فروش اینترنتی از روز اول با جواد یاسمی

SEM چیست؟ راهنمای شما به بازاریابی موتور جستجو

آنچه در این مقاله می خوانید:

بازاریابی موتورهای جستجو (SEM) به بخش مهمی از بازاریابی تبدیل شده است. با توجه به اینکه ما به طور فزاینده‌ای برای یافتن پاسخ سوالات و پرسش‌های خود به صورت آنلاین جستجو می‌کنیم، برای برندها بسیار مهم است که بدانند چگونه صفحات وب خود را در بالای صفحات وب رقبا قرار دهند.

اگر قصد شروع یک کسب‌وکار یا دیده شدن در فضای آنلاین را دارید، یک وبسایت بسازید پس از انجام این کار، می‌توانید راه‌های مختلفی برای تبلیغ سایت خود دنبال کنید. برخی از مهم‌ترین تاکتیک‌هایی که باید در نظر بگیرید، سئو و سئو بازاریابی هستند. هر دو سئو بازاریابی و سئو اهداف مشابهی دارند و در ظاهر به نظر یکسان می‌آیند، اما در واقع کاملاً متفاوتند. در اینجا، به طور عمیق به سئو بازاریابی می‌پردازیم و نحوه‌ی تفاوت آن با سئو و همچنین همه عناصر مختلف آن را بررسی می‌کنیم. اگر به دنبال نمونه‌های بیشتر از تبلیغات هستید، راهنمای ما را ببینید.

مخفف‌های SEM که باید بدانید

قبل از اینکه به موضوع اصلی بپردازیم، می‌خواستیم مطمئن شویم که اصطلاحات مورد استفاده‌مان برای شما روشن و قابل فهم هستند. اضافه کردن یک مخفف جدید به واژگان بازاریابی‌تان ممکن است دشوار به نظر برسد، پس در اینجا خلاصه‌ای از چند مخفف که باید بدانید آورده شده است تا بتوانید درک بهتری از این موضوع داشته باشید:

SEM چیست؟ اصول اولیه

بازاریابی موتورهای جستجو به معنای استفاده از تبلیغات پولی برای افزایش دیده شدن یک صفحه وب در نتایج جستجو است. SEM همچنین می‌تواند به عنوان یک اصطلاح کلی‌تر استفاده شود که انواع دیگری از دیجیتال را نیز در بر می‌گیرد. استراتژی‌های بازاریابی مانند تبلیغات کلیکی به طور کلی وقتی از “SEM” صحبت می‌کنیم، منظورمان استراتژی‌های تبلیغاتی و بهینه‌سازی در نتایج جستجو هستند که پولی هستند و نه ارگانیک.

از آنجایی که گوگل محبوب‌ترین موتور جستجو است، بسیاری از بازاریابان با آن کار می‌کنند. تبلیغات گوگل برای ایجاد تبلیغات پولی، اما چند پلتفرم دیگر هم وجود دارد که در ادامه به آن ها خواهیم پرداخت.

هنگامی که در موتور جستجویی مانند گوگل موضوعی را جستجو می‌کنید، اغلب در بالای صفحه، آگهی‌های متنی یا محصولی مرتبط با عبارت جستجو شده را مشاهده می‌کنید و در زیر آن، نتایج ارگانیک یا وب‌سایت‌هایی که با جستجوی شما مطابقت دارند. آگهی‌هایی که در بالا قرار دارند توسط تبلیغ‌دهندگان خریداری می‌شوند. اینها اولین نتایجی هستند که کاربر در صفحه نتایج جستجو مشاهده می‌کند، و این امر را به راهی مناسب برای برندها تبدیل می‌کند تا محصولات، آگهی‌ها، وبلاگ‌ها یا تبلیغات خود را در معرض دید مخاطبان قرار دهند.

مشاهده این مطلب  افزایش بازدید سایت رایگان

تبلیغات PPC با هدایت کاربران مشتاق به طور مستقیم به وب‌سایت یا صفحه فرود اختصاصی شما، به افزایش نرخ تبدیل کمک می‌کنند، بنابراین استفاده از SEM غالباً به عنوان یک روش ترجیحی برای کسب‌وکارها برای تبلیغات آنلاین انتخاب می‌شود. اگرچه در مقایسه با روش‌های ارگانیک جذب ترافیک مثل سئو، شما هزینه بیشتری برای کلیک بر روی تبلیغات پرداخت می‌کنید، بازاریابان اغلب بازگشت سرمایه بالایی (ROI) را با استفاده از این نوع تبلیغات پولی مشاهده می‌کنند. تبلیغات آنلاین لطفاً متن داخل پرانتز را برای من بنویسید تا آن را به فارسی روان ترجمه کنم.

تفاوت بین سئو و سِم چیست؟

پس اگر SEM تمامش درباره قرار دادن آگهی در بالای صفحه نتایج جستجو (SERP) است، SEO هم همینطور نیست؟ خب، دقیقاً اینطور نیست.

بهینه‌سازی موتورهای جستجو (SEO) عمدتاً روی نتایج جستجوی ارگانیک تمرکز می‌کند؛ به این معنی که تلاش می‌کند بدون پرداخت برای هر کلیک، وب‌سایت را در صدر نتایج جستجو قرار دهد. با استفاده از SEO، وب‌سایت‌ها با ارائه مرتبط‌ترین صفحه برای جستجوی کاربر، بدون صرف هزینه‌ای برای قرارگیری، در موتورهای جستجو رتبه خوبی کسب می‌کنند.

با این حال، هیچ دلیلی وجود ندارد که نتوانید از استراتژی‌های SEM و SEO به طور همزمان استفاده کنید. در واقع، ممکن است با استفاده از این دو تکنیک در کنار هم، نتایج بهتری نسبت به تمرکز تمام تلاش‌های بازاریابی بر روی یک راه ترافیک خاص، بدست آورید.

9 مؤلفه SEM که باید با آنها آشنا باشید

بازاریابی موتورهای جستجو از چند بخش مختلف تشکیل شده است. برای تضمین بهینه سازی استراتژی SEM خود، درک صحیح هر بخش از آن ضروری است.

تحقیق کلمات کلیدی

اولین چیزی که باید در زمینه کار با موتورهای جستجو با آن آشنا شوید، چه در زمینه SEM باشید چه SEO، عادت کردن به تحقیق کلمات کلیدی است. تحقیق کلمات کلیدی فرایندی است که طی آن کلمات کلیدی مرتبط با محصول یا کسب‌وکار شما که کاربران آنلاین از آنها برای جستجو استفاده می‌کنند، کشف می‌شوند.

کلمه کلیدی لزوما یک کلمه نیست، اما معمولا عبارت کوتاهی است که کاربر هنگام جستجو در وب از آن استفاده می‌کند. هدف از تحقیق کلمات کلیدی، کشف اصطلاحاتی است که به کسب و کار شما مرتبط هستند و کاربران به طور معمول هنگام جستجو در وب از آنها استفاده می‌کنند. اگر به خوبی تحقیق کنید، می‌توانید اصطلاحات مورد جستجوی کاربران را با کمپین‌ها و تبلیغات هدفمند مطابقت دهید و با این کار، شانس بیشتری برای نمایش وب‌سایت خود در صفحه نتایج جستجوی آنها خواهید داشت.

مشاهده این مطلب  سوشال مدیا مارکتینگ چیست؟

ابزارهای مختلفی برای انجام تحقیق کلمات کلیدی وجود دارد. می‌توانید از ابزارهای رایگان مانندبرنامه ریزی کلمات کلیدی گوگل یا ابزار کلمات کلیدی ورد استریم یا از برنامه های استفاده کنید اچرف یا سم‌راش اگر تازه کارتان را شروع کرده‌اید، با ابزارهای رایگان کار کنید تا به آن‌ها عادت کنید. بعد از اینکه به آن‌ها مسلط شدید، اگر به اطلاعات دقیق‌تر نیاز دارید، ابزارهای تحقیقاتی پولی را انتخاب کنید.

بازاریابی تبلیغات پرداخت به ازای کلیک

تبلیغات پرداخت به ازای کلیک زمانی است که یک تبلیغ‌کننده هر بار که کسی روی تبلیغ او کلیک می‌کند، مبلغی پرداخت می‌کند. این نوع تبلیغات می‌تواند شامل طیف وسیعی از روش‌های تبلیغاتی باشد، از جمله… بنرهای تبلیغاتی و البته بازاریابی موتورهای جستجو. این نوع بازاریابی با تبلیغات ثابت که شما ممکن است برای نمایش آگهی خود به مدت زمان مشخص مبلغی ثابت بپردازید متفاوت است، صرف نظر از اینکه چند نفر با آن تعامل داشته باشند.

با این حال، تبلیغات با پرداخت به ازای کلیک (PPC) فقط به پرداخت برای کلیک‌ها خلاصه نمی‌شود. اگر این موضوع ساده بود، برندهایی با بودجه بیشتر تنها با اختصاص دادن پول بیشتر به تبلیغاتشان، در صدر قرار می‌گرفتند. در عوض، پلتفرم‌های PPC مانند گوگل اَدز، تبلیغات را در یک حراج قرار می‌دهند و قبل از نمایش آنها در صفحه نتایج جستجو (SERP) آن‌ها را ارزیابی می‌کنند. به این ترتیب، تبلیغ‌کنندگان بیشتری می‌توانند شانس خود را برای نمایش محصول خود به مخاطبان امتحان کنند.

ساختار تبلیغ

ساختار آگهی‌های شما بسته به پلتفرم تبلیغات موتور جستجو که استفاده می‌کنید، ممکن است اندکی متفاوت باشد. اما به طور کلی، آگهی‌های SEM از عناوین (که با فونت ضخیم نوشته می‌شوند و برای جستجوگر قابل مشاهده هستند) و توضیحات (که زیر عناوین قرار می‌گیرند و اطلاعات دقیق‌تری ارائه می‌دهند) تشکیل می‌شوند. همچنین آگهی‌ها معمولا یک URL دارند تا به جستجوگر نشان دهند که پس از کلیک، به کجا هدایت خواهد شد.

معمولاً برای تمام اجزای تبلیغات، محدودیت کاراکتری وجود دارد. بنابراین، استفاده عاقلانه از فضای محدود اختصاص‌یافته، ضروری است. کلماتی را انتخاب کنید که به طور واضح محصول یا خدمات شما را توصیف کنند. برای جستجوگر مشخص کنید که چرا باید کسب‌وکار شما را نسبت به رقبای شما انتخاب کند. پیشنهاد می‌شود از … استفاده کنید. اقدام به عمل برای تشویق کاربران به کلیک روی تبلیغات شما

حراج و تنظیم تبلیغات

هر بار که کاربری در یک موتور جستجو عبارتی را جستجو می‌کند، فرآیندی خودکار برای انتخاب و نمایش تبلیغات آغاز می‌شود. موتور جستجو با در نظر گرفتن عوامل متعددی درباره تبلیغات موجود برای هر جستجو، بهترین تبلیغاتی را که به نیازهای جستجوگر پاسخ می‌دهد، انتخاب می‌کند.

مشاهده این مطلب  11 معیار آنلاین حیاتی و چگونگی استفاده از آن‌ها

در یک حراج، موتور جستجو بر اساس چند عامل مختلف تعیین می‌کند کدام آگهی‌ها در صفحه نتایج جستجو نمایش داده شوند. برای مثال، گوگل برنده‌های حراج آگهی‌ها را با توجه به مرتبط بودن آگهی‌ها، حداکثر مبلغ پیشنهادی و آنچه که آن را به عنوان امتیاز کیفیت آگهی می‌شناسد (یعنی مرتبط بودن و شفافیت محتوای آگهی) انتخاب می‌کند. این عوامل با هم شانس نمایش آگهی‌های شما در صفحه نتایج جستجو را تعیین می‌کنند.

تبلیغ‌دهندگان برای شرکت در مزایده‌های تبلیغاتی، باید چند پارامتر را تنظیم کنند. در ادامه به تنظیم حساب Google Ads می‌پردازیم، اما به طور کلی، این موارد برای راه‌اندازی تبلیغاتتان ضروری است: اول، لیستی از کلمات کلیدی که می‌خواهید برای آن‌ها رقابت کنید را ارائه دهید. سپس، حداقل یک آگهی که با آن کلمات کلیدی مطابقت دارد ارائه دهید و بودجه‌ای را که مایلید برای کلیک‌های این آگهی‌ها خرج کنید تعیین کنید.

هنگام انتخاب این موارد، به تحقیقات کلمات کلیدی خود مراجعه کنید. شما باید مطمئن شوید که بودجه تبلیغات خود را به طور موثر خرج می‌کنید و تبلیغات شما در مزایده‌های سودآور شرکت می‌کنند. کلمات کلیدی را انتخاب کنید که مخاطبان هدف شما به دنبال آن هستند تا از پیشنهاد دادن برای کلیک‌های نامرتبط با برند خود اجتناب کنید. به این ترتیب، جستجوگرانی که روی تبلیغات شما کلیک می‌کنند، مشتریان یا سرنخ‌های مرتبط برای کسب و کار شما خواهند بود.

امتیاز کیفیت تبلیغات

کیفیت تبلیغ شما، به طور خلاصه اینکه تبلیغ شما تا چه اندازه هدفمند است، یک معیار حیاتی است که می‌تواند تعیین‌کننده‌ی نمایش تبلیغ شما به کاربران مناسب باشد. گوگل هم کیفیت تبلیغ و هم پیشنهاد قیمت را در هنگام قرار دادن تبلیغ در نظر می‌گیرد، بنابراین حتی اگر پیشنهاد قیمت شما به طور قابل‌توجهی بالاتر از رقبای شما باشد، اگر تبلیغ شما به خوبی نوشته نشده باشد و مرتبط با جستجوی کاربر نباشد، ممکن است به طور مکرر نمایش داده نشود. این موضوع همچنین بر هزینه پرداختی هر کلیک توسط تبلیغ‌دهنده تأثیر می‌گذارد، زیرا هر چه کیفیت تبلیغ بالاتر باشد، پیشنهاد قیمت ممکن است برای قرار گرفتن در رتبه‌بندی پایین‌تر باشد.

امتیاز کیفیت یک رتبه دهدهی است که هر چه بالاتر باشد، بهتر است. این امتیاز بر اساس سه عامل اصلی تعیین می‌شود: نرخ کلیک مورد انتظار یک آگهی خاص، ارتباط آن آگهی با قصد جستجوگر و تجربه صفحه فرود، یعنی میزان ارتباط صفحه فرود با آگهی که روی آن کلیک شده است.

مشاهده این مطلب  شروع به کار با لینکدین در کسب و کارتان

بنابراین برای بهبود امتیاز کیفیتتان، تمرکز خود را بر استفاده از کلمات کلیدی مرتبط و اختصاصی به صفحه ای که به آن لینک می دهید، نوشتن آگهی های مرتبط با آن کلمات کلیدی و ارائه صفحات فرود آموزنده و مرتبط بگذارید. برای ایجاد صفحات فرود که اطلاعات را به وضوح نمایش می دهند و به هدایت بازدیدکنندگان به سمت تبدیل کمک می کنند، ما پیشنهاد می کنیم از … سازنده صفحه فرود.

ساختار حساب تبلیغات

برای راه‌اندازی حساب در پلتفرمی مثل گوگل ادز، باید زمان کافی برای تنظیم کمپین‌های خود صرف کنید تا منظم و استراتژیک باشند. گوگل ادز این امکان را به شما می‌دهد که ساختاری بسازید که تضمین کند آگهی‌هایتان به شکلی هدفمند نمایش داده می‌شوند و به حفظ سازماندهی استراتژی شما کمک می‌کند.

شما می‌توانید کمپین‌هایی با تمرکز بر یک هدف خاص یا منطقه جغرافیایی مشتریان خود ایجاد کنید. در داخل کمپین‌ها، می‌توانید گروه‌های تبلیغاتی تنظیم کنید که حول یک موضوع یا نوع خاص از کلمات کلیدی که می‌خواهید هدف قرار دهید، می‌چرخند. در نهایت، در هر گروه تبلیغاتی، کلمات کلیدی متعددی که هدف قرار می‌دهید، و همچنین تبلیغات قرار دارند. این تبلیغات با اهداف و کلمات کلیدی انتخاب شده برای کمپین و گروه تبلیغاتی شما همسو خواهند بود.

برای هر گروه تبلیغاتی می‌توانید متن‌های تبلیغاتی مجزا بنویسید یا یک ساختار کلی برای تبلیغتان ایجاد کنید و سپس برای تطبیق با گروه‌های خاص تبلیغاتی، موضوع‌ها یا کلمات کلیدی خاصی را جایگزین کنید. به این ترتیب می‌توانید متن تبلیغاتی هدفمند برای مطابقت با اهداف خاص ایجاد کنید. همچنین پیشنهاد می‌کنیم در هر گروه تبلیغاتی چندین متن تبلیغاتی را امتحان کنید. این کار می‌تواند به شما در تطبیق با بیش از یک کلمه کلیدی که در آن گروه تبلیغاتی قرار دارد و همچنین امکان آزمایش واریانس‌های مختلف تبلیغاتی را فراهم کند.

برای مثال اگر صاحب یک فروشگاه کفش هستید، ممکن است بخواهید یک کمپین روی چکمه‌های زمستانی تمرکز کنید و سپس کمپین جداگانه‌ای برای صندل‌های تابستانی داشته باشید. کلمات کلیدی، صفحات فرود و متن‌هایی که برای هر کدام استفاده می‌کنید، بسیار متفاوت خواهند بود. همچنین ممکن است تمایل داشته باشید که برای یکی بیشتر از دیگری هزینه کنید، که جداسازی این کمپین‌ها را عاقلانه می‌کند. ممکن است زمان‌بر به نظر برسد، اما با سازماندهی تبلیغاتتان، مدیریت آن‌ها برایتان ساده‌تر خواهد شد.

مشاهده این مطلب  روندهای بخش تابلو نویسی

تبلیغات هدفمند

برای ساختن تبلیغات مرتبط، هدف قرار دادن آنها براساس مخاطبان مورد نظر شما استراتژی خوبی است. به عنوان مثال، در فروشگاه کفش، تبلیغ کفش‌های پاشنه بلند برای زنان به احتمال زیاد سودآورتر از مردان است، بنابراین در تنظیم کمپین تبلیغاتی خود، می‌توانید این تبلیغ خاص را برای مردان نمایش ندهید تا از بودجه تبلیغات خود نهایت استفاده را ببرید.

(شما می توانید از چند روش برای هدف‌گیری تبلیغاتتان استفاده کنید تا توسط افراد مناسب دیده شوند، از جمله:)

  • بر اساس سن محدوده‌ی سنی مشخصی را تعیین کنید تا آگهی شما فقط به گروه سنی خاصی نشان داده شود.
  • بر اساس جنسیت فقط به مردان یا زنان آگهی نمایش بدهید.
  • بر اساس مکان اگر در یک مکان خاص تبلیغات دارید، می‌توانید تبلیغات خود را طوری تنظیم کنید که فقط به افرادی در همان منطقه نمایش داده شود.
  • با دستگاه محصول شما ممکن است فقط برای دستگاه خاصی مناسب باشد، مثلاً دانلود یک برنامه موبایل، بنابراین تنظیم کنید که تبلیغات شما فقط برای کاربرانی که با دستگاه‌های خاص در حال مرور هستند، نمایش داده شوند.
  • بر اساس برنامه تنظیم تبلیغات به گونه‌ای که فقط در ساعات مشخصی نمایش داده شوند تا کلیک‌های تبلیغاتی در زمان‌هایی که در دسترس نیستید یا تبلیغات مرتبط نیستند، هدر نرود.
  • با توجه به سن محدوده سنی را تنظیم کنید تا تبلیغ شما فقط به گروه سنی خاصی نشان داده شود.

پلتفرم‌های سئو

همان طور که پیش از این چندین بار به گوگل به عنوان پلتفرم محبوب SEM اشاره کردیم، پلتفرم های دیگری هم وجود دارند که می توانید از آنها استفاده کنید.

  • تبلیغات گوگل با توجه به اینکه گوگل بزرگترین موتور جستجو است، بدیهی است که تبلیغات در گوگل شما را در معرض وسیع ترین مخاطبان قرار می دهد و بازدهی سرمایه گذاری خوبی به همراه خواهد داشت.
  • تبلیغات مایکروسافت تبلیغات مایکروسافت (که قبلا با نام بینگ ادز شناخته می‌شد) رقیب اصلی گوگل است و ارزش دارد که به اندازه تبلیغات گوگل، زمان و بودجه خود را روی این پلتفرم نیز صرف کنید.
  • ورزون مدیا نیتیو «یاهو جیمینی» که پیشتر وجود داشت، حالا به عنوان پلتفرم تبلیغات پرداخت به ازای کلیک یاهو شناخته می‌شود و اگر به دنبال یک پلتفرم بازاریابی جستجو (SEM) ثانویه به جای مایکروسافت ادز هستید، گزینه‌ای عالی است.
  • تبلیغات گوگل به عنوان بزرگترین موتور جستجو، بدیهی است که تبلیغات در گوگل شما را در معرض گسترده‌ترین مخاطبان قرار می‌دهد و بازگشت سرمایه خوبی به شما می‌دهد.
مشاهده این مطلب  تبلیغات در گوگل ادوردز مشهد | خرید کلیک گوگل | سفارش کلیک گوگل

بهینه سازی کمپین و تبلیغات

حتی بعد از شروع تبلیغات، باید به طور مداوم آنها را رصد و بروزرسانی کنید. به طور مرتب کمپین‌های خود را بررسی کنید تا عملکرد آنها را ببینید و بودجه تبلیغات، کلمات کلیدی یا متن تبلیغات را به تناسب آن تغییر دهید.

پس از مدتی می‌توانید ببینید کدام کلمات کلیدی و آگهی‌ها عملکرد قوی‌تری دارند و کدام به نتایج مورد انتظار شما نمی‌رسند. آگهی‌هایی که کلیک‌های بیشتری دریافت می‌کنند، توجه بیشتری لازم دارند، هم به این دلیل که ترافیک بیشتری برای شما ایجاد می‌کنند و هم به این دلیل که هزینه بیشتری برای آن‌ها پرداخت می‌کنید.

هنگامی که به تحلیل داده‌های تبلیغاتتان تسلط پیدا کردید و نقاط قوت خود را تشخیص دادید، می‌توانید کلمات کلیدی منفی را تنظیم کنید. این کلمات کلیدی به موتور جستجو می‌گویند کهنکنزیرا این کلمات ربطی به برند شما ندارند و بودجه‌ی تبلیغات شما را می‌بلعند، هدف قرار دادن آن‌ها را کنار بگذارید. همچنین، پس از درک بهتر مخاطبان و محل زندگی آن‌ها، می‌توانید هدف‌گیری خود را به فاکتورهایی مانند جمعیتی یا منطقه‌ی جغرافیایی محدود کنید.

تکامل سئو

در حالی که بازاریابی موتورهای جستجو به مدت سال‌ها به تبلیغ‌کنندگان اجازه داده بود تا تبلیغات خود را به دلخواه ایجاد و کمپین‌های خود را بهینه سازی کنند، اکنون آنها به سمت رویکردی خودکارتر در حرکت هستند. بازاریابی هوش مصنوعی به عنوان مثال، شما می توانید تنظیمات گوگل ادز را طوری تغییر دهید که فقط بهترین تبلیغات شما نمایش داده شود و بودجه خود را صرف تبلیغات کم بازده نکنید. گوگل همچنین به شما این امکان را می دهد که چندین عنوان و توضیحات تبلیغ را به سیستم وارد کنید و این سیستم به طور خودکار آنها را با هم ترکیب می کند تا بهترین تبلیغ ممکن در هر حراج نمایش داده شود.

یکی دیگر از گزینه‌های خودکار این است که به گوگل صفحه‌ای را که می‌خواهید جستجوگران را به آن هدایت کنید، بدهید و اجازه دهید گوگل عناوین تبلیغات شما را ایجاد کند. این به عنوان DSA یا تبلیغات جستجوی پویا شناخته می‌شود. با این فرمت، موتور جستجو صفحات شما را اسکن می‌کند، موضوع آنها را تعیین می‌کند و سپس به طور خودکار عناوین مرتبطی را برای نمایش به جستجوگران ایجاد می‌کند تا تصویری واقعی از چیزی که در انتظار آنهاست را به آنها ارائه دهد. این گزینه‌های جدید می‌توانند زمان بازاریابان موتور جستجو را آزاد کنند و پتانسیل تغییر مسیر کسب و کار در آینده را دارند.

جواد یاسمی (متخصص سئو)

جواد یاسمی (متخصص سئو)

مشاوره و مجری سئو سایت های کارخانه ها برندها با بهترین و بزرگترین تیم سئو در ایران | سئو با جواد یاسمی

آخرین مقالات

خدمات تبلیغاتی حرفه‌ای
بهترین شرکت تبلیغاتی مشهد
شهر مشهد به عنوان یکی از مقاصد گردشگری مهم در ایران، همواره نیاز به خدمات تبلیغاتی حرفه‌ای داشته است....
لیست ایمیل و پیامک خود را به راحتی افزایش دهید
در سالی که تجارت الکترونیک بیش از هر زمان دیگری رونق دارد، ممکن است به دنبال راه‌های جدیدی برای متمایز...
تسریع فرآیند پرداخت برای افزایش سفارشات
بازاریابی تجارت الکترونیک مدرن پیچیده است؛ اما در بسیاری از موارد، به دو مرحله ساده خلاصه می‌شود: عشق...
مدیریت آسان مرجوعی‌های شاپيفای
هرچند آزاردهنده هستند، اما هیچ کسب‌وکاری که محصولاتش را آنلاین می‌فروشد، از پس فرستادن گاه‌و‌بیگاه محصولات...
چه زمانی باید لیست ایمیل خود را پاکسازی کنید
چه زمانی باید مشترکان غیرفعال را از فهرست ایمیل خود حذف کنید؟ ساختن لیست ایمیل، به‌طور طبیعی، بخش مهمی...
چگونه و چرا کسب‌وکارم در حوزه غذا را راه‌اندازی کردم
شرکت کابوتو فودز مستقر در بریستول قصد دارد نودل‌های فوری را به سطحی کاملا جدید ارتقا دهد. اما چه چیزی...

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • تماس
  • تلگرام
  • واتساپ
× Send

خدمات سئو، طراحی سایت و گوگل

رتبه 1 گوگل باشید.

سفارش دهید >> 09376996070