Yaseomi: اولین پلتفرم سئوی سیستماتیک ایران

آموزش دیجیتال مارکتینگ

آموزش دیجیتال مارکتینگ به صورت جامع و علمی با بهترین و علمی ترین مقالات بر مبنای علم دیجیتال مارکتینگ در سراسر جهان در وبسایت جواد یاسمی. بهترین شرکت برای ارائه خدمات دیجیتال  مارکتینگ در مشهد نیز یاسئومی است.

مدیریت مؤثر فروش به شما کمک می‌کند تا بیشترین بهره را از نیروهای فروش خود ببرید. اما صرفاً تعیین اهداف و انتظار نتیجه کافی نیست. شاید بیش از هر بخش دیگری از کسب‌وکار، افراد فروش به پشتیبانی و راهنمایی عملی نیاز دارند تا در این نقش چالش‌برانگیز موفق شوند. با استفاده از خدمات سئو وردپرس، […]

تبلیغات رسانه‌ای، اسپانسری، تبلیغات محیطی، پست مستقیم و تراکت، همگی روش‌های امتحان‌شده و موثری هستند که می‌توانند فروش شما را افزایش دهند. اگرچه شکی نیست که بیشتر ما زمان زیادی را با تلفن‌های همراه خود می‌گذرانیم، اما رسانه‌های اجتماعی و تبلیغات آنلاین تنها راه‌های جلب توجه مخاطبان هدف نیستند. مردم هنوز روزنامه‌ها و مجلات محلی […]

آزمایش A/B چیست و چرا باید همیشه آن را برای سایت تجارت الکترونیک خود انجام دهید خدمات سئو وردپرس به شما کمک می‌کند تا نتایج تست‌های A/B را در فروشگاه آنلاین خود با دقت بیشتری تجزیه و تحلیل کرده و بهبودهای موثری در عملکرد سایت ایجاد کنید.   تصمیم‌گیری درست در طراحی فروشگاه اینترنتی شما […]

5 روش آسان برای تبلیغ برندتان در فضای آنلاین برند تجاری چیزی فراتر از لوگو و نام شرکت است. برند، تصوری است که مخاطبان از کسب‌وکار و محصولات شما دارند و این تصور از تعامل آن‌ها با شما شکل می‌گیرد. پس منطقی است که تلاش برای ارتقای برند شما باید استراتژیک باشد. برند تجارت الکترونیک […]

طراحی‌های سفارشی در مقابل قالب‌های آماده در شاپيفای فرض کنید کسب‌وکار تجارت الکترونیک شما با سرعت زیادی در حال رشد است، شاید خیلی بیشتر از آنچه انتظار داشتید. با ادامه فروش‌های صدتایی در سایت کوچک خود، متوجه می‌شوید که احتمالا وقت آن رسیده است که از پلتفرم فعلی خود مهاجرت کنید و گزینه‌های خود را […]

AOV چیست و چگونه می‌توان آن را افزایش داد؟ AOV یا Average Order Value (میانگین ارزش سفارش) یکی از معیارهای کلیدی در تجارت الکترونیک است که میزان میانگین خرید مشتریان در هر سفارش را اندازه‌گیری می‌کند. این معیار نشان‌دهنده‌ی نحوه‌ خرید مشتریان از فروشگاه آنلاین شما است و درک بهتر از آن می‌تواند به بهبود […]

۵ گام برای اجرای استراتژی‌های وفاداری به برند در تجارت الکترونیک برای موفقیت در تجارت الکترونیک، وفاداری به برند یکی از عوامل کلیدی برای حفظ مشتریان و افزایش فروش است. در این مسیر، شما باید بر روی طراحی سایت وردپرس و تجربه کاربری متمرکز شوید تا مشتریان خود را از همان لحظه ورود به سایت […]

5 گام برای آماده‌سازی وب‌سایتتان برای کمپین‌های تعطیلات آماده‌سازی وب‌سایت برای تعطیلات آتی یکی از مهم‌ترین بخش‌های استراتژی تجارت الکترونیک است. این زمان‌ها، به‌ویژه تعطیلاتی همچون جمعه سیاه یا کریسمس، فرصت‌های بزرگی برای جذب مشتریان جدید و افزایش فروش به شمار می‌آیند. اولین قدم در این فرآیند، طراحی سایت وردپرس است که باید به‌طور ویژه […]

قبل از فروش محصولات CBD در شاپيفای چه چیزهایی باید بدانید   صنعت سی‌بی‌دی به سرعت در حال رشد است، با رشد مورد انتظار بیش از ۲۰ درصد برای پنج سال آینده. اگر در این صنعت هستید، احتمالا می‌خواهید حضور آنلاین خود را گسترش دهید؛ به همین دلیل است که از خود می‌پرسید برای فروش […]

تجارت همراه در مقابل تجارت الکترونیک و اینکه چرا برای افزایش درآمد به هر دو نیاز دارید تجارت همراه (Mobile Commerce) و تجارت الکترونیک (E-Commerce) هر دو به فرآیند خرید و فروش کالاها و خدمات از طریق اینترنت اشاره دارند، اما تفاوت‌های اساسی بین این دو وجود دارد. تجارت الکترونیک معمولاً به خرید و فروش […]

چرا به یک استراتژی پشتیبان (یا شبکه ایمنی) برای فروشگاه شاپایفیتان نیاز دارید؟ پشتیبان‌گیری منظم از داده‌های فروشگاه آنلاین در شاپفای یکی از اقدامات حیاتی برای حفظ امنیت و دوام کسب‌وکار است. هرگونه مشکل فنی، خطا یا حمله سایبری ممکن است به از دست رفتن اطلاعات حیاتی مانند سفارشات، موجودی محصولات و داده‌های مشتریان منجر […]

چطور چت‌بات‌ها می‌توانند فروشگاه شاپایف شما را بهبود ببخشند چت‌بات‌ها به عنوان ابزاری نوین در افزایش تعامل با مشتریان در فروشگاه‌های آنلاین، می‌توانند تجربه خرید را به طور قابل توجهی بهبود بخشند. در شاپفای، این چت‌بات‌ها می‌توانند به صورت خودکار به سوالات مشتریان پاسخ دهند، وضعیت سفارشات را پیگیری کنند و حتی محصولات مرتبط را […]

چهار راه برای بهبود نرخ حفظ مشتری در فروشگاه تجارت الکترونیک شما حفظ مشتری در تجارت الکترونیک یکی از عوامل کلیدی برای موفقیت بلندمدت است. یکی از بهترین روش‌ها برای افزایش وفاداری مشتریان، ارائه تجربه خرید منحصربه‌فرد و شخصی‌سازی‌شده است. ارسال ایمیل‌های هدفمند بر اساس سابقه خرید مشتریان و ارائه تخفیفات انحصاری می‌تواند حس ارزشمندی […]

افزایش فروش در فروشگاه شاپيفای با کمپین‌های خودکار ایمیل مارکتینگ   در وقت خود صرفه‌جویی می‌کنید و مشتریان شما ارزش بیشتری دریافت می‌کنند. بیایید با مثالی شروع کنیم که به روشن شدن کارکرد اتوماسیون و بخش‌بندی ایمیل در دنیای واقعی کمک می‌کند. باب مشتری احتمالی است که از فروشگاه شما بازدید می‌کند. متاسفانه باب خیلی […]

چت جی پی تی و تأثیر انکارناپذیر هوش مصنوعی بر تجارت الکترونیک هوش مصنوعی (AI) در حال تغییر دادن چشم‌انداز تجارت الکترونیک است و ابزارهای پیشرفته‌ای را برای بهبود تجربه مشتری، افزایش فروش و بهینه‌سازی عملیات فراهم می‌کند. یکی از کاربردهای بارز هوش مصنوعی، سیستم‌های پیشنهاددهنده است که محصولات مناسب را بر اساس تاریخچه جستجو […]

راهنمای تجارت الکترونیک شما برای ایمیل‌های مهم برای موفقیت در تجارت الکترونیک، طراحی و ارسال ایمیل‌های مهم می‌تواند تفاوت زیادی در افزایش فروش ایجاد کند. در ابتدا، داشتن یک طراحی سایت وردپرس اصولی و جذاب می‌تواند به بهبود تجربه کاربری کمک کرده و باعث افزایش نرخ تبدیل بازدیدکنندگان به مشتریان شود. با بهره‌گیری از ابزارهای […]

چگونه می‌توانم ترافیک سایت فروشگاه اینترنتی خود را افزایش دهم؟   درک ترافیک سایت، پیچیده‌تر از دانستن تعداد بازدیدکنندگان است. بیشتر بازدیدکنندگان چگونه به سایت شما دسترسی پیدا کردند؟ چه مدت زمانی را به مرور سایت اختصاص دادند و چند نفر از آن‌ها خرید انجام دادند؟ برای صاحبان فروشگاه‌های اینترنتی، جذب بازدیدکنندگان جدید و حفظ […]

تجربه کاربری در برابر تجربه مشتری: تفاوت چیست؟ تجربه کاربری (UX) و تجربه مشتری (CX) دو مفهوم مرتبط هستند که هر یک به جنبه‌های مختلف تعامل افراد با برندها و محصولات اشاره دارند. تجربه کاربری به احساس و رضایت کاربر از استفاده از یک وب‌سایت، اپلیکیشن یا سیستم می‌پردازد. در طراحی سایت وردپرس، بهینه‌سازی تجربه […]

به دنبال افزایش فروش و ارتقای کسب‌وکار الکترونیک خود به سطح بالاتر هستید؟ بهترین راه برای شروع، یادگیری و اجرای تاکتیک‌های اثبات‌شده است. فروشندگان بزرگ آنلاین مانند آمازون، بهترین‌بای و زاپوس از تکنیک‌هایی در فروشگاه‌های اینترنتی خود استفاده می‌کنند که به آن‌ها کمک می‌کند فروش فوق‌العاده‌ای داشته باشند (میلیاردها دلار!). این ۱۹ روش، نرخ تبدیل […]

شکی نیست که گوگل ادز یکی از بهترین کانال‌های بازاریابی دیجیتال برای جذب مشتری و افزایش سرنخ‌های تجاری است. جذب حداکثر مشتریان بالقوه، هدف اصلی هر کسب‌وکار آنلاین است. چالش اصلی زمانی شروع می‌شود که بخواهید تمام آن تبدیل‌ها و سرنخ‌ها را به درآمد و سود تبدیل کنید. در این مرحله، دیگر فقط به تعداد […]

افزایش نرخ تبدیل، آرزوی بزرگ اکثر سازمان‌های بخش تجارت با تجارت است. شرکت‌هایی که برای جذب مشتری بیشتر به بازاریابی دیجیتال متکی هستند، به صفحاتی نیاز دارند که روی یک هدف متمرکز باشند: جمع‌آوری اطلاعات مشتریان بالقوه برای پر کردن چرخه فروش. هدف نهایی صفحه فرود شما، ترغیب مشتریان بالقوه و تصمیم‌گیرندگان به اقدام و […]

امتیازدهی به سرنخ‌ها می‌تواند میزان علاقه‌ی افراد به کسب‌وکار شما را مشخص کند و در نتیجه تعاملات مرتبط‌تر و مؤثرتری را ایجاد نماید. برای تشخیص سرنخ‌های ارزشمند، به سیستمی نیاز دارید که اتفاقات تصادفی را از فرصت‌ها متمایز کند. با اختصاص امتیاز به هر مشتری بالقوه، می‌توانید مانند یک پیشگو، مشتری خود را به خوبی […]

قانون حفاظت از حریم خصوصی مصرف کنندگان کالیفرنیا (CCPA) از سال ۲۰۲۰ به اجرا درآمد و سطح حفاظت از حریم خصوصی را در ایالات متحده بالا برد. قانون CCPA (California Consumer Privacy Act) تأثیر زیادی بر طراحی سایت وردپرس دارد. با توجه به اینکه بسیاری از وب‌سایت‌ها، به ویژه فروشگاه‌های آنلاین، داده‌های شخصی کاربران را […]

چگونگی استفاده برندهای تجارت الکترونیک از نظرات آنلاین در شاپفای   داشتن نظرات آنلاین شیپ‌فای محصولات می‌توانند فروش را بسازند یا خراب کنند. صادق باشیم، آخرین باری که بدون خواندن حداقل چند نقد در آمازون چیزی خریده‌اید چه زمانی بود؟ آیا تا به حال روی محصولی با کمتر از ۳ ستاره کلیک کرده‌اید؟ این ستاره‌های […]

کدام پلتفرم تجارت الکترونیک سریع‌تر است؟ شاپفای در برابر ووکامرس در برابر ماژنتو اگرچه شاپيفای ویژگی‌های متعددی برای تجارت الکترونیک دارد، خدمات سئو وردپرس نیز مزایای خاص خود را برای افرادی که قصد دارند وب‌سایت‌های خود را از منظر جستجوگرها بهینه کنند، ارائه می‌دهد. با استفاده از افزونه‌های متعدد برای سئو و سفارشی‌سازی بهینه، طراحی […]

آینده تجارت الکترونیک در صنعت مد و زیبایی در سال ۲۰۲۰ چه خواهد بود؟ در دنیای تجارت الکترونیک در مد و زیبایی، داشتن یک طراحی سایت وردپرس جذاب و حرفه‌ای اهمیت زیادی دارد. سایت شما باید تجربه کاربری بی‌نظیری فراهم کند تا مشتریان بتوانند به راحتی محصولات مد و زیبایی مورد نظر خود را پیدا […]

چگونه با بهینه‌سازی نرخ تبدیل، فروش را افزایش دهیم   اگر در افزایش فروش تجارت الکترونیک خود مشکل دارید، درک اهمیت بهینه‌سازی نرخ تبدیل به شما کمک خواهد کرد. تمام محصولاتتان را در سایت تجارت الکترونیک خود قرار داده‌اید، چندین پست وبلاگی برای جذب مشتری منتشر کرده‌اید، اما فروش شما ناامیدکننده است. نمی‌دانید چه اتفاقی […]

فروش تجارت الکترونیک کاهش یافته است؟ این سه مورد را بررسی کنید کاهش فروش ممکن است به دلیل عدم بهینه‌سازی مناسب برای موتورهای جستجو باشد. خدمات سئو وردپرس می‌توانند به شما کمک کنند تا سایت خود را برای کلمات کلیدی مرتبط بهینه کنید و بازدید سایت را افزایش دهید. با استفاده از تکنیک‌های سئو داخلی، […]

افزایش فروش تعطیلات با بررسی تبدیل فروشگاه اینترنتی (۲۰۱۹) برای افزایش فروش در تعطیلات، طراحی سایت وردپرس باید کاربرپسند و بهینه شده باشد. با استفاده از قالب‌های واکنش‌گرا و افزونه‌های مرتبط با فروش‌های تعطیلات، می‌توانید تجربه خرید راحت‌تری را برای مشتریان فراهم کنید. ایجاد صفحات ویژه برای تخفیف‌ها و پیشنهادات تعطیلات می‌تواند نقش مهمی در […]

افزایش فروش تعطیلات با استفاده از اعلان‌های فوری (با مثال) برای فروش‌های تعطیلات، طراحی سایت وردپرس باید به گونه‌ای باشد که به راحتی اطلاعیه‌های فوری و جذاب را به نمایش بگذارد. با استفاده از افزونه‌ها و ابزارهای نوتیفیکیشن در وردپرس، می‌توانید اطلاعیه‌هایی در مورد تخفیف‌ها و پیشنهادات ویژه به بازدیدکنندگان سایت نمایش دهید تا آن‌ها […]