اتفاق معمولا وقتی ایمیل از فرستنده‌ای که در دفترچه آدرس شما نیست دریافت می‌کنید می‌افتد، چون بیشتر برنامه‌های ایمیل قبل از دانلود تصاویر، نیاز به تایید شما دارند.

در اینجا، بازاریابان در اولین گام دچار اشتباه می‌شوند و ریسک می‌کنند که کاربر ایمیل را بدون آنکه حتی بخواهد به پایین‌تر از جعبه‌های تصویر بزرگ خالی برود و محتوای نوشتاری را بخواند، حذف کند.

عکس‌ها را دقیقا در ابعاد مورد نیاز ذخیره کنید و در قالب ایمیل آن‌ها را تغییر اندازه ندهید. سپس ابعاد عرض و ارتفاع را در برنامه بازاریابی ایمیلی حذف کنید. به این ترتیب، اگر گیرنده شما را به دفترچه تلفن خود اضافه نکرده باشد، تصاویر گم‌شده به‌جای یک کادر خالی، به‌طور کامل ناپدید می‌شوند.

پیاده‌سازی این روش، نرخ کلیک ایمیل‌های ما را تا ۱۰ درصد افزایش داده است.

تحقیق درباره انواع تصویر

طراحان وب و نویسندگان محتوا‌ی خوب، کلمات و عباراتی را که مشتریان جستجو می‌کنند و به آن‌ها واکنش نشان می‌دهند، بررسی می‌کنند. یک متخصص بازاریابی ایمیلی خوب، این موضوع را به نوع تصاویری که مردم با آن‌ها ارتباط برقرار می‌کنند، گسترش می‌دهد.

مشاهده این مطلب  نیچ مارکتینگ چیست؟ + آموزش مرحله به مرحله راه اندازی نیچ مارکت

بله، مرحله‌ی نهایی فرآیند خرید مشتری به تصویر و جزئیات کامل محصول نیاز دارد، اما اولین تصویری که مشتری را به این زنجیره هدایت می‌کند ممکن است هیچ ربطی به محصول شما نداشته باشد.

ما با ارسال دو نوع ایمیل، یکی با تصویر کارتریج‌های جوهر و دیگری فقط با لوگوی تولیدکننده، آزمایش کردیم و ایمیل دوم بازدیدکنندگان و تبدیل‌های بسیار بیشتری داشت.

تصاویر انتخابی خود را آزمایش کنید، حتی اگر همیشه از انواع خاصی از تصویر استفاده کرده‌اید. ما جوهر چاپگر می‌فروشیم، اما متوجه شدیم که تصاویر کارتریج نسبت به لوگوی سازنده مربوطه، اثر کمتری دارند.

کنترل نگاه خواننده

بیشتر بازاریابان از هنجار رایج صنعت در استفاده از افراد جذاب در مواد تبلیغاتی آگاه هستند و ثابت شده است که مواردی مانند نسبت‌های مختلف صورت و میزان بدن قابل مشاهده آن‌ها تاثیرگذار است. نتایج ایمیل .

اما چیزی که بیشتر بازاریابان در نظر نمی‌گیرند، جهت نگاه فرد در تصویر است. این، نقش مهمی در هدایت توجه خواننده دارد. به‌طور طبیعی، چشم‌ها به آن نقطه کشیده می‌شوند و این امکان را به شما می‌دهد تا مثلاً یک پیشنهاد خاص را برجسته کنید.

ما موفق شدیم رفتار بازدیدکنندگان را به طور قابل توجهی تغییر دهیم. با یک ایمیل، ۵۱٪ کلیک‌ها روی عنوان اصلی ایمیل و ۲۶٪ کلیک‌ها روی پیشنهادات فرعی را جذب کردیم. با تغییر جهت نگاه فرد در تصویر، این میزان به ۸٪ روی پیشنهاد اصلی و ۶۱٪ روی پیشنهادات فرعی هدفمندتر تغییر کرد.

کاری که باید انجام دهید این است که مشخص کنید می‌خواهید چه چیزی را به توجه کاربر جلب کنید. اگر یک پیشنهاد برجسته دارید، آن را در کنار تصویری از کسی که مستقیم به آن نگاه می‌کند یا بدنش به سمت آن اشاره دارد، قرار دهید. اگر چند پیشنهاد دارید، از تصویری از کسی که به پایین یا اطراف محلی که این پیشنهادها در آن قرار دارند نگاه می‌کند، استفاده کنید.

مشاهده این مطلب  آموزش کامل نصب Google Tag برای ردیابی تبدیل در سال ۱۴۰۴
جواد یاسمی (متخصص سئو)

جواد یاسمی (متخصص سئو)

استراتژیست و مشاور سئو سایت های شرکتی، فروشگاهی، کارخانه ها و برندها با بهترین و بزرگترین تیم سئو در مشهد، تهران و ایران | سئو (SEO) با جواد یاسمی 09376996070

آخرین مقالات مرتبط

زمان‌ بندی پست در فیسبوک: چگونه در ۳ قدم ساده، حضور حرفه‌ ای و بدون استرس بسازید

اگر از تلاش‌های بی‌نتیجه برای انتشار منظم در فیسبوک خسته شده‌اید، وقتش رسیده به روش حرفه‌ای‌ها روی بیاورید:...
لینک گذاشتن توی پست‌ های لینکدین

آیا افزودن لینک در پست‌های لینکدین باعث کاهش بازدید می‌شود؟ برعکس، باعث افزایش تعامل است

آیا لینک گذاشتن در پست‌های لینکدین باعث کاهش بازدید می‌شود؟ بررسی کامل با داده‌های واقعی برای سال‌ها،...
سئو چیست؟ راهنمای جامع و به_ روز برای فهم دقیق SEO در سال 1404

سئو چیست؟ راهنمای جامع و به‌ روز برای فهم دقیق SEO در سال 1404

در دنیای دیجیتال امروز، حضور در نتایج برتر موتورهای جست‌وجو مانند گوگل، برای هر کسب‌وکار یا وب‌سایتی...
۲۳ کمپین تبلیغاتی موفق که دنیای برندینگ را متحول کردند

۲۳ کمپین تبلیغاتی موفق که دنیای برندینگ را متحول کردند

در دنیای بازاریابی و تبلیغات، رقابت شدیدتر از همیشه است و تنها برندهایی برنده‌اند که بتوانند پیام خود...
۵ روش هوشمندانه برای رصد تبلیغات رقبا

۵ روش هوشمندانه برای رصد تبلیغات رقبا

تحلیل رقبا یکی از مهم‌ترین بخش‌های هر استراتژی بازاریابی دیجیتال حرفه‌ایه. اما متأسفانه خیلی از کسب‌وکارها...
آموزش کامل نصب Google Tag

آموزش کامل نصب Google Tag برای ردیابی تبدیل در سال ۱۴۰۴

اگر در سال ۱۴۰۴ هنوز از ابزارهای دقیق برای ردیابی تبدیل‌های سایت و تبلیغات گوگل استفاده نمی‌کنید، احتمالاً...
ابزارهای ساخت ویدیو با هوش مصنوعی

۷ ابزار برتر ساخت ویدیو با هوش مصنوعی

تولید ویدیوهای جذاب برای شبکه‌های اجتماعی یا کمپین‌های بازاریابی، همیشه یکی از چالش‌های بزرگ برای تولیدکنندگان...
هدف‌گذاری و بهترین زمان انتشار

معرفی قابلیت هدف‌گذاری و زمان‌بندی هوشمند پست‌ها در شبکه‌های اجتماعی

اگر مدیریت شبکه‌های اجتماعی برات یک دغدغه دائمیه، خبر خوب اینکه حالا می‌تونی با ابزارهای جدید، بدون دغدغه...
تقویم مناسبت‌ های شبکه‌ های اجتماعی برای سال ۱۴۰۴ شمسی

تقویم مناسبت‌ های شبکه‌ های اجتماعی برای سال ۱۴۰۴ شمسی (۲۰۲۵ میلادی)

مناسبت‌های شبکه‌های اجتماعی همیشه هم ارزش استفاده ندارند؛ اما اگر رویدادهایی را پیدا کنید که با محتوای...
افزایش تعامل در لینکدین با ویدیو | نکات تولید محتوای ویدیویی در LinkedIn

چگونه با تولید محتوای ویدیویی در لینکدین، تعامل خود را چند برابر کنیم؟ (راهنمای ۲۰۲۵)

با رشد سریع محبوبیت ویدیو در پلتفرم‌های اجتماعی، لینکدین نیز تمرکز خود را روی محتوای ویدیویی افزایش داده...

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سفارش تبلیغات محیطی (بیلبورد، هدایا ویژه و …) | 09339159432

سفارش تبلیغات دیجیتال (طراحی سایت، سئو، اینستاگرام و ..) | 09376996070