بازاریابی ایمیلی، با توانایی هدف قرار دادن کاربران ثبتنامکرده که برند شما را میشناسند، ابزاری ارتباطی با پتانسیل بینظیر است. اما طراحی ایمیلها و تصاویری که استفاده میکنید میتواند موفقیت یا شکست یک کمپین را رقم بزند. جوهر بدبو
کمپانیهای کمی در حال بهینهسازی یا آزمایش تأثیر تصاویر بر عملکرد ایمیلها هستند. در شرکت ما، سه روش پیدا کردهایم که تصاویر در آنها تأثیر مثبتی بر … داشتهاند. بازاریابی ایمیلی عملکرد
رفع مشکلات نمایش تصویر
چند بار شده که ایمیل را باز کنید و به جای تصاویر، مربعهای خالی بزرگ یا علامتهای ایکس قرمز ببینید؟ این اتفاق معمولا وقتی ایمیل از فرستندهای که در دفترچه آدرس شما نیست دریافت میکنید میافتد، چون بیشتر برنامههای ایمیل قبل از دانلود تصاویر، نیاز به تایید شما دارند.
در اینجا، بازاریابان در اولین گام دچار اشتباه میشوند و ریسک میکنند که کاربر ایمیل را بدون آنکه حتی بخواهد به پایینتر از جعبههای تصویر بزرگ خالی برود و محتوای نوشتاری را بخواند، حذف کند.
عکسها را دقیقا در ابعاد مورد نیاز ذخیره کنید و در قالب ایمیل آنها را تغییر اندازه ندهید. سپس ابعاد عرض و ارتفاع را در برنامه بازاریابی ایمیلی حذف کنید. به این ترتیب، اگر گیرنده شما را به دفترچه تلفن خود اضافه نکرده باشد، تصاویر گمشده بهجای یک کادر خالی، بهطور کامل ناپدید میشوند.
پیادهسازی این روش، نرخ کلیک ایمیلهای ما را تا ۱۰ درصد افزایش داده است.
تحقیق درباره انواع تصویر
طراحان وب و نویسندگان محتوای خوب، کلمات و عباراتی را که مشتریان جستجو میکنند و به آنها واکنش نشان میدهند، بررسی میکنند. یک متخصص بازاریابی ایمیلی خوب، این موضوع را به نوع تصاویری که مردم با آنها ارتباط برقرار میکنند، گسترش میدهد.
بله، مرحلهی نهایی فرآیند خرید مشتری به تصویر و جزئیات کامل محصول نیاز دارد، اما اولین تصویری که مشتری را به این زنجیره هدایت میکند ممکن است هیچ ربطی به محصول شما نداشته باشد.
ما با ارسال دو نوع ایمیل، یکی با تصویر کارتریجهای جوهر و دیگری فقط با لوگوی تولیدکننده، آزمایش کردیم و ایمیل دوم بازدیدکنندگان و تبدیلهای بسیار بیشتری داشت.
تصاویر انتخابی خود را آزمایش کنید، حتی اگر همیشه از انواع خاصی از تصویر استفاده کردهاید. ما جوهر چاپگر میفروشیم، اما متوجه شدیم که تصاویر کارتریج نسبت به لوگوی سازنده مربوطه، اثر کمتری دارند.
کنترل نگاه خواننده
بیشتر بازاریابان از هنجار رایج صنعت در استفاده از افراد جذاب در مواد تبلیغاتی آگاه هستند و ثابت شده است که مواردی مانند نسبتهای مختلف صورت و میزان بدن قابل مشاهده آنها تاثیرگذار است. نتایج ایمیل .
اما چیزی که بیشتر بازاریابان در نظر نمیگیرند، جهت نگاه فرد در تصویر است. این، نقش مهمی در هدایت توجه خواننده دارد. بهطور طبیعی، چشمها به آن نقطه کشیده میشوند و این امکان را به شما میدهد تا مثلاً یک پیشنهاد خاص را برجسته کنید.
ما موفق شدیم رفتار بازدیدکنندگان را به طور قابل توجهی تغییر دهیم. با یک ایمیل، ۵۱٪ کلیکها روی عنوان اصلی ایمیل و ۲۶٪ کلیکها روی پیشنهادات فرعی را جذب کردیم. با تغییر جهت نگاه فرد در تصویر، این میزان به ۸٪ روی پیشنهاد اصلی و ۶۱٪ روی پیشنهادات فرعی هدفمندتر تغییر کرد.
کاری که باید انجام دهید این است که مشخص کنید میخواهید چه چیزی را به توجه کاربر جلب کنید. اگر یک پیشنهاد برجسته دارید، آن را در کنار تصویری از کسی که مستقیم به آن نگاه میکند یا بدنش به سمت آن اشاره دارد، قرار دهید. اگر چند پیشنهاد دارید، از تصویری از کسی که به پایین یا اطراف محلی که این پیشنهادها در آن قرار دارند نگاه میکند، استفاده کنید.