فروش اینترنتی از روز اول با جواد یاسمی

تبلیغات دیجیتال خارج از منزل (DOOH) چیست؟

آنچه در این مقاله می خوانید:

واقعیت این است که همه‌گیری جهانی کرونا تأثیر شدیدی بر صنعت تبلیغات فضای باز داشته است. تبلیغات فضای باز سنتی به شدت کاهش یافته و تخمین زده می‌شود که بودجه‌های اختصاص داده شده به این کانال به نصف رسیده باشد. با این حال، تبلیغات دیجیتال فضای باز با وجود تأثیرپذیری، به دلیل سهولت نسبی در ایجاد و برنامه‌ریزی خلاقیت‌های جدید، کمتر تحت تاثیر قرار گرفته است.

علاوه بر این، DOOH با کمک فناوری تبلیغات، امکانات پویایی (مانند Blindspot) را نیز ارائه می‌دهد که به تبلیغ‌کنندگان اجازه می‌دهد کمپین‌های بین‌المللی را به سرعت براساس وضعیت قرنطینه اجرا کنند. ما حتی با دولت ها همکاری کرده ایم تا از DOOH استفاده کنیم. به عنوان یک کانال زنده و به روز، افراد را با آمار مرتبط مطلع نگه داشتن.

به زبان ساده، اگر قصد اجرای کمپین تبلیغات دیجیتالی در فضای باز در هر نقطه از دنیا را دارید، مطمئن شوید که به طور کامل از شرایط هر بازار آگاه هستید. توصیه ما این است که کمپین‌های کوتاه مدت برنامه‌ریزی کنید تا بتوانید به راحتی بر اساس شرایط جهانی، آنها را تنظیم کنید. تماس بگیرید .

حالا برگردیم به موضوع اصلی…

DOOH چیست؟

تبلیغات دیجیتال خارج از منزل (DOOH) به هر نوع بیلبورد دیجیتالی که برای تبلیغات استفاده می‌شود – چه در فضای باز و چه در فضای داخلی – اشاره دارد.

این پاسخ بسیار کوتاه است. دلیل اهمیت این موضوع و اینکه چرا “تبلیغات دیجیتال خارج از منزل” برای کسب و کار شما می‌تواند ایده‌آل باشد، موضوع دیگری است. نگران نباشید، همه چیز را به شما خواهیم گفت.

مشاهده این مطلب  نمای کلی بازاریابی ایمیلی | دونات بازاریابی

اول از همه:

حقیقت جالب: کلمه “بیلبورد” در ابتدا به معنی “هر نوع تخته ای که برای چسباندن صورتحساب استفاده می شد” بود، در سال ۱۸۴۵، در انگلیسی آمریکایی. حساب اعلامیه عمومی کتبی

قبل از DOOH، OOH وجود داشت که احتمالا با این اصطلاح آشناتر هستید. OOH مخفف Out Of Home به معنای خارج از منزل است. در تبلیغات، این اصطلاح به تمام بیلبوردها و تابلوهایی اشاره دارد که در بیرون از خانه می توانید ببینید. این تابلوها می توانند هر اندازه ای داشته باشند و در مکان های مختلفی مثل بزرگراه ها، فرودگاه ها، خیابان های شهر، مراکز خرید، ایستگاه های اتوبوس، و حتی روی تاکسی ها، اتوبوس ها، قطارها، در رستوران ها، و مکان های عمومی دیگر قرار بگیرند.

تبلیغات دیجیتال خارج از منزل (DOOH) نوعی از تبلیغات خارج از منزل است که تماماً دیجیتالی است و در حال حاضر داغ‌ترین روند در بازار محسوب می‌شود. دفتر تبلیغات تعاملی، DOOH را از نمایشگرهای الکترونیکی تک تصویر تا ویدیوهای full-motion در قالب‌های مختلف، که می‌توانند (اما همیشه نیستند) امکان تعامل از طریق صفحه لمسی، NFC، iBeacon، تلفن همراه یا سایر کانال‌های دیجیتال را فراهم کنند، تعریف می‌کند.

همانطور که احتمالا متوجه شده‌اید، تبلیغات خارج از منزل (DOOH) همه جا حضور دارد، سرگرم‌کننده و پویا است، توجه‌ها را جلب می‌کند و اگر به صورت هوشمندانه اجرا شود، قلب‌ها را نیز تسخیر می‌کند. امروزه، این گرایش وجود دارد که تصور کنیم دنیای آنلاین همه چیز را به تسخیر خود درآورده و تمام تبلیغات خوب فقط روی صفحه‌های کوچک (تبلت و گوشی هوشمند) انجام می‌شود. خوشبختانه اینطور نیست. تبلیغات خارج از منزل با کمک تبلیغات دیجیتال، بازگشت باشکوهی داشته و برجسته‌ترین شرکت‌های جهان بودجه‌های خود را با تمرکز ویژه بر این نوع تبلیغات تنظیم کرده‌اند.

مشاهده این مطلب  راهنمای تسلط بر امنیت مالی: ۵ نکته از متخصصان فریلنسینگ

چرا؟ در این مورد، اعداد بهتر از کلمات صحبت می‌کنند.

( )

در پژوهشی که نیلسن انجام داده، نمودارها نشان می‌دهند که 60 درصد آمریکایی‌ها تابلو تبلیغاتی دیجیتال هر ماه طبق چشم‌انداز جهانی سرگرمی و رسانه PwC در سال‌های ۲۰۱۷ تا ۲۰۲۱، بازار DOOH تا سال ۲۰۲۱ به ۵.۱ میلیارد دلار خواهد رسید و تقریباً نیمی از درآمد OOH در ایالات متحده را تشکیل خواهد داد. در سایر بازارها، DOOH از قبل از تبلیغات سنتی فضای باز پیشی گرفته است.

چطور از DOOH به درستی برای کسب و کار خود استفاده کنیم؟

محتوا

مشاهده این مطلب  راهنمای تبلیغات مایکروسافت

صفحه نمایش

چگونه یک کسب‌وکار کوچک می‌تواند از طریق DOOH تبلیغات رسانه‌ای خریداری کند؟

ردیابی نتایج با DOOH

(بلایند اسپات راه‌های مختلفی را برای اندازه‌گیری چگونگی…) (دوه) این کمپین روی فروش و نتایج کسب و کار شما تاثیر گذاشته است. گزارش استاندارد که هر صفحه نمایش شامل آن است…تبلیغ پخش می‌شود. به این معناست که ما همیشه تعداد نمایش تبلیغ شما روی صفحه را رصد می‌کنیم و آن را با کمپین برنامه‌ریزی شده شما مقایسه می‌کنیم. اگر نمایش تبلیغ کمتر از حد انتظار باشد، به شبکه اطلاع داده می‌شود تا کمپین شما را تمدید کند تا به بازدهی که برای آن هزینه کرده‌اید برسید.

مشاهده این مطلب  هزینه یک بیلبورد چقدر است؟

در سطح پیچیده‌تر، بسته به موقعیت هر صفحه و نوع ادغام شما با Blindspot، می‌توان گزارش‌ها را بر اساس موارد زیر تولید کرد:

  • سنوجنسیت افرادى که در معرض تبلیغات شما در DOOH قرار گرفته‌اند (بر اساس داده‌های دوربین‌های زنده یا شرکای داده‌های موبایل)
  • سکونت کردن زمان بر اساس تصاویر دوربین در زمان واقعی
  • مصرف کنندهپروفایلورفتار (بر اساس داده‌های تجمعی موبایل از شرکای هوش مکانی)
  • نوع ماشین و ترافیک خودرو (بر اساس تصاویر دوربین‌های زنده یا داده‌های شرکای تجاری)
  • رفتار ترافیک وب سایت (بر اساس ادغام Blindspot با سرویس تحلیلی وب شما مانند گوگل آنالیتیکس)
  • پای گذاشتن افزایش ترافیک (بر اساس داده‌های تجمعی از شرکای هوش مکانی)
  • خرده فروشی یا آنلاینبر اساس ادغام CRM و DXP

اینها فقط چند نمونه از داده‌هایی هستند که Blindspot برای مرتبط ساختن عملکرد کمپین با نتایج واقعی کسب و کار از آنها استفاده می‌کند. در حالی که Blindspot در تلاش است تا ارائه داده‌ها را استانداردسازی کند و آنها را برای هر نوع مشتری در دسترس قرار دهد، برخی از این مجموعه‌های داده فقط در صورت تقاضا و بر اساس یکپارچه‌سازی سفارشی در دسترس هستند.

بودجه‌های انعطاف‌پذیر در اوت‌او‌هوم

به طور سنتی، تبلیغات فضای باز ( OOH ) با بودجه های بزرگ و تعهدات بلندمدت و مذاکرات فراوان خریداری می شد. این به معنای این بود که شرکت هایی که این روابط قبلی را نداشتند، نمی توانستند به طور رقابتی آن را خریداری کنند. اوه بدون اینکه در قراردادهای بلندمدت مجبور به کار شوند. انجام کمپین‌های کوچک با نرخ‌های رقابتی عملاً غیرممکن بود.

مشاهده این مطلب  شش نکته برای تامین‌کنندگان در تعامل با خرده‌فروشان

با بلان‌اسپات، قیمت‌ها برای همه یکسان و شفاف است.

چه بخواهید بودجه‌ی تبلیغات دیجیتال خارجی (DOOH) خود را بهینه کنید، یا برای اولین بار آن را امتحان کنید، «Blindspot» ابزارهایی برای بهبود کمپین‌ها و نتایج شما ارائه می‌دهد.

زمان و مکان انعطاف‌پذیر

یکی دیگر از موانع سنتی این است که اگر بخواهید چندین مکان را به طور همزمان تست کنید، باید با چندین صاحب رسانه صحبت کنید و مطمئن شوید که از هر دو شرکت نوع مشابهی از قرارداد را دریافت می کنید. مگر اینکه یک آژانس رسانه ای بزرگ باشید، این کار تقریباً غیرممکن است.

با Blindspot می‌توانید به راحتی، مانند خرید محصولات رقیب آنلاین، نمایشگرها را در شبکه‌های مختلف رزرو کنید. قیمت نمایش داده شده برای همه یکسان است و استثنایی وجود ندارد.

بیشتر بدانید با ایجاد حساب کاربری در پلتفرم Blindspot اینجا.

(1. ) خلاقیت‌های سفارشی با توجه به شرایط مختلف (مانند زمان روز، شب یا آب و هوا) و استفاده از فناوری‌های پویا مثل Blindspot، حتی داده‌های شخصی شما (مثل رفتار مرور وبسایت) می‌تواند به عنوان محرک برای نمایش نوع خاصی از محتوا روی صفحه نمایش عمل کند.

دو پیام تطبیقی برای هر مکان نمایش (حمل و نقل عمومی، بیلبورد جاده‌ای، برج‌های تبلیغاتی مراکز خرید و …)

سه کمپین آنلاین رایگان با یک فراخوان واضح به اقدام (تخفیف یا مزیت دیگر) برای استفاده از علاقه ایجاد شده توسط صفحه نمایش های دیجیتال

به طور خلاصه، برای موفقیت اولین کمپین DOOH خودتان این موارد را در نظر بگیرید:

مشاهده این مطلب  30 نکته و بینش برای برگزاری نمایشگاهی موفق

(نِدا و انکار) ثبات این باز هم در مورد داستانی است که قبلا برایتان تعریف کردیم. مطمئن شوید که همان داستان است، فقط برای متن و صفحه نمایش تطبیق داده شده.

خط تیره نمایش علاوه بر بیلبوردها، نمایشگرهای دیگری هم وجود دارد. برای دیدن لیست، ثبت نام و با دقت انتخاب کنید

خنده اطلاعات اطمینان حاصل کنید که اطلاعات واقعی در مورد کسب و کارتان را به اشتراک می‌گذارید، اطلاعاتی که نشان دهنده‌ی کسب و کار شماست و باعث می‌شود از دیگران متمایز شوید.

آینده‌ی تبلیغات دیجیتال در محیط‌های عمومی درخشان است، پس از آن نهایت استفاده را ببرید و آن را برای کسب و کارتان به کار بگیرید. بلایند اسپات پلتفرمی است که بیش از یک میلیون صفحه نمایش را در آمریکا، اروپا، خاورمیانه و شمال آفریقا و منطقه آسیا و اقیانوسیه به هم متصل کرده است.

جواد یاسمی (متخصص سئو)

جواد یاسمی (متخصص سئو)

مشاوره و مجری سئو سایت های کارخانه ها برندها با بهترین و بزرگترین تیم سئو در ایران | سئو با جواد یاسمی

آخرین مقالات

تسریع فرآیند پرداخت برای افزایش سفارشات
بازاریابی تجارت الکترونیک مدرن پیچیده است؛ اما در بسیاری از موارد، به دو مرحله ساده خلاصه می‌شود: عشق...
چگونه و چرا کسب‌وکارم در حوزه غذا را راه‌اندازی کردم
شرکت کابوتو فودز مستقر در بریستول قصد دارد نودل‌های فوری را به سطحی کاملا جدید ارتقا دهد. اما چه چیزی...
چگونگی تولید بروشورهای تبلیغاتی خودتان
تراکت‌ها روشی هوشمندانه برای اطلاع‌رسانی درباره کسب‌وکار شما در منطقه هستند.ریچل میلر روش تهیه بروشورهای...
یک بازاریاب وابسته برای تبلیغ کسب‌و‌کارتان استخدام کنید
بازاریابی وابسته می‌تواند ترافیک وب‌سایت تجارت الکترونیک شما را افزایش دهد و شما فقط برای بازدیدهایی...
مطالعه موردی: استفاده Airbnb از تابلوهای دیجیتال در شهر نیویورک
عملکرد در مقابل برند این روش از نظر مفهومی کارآمد بود زیرا بازاریابی عملکردی، راهی عالی برای جذب مشتریان...
هزینه یک بیلبورد چقدر است؟
تابلوهای تبلیغاتی راهی عالی برای تبلیغ کسب‌ و‌ کارتان هستند، اما هزینه آن‌ها می‌تواند دلهره‌آور باشد....

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • تماس
  • تلگرام
  • واتساپ
× Send

خدمات سئو، طراحی سایت و گوگل

رتبه 1 گوگل باشید.

سفارش دهید >> 09376996070