09376996070 (سفارش سئو، سایت و تبلیغات)

نه نکته برتر برای یافتن مشتریان جدید

آنچه در این مقاله می خوانید:

یافتن مشتریان بیشتر برای رشد پایدار کسب‌وکار شما حیاتی است. اتکا به تعداد کمی از مشتریان می‌تواند شما را آسیب‌پذیر کند؛ از دست دادن حتی یکی از آن‌ها می‌تواند به بحران نقدینگی منجر شود. با جستجوی مداوم و جذب مشتریان جدید، شانس موفقیت خود را افزایش می‌دهید. در اینجا نه نکته برای کمک به شما در جذب مشتریان جدید آمده است.

شناخت مشتری

اگر بدانید دنبال چه نوع مشتری یا کسب‌وکاری هستید، شانس بیشتری برای جذب مشتریان جدید خواهید داشت، بنابراین باید ایده‌ی خوبی از (مشتریان یا کسب و کارهای) هدف خود داشته باشید. بازار هدف پروفایل مشتریان بالقوه را بسازید؛ به‌ویژه به خواسته‌هایشان و چگونگی جذب آن‌ها بیندیشید. همیشه تلاش کنید چیزی بی‌نظیر یا با ارزش‌تر از رقبا ارائه دهید.

خدمات سئو وردپرس در بهترین سطح کیفیتی و کمیتی به صورت فول پکیج 0 تا 100 بهینه سازی سایت و فضای مجازی ارائه می شود.

دوم به مشتریان فعلی انگیزه بدهید

برای مشتریان فعلی که مشتریان جدیدی را به شما معرفی می‌کنند، تخفیف در خریدهای بعدی یا حتی پورسانت در نظر بگیرید. معرفی دهان به دهان بهترین نوع تبلیغات، تبلیغ دهان به دهان است؛ بنابراین تا جای ممکن از انتظارات مشتریان فراتر روید و به معرفی کسب‌وکار خود توسط مشتریان تشویق کنید.

سه تصویر خودتان را تازه کنید

مطمئن شوید که کسب و کارتان برای مشتریان جدید جذاب است. آیا تابلو یا لوگوی تجاری شما کهنه به نظر می‌رسد؟ آیا وب‌سایت شما نیاز به بازسازی دارد؟ آیا حداکثر استفاده را از شبکه‌های اجتماعی می‌کنید؟ آیا زمان آن فرا رسیده است که… بازسازی برند یا حتی نام کسب‌وکارتان را تغییر دهید؟

سئو در مشهد توسط بهترین شرکت و تیم سئو یعنی یاسئومی برای کسب و کارها و شرکت ها ارائه می شود.

چهارمین مورد. از بازاریابی محلی استفاده کنید

پخش کردن تراکت در منطقه شما و ارائه پیشنهادات اولیه. کمپین نامه مستقیم یا یک کمپین بازاریابی ایمیلی می‌تواند راه موثری برای دسترسی به مشتریان بالقوه جدید باشد؛ حتما رعایت کنید قوانین حفاظت از داده‌ها اگر این راه را بروید. شبکه‌های اجتماعی نیز بخش مهمی از بازاریابی محلی و همچنین اپلیکیشن‌هایی مانند … هستند. خانه‌ی بغلی ثبت نام در گوگل را فراموش نکنید تا کسب‌وکار شما در جستجوی نقشه گوگل برای کسب‌وکارهایی مشابه، نمایش داده شود.

پنجم. بازاریابی کسب‌وکار با بودجه کم

آیا از روش‌های کلیدی بازاریابی رایگان یا کم‌هزینه برای کسب‌وکارتان غافل هستید؟ راه‌های زیادی برای دسترسی به مخاطبان هدف وجود دارد.

طراحی سایت وردپرسی به صورت کاملا حرفه ای و در سطح جهانی در شرکت یاسئومی انجام می شود و پشتیبانی فنی 24 ساعته ارائه می شود.

  • مدیریت رسانه‌های اجتماعی درگیر شدن در شبکه‌های اجتماعی معمولا هزینه‌ای جز صرف وقت ندارد و می‌تواند سود سرشاری به همراه داشته باشد.
  • پرداخت به ازای هر کلیک تبلیغات آنلاین، مثل پرداخت به ازای هر کلیک یا تبلیغ در سایت‌هایی مثل فیسبوک، می‌تواند به طور قابل توجهی گستره‌ی مخاطبان شما را افزایش دهد و لزوماً هزینه زیادی هم ندارد.
  • بهینه‌سازی موتور جستجو علاوه بر این، سئو استراتژی قدرتمندی برای افزایش دیده شدن وب‌سایت شما و جذب ترافیک بیشتر ارگانیک بدون صرف هزینه‌های گزاف است.

استخدام آژانس بازاریابی می‌توانیم این تلاش‌ها را با ارائه استراتژی‌ها و اجرای حرفه‌ای، برای حداکثر تاثیرگذاری و بازدهی در بازاریابی شما، ساده‌تر و کارآمدتر کنیم.

ششم با روابط عمومی خبرساز شوید

تلاش کنید به دست آورید گزارش روزنامه محلی شما یا در مطبوعات تجاری. برای پوشش خبری منظم، باید اخبار قابل توجهی خلق کنید و با خبرنگاران محلی ارتباط برقرار کنید. اگر کسب‌وکاری بین‌شرکتی دارید، می‌توانید خودتان را به‌عنوان کارشناسی که در مورد پیشرفت‌های حوزه خود اظهارنظر می‌کند، معرفی کنید.

هفتم. با مشتریان بالقوه ارتباط برقرار کنید

شبکه‌های اجتماعی می‌توانند ابزار بازاریابی بسیار موثری باشند، اما شبکه‌سازی حضوری به شما کمک می‌کند تا در بلندمدت روابط مثبتی ایجاد کنید. در نمایشگاه‌ها و کنفرانس‌های تجاری شرکت کنید و با افراد زیادی صحبت کنید. در انجمن‌ها و رویدادهای کسب‌وکار محلی فعال باشید. آیا مشارکت بیشتر در جامعه محلی برای کسب‌وکار شما مفید خواهد بود؟

هشت کانال‌های فروش جدید پیدا کنید

شاید وقتش رسیده باشد که شروع کنیم. فروش آنلاین اگر هنوز این کار را نکرده‌اید، راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی می‌تواند به شما کمک کند تا به مشتریان بیشتری دسترسی پیدا کنید و به‌طور شبانه‌روزی فروش داشته باشید. اگر تازه کار خود را در تجارت الکترونیک شروع کرده‌اید، می‌توانید از بازارچه‌هایی مانند آمازون، ای‌بی و اِتسی برای دسترسی به مخاطبان گسترده‌تری استفاده کنید.

نهم. اهداف فروش و جذب مشتریان جدید را تعیین کنید

پیش‌بینی فروش فقط به برنامه‌ریزی کمک نمی‌کند، بلکه راهی برای چالش دادن به خودتان برای جذب مشتریان بیشتر است. هدف‌گذاری برای جذب سرنخ‌های فروش و مشتریان جدید، با اهداف بلندپروازانه اما واقع‌بینانه – مثلاً با… مقایسه عملکرد عملکرد شما در مقایسه با سایر شرکت‌ها

جواد یاسمی (متخصص سئو)

جواد یاسمی (متخصص سئو)

استراتژیست و مشاور سئو سایت های شرکتی، فروشگاهی، کارخانه ها و برندها با بهترین و بزرگترین تیم سئو در مشهد، تهران و ایران | سئو (SEO) با جواد یاسمی 09376996070

آخرین مقالات مرتبط

معرفی AI Max در کمپین‌های جستجوی گوگل | جهش در نرخ تبدیل با هوش مصنوعی کنترل‌پذیر

معرفی AI Max در کمپین‌های جستجوی گوگل | جهش در نرخ تبدیل با هوش مصنوعی کنترل‌ پذیر

گوگل بار دیگر مرزهای تبلیغات دیجیتال را با راه‌اندازی قابلیت AI Max for Search جابه‌جا کرد. این قابلیت...
۲۵۰ هشتگ برتر تیک‌تاک در سال ۲۰۲۵ + آموزش استفاده برای افزایش بازدید و رشد صفحه

۲۵۰ هشتگ برتر تیک‌تاک

هشتگ‌ها معجزه نیستند، اما اگر به‌درستی استفاده شوند، می‌توانند نقش تعیین‌کننده‌ای در رشد مخاطب و ارتقاء...
نمایش نشان تأیید هویت لینکدین در اپلیکیشن_ های شخص ثالث فعال شد (1)

نمایش نشان تأیید هویت لینکدین در اپلیکیشن‌ های شخص ثالث فعال شد

لینکدین مسیر تأیید هویت را فراتر از مرزهای خود توسعه می‌دهد در یکی از مهم‌ترین گام‌های خود برای تقویت...

زمان‌ بندی پست در فیسبوک: چگونه در ۳ قدم ساده، حضور حرفه‌ ای و بدون استرس بسازید

اگر از تلاش‌های بی‌نتیجه برای انتشار منظم در فیسبوک خسته شده‌اید، وقتش رسیده به روش حرفه‌ای‌ها روی بیاورید:...
لینک گذاشتن توی پست‌ های لینکدین

آیا افزودن لینک در پست‌های لینکدین باعث کاهش بازدید می‌شود؟ برعکس، باعث افزایش تعامل است

آیا لینک گذاشتن در پست‌های لینکدین باعث کاهش بازدید می‌شود؟ بررسی کامل با داده‌های واقعی برای سال‌ها،...
سئو چیست؟ راهنمای جامع و به_ روز برای فهم دقیق SEO در سال 1404

سئو چیست؟ راهنمای جامع و به‌ روز برای فهم دقیق SEO در سال 1404

در دنیای دیجیتال امروز، حضور در نتایج برتر موتورهای جست‌وجو مانند گوگل، برای هر کسب‌وکار یا وب‌سایتی...
۲۳ کمپین تبلیغاتی موفق که دنیای برندینگ را متحول کردند

۲۳ کمپین تبلیغاتی موفق که دنیای برندینگ را متحول کردند

در دنیای بازاریابی و تبلیغات، رقابت شدیدتر از همیشه است و تنها برندهایی برنده‌اند که بتوانند پیام خود...
۵ روش هوشمندانه برای رصد تبلیغات رقبا

۵ روش هوشمندانه برای رصد تبلیغات رقبا

تحلیل رقبا یکی از مهم‌ترین بخش‌های هر استراتژی بازاریابی دیجیتال حرفه‌ایه. اما متأسفانه خیلی از کسب‌وکارها...
آموزش کامل نصب Google Tag

آموزش کامل نصب Google Tag برای ردیابی تبدیل در سال ۱۴۰۴

اگر در سال ۱۴۰۴ هنوز از ابزارهای دقیق برای ردیابی تبدیل‌های سایت و تبلیغات گوگل استفاده نمی‌کنید، احتمالاً...
ابزارهای ساخت ویدیو با هوش مصنوعی

۷ ابزار برتر ساخت ویدیو با هوش مصنوعی

تولید ویدیوهای جذاب برای شبکه‌های اجتماعی یا کمپین‌های بازاریابی، همیشه یکی از چالش‌های بزرگ برای تولیدکنندگان...

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سفارش تبلیغات محیطی (بیلبورد، هدایا ویژه و …) | 09339159432

سفارش تبلیغات دیجیتال (طراحی سایت، سئو، اینستاگرام و ..) | 09376996070