فروش اینترنتی از روز اول با جواد یاسمی

چطور فروش آنلاین خود را افزایش دهیم

آنچه در این مقاله می خوانید:

کاملاً ممکن است وب‌سایت‌هایی رتبه بالایی در موتورهای جستجو داشته باشند و ترافیک زیادی جذب کنند، اما نرخ تبدیل پایینی در فروش آنلاین داشته باشند. دلایل احتمالی بسیاری برای این امر وجود دارد، از قیمت‌گذاری و ویژگی‌های محصول گرفته تا ناوبری و امنیت. دو وب‌سایت که محصولات یکسانی را با قیمت دقیقاً یکسان ارائه می‌دهند، ممکن است به دلیل مواردی مانند سهولت استفاده و اعتماد، میزان متفاوتی از فروش را تجربه کنند.

طراحی سایت خود را بهبود ببخشید

منظم، تمیز و شفاف از همان ابتدا مطمئن شوید طراح وب‌سایت تجارت الکترونیک شما این موضوع را درک می‌کند.

  • ناوبری آسان ضروری است. اگر کاربران وب‌سایت شما را دست‌وپاگیر ببینند و نتوانند آنچه می‌خواهند را پیدا کنند، به جای دیگری می‌روند و دیگر برنمی‌گردند.
  • همه چیز را ساده، حرفه‌ای و یکدست نگه دارید. برای مثال، نمی‌توانید مرتکب اشتباه املایی شوید.
  • هر چیز را تا حد امکان ساده و شهودی نگه دارید. از عناوین بخش‌های واضح استفاده کنید و به کاربر یادآوری کنید که در کدام قسمت از سایت قرار دارد.
  • همین حالا بخرید!
  • تعداد کلیک‌ها را به حداقل برسانید صفحه فرود برای تسویه حساب. کل فرایند خرید باید تا حد امکان سریع، شهودی و آسان باشد. کاربران را مجبور به ایجاد حساب برای خرید نکنید.

اعتماد بازدیدکنندگان وب‌سایت را جلب کنید

ایجاد اعتماد بسیار آسان‌تر از بازسازی آن است. در صورت امکان، از همان ابتدا همه چیز را درست انجام دهید. اگر حضور آنلاین دارید و کارها چندان درست پیش نمی‌رود، همین حالا برای تغییر آن کاری انجام دهید. با طراح یا توسعه‌دهنده وب‌سایت خود در مورد تغییراتی که می‌توانید برای افزایش فروش انجام دهید، صحبت کنید.

مشاهده این مطلب  راهنمای تسلط بر امنیت مالی: ۵ نکته از متخصصان فریلنسینگ

کسب‌وکارهای صرفاً آنلاین با مشتریان خود ارتباط حضوری ندارند، بنابراین باید راه‌های دیگری برای نشان دادن قابل اعتماد بودن خود پیدا کنند.

  • تاییدیه‌ها را درج کنید نظرات مشتریان و نمونه‌های واقعی از مشتریان در وب‌سایت شما.
  • امنیت گواهی SSL .

درباره هزینه‌های اضافی شفاف باشید.

صداقت و شفافیت بسیار مهم هستند. همیشه در مورد تمام هزینه‌ها و قیمت‌های تحویل خود واضح باشید – هیچکس از پرداخت غافلگیرکننده در هنگام خرید خوشش نمی‌آید. جزئیات کامل در مورد تحویل و سیاست بازگشت خود را بگنجانید. سؤالات متداول راه خوبی برای پیش‌بینی سؤالات مشتریان است.

بدانید که به چه کسی می‌فروشید.

به آن فکر کن بازار هدف همیشه به یاد داشته باشید که برای چه کسانی کالا یا خدمات خود را می‌فروشید. مشتریان جوان‌تر احتمالا با وب آشنا هستند، اما مشتریان مسن‌تر ممکن است برای طی کردن مراحل فروش و احساس راحتی به کمک بیشتری نیاز داشته باشند. محتوای خود را متناسب با کاربر تنظیم کنید.

از مشتریان بازخورد بخواهید و نظرسنجی کاربران انجام دهید. پایگاه داده مشتری بسازید با آن‌ها تماس بگیرید و اطلاعات مرتبط ارائه دهید، نه هرزنامه. هدف، ایجاد فرآیندی مستمر برای شناخت علایق و بی‌علاقگی‌های مشتریان است.

جواد یاسمی (متخصص سئو)

جواد یاسمی (متخصص سئو)

مشاوره و مجری سئو سایت های کارخانه ها برندها با بهترین و بزرگترین تیم سئو در ایران | سئو با جواد یاسمی

آخرین مقالات

لیست ایمیل و پیامک خود را به راحتی افزایش دهید
در سالی که تجارت الکترونیک بیش از هر زمان دیگری رونق دارد، ممکن است به دنبال راه‌های جدیدی برای متمایز...
تسریع فرآیند پرداخت برای افزایش سفارشات
بازاریابی تجارت الکترونیک مدرن پیچیده است؛ اما در بسیاری از موارد، به دو مرحله ساده خلاصه می‌شود: عشق...
چه زمانی باید لیست ایمیل خود را پاکسازی کنید
چه زمانی باید مشترکان غیرفعال را از فهرست ایمیل خود حذف کنید؟ ساختن لیست ایمیل، به‌طور طبیعی، بخش مهمی...
چگونه و چرا کسب‌وکارم در حوزه غذا را راه‌اندازی کردم
شرکت کابوتو فودز مستقر در بریستول قصد دارد نودل‌های فوری را به سطحی کاملا جدید ارتقا دهد. اما چه چیزی...
چگونگی تولید بروشورهای تبلیغاتی خودتان
تراکت‌ها روشی هوشمندانه برای اطلاع‌رسانی درباره کسب‌وکار شما در منطقه هستند.ریچل میلر روش تهیه بروشورهای...
یک بازاریاب وابسته برای تبلیغ کسب‌و‌کارتان استخدام کنید
بازاریابی وابسته می‌تواند ترافیک وب‌سایت تجارت الکترونیک شما را افزایش دهد و شما فقط برای بازدیدهایی...

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • تماس
  • تلگرام
  • واتساپ
× Send

خدمات سئو، طراحی سایت و گوگل

رتبه 1 گوگل باشید.

سفارش دهید >> 09376996070