فروش اینترنتی از روز اول با جواد یاسمی

نقش شخصیت و ارزش‌های برند در تبلیغات تیک تاک

آنچه در این مقاله می خوانید:

انتخاب درست پلتفرم رسانه‌های اجتماعی ارتقای برند شما فقط یک قطعه از یک پازل بزرگ است، اما می‌تواند همه چیز را تغییر دهد. هنگام استفاده از ابزاری مانند تیک‌تاک، اگر اصالت، شخصیت یا ارزش‌های خود را به نمایش نگذارید، نمی‌توانید به طور خودکار فرض کنید که مخاطبان مناسب را هدف قرار می‌دهید. شخصیت و ارزش‌های برند نقش اساسی دارند، پس بیایید ببینیم که در این مورد مهم چه باید بدانید و چگونه می‌توانید آن را در تاکتیک‌های تیک‌تاکتان به نمایش بگذارید.

چرا شخصیت و ارزش‌های برند در تبلیغات تیک تاک مهم هستند؟

بازتاب شخصیت و ارزش‌های منحصربه‌فرد برند شما به چند دلیل اساسی مهم است

  1. نمایش شخصیت واقعی برندتان به خلق محتوایی کمک می‌کند که برای کاربران واقعی و قابل ارتباط باشد؛ چرا که تیک‌تاک به اصالت و خلاقیت ارزش می‌دهد.
  2. تیک تاک محتوای سبک، سرگرم‌کننده را در اولویت قرار می‌دهد. بنابراین، خلاقیت، بازیگوشی و طنز می‌تواند تبلیغات را جذاب و سرگرم‌کننده کند. کاربران اغلب به محتوای خام و اصیل بیش از تبلیغات بیش‌ازحد تولیدشده جذب می‌شوند، بنابراین وفاداری به صدای برند و عدم اتکا به ارزش‌های تولید می‌تواند آن پل ضروری را بسازد.
  3. کاربران با افراد ارتباط برقرار می‌کنند، نه فقط با برندها. انتخاب افراد مناسب برای نمایندگی برندتان، چه اینفلوئنسر، طرفدار، مشتری یا کارمند، به شما در ارتباط با مخاطبان هدف کمک می‌کند.
  4. همچنین، حفظ انسجام در صدا و ارزش‌ها، موجب شناخت و اعتماد می‌شود و در طول زمان به شخصیت اصیل برند می‌انجامد.

چگونگی افزودن شخصیت برند شما به تبلیغات تیک تاک

وقتی تازه با تبلیغات تیک تاک شروع می‌کنید، روش‌های زیادی برای به‌کارگیری شخصیت منحصربه‌فردتان وجود دارد.

  1. ویژگی‌ها و ارزش‌های اصلی برند خود را در محتوا منعکس کنید. این کار را با شناسایی ویژگی‌های منحصربه‌فرد برندتان و به نمایش گذاشتن ماموریت و ارزش‌های آن انجام دهید، ضمن اینکه شخصیت برندتان در تمام عناصر تبلیغات تیک‌تاک شما بدرخشد. رسیدن به این هدف دشوار است، به همین دلیل است که پشتیبانی از… آژانس تبلیغات تیک تاک می‌تواند به شما کمک کند تا بسیاری از اجزای غیرضروری را حذف کنید و ببینید شخصیت شما چگونه با مشتریان درگیر می‌شود.
  2. تمرکز بر محتوای سرگرم‌کننده و جذاب به جای تلاش صرف برای به‌روز بودن، باید برند خود را از طریق شوخی، نمایش‌های کوتاه یا چالش‌های ترند، با شخصیت آن همسو کنید؛ اما فقط اگر با عناصر اصلی برندتان مطابقت داشته باشند.
  3. به صدای اصیل برند خود وفادار بمانید. بسیاری از کسب‌وکارها سعی می‌کنند از ترندهای تیک‌تاک پیروی کنند. شما همیشه باید به لحن صدای واقعی خود پایبند باشید و ارزش‌های منحصربه‌فرد برندتان را درک و بیان کنید. این امر منجر به تبلیغات تیک‌تاک می‌شود که واقعی به نظر می‌رسند و با کاربران در سطحی عمیق‌تر ارتباط برقرار می‌کنند. هرگز سعی نکنید چیزی باشید که برند شما نیست.
مشاهده این مطلب  استراتژی قیمت‌گذاری را انتخاب کنید

چگونگی نمایش مؤثر برند شما در تیک‌تاک

علاوه بر شناخت برندتان، می‌توانید از روش‌های زیر نیز بهره ببرید:

  1. برای ارتباط با مخاطبان هدف خود، چهره مناسب را انتخاب کنید. افراد در تیک‌تاک با انسان‌ها ارتباط برقرار می‌کنند، نه برندها؛ بنابراین، داشتن نماینده‌ای انسانی و واقعی بسیار مهم است. می‌توانید از طرفداران یا مشتریانی که از قبل از مزایای برند شما تعریف می‌کنند استفاده کنید، اما می‌توانید با دیگران نیز همکاری کنید. نفوذگر مناسب یا یک تولیدکننده محتوا برای شبکه‌های اجتماعی، یا یکی از اعضای تیم که به‌شدت شوخ‌طبع است!
  2. از ابزارهای ساخت ویدیوی تیک‌تاک مثل هم‌دوختن، صفحه سبز و صداگذاری استفاده کنید تا محتوای شما جذاب‌تر و تعاملی‌تر شود. افکت‌های بامزه می‌توانند ویدیوها را سرگرم‌کننده‌تر کنند، اما مراقب باشید که زیاده‌روی نکنید.
  3. مختصر باشد. طول ایده‌آل ویدیو برای تیک‌تاک بین ۹ تا ۱۵ ثانیه است. محتوا را سریع و پویا بسازید تا با انرژی این پلتفرم همخوانی داشته باشد و با شروع جذاب، بینندگان را در چند ثانیه اول جذب کنید.

همچنین، برای دیده شدن بیشتر، از هشتگ‌های مرتبط و موسیقی و صداهای ترند استفاده کنید. علاوه بر این، تمام معیارها از جمله نظرات، اشتراک‌گذاری‌ها، بازدیدها و کلیک‌ها را برای سنجش موفقیت خود پیگیری کنید. وقتی متوجه شدید چه نوع محتوایی عملکرد بهتری دارد، روی آن تمرکز کنید و به‌طور مداوم ویدیوهای جدید منتشر کنید تا مخاطبان خود را درگیر نگه دارید.

با ادغام شخصیت، ارزش‌ها و بیان منحصربه‌فرد برندتان در تبلیغات تیک‌تاک، می‌توانید محتوایی تولید کنید که با کاربران طنین‌انداز شود. تیک‌تاک بستری است که فرصتی عظیم برای ارتباط با مخاطبان جوان‌تر به‌صورت سرگرم‌کننده و خلاقانه ارائه می‌دهد. در فضایی که باید به‌سرعت تأثیرگذار باشید، اصالت در شخصیت و ارزش‌هایتان کلید درگیر کردن، ارتباط برقرار کردن و ایجاد اعتماد است که افراد را به مدافعان کسب‌وکار شما تبدیل می‌کند.

مشاهده این مطلب  آیا زمان بازسازی برند شما فرا رسیده است؟ این چک لیست ضروری را دنبال کنید.
جواد یاسمی (متخصص سئو)

جواد یاسمی (متخصص سئو)

مشاوره و مجری سئو سایت های کارخانه ها برندها با بهترین و بزرگترین تیم سئو در ایران | سئو با جواد یاسمی

آخرین مقالات

تسریع فرآیند پرداخت برای افزایش سفارشات
بازاریابی تجارت الکترونیک مدرن پیچیده است؛ اما در بسیاری از موارد، به دو مرحله ساده خلاصه می‌شود: عشق...
چگونه و چرا کسب‌وکارم در حوزه غذا را راه‌اندازی کردم
شرکت کابوتو فودز مستقر در بریستول قصد دارد نودل‌های فوری را به سطحی کاملا جدید ارتقا دهد. اما چه چیزی...
چگونگی تولید بروشورهای تبلیغاتی خودتان
تراکت‌ها روشی هوشمندانه برای اطلاع‌رسانی درباره کسب‌وکار شما در منطقه هستند.ریچل میلر روش تهیه بروشورهای...
یک بازاریاب وابسته برای تبلیغ کسب‌و‌کارتان استخدام کنید
بازاریابی وابسته می‌تواند ترافیک وب‌سایت تجارت الکترونیک شما را افزایش دهد و شما فقط برای بازدیدهایی...
مطالعه موردی: استفاده Airbnb از تابلوهای دیجیتال در شهر نیویورک
عملکرد در مقابل برند این روش از نظر مفهومی کارآمد بود زیرا بازاریابی عملکردی، راهی عالی برای جذب مشتریان...
هزینه یک بیلبورد چقدر است؟
تابلوهای تبلیغاتی راهی عالی برای تبلیغ کسب‌ و‌ کارتان هستند، اما هزینه آن‌ها می‌تواند دلهره‌آور باشد....

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • تماس
  • تلگرام
  • واتساپ
× Send

خدمات سئو، طراحی سایت و گوگل

رتبه 1 گوگل باشید.

سفارش دهید >> 09376996070