Yaseomi: اولین پلتفرم سئوی سیستماتیک ایران

تبلیغات

آخرین مقالات و اخبار در مورد تبلیغات در وبسایت تخصصی تبلیغات جواد یاسمی + مقالات علمی به روز از سراسر دنیا در زمینه ادز و تبلیغات. بهترین شرکت تبلیغاتی در مشهد نیز شرکت یاسئومی است.

هدف از تبلیغات فروش، افزایش کوتاه‌مدت فروش است. کاهش مستقیم قیمت یکی از گزینه‌هاست، اما تاکتیک‌های تبلیغاتی دیگری مانند همکاری‌های مشترک، هدایای رایگان و برنامه‌های وفاداری نیز می‌توانند به طور موثری استفاده شوند. تبلیغات فروش چیست؟ راحت‌ترین روش‌های تبلیغات فروش، کاهش قیمت‌ها هستند. این روش‌ها شامل پیشنهادهای ویژه، کوپن تخفیف، خرید یک کالا و دریافت […]

چیزی که یک اینفوگرافیک را به یادماندنی می‌کند چیست؟ کیرا لاوبر اهمیت ایجاد روایت و استفاده از استعاره برای ارائه داده‌های پیچیده به شیوه‌ای شفاف و جذاب را توضیح می‌دهد. خیلی از اینفوگرافیک‌ها آنقدر پیچیده هستند که ترجیح می‌دهم مطلبی را بخوانم که خوب نوشته شده باشد. اما مگر هدف از اینفوگرافی‌ها این نبود که […]

جهان تجارت الکترونیک و فروش آنلاین در چند سال گذشته پیشرفت شگرفی کرده و رقابت در آن بی‌سابقه است. کلویی توماس از نقشه راه تجارت الکترونیک هشت نکته ضروری برای افزایش فروش آنلاین ارائه می‌دهد استراتژی تجارت الکترونیک خود را تعیین کنید برای فروش موفق آنلاین، باید استراتژی خود را مشخص و به آن پایبند […]

ساختن یک جامعه آنلاین، راهی قدرتمند برای جلب مشارکت مردم با کسب‌وکار شماست؛ به‌خصوص اگر ارائه شما حول یک حرفه، سرگرمی یا علاقه باشد و شما روی خریدهای مکرر و ارائه پشتیبانی مشتری حساب می‌کنید. اما ایجاد یک جامعه آنلاین تا چه اندازه آسان است؟ بن دایر توضیح می‌دهد. جامعه آنلاین ابزاری قدرتمند است؛ دسترسی […]

در بازار خودروهای دست دوم چه می‌گذرد؟ ساختار بازار خودروهای نو و دست دوم در سال‌های اخیر تغییرات زیادی کرده است. اکنون خودروهای نو علاوه بر نمایندگی‌های رسمی، از طریق «هایپر مارکت‌های» خودرو، واسطه‌های واردات و فروشندگان اینترنتی نیز قابل خریداری هستند. در عین حال، نمایندگی‌ها به شدت در فروش خودروهای دست دوم مشارکت دارند […]

تقاضا تقاضا برای خدمات تعمیر شیشه جلوی خودرو ارتباط نزدیکی با تعداد خودروها و دیگر وسایل نقلیه در جاده‌ها دارد. براساس آمار دولتی، هم‌اکنون حدود ۳۸ میلیون وسیله نقلیه در بریتانیا وجود دارد که حدود ۳۱ میلیون از آن‌ها خودرو هستند. با توجه به تعداد زیاد وسایل نقلیه در حال استفاده، تقاضای زیاد و ثابتی […]

در صنعت موسیقی چه می‌گذرد؟ صنعت موسیقی در کل مجبور به انطباق با تغییرات در نحوه خرید و گوش دادن مردم به موسیقی شده است. با رشد سریع دسترسی به اینترنت خانگی و تلفن همراه از اواسط دهه ۲۰۰۰، فروشندگان آنلاین موسیقی در قالب‌های فیزیکی (معمولاً سی‌دی) سهم بازار را از خرده فروشان سنتی موسیقی […]

در صنعت تابلو سازی چه می‌گذرد؟ صنعت تابلو سازی در سال‌های اخیر با پیشرفت تکنولوژی و امکان تولید سریع‌تر و آسان‌تر تابلوها دستخوش تغییر شده است. روش‌های سنتی تابلو نویسی با قلم‌مو و رنگ هنوز در برخی بخش‌های بازار (مانند تابلوهای میخانه) محبوب هستند، اما در بخش‌های دیگر با روش‌های مدرن تولید جایگزین شده‌اند. به‌طور […]

هفت پرسش رایج درباره نحوه برخورد با تبلیغات منفی چطور با تبلیغات منفی مقابله کنم؟ چطور با تبلیغات منفی در شبکه‌های اجتماعی مقابله کنم؟ چطور با تبلیغات منفی در مطبوعات محلی برخورد کنم؟ چطور می‌توانم با تبلیغات منفی در مطبوعات تخصصی مقابله کنم؟ اگر رقیبم درباره کسب‌وکارم شایعه‌پراکنی می‌کند چه کار کنم؟ اگر کارمند سابقم […]

یازده پرسش و پاسخ متداول درباره‌ی استراتژی تبلیغات یک استراتژی تبلیغاتی چیست؟ آیا کسب‌وکار من به تبلیغات نیاز دارد؟ تبلیغات چه کمکی به کسب‌وکار من می‌کند؟ مراحل برنامه‌ریزی یک کمپین تبلیغاتی چه هستند؟ یک کسب و کار چقدر باید برای تبلیغات هزینه کند؟ کسب و کار من کجا باید تبلیغ شود؟ بهترین جاها برای تبلیغات […]

قرار دادن محصول روی قفسه فروشگاه‌ها همیشه آسان نیست و مذاکره با خرده فروشان کار ساده‌ای نیست. تیم پاتر توضیح می‌دهد که چگونه این رابطه را به نفع خودتان مدیریت کنید. فروشگاه‌های خرده‌فروشی تمام تلاششان کسب درآمد، حفظ مشتریان و بیشترین سود را از تامین‌کنندگان گرفتن است. برای این کار، حداکثر سود ممکن را از […]

قیمت‌گذاری یکی از مهم‌ترین جنبه‌های پیشنهاد شماست که باید به‌درستی انجام شود. اندرو جررد، مدیرعامل شرکت بازاریابی این‌تاچ، به مواردی که پیش از قیمت‌گذاری روی محصول یا خدمتتان باید در نظر بگیرید، می‌پردازد. ارزش چیزی چقدر است؟ قیمت منصفانه یک کالا یا خدمت چقدر است؟ قیمت‌گذاری زمینه بسیار پیچیده‌ای است: اگر درست انجام شود، فروش […]

گوگل مجموعه‌ای از ابزارهای رایگان را برای کمک به شما در استفاده‌ی حداکثری از کمپین‌های تبلیغاتی گوگل (که قبلاً با نام گوگل ادوردز شناخته می‌شد) ارائه می‌دهد. در اینجا فهرستی از این ابزارها و مزایای آن‌ها برای کسب‌وکار شما آمده است. ردیابی تبدیل می‌توانید نرخ تبدیل و هزینه به ازای هر تبدیل خود را پیگیری […]

تبلیغات پرداخت به ازای هر کلیک مانند گوگل اَدز (که پیش‌تر با نام گوگل اَدوردز شناخته می‌شد) کنترل هزینه‌ها را در اختیار شما قرار می‌دهد. با این حال، مدیریت هزینه‌های تبلیغات و حداکثر کردن بازده سرمایه‌گذاری مستلزم آزمایش، تحلیل و تنظیمات منظم است. پرداخت هزینه تبلیغات گوگل تبلیغات پرداخت به ازای کلیک (PPC) بودجه را […]

محتوای خوب وبسایت، خواننده را درگیر می‌کند، رتبه شما در موتورهای جستجو را بالا می‌برد و برند شما را تقویت می‌کند. به گفته تینا جودیک، مدیرعامل فاند، یک قانون طلایی وجود دارد: ساده بنویسید! اول، وب یک رسانه‌ی فعال است؛ ما از آن برای انجام کارها استفاده می‌کنیم. اگر سایت شما توجه مخاطب را جلب […]

دایرکتوری‌های آنلاین کسب‌وکار می‌توانند راهی کم‌هزینه برای جذب مشتریان بالقوه به وب‌سایت شما باشند. اما باید در کدام یک تبلیغ کنید و چگونه مرورگران را متقاعد کنید که تبلیغ شما را به رقبایتان ترجیح دهند؟ راهنماهای آنلاین به شما کمک می‌کنند تا مخاطبانی را که در آن فهرست یا دایرکتوری خاص جستجو می‌کنند، جذب کنید […]

تبلیغات پرداخت به ازای هر کلیک (یا PPC) در موتورهای جستجو مانند گوگل، فقط توجه را جلب نمی‌کند؛ بلکه می‌تواند تا حد زیادی علاقه را به فروش تبدیل کند. یک فروشنده لوازم خانگی متوجه شد که هیچ آگهی گوگلی با کلمه کلیدی «دستگاه‌های تهویه مطبوع» وجود ندارد، بنابراین خودش یکی ساخت. مشاوره الکترونیکی یک هتل […]

نمایشگاه‌های تجاری فرصتی عالی برای برقراری ارتباط و معرفی کسب‌وکار شما هستند، اما نیازمند سرمایه‌گذاری قابل توجهی از وقت و پول شما هستند؛ بنابراین، مطمئن شوید که به‌خوبی آماده هستید. در اینجا بهترین توصیه‌ها و بینش‌های ما برای بهره‌مندی حداکثری از غرفه شما، از طراحی غرفه تا تعامل با مشتریان بالقوه آمده است. به طور […]

مشتریان بالقوه‌ای که پیش از این با آن‌ها تماسی نداشته‌اید (سرنخ‌های سرد) به سختی به مشتری تبدیل می‌شوند. پس چگونه با یک سرنخ سرد برخورد کنید تا بهترین شانس فروش را داشته باشید؟ سرنخ‌های خوب پیدا کن.سرنخ‌ها اطلاعاتی مانند نام، عنوان شغلی، آدرس ایمیل و شماره تلفن هستند که می‌توانند شما را به تصمیم‌گیرنده‌ی مناسب […]

می‌خواهید پایگاه مشتریان خود را گسترش دهید؟ در اینجا ده روش امتحان‌ شده و اثبات‌شده برای دسترسی به مخاطبان جدید آورده شده است. در جای جدیدی تبلیغ کنید. وبسایت‌ها و نشریاتی را که مورد توجه قرار می‌گیرند، جستجو کنید. بازار هدف شما ابتدا از مطبوعات محلی خود شروع کنید، سپس نشریات منطقه‌ای و تخصصی را […]

یافتن مشتریان بیشتر برای رشد پایدار کسب‌وکار شما حیاتی است. اتکا به تعداد کمی از مشتریان می‌تواند شما را آسیب‌پذیر کند؛ از دست دادن حتی یکی از آن‌ها می‌تواند به بحران نقدینگی منجر شود. با جستجوی مداوم و جذب مشتریان جدید، شانس موفقیت خود را افزایش می‌دهید. در اینجا نه نکته برای کمک به شما […]

کاملاً ممکن است وب‌سایت‌هایی رتبه بالایی در موتورهای جستجو داشته باشند و ترافیک زیادی جذب کنند، اما نرخ تبدیل پایینی در فروش آنلاین داشته باشند. دلایل احتمالی بسیاری برای این امر وجود دارد، از قیمت‌گذاری و ویژگی‌های محصول گرفته تا ناوبری و امنیت. دو وب‌سایت که محصولات یکسانی را با قیمت دقیقاً یکسان ارائه می‌دهند، […]

نه پرسش و پاسخ متداول درباره نمایشگاه‌ها چرا باید در نمایشگاه تجاری شرکت کنم؟ هزینه یک غرفه در نمایشگاه تجاری یا نمایشگاه ملی چقدر است؟ چطور بازگشت سرمایه ام از نمایشگاه را اندازه بگیرم؟ کجا و با چه فراوانی باید آثارم را به نمایش بگذارم؟ برای یک نمایشگاه تجاری بزرگ، چقدر زود باید برنامه‌ریزی را […]

ده سوال متداول درباره قیمت‌گذاری قیمت کالاها و خدماتم را چگونه تعیین کنم؟ رابطه بین قیمت و هزینه‌ها چیست؟ آیا باید بیشتر یا کمتر از رقبا قیمت‌گذاری کنم؟ اگر رقیبم جنگ قیمتی شروع کرد چه کار کنم؟ چطور می‌توانم قیمت‌ها را بالا ببرم بدون اینکه مشتری‌هایم را از دست بدهم؟ چگونه می‌توانم تاثیر افزایش یا […]

کسبه و خریداران مشتاقانه منتظر حراج باکسینگ دی و حراج‌های ژانویه هستند (البته بعد از جمعه سیاه و دوشنبه سایبری!)؛ این جشن خرید که آغاز سال نو را رقم می‌زند، فرصت طلایی برای رونق کسب‌وکارهای کوچک و تعامل با مشتریان است. حتی ما آژانس بازاریابی دیجیتال در لندن برای موفقیت در جمعه سیاه، برنامه‌ریزی دقیق […]

صنعت گردشگری به لطف فناوری واقعیت مجازی متحول شده است. بازاریابان اکنون ابزاری قدرتمند در اختیار دارند تا مقاصد گردشگری را تبلیغ و تجربیات جدیدی خلق کنند. مسافران می‌توانند از خانه خود، مقاصد، هتل‌ها و جاذبه‌های گردشگری را کاوش کنند و پیش از آغاز سفر خود، تصویری از آنچه در انتظارشان است، ببینند. در این […]

برای بسیاری از خرده فروشان، سال مالی جدید به معنای بازنگری بودجه و فشار برای افزایش فروش است. اما فروش فقط به معنای تخفیف ۵۰ درصدی نیست؛ بلکه درگیر کردن مشتریان برای بازگشت در طول سال است. در این مقاله، به چند مثال از چگونگی… بازاریابی ایمیلی می‌توانم برای سال 2024 استراتژی تعیین کنم. پاداش […]

در سال ۲۰۲۳، بریتانیا جایگاه خود را به‌عنوان… حفظ کرد سومین اکوسیستم استارت‌آپی ارزشمند در جهان، با وجود وجود اشتیاق و انرژی کارآفرینی فراوان در بریتانیا، اکثر بنیان‌گذاران موفق نمی‌شوند کسب‌وکار نوپای خود را راه‌اندازی کنند. بیش از 50 درصد از شرکت‌های نوپای بریتانیا ظرف سه سال اول فعالیت خود، شکست می‌خورند. دوره اولیه فعالیت […]

همه ما تبلیغات آنلاین را دیده‌ایم، آن‌ها همه جا هستند و بسیاری از مردم از تبلیغاتی که به‌نظر می‌رسد در وب آن‌ها را تعقیب می‌کنند، خسته شده‌اند. اما در حالی که تبلیغات تصویری و بنری برای آگاهی از برند مفید هستند، موضوع این مقاله نیستند. بیشتر ما هنگام جستجوی خدمتی یا راه حلی برای مشکلی، […]

انتخاب درست پلتفرم رسانه‌های اجتماعی ارتقای برند شما فقط یک قطعه از یک پازل بزرگ است، اما می‌تواند همه چیز را تغییر دهد. هنگام استفاده از ابزاری مانند تیک‌تاک، اگر اصالت، شخصیت یا ارزش‌های خود را به نمایش نگذارید، نمی‌توانید به طور خودکار فرض کنید که مخاطبان مناسب را هدف قرار می‌دهید. شخصیت و ارزش‌های […]