حرفه ای و پایدار از روز اول با جواد یاسمی
قرار دادن محصول روی قفسه فروشگاهها همیشه آسان نیست و مذاکره با خرده فروشان کار سادهای نیست. تیم پاتر توضیح میدهد که چگونه این رابطه را به نفع خودتان مدیریت کنید. فروشگاههای خردهفروشی تمام تلاششان کسب درآمد، حفظ مشتریان و بیشترین سود را از تامینکنندگان گرفتن است. برای این کار، حداکثر سود ممکن را از […]
قیمتگذاری یکی از مهمترین جنبههای پیشنهاد شماست که باید بهدرستی انجام شود. اندرو جررد، مدیرعامل شرکت بازاریابی اینتاچ، به مواردی که پیش از قیمتگذاری روی محصول یا خدمتتان باید در نظر بگیرید، میپردازد. ارزش چیزی چقدر است؟ قیمت منصفانه یک کالا یا خدمت چقدر است؟ قیمتگذاری زمینه بسیار پیچیدهای است: اگر درست انجام شود، فروش […]
گوگل مجموعهای از ابزارهای رایگان را برای کمک به شما در استفادهی حداکثری از کمپینهای تبلیغاتی گوگل (که قبلاً با نام گوگل ادوردز شناخته میشد) ارائه میدهد. در اینجا فهرستی از این ابزارها و مزایای آنها برای کسبوکار شما آمده است. ردیابی تبدیل میتوانید نرخ تبدیل و هزینه به ازای هر تبدیل خود را پیگیری […]
تبلیغات پرداخت به ازای هر کلیک مانند گوگل اَدز (که پیشتر با نام گوگل اَدوردز شناخته میشد) کنترل هزینهها را در اختیار شما قرار میدهد. با این حال، مدیریت هزینههای تبلیغات و حداکثر کردن بازده سرمایهگذاری مستلزم آزمایش، تحلیل و تنظیمات منظم است. پرداخت هزینه تبلیغات گوگل تبلیغات پرداخت به ازای کلیک (PPC) بودجه را […]
محتوای خوب وبسایت، خواننده را درگیر میکند، رتبه شما در موتورهای جستجو را بالا میبرد و برند شما را تقویت میکند. به گفته تینا جودیک، مدیرعامل فاند، یک قانون طلایی وجود دارد: ساده بنویسید! اول، وب یک رسانهی فعال است؛ ما از آن برای انجام کارها استفاده میکنیم. اگر سایت شما توجه مخاطب را جلب […]
دایرکتوریهای آنلاین کسبوکار میتوانند راهی کمهزینه برای جذب مشتریان بالقوه به وبسایت شما باشند. اما باید در کدام یک تبلیغ کنید و چگونه مرورگران را متقاعد کنید که تبلیغ شما را به رقبایتان ترجیح دهند؟ راهنماهای آنلاین به شما کمک میکنند تا مخاطبانی را که در آن فهرست یا دایرکتوری خاص جستجو میکنند، جذب کنید […]
تبلیغات پرداخت به ازای هر کلیک (یا PPC) در موتورهای جستجو مانند گوگل، فقط توجه را جلب نمیکند؛ بلکه میتواند تا حد زیادی علاقه را به فروش تبدیل کند. یک فروشنده لوازم خانگی متوجه شد که هیچ آگهی گوگلی با کلمه کلیدی «دستگاههای تهویه مطبوع» وجود ندارد، بنابراین خودش یکی ساخت. مشاوره الکترونیکی یک هتل […]
نمایشگاههای تجاری فرصتی عالی برای برقراری ارتباط و معرفی کسبوکار شما هستند، اما نیازمند سرمایهگذاری قابل توجهی از وقت و پول شما هستند؛ بنابراین، مطمئن شوید که بهخوبی آماده هستید. در اینجا بهترین توصیهها و بینشهای ما برای بهرهمندی حداکثری از غرفه شما، از طراحی غرفه تا تعامل با مشتریان بالقوه آمده است. به طور […]
مشتریان بالقوهای که پیش از این با آنها تماسی نداشتهاید (سرنخهای سرد) به سختی به مشتری تبدیل میشوند. پس چگونه با یک سرنخ سرد برخورد کنید تا بهترین شانس فروش را داشته باشید؟ سرنخهای خوب پیدا کن.سرنخها اطلاعاتی مانند نام، عنوان شغلی، آدرس ایمیل و شماره تلفن هستند که میتوانند شما را به تصمیمگیرندهی مناسب […]
میخواهید پایگاه مشتریان خود را گسترش دهید؟ در اینجا ده روش امتحان شده و اثباتشده برای دسترسی به مخاطبان جدید آورده شده است. در جای جدیدی تبلیغ کنید. وبسایتها و نشریاتی را که مورد توجه قرار میگیرند، جستجو کنید. بازار هدف شما ابتدا از مطبوعات محلی خود شروع کنید، سپس نشریات منطقهای و تخصصی را […]
خدمات شرکت تخصصی سئو و طراحی سایت
خدمات سئو، طراحی سایت و گوگل
رتبه 1 گوگل باشید.
سفارش دهید >> 09376996070