09376996070 (سفارش سئو، سایت و تبلیغات)

روندهای بخش تابلو نویسی

برای سفارش تماس بگیرید.

آنچه در این مقاله می خوانید:

در صنعت تابلو سازی چه می‌گذرد؟

صنعت تابلو سازی در سال‌های اخیر با پیشرفت تکنولوژی و امکان تولید سریع‌تر و آسان‌تر تابلوها دستخوش تغییر شده است. روش‌های سنتی تابلو نویسی با قلم‌مو و رنگ هنوز در برخی بخش‌های بازار (مانند تابلوهای میخانه) محبوب هستند، اما در بخش‌های دیگر با روش‌های مدرن تولید جایگزین شده‌اند. به‌طور گسترده از نرم‌افزارهای گرافیک کامپیوتری برای طراحی حروف و لوگو استفاده می‌شود که سپس می‌توان آن‌ها را چاپ کرد یا به‌صورت دستی یا ماشینی روی انواع مواد تولید کرد.

حروف و لوگوها معمولاً به صورت خودکار توسط کامپیوتری که به دستگاه برش (چاقوی CNC) متصل است، تولید می‌شوند؛ این دستگاه طرح را از روی ورقه‌ای وینیل برش می‌دهد. سپس طرح وینیل را می‌توان بنا به نیاز روی تابلو، شیشه یا بدنه‌ی خودرو چسباند. این روش امکان تولید سریع و آسان تابلوها را بدون نیاز به مهارت‌های هنری لازم برای نقاشی دستی فراهم می‌کند. از فناوری CNC همچنین برای حکاکی و ایجاد طرح روی موادی مانند فلز، پرسپکس و چوب استفاده می‌شود.

با وجود پیشرفت‌های تکنولوژی، تابلو سازی همچنان یک حرفه ماهرانه است و تقاضای زیادی برای تابلوهای باکیفیت ساخته‌شده از مواد مختلف وجود دارد. علاوه بر مهارت فنی، ذوق هنری و طراحی برای خلق طرح‌های جذاب ضروری است.

فناوری جدید رقابت در این بخش را افزایش داده، اما بازار را نیز گسترش داده است. با چند هزار پوند می‌توان تجهیزات لازم برای تولید حروف و لوگوهای برچسب وینیل را خریداری کرد و به راحتی وارد این حرفه شد، اما اکنون می‌توان تابلوها و بنر‌ها را سریع‌تر و ارزان‌تر از قبل تولید کرد که به گسترش محبوبیت آن‌ها کمک کرده است. محصولاتی مانند حروف وینیل خودچسب، تابلوهای مغناطیسی و LED فرصت‌های فروش جدیدی را برای سازندگان تابلو فراهم می‌کنند. برای انعکاس پیشرفت‌های اخیر در فناوری ساخت تابلو، ویرایش جدیدی از استاندارد بریتانیایی BS559 در آگوست 2009 منتشر شد. این استاندارد برای همه تابلوها به جز تابلوهای راهنمایی و رانندگی، تابلوهای ایمنی و تابلوهای ایمنی آتش‌نشانی که تحت پوشش استانداردهای دیگر هستند، اعمال می‌شود. از اول ژوئیه 2013، استاندارد اروپایی EN 12899 برای تابلوهای عمودی ثابت جاده‌ای اجباری شد تا مطابقت با تغییرات در مقررات محصولات ساختمانی اتحادیه اروپا تضمین شود. این بدان معناست که همه تابلوهای عمودی جاده‌ای اکنون باید دارای علامت CE باشند تا نشان دهند که با استاندارد مطابقت دارند.

مشاهده این مطلب  چگونگی نجات کسب‌وکار ما با انتقال به فروش آنلاین

رکود اقتصادی که از اواخر دهه ۲۰۰۰ آغاز شد و در سال‌های اولیه دهه ۲۰۱۰ ادامه یافت، ممکن است به دلیل افزایش تعطیلی کسب‌وکارها، راه‌اندازی کمتر کسب‌وکارهای جدید و خودداری کسب‌وکارهای موجود از هزینه کردن برای نوسازی مکان‌های خود، تقاضا برای تابلو سازی را کاهش داده باشد. در این دوره، رکودی نیز در بازار مسکن وجود داشت که احتمالا تقاضا برای تابلو از سوی بنگاه‌های املاک را کاهش داده است.

نیمه‌ی دوم سال ۲۰۱۳ شاهد بهبودی در اقتصاد و بازار مسکن و افزایش اعتماد در بسیاری از بخش‌های تجاری بود. این بهبود تا سال ۲۰۱۴ و نیمه‌ی اول ۲۰۱۵ ادامه یافت، پیش از آنکه در اواخر ۲۰۱۵ و در سال ۲۰۱۶ کند شود. در پی افزایش عدم قطعیت اقتصادی پس از رأی‌گیری برگزیت در ژوئن ۲۰۱۶، اعتماد مصرف‌کنندگان به اقتصاد کاهش یافت. این کاهش در طول سال ۲۰۱۷ و ۲۰۱۸ ادامه یافت، زیرا بودجه‌ی خانوارها به دلیل تورم و رشد محدود واقعی دستمزدها تحت فشار قرار گرفت و درآمد قابل‌مصرف مصرف‌کنندگان را کاهش داد. عملکرد ضعیف اقتصاد در کاهش فرصت‌ها برای بخش تابلو سازی منعکس شده است. انتظار می‌رود در سال‌های ۲۰۱۸ و ۲۰۱۹ تغییرات اندکی رخ دهد. با این حال، شایان ذکر است که مصرف‌کنندگان اولویت خود را به صرف هزینه برای تجارب و سرگرمی نسبت به کالاهای فیزیکی داده‌اند، بنابراین تابلو سازان ممکن است با هدف قرار دادن مشاغلی که این خدمات را ارائه می‌دهند، موفق شوند.

در سال ۲۰۱۴، پس از آنکه چندین تابلو از محل نصب خود افتاد و موجب آسیب و خسارت شد، انجمن علائم و گرافیک بریتانیا (اکنون انجمن بین‌المللی علائم) اقدام به یادآوری تعهدات قانونی به خریداران بالقوه‌ی تابلو و تاکید بر آشنایی کامل اعضای خود با تعهدات قانونی خود و مشتریانشان کرد. به نظر این انجمن، این امر به اعضای آن مزیت تجاری روشنی نسبت به کسب‌وکارهایی که از این تعهدات بی‌اطلاع بودند یا آنها را نادیده می‌گرفتند، می‌داد.

مشاهده این مطلب  هوش مصنوعی در تجارت الکترونیک: ۱۵ مثال از تأثیر آن امروز و فردا

به روز بودن با پیشرفت‌ها

عضویت در انجمن صنفی، راهی بسیار خوب برای به‌روز ماندن با تحولات صنعت است. انجمن بین‌المللی علائم، نماینده تمام کسب‌وکارهای فعال در بخش علائم‌سازی است و مشاوره‌های فراوانی از جمله دستورالعمل‌های فنی، کمک در امور حقوقی و دایرکتوری اعضا را به اعضای خود ارائه می‌دهد. برای اطلاعات بیشتر به وب‌سایت انجمن بین‌المللی علائم مراجعه کنید.

نمایشگاه‌های تجاری

نمایشگاه‌های تجاری مانند «ساین اند دیجیتال UK» منبع بسیار خوبی از اطلاعات به‌روز در مورد صنعت شما هستند. در این نمایشگاه‌ها می‌توانید با تولیدکنندگان تجهیزات، خریداران بالقوه و تامین‌کنندگان مواد اولیه ملاقات کنید. وب‌سایت نمایشگاه‌ها همچنین جزئیاتی از نمایشگاه‌های تجاری که ممکن است برای شما جالب باشند را ارائه می‌دهد.

جواد یاسمی (متخصص سئو)

جواد یاسمی (متخصص سئو)

استراتژیست و مشاور سئو سایت های شرکتی، فروشگاهی، کارخانه ها و برندها با بهترین و بزرگترین تیم سئو در مشهد، تهران و ایران | سئو (SEO) با جواد یاسمی

آخرین مقالات مرتبط

استراتژی بازاریابی و تبلیغات برند فنتی بیوتی

خواننده باربادوسی، ریحانا، با زیبایی، زندگی پرهیجان، آهنگ‌های موفق و اجراهای بی‌نظیرش، در دو دهه گذشته...

تسریع فرآیند پرداخت برای افزایش سفارشات

بازاریابی تجارت الکترونیک مدرن پیچیده است؛ اما در بسیاری از موارد، به دو مرحله ساده خلاصه می‌شود: عشق...

چگونه و چرا کسب‌وکارم در حوزه غذا را راه‌اندازی کردم

شرکت کابوتو فودز مستقر در بریستول قصد دارد نودل‌های فوری را به سطحی کاملا جدید ارتقا دهد. اما چه چیزی...

چگونگی تولید بروشورهای تبلیغاتی خودتان

تراکت‌ها روشی هوشمندانه برای اطلاع‌رسانی درباره کسب‌وکار شما در منطقه هستند.ریچل میلر روش تهیه بروشورهای...

یک بازاریاب وابسته برای تبلیغ کسب‌و‌کارتان استخدام کنید

بازاریابی وابسته می‌تواند ترافیک وب‌سایت تجارت الکترونیک شما را افزایش دهد و شما فقط برای بازدیدهایی...

مطالعه موردی: استفاده Airbnb از تابلوهای دیجیتال در شهر نیویورک

عملکرد در مقابل برند این روش از نظر مفهومی کارآمد بود زیرا بازاریابی عملکردی، راهی عالی برای جذب مشتریان...

هزینه یک بیلبورد چقدر است؟

تابلوهای تبلیغاتی راهی عالی برای تبلیغ کسب‌ و‌ کارتان هستند، اما هزینه آن‌ها می‌تواند دلهره‌آور باشد....

چگونگی نجات کسب‌وکار ما با انتقال به فروش آنلاین

وقتی سوپرمارکت‌های محلی کسب‌وکار شما را تحت فشار قرار می‌دهند، چه می‌کنید؟ یکی از راه‌حل‌ها، تمرکز مجدد...

نوشتن سوالات متداول تبلیغاتی

دوازده پرسش و پاسخ متداول درباره نگارش آگهی چطور برای محصول یا خدمتم تبلیغ بنویسم؟ عناصر ضروری یک تبلیغ...

هفت راه برای بهبود نرخ تبدیل آنلاین

بهینه‌سازی نرخ تبدیل (CRO) زمانی اصطلاح پرکاربردی در دنیای تجارت بود. امروزه، این روش، رویه‌ای استاندارد...

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سفارش تبلیغات محیطی (بیلبورد، هدایا ویژه و …) | 09339159432

سفارش تبلیغات دیجیتال (طراحی سایت، سئو، اینستاگرام و ..) | 09376996070