حرفه ای و پایدار از روز اول با جواد یاسمی

تبلیغات

هدف از تبلیغات فروش، افزایش کوتاه‌مدت فروش است. کاهش مستقیم قیمت یکی از گزینه‌هاست، اما تاکتیک‌های تبلیغاتی دیگری مانند همکاری‌های مشترک، هدایای رایگان و برنامه‌های وفاداری نیز می‌توانند به طور موثری استفاده شوند. تبلیغات فروش چیست؟ راحت‌ترین روش‌های تبلیغات فروش، کاهش قیمت‌ها هستند. این روش‌ها شامل پیشنهادهای ویژه، کوپن تخفیف، خرید یک کالا و دریافت […]

چیزی که یک اینفوگرافیک را به یادماندنی می‌کند چیست؟ کیرا لاوبر اهمیت ایجاد روایت و استفاده از استعاره برای ارائه داده‌های پیچیده به شیوه‌ای شفاف و جذاب را توضیح می‌دهد. خیلی از اینفوگرافیک‌ها آنقدر پیچیده هستند که ترجیح می‌دهم مطلبی را بخوانم که خوب نوشته شده باشد. اما مگر هدف از اینفوگرافی‌ها این نبود که […]

جهان تجارت الکترونیک و فروش آنلاین در چند سال گذشته پیشرفت شگرفی کرده و رقابت در آن بی‌سابقه است. کلویی توماس از نقشه راه تجارت الکترونیک هشت نکته ضروری برای افزایش فروش آنلاین ارائه می‌دهد استراتژی تجارت الکترونیک خود را تعیین کنید برای فروش موفق آنلاین، باید استراتژی خود را مشخص و به آن پایبند […]

ساختن یک جامعه آنلاین، راهی قدرتمند برای جلب مشارکت مردم با کسب‌وکار شماست؛ به‌خصوص اگر ارائه شما حول یک حرفه، سرگرمی یا علاقه باشد و شما روی خریدهای مکرر و ارائه پشتیبانی مشتری حساب می‌کنید. اما ایجاد یک جامعه آنلاین تا چه اندازه آسان است؟ بن دایر توضیح می‌دهد. جامعه آنلاین ابزاری قدرتمند است؛ دسترسی […]

در بازار خودروهای دست دوم چه می‌گذرد؟ ساختار بازار خودروهای نو و دست دوم در سال‌های اخیر تغییرات زیادی کرده است. اکنون خودروهای نو علاوه بر نمایندگی‌های رسمی، از طریق «هایپر مارکت‌های» خودرو، واسطه‌های واردات و فروشندگان اینترنتی نیز قابل خریداری هستند. در عین حال، نمایندگی‌ها به شدت در فروش خودروهای دست دوم مشارکت دارند […]

تقاضا تقاضا برای خدمات تعمیر شیشه جلوی خودرو ارتباط نزدیکی با تعداد خودروها و دیگر وسایل نقلیه در جاده‌ها دارد. براساس آمار دولتی، هم‌اکنون حدود ۳۸ میلیون وسیله نقلیه در بریتانیا وجود دارد که حدود ۳۱ میلیون از آن‌ها خودرو هستند. با توجه به تعداد زیاد وسایل نقلیه در حال استفاده، تقاضای زیاد و ثابتی […]

در صنعت موسیقی چه می‌گذرد؟ صنعت موسیقی در کل مجبور به انطباق با تغییرات در نحوه خرید و گوش دادن مردم به موسیقی شده است. با رشد سریع دسترسی به اینترنت خانگی و تلفن همراه از اواسط دهه ۲۰۰۰، فروشندگان آنلاین موسیقی در قالب‌های فیزیکی (معمولاً سی‌دی) سهم بازار را از خرده فروشان سنتی موسیقی […]

در صنعت تابلو سازی چه می‌گذرد؟ صنعت تابلو سازی در سال‌های اخیر با پیشرفت تکنولوژی و امکان تولید سریع‌تر و آسان‌تر تابلوها دستخوش تغییر شده است. روش‌های سنتی تابلو نویسی با قلم‌مو و رنگ هنوز در برخی بخش‌های بازار (مانند تابلوهای میخانه) محبوب هستند، اما در بخش‌های دیگر با روش‌های مدرن تولید جایگزین شده‌اند. به‌طور […]

هفت پرسش رایج درباره نحوه برخورد با تبلیغات منفی چطور با تبلیغات منفی مقابله کنم؟ چطور با تبلیغات منفی در شبکه‌های اجتماعی مقابله کنم؟ چطور با تبلیغات منفی در مطبوعات محلی برخورد کنم؟ چطور می‌توانم با تبلیغات منفی در مطبوعات تخصصی مقابله کنم؟ اگر رقیبم درباره کسب‌وکارم شایعه‌پراکنی می‌کند چه کار کنم؟ اگر کارمند سابقم […]

یازده پرسش و پاسخ متداول درباره‌ی استراتژی تبلیغات یک استراتژی تبلیغاتی چیست؟ آیا کسب‌وکار من به تبلیغات نیاز دارد؟ تبلیغات چه کمکی به کسب‌وکار من می‌کند؟ مراحل برنامه‌ریزی یک کمپین تبلیغاتی چه هستند؟ یک کسب و کار چقدر باید برای تبلیغات هزینه کند؟ کسب و کار من کجا باید تبلیغ شود؟ بهترین جاها برای تبلیغات […]

خدمات شرکت تخصصی سئو و طراحی سایت

  • تماس
  • تلگرام
  • واتساپ
× Send

خدمات سئو، طراحی سایت و گوگل

رتبه 1 گوگل باشید.

سفارش دهید >> 09376996070