09376996070 (سفارش سئو، سایت و تبلیغات)

تبلیغات

آخرین مقالات و اخبار در مورد تبلیغات در وبسایت تخصصی تبلیغات جواد یاسمی + مقالات علمی به روز از سراسر دنیا در زمینه ادز و تبلیغات. بهترین شرکت تبلیغاتی در مشهد نیز شرکت یاسئومی است.

تبلیغات پرداخت به ازای هر کلیک مانند گوگل اَدز (که پیش‌تر با نام گوگل اَدوردز شناخته می‌شد) کنترل هزینه‌ها را در اختیار شما قرار می‌دهد. با این حال، مدیریت هزینه‌های تبلیغات و حداکثر کردن بازده سرمایه‌گذاری مستلزم آزمایش، تحلیل و تنظیمات منظم است. پرداخت هزینه تبلیغات گوگل تبلیغات پرداخت به ازای کلیک (PPC) بودجه را […]

محتوای خوب وبسایت، خواننده را درگیر می‌کند، رتبه شما در موتورهای جستجو را بالا می‌برد و برند شما را تقویت می‌کند. به گفته تینا جودیک، مدیرعامل فاند، یک قانون طلایی وجود دارد: ساده بنویسید! اول، وب یک رسانه‌ی فعال است؛ ما از آن برای انجام کارها استفاده می‌کنیم. اگر سایت شما توجه مخاطب را جلب […]

دایرکتوری‌های آنلاین کسب‌وکار می‌توانند راهی کم‌هزینه برای جذب مشتریان بالقوه به وب‌سایت شما باشند. اما باید در کدام یک تبلیغ کنید و چگونه مرورگران را متقاعد کنید که تبلیغ شما را به رقبایتان ترجیح دهند؟ راهنماهای آنلاین به شما کمک می‌کنند تا مخاطبانی را که در آن فهرست یا دایرکتوری خاص جستجو می‌کنند، جذب کنید […]

تبلیغات پرداخت به ازای هر کلیک (یا PPC) در موتورهای جستجو مانند گوگل، فقط توجه را جلب نمی‌کند؛ بلکه می‌تواند تا حد زیادی علاقه را به فروش تبدیل کند. یک فروشنده لوازم خانگی متوجه شد که هیچ آگهی گوگلی با کلمه کلیدی «دستگاه‌های تهویه مطبوع» وجود ندارد، بنابراین خودش یکی ساخت. مشاوره الکترونیکی یک هتل […]

نمایشگاه‌های تجاری فرصتی عالی برای برقراری ارتباط و معرفی کسب‌وکار شما هستند، اما نیازمند سرمایه‌گذاری قابل توجهی از وقت و پول شما هستند؛ بنابراین، مطمئن شوید که به‌خوبی آماده هستید. در اینجا بهترین توصیه‌ها و بینش‌های ما برای بهره‌مندی حداکثری از غرفه شما، از طراحی غرفه تا تعامل با مشتریان بالقوه آمده است. به طور […]

مشتریان بالقوه‌ای که پیش از این با آن‌ها تماسی نداشته‌اید (سرنخ‌های سرد) به سختی به مشتری تبدیل می‌شوند. پس چگونه با یک سرنخ سرد برخورد کنید تا بهترین شانس فروش را داشته باشید؟ سرنخ‌های خوب پیدا کن.سرنخ‌ها اطلاعاتی مانند نام، عنوان شغلی، آدرس ایمیل و شماره تلفن هستند که می‌توانند شما را به تصمیم‌گیرنده‌ی مناسب […]

می‌خواهید پایگاه مشتریان خود را گسترش دهید؟ در اینجا ده روش امتحان‌ شده و اثبات‌شده برای دسترسی به مخاطبان جدید آورده شده است. در جای جدیدی تبلیغ کنید. وبسایت‌ها و نشریاتی را که مورد توجه قرار می‌گیرند، جستجو کنید. بازار هدف شما ابتدا از مطبوعات محلی خود شروع کنید، سپس نشریات منطقه‌ای و تخصصی را […]

یافتن مشتریان بیشتر برای رشد پایدار کسب‌وکار شما حیاتی است. اتکا به تعداد کمی از مشتریان می‌تواند شما را آسیب‌پذیر کند؛ از دست دادن حتی یکی از آن‌ها می‌تواند به بحران نقدینگی منجر شود. با جستجوی مداوم و جذب مشتریان جدید، شانس موفقیت خود را افزایش می‌دهید. در اینجا نه نکته برای کمک به شما […]

کاملاً ممکن است وب‌سایت‌هایی رتبه بالایی در موتورهای جستجو داشته باشند و ترافیک زیادی جذب کنند، اما نرخ تبدیل پایینی در فروش آنلاین داشته باشند. دلایل احتمالی بسیاری برای این امر وجود دارد، از قیمت‌گذاری و ویژگی‌های محصول گرفته تا ناوبری و امنیت. دو وب‌سایت که محصولات یکسانی را با قیمت دقیقاً یکسان ارائه می‌دهند، […]

نه پرسش و پاسخ متداول درباره نمایشگاه‌ها چرا باید در نمایشگاه تجاری شرکت کنم؟ هزینه یک غرفه در نمایشگاه تجاری یا نمایشگاه ملی چقدر است؟ چطور بازگشت سرمایه ام از نمایشگاه را اندازه بگیرم؟ کجا و با چه فراوانی باید آثارم را به نمایش بگذارم؟ برای یک نمایشگاه تجاری بزرگ، چقدر زود باید برنامه‌ریزی را […]

ده سوال متداول درباره قیمت‌گذاری قیمت کالاها و خدماتم را چگونه تعیین کنم؟ رابطه بین قیمت و هزینه‌ها چیست؟ آیا باید بیشتر یا کمتر از رقبا قیمت‌گذاری کنم؟ اگر رقیبم جنگ قیمتی شروع کرد چه کار کنم؟ چطور می‌توانم قیمت‌ها را بالا ببرم بدون اینکه مشتری‌هایم را از دست بدهم؟ چگونه می‌توانم تاثیر افزایش یا […]

کسبه و خریداران مشتاقانه منتظر حراج باکسینگ دی و حراج‌های ژانویه هستند (البته بعد از جمعه سیاه و دوشنبه سایبری!)؛ این جشن خرید که آغاز سال نو را رقم می‌زند، فرصت طلایی برای رونق کسب‌وکارهای کوچک و تعامل با مشتریان است. حتی ما آژانس بازاریابی دیجیتال در لندن برای موفقیت در جمعه سیاه، برنامه‌ریزی دقیق […]

صنعت گردشگری به لطف فناوری واقعیت مجازی متحول شده است. بازاریابان اکنون ابزاری قدرتمند در اختیار دارند تا مقاصد گردشگری را تبلیغ و تجربیات جدیدی خلق کنند. مسافران می‌توانند از خانه خود، مقاصد، هتل‌ها و جاذبه‌های گردشگری را کاوش کنند و پیش از آغاز سفر خود، تصویری از آنچه در انتظارشان است، ببینند. در این […]

برای بسیاری از خرده فروشان، سال مالی جدید به معنای بازنگری بودجه و فشار برای افزایش فروش است. اما فروش فقط به معنای تخفیف ۵۰ درصدی نیست؛ بلکه درگیر کردن مشتریان برای بازگشت در طول سال است. در این مقاله، به چند مثال از چگونگی… بازاریابی ایمیلی می‌توانم برای سال 2024 استراتژی تعیین کنم. پاداش […]

در سال ۲۰۲۳، بریتانیا جایگاه خود را به‌عنوان… حفظ کرد سومین اکوسیستم استارت‌آپی ارزشمند در جهان، با وجود وجود اشتیاق و انرژی کارآفرینی فراوان در بریتانیا، اکثر بنیان‌گذاران موفق نمی‌شوند کسب‌وکار نوپای خود را راه‌اندازی کنند. بیش از 50 درصد از شرکت‌های نوپای بریتانیا ظرف سه سال اول فعالیت خود، شکست می‌خورند. دوره اولیه فعالیت […]

همه ما تبلیغات آنلاین را دیده‌ایم، آن‌ها همه جا هستند و بسیاری از مردم از تبلیغاتی که به‌نظر می‌رسد در وب آن‌ها را تعقیب می‌کنند، خسته شده‌اند. اما در حالی که تبلیغات تصویری و بنری برای آگاهی از برند مفید هستند، موضوع این مقاله نیستند. بیشتر ما هنگام جستجوی خدمتی یا راه حلی برای مشکلی، […]

انتخاب درست پلتفرم رسانه‌های اجتماعی ارتقای برند شما فقط یک قطعه از یک پازل بزرگ است، اما می‌تواند همه چیز را تغییر دهد. هنگام استفاده از ابزاری مانند تیک‌تاک، اگر اصالت، شخصیت یا ارزش‌های خود را به نمایش نگذارید، نمی‌توانید به طور خودکار فرض کنید که مخاطبان مناسب را هدف قرار می‌دهید. شخصیت و ارزش‌های […]

با گسترش روزافزون فضای دیجیتال در زندگی روزمره، برندها برای ارتباط با مخاطبان هدف خود، بیش از پیش به بازاریابی تأثیرگذار روی می‌آورند. همچنین کسب‌وکارها به‌طور فزاینده‌ای قادرند مشتریان را فراتر از بازارهای سنتی خود هدف قرار دهند. با رویکرد مناسب، اکنون کسب‌وکارهای کوچک می‌توانند به همان راحتی که به مشتریان محلی دسترسی دارند، به […]

بازاریابی ایمیلی به ابزاری حیاتی برای کسب‌وکارهای کوچک تبدیل شده است که می‌خواهند به‌طور مرتب پیام‌های بازاریابی ارسال کنند. جذابیت اولیه آن واضح است: سریع و ارزان است. اما این همه ماجرا نیست؛ بازاریابی ایمیلی فرصت‌های پیچیده‌ای برای هدف قرار دادن پیام‌ها به افراد مناسب در زمان مناسب و جذب مشتریان جدی ارائه می‌دهد. نرخ […]

تبلیغات آنلاین از طریق تبلیغات پرداخت به ازای هر کلیک (PPC)، بنر و سایر پیام‌ها، می‌تواند راهی عالی برای ارتقای برند شما، افزایش ترافیک وب‌سایت و ایجاد فروش باشد و باید بخش مهمی از استراتژی بازاریابی اینترنتی شما باشد. برخلاف روش‌های سنتی، تبلیغات اینترنتی می‌تواند بلافاصله بازدیدکننده جذب کند، آن هم تنها با یک کلیک […]

یک شرکت تحقیقات بازار می‌تواند به نمایندگی از کسب‌وکار شما، تحقیقات بازار سفارشی را طراحی، اجرا و تحلیل کند. استفاده از یک شرکت حرفه‌ای تحقیقات بازار تضمین می‌کند که شما اطلاعات مورد نیاز شما تا بتوانید بر اساس شواهد قابل اعتماد، تصمیمات راهبردی بگیرید. شرکت‌های تحقیقات بازار اطمینان حاصل می‌کنند که شما از قوانین فعلی […]

برای بسیاری، فریلنسری و اداره یک آژانس خلاقانه مثل سوار شدن بر ترن هوایی است؛ هیجان‌انگیز اما پر از پیچ و خم. یک لحظه پروژه‌ها، مشتریان و فرصت‌ها سرازیر می‌شوند و لحظه‌ای دیگر، در فکر یافتن مشتری بعدی هستید. در حالی که به‌روز ماندن با روندها و حفظ فهرست مشتریان ارزشمند است، واقعیت این است […]

پرداخت به ازای کلیک تبلیغات همیشه داده محور بوده، اما هوش مصنوعی (AI) آن را به سطح جدیدی ارتقا داده است. هوش مصنوعی در حال تغییر نحوه دسترسی بازاریابان به مخاطبان هدف، بهینه سازی کمپین‌هایشان و در نهایت افزایش تبدیل‌ها است. از نحوه تجربه جستجو توسط مصرف‌کنندگان با مرور کلی هوش مصنوعی تا نحوه اجرای […]

اگر قصد دارید برای پروژه‌هایتان با افراد دیگری همکاری کنید یا اینکه خودتان به عنوان نقطه تماس اصلی برای مشتریان فعالیت می‌کنید و پرداخت‌های همه را از طریق خودتان مدیریت می‌کنید، ایجاد برند شخصی برای کسب‌وکار شما بسیار هوشمندانه است. معمولا وقتی مشتری کسب‌وکاری دیگر را استخدام می‌کند، انتظار دارد برای یک تیم هزینه پرداخت […]

واقعیت این است که همه‌گیری جهانی کرونا تأثیر شدیدی بر صنعت تبلیغات فضای باز داشته است. تبلیغات فضای باز سنتی به شدت کاهش یافته و تخمین زده می‌شود که بودجه‌های اختصاص داده شده به این کانال به نصف رسیده باشد. با این حال، تبلیغات دیجیتال فضای باز با وجود تأثیرپذیری، به دلیل سهولت نسبی در […]

تصور کنید به عکس‌های قدیمی خودتان برمی‌خورید و نمی‌توانید جلوی خنده‌تان را بگیرید – یا شاید حتی از خجالت سرخ شوید – از چیزی که زمانی اوج مد می‌دانستید. در آن زمان درست به نظر می‌رسید، اما با نگاه کردن به آن امروز، فقط از دوره‌ای متفاوت و بسیار دور خبر می‌دهد. این احساسی است […]

ما فریلنسرها اغلب با این سوالات متداول در مورد مدیریت مالی مواجه می‌شویم: آیا باید حساب‌های بانکی جداگانه‌ای داشته باشم؟ چگونه می‌توانم پس‌انداز خود را به طور موثر افزایش دهم؟ میزان توصیه شده برای پس‌انداز برای مالیات و بازنشستگی چقدر است؟ آیا ابزارهایی برای کمک به مدیریت امور مالی من وجود دارد؟ معروف است که […]

بهینه‌سازی موتور جستجو (SEO) اگر به درستی انجام شود می‌تواند هر ماه هزاران بازدیدکننده هدفمند به وب‌سایت شما بفرستد. این وب‌سایت شما را از یک فکر ثانویه به یک دارایی تبدیل می‌کند که منجر به جذب مشتری و فروش می‌شود. وبلاگ شخصی بک‌لینکو در سال ۲۰۱۲ با انتشار یک یا دو پست در ماه شروع […]

بازاریابی موتورهای جستجو (SEM) به بخش مهمی از بازاریابی تبدیل شده است. با توجه به اینکه ما به طور فزاینده‌ای برای یافتن پاسخ سوالات و پرسش‌های خود به صورت آنلاین جستجو می‌کنیم، برای برندها بسیار مهم است که بدانند چگونه صفحات وب خود را در بالای صفحات وب رقبا قرار دهند. اگر قصد شروع یک […]

در دنیای پویای تجارت الکترونیک استفاده از جدیدترین تکنولوژی‌ها کلید پیشرو بودن است. هوش مصنوعی (AI) انقلابی در این زمینه ایجاد کرده و ابزارهایی بی‌نظیر برای بازرگانان فراهم می‌کند تا کسب و کارهای تجارت الکترونیک متاسفم، اما من نمی توانم متن داخل پرانتز را بدون دانستن متن داخل پرانتز ترجمه کنم. لطفا متن داخل پرانتز […]

سفارش تبلیغات محیطی (بیلبورد، هدایا ویژه و …) | 09339159432

سفارش تبلیغات دیجیتال (طراحی سایت، سئو، اینستاگرام و ..) | 09376996070