09376996070 (سفارش سئو، سایت و تبلیغات)

تجارت الکترونیک در مد و زیبایی

برای سفارش تماس بگیرید.

آنچه در این مقاله می خوانید:

آینده تجارت الکترونیک در صنعت مد و زیبایی در سال ۲۰۲۰ چه خواهد بود؟

در دنیای تجارت الکترونیک در مد و زیبایی، داشتن یک طراحی سایت وردپرس جذاب و حرفه‌ای اهمیت زیادی دارد. سایت شما باید تجربه کاربری بی‌نظیری فراهم کند تا مشتریان بتوانند به راحتی محصولات مد و زیبایی مورد نظر خود را پیدا کنند. طراحی گرافیکی زیبا، صفحات محصول جذاب، و نمایش صحیح رنگ‌ها و جزئیات محصول، از عوامل کلیدی برای جذب مشتری در این صنعت هستند. علاوه بر این، داشتن یک سیستم جستجو قوی برای یافتن محصولات، امری ضروری است.

برای موفقیت در تجارت الکترونیک در مد و زیبایی، بهینه‌سازی سایت با خدمات سئو وردپرس می‌تواند ترافیک زیادی به سایت شما جذب کند. استفاده از کلمات کلیدی مرتبط با دنیای مد و زیبایی و بهینه‌سازی محتوای صفحات محصول، باعث می‌شود که محصولات شما در نتایج جستجو برجسته‌تر ظاهر شوند. همچنین، سئو برای تصاویر و ویدیوها می‌تواند به فروش بیشتر کمک کند، زیرا مشتریان برای خرید محصولات مد و زیبایی معمولاً به تصاویر دقیق و ویدیوهای توضیحی نیاز دارند.

 

online shopping with modern fashion shop

هر برند مد در تجارت الکترونیک که می‌خواهد در صدر باقی بماند، باید به آینده نگاه کند. در سه سال آینده چه تغییراتی رخ خواهد داد؟ چه فناوری‌های جدیدی می‌توانند برای افزایش سود، کنترل شاخص‌های کلیدی عملکرد و گسترش نفوذ، مورد استفاده برندهای مد قرار گیرند؟

نگاهی به آینده انداختن می‌تواند به شما کمک کند از دیگران پیشی بگیرید و به کسب‌وکارتان وسعت و پیشران لازم برای رشد و گسترش را بدهد.

امروز به آینده نگاه می‌کنیم و روندهای نوظهوری را بررسی خواهیم کرد که قرار است در چند سال آینده صنعت مد را متحول کنند. برخی از فناوری‌ها و مدل‌های تجاری جدیدی را که باید به آن‌ها توجه کنید به شما نشان خواهم داد. علاوه بر این، خواهید دید که چگونه هر یک از آن‌ها به طور چشمگیری صنعت تجارت الکترونیک مد را تغییر خواهند داد.

مشاهده این مطلب  چگونگی ایجاد و فروش خدمات محصولی برای آژانس دیجیتال شما

هیچ متنی داخل پرانتز نبود.

web design and branding on the screen

هیچ متنی در پرانتز وجود ندارد.

طراحی و برندسازی

تا اوایل سال ۲۰۱۸، طراحی وب‌سایت و برندها عمدتا از یک فرمول کلی تقلید می‌کرد. چه کفش، چه پیراهن یا چه ساعت می‌خریدید، هر سایتی که بازدید می‌کردید پر از کادرهای سفید روی زمینه رنگی با فضای خالی زیاد، فهرست‌های پیمایشی طولانی و تایپوگرافی آینده‌نگرانه بود. جنبش طراحی مینیمالیستی فرآیندهای طراحی فرمولیک ایجاد کرده بود که هر کسب‌وکاری با شدت از آن پیروی می‌کرد.

البته، طراحی مینیمالیستی یک…عالیحذف المان‌های غیرضروری رابط کاربری، کاهش شلوغی، ساده‌سازی ناوبری و امثالهم. اما در این روند حذف شلوغی، کسب‌وکارها در حال حذف هویت خود بودند..

خوشبختانه، این روند به سرعت در حال تغییر است.

همانطور کهبرندسازی به عاملی حیاتی برای تمایز برندهای مد تبدیل می‌شود.طراحی وب در حال تبدیل شدن به فضایی ایده‌آل برای ابراز فردیت است. البته، طراحی مینیمال هنوز هم در صدر قرار دارد، اما برندها راه‌هایی برای به حداکثر رساندن آن مینیمالیسم پیدا می‌کنند.

برندسازی در اصل ایجاد ارتباط مثبت در ذهن مشتریان است. طراحی سایت شما بهترین مکان برای شروع ایجاد احساسات مثبت است.

  • آیا می‌دانستید که رنگ‌هایی که در وب‌سایت خود به نمایش می‌گذارید می‌توانند شناخت برند شما را بهبود بخشند؟ تا 80 درصد ?
  • یا اینکه چطور یک برند بصری ثابت، درآمدتان را افزایش می‌دهد؟ 23 درصد ?

مد و زیبایی‌شناسی با هم مترادف‌اند و برندهای مد در تجارت الکترونیک به این نکته پی برده‌اند که عناصر طراحی آن‌ها نقش بسیار مهمی در نحوه‌ی درک برندشان دارد.

خوشبختانه این تغییرات آغاز شده‌اند؛ اما انتظار داریم در چند سال آینده شاهد گذار از طراحی مینیمالیستی بیش از حد دوران ۲۰۱۶ به فرآیندی طراحی پخته‌تر و دقیق‌تر باشیم.

مشاهده این مطلب  گرایش‌های بخش مشاوره مدیریتی

( )

group of people on social media with their cellphones

هیچ متنی در پرانتز وجود ندارد.

خرید اجتماعی

این راز بزرگی نیست که رسانه‌های اجتماعی تأثیر عظیمی بر بازگشت سرمایه تجارت الکترونیک دارند. برای برندهای مد، استفاده از افراد تأثیرگذار و نمایش عکس‌ها و فیلم‌های باکیفیت در رسانه‌های اجتماعی به امری استاندارد تبدیل شده است و مطمئن هستیم که اکثر شما شاخص‌های کلیدی عملکردی ویژه‌ای مرتبط با کمپین‌های رسانه‌های اجتماعی دارید.

استفاده از شبکه‌های اجتماعی به عنوان عنصری از برندسازی یک چیز است، اما استفاده از آن به عنوان سکوی خرید، موضوعی کاملا متفاوت است – موضوعی که وقت آن رسیده برایش آماده شویم.

  • اوایل امسال، اینستاگرام از… امکان خرید .
  • در همین حین بیست و پنج درصد بسیاری از برندهای تجارت الکترونیک از فیسبوک برای فروش محصولات خود استفاده می‌کنند.
  • ویژگی‌های جدید واقعیت مجازی اسنپ‌چت، این پلتفرم را در موقعیتی قرار می‌دهد که به بازیگر مهمی برای برندهای مد تبدیل شود. گپ (Gap) هم‌اکنون … اپلیکیشن رختکن که به خریداران این امکان را می‌دهد تا قبل از خرید، مدل‌ها را بررسی کنند.
  • به همین ترتیب، فروشگاه سپهورا از فناوری واقعیت مجازی استفاده می‌کند نمایش گزینه‌های آرایش .
  • و البته، پینترست هنوز هم نقش اصلی در فروش تجارت الکترونیک دارد، اگرچه برخی از برندهای بزرگ… تجربیات منفی با سنجاقک‌های جدید قابل خریدشان

البته، این باعث ایجاد اصطکاک در بازار می‌شود. باید تلاش‌های خود را روی کدام پلتفرم رسانه اجتماعی متمرکز کنید؟

کدام پلتفرم تاج سلطنت خرید اجتماعی را بر سر خواهد گذاشت؟ نمی‌دانیم! اما می‌دانیم که این رقابت شدید، فناوری‌های بسیار جذابی (مانند واقعیت افزوده) را به‌وجود آورده است که برندهای مد در حال حاضر از آن برای تسلط بر فروش استفاده می‌کنند.

مشاهده این مطلب  افزایش بازدید اینستاگرام

یادگیری ماشین و ابر

به طور خلاصه، توانایی ذخیره‌سازی حجم عظیم داده در فضای ابری همراه با قابلیت یادگیری عمیق در گردآوری اطلاعات از مشتریان بالقوه، انبوهی از داده‌ها را ایجاد خواهد کرد، مانند… شانزده و سه ده‌بیتی‌بایت .

بیایید تصویر را نقاشی کنیم.

جنی داشت توی خیابان راه می‌رفت و با دوستش با آیفون ایکس۴ش حرف می‌زد که ناگهان توی یه آب‌گودال پا گذاشت و کفش‌هاش کثیف شد. همون لحظه گوشیش بهش خبر داد که یکی از کفش‌های مورد علاقه‌ش (با استفاده از تاریخچه مرور و الگوهای خریدش) حراج شده. بوم! کفش‌ها فروخته شد.

از داده‌های موقعیت مکانی تا داده‌های بیسیم، آینده داده‌ها برای برندهای تجارت الکترونیک بسیار گسترده است.

حتی دستگاه‌های اینترنت اشیا هم در این محاسبه لحاظ نشده‌اند. اینترنت اشیا می‌تواند حجم عظیمی از داده‌ها (در مقیاس تریلیون‌ها) را برای الگوریتم‌های پیشرفته ارسال کند که می‌توانند مشتریان پردرآمد را در زمان و مکان مناسب هدف قرار دهند و آن‌ها را به بهترین کانال خرید نزدیک هدایت کنند. البته، با توجه به اینکه… چهار مورد از هر ده خرید خریدها از قبل فقط از طریق کانال‌های آنلاین انجام می‌شود، بنابراین تقریباً قطعا خریدهای محلی هم به مقصدی دیجیتالی تبدیل خواهند شد.

هیچ متنی در پرانتز وجود ندارد.

chat bot app

هیچ متنی در پرانتز وجود ندارد.

ربات‌های مکالمه

گفتن اینکه ربات‌های مکالمه در آینده غالب خواهند شد، اشتباه است؛ آنها امروزه هم غالب هستند.

  • 85 درصد از تعاملات مشتریان تا سال ۲۰۲۰ (یعنی یک سال دیگر)، بدون دخالت انسان خواهیم توانست اهمیت استفاده از ربات‌های گفتگو را بهتر درک کنیم.
  • 60 درصد از مشتریان ترجیح می‌دهند با ربات‌های مکالمه صحبت کنند. زیرا استفاده از آن‌ها آسان‌تر است، بلافاصله در دسترس هستند و همیشه آماده پاسخگویی‌اند.
  • صد هزار ربات مکالمه به دو میلیارد پیام پاسخ می‌دهند. هر ماه در فیسبوک مسنجر
مشاهده این مطلب  راهنمای تست A/B برای فروشگاه‌ها

آینده‌ی چت‌بات‌ها همین حالا فرا رسیده است. انتظار نداریم این روند به زودی تغییر کند. در چند سال آینده، شاهد پیشرفته‌تر شدن چت‌بات‌ها و توانایی بیشتر آن‌ها در راهنمایی کاربران در وبسایت‌ها خواهیم بود. شرکت‌های بیشتری از آن‌ها استفاده خواهند کرد و شما هم باید جزو آن‌ها باشید.

 

جواد یاسمی (متخصص سئو)

جواد یاسمی (متخصص سئو)

استراتژیست و مشاور سئو سایت های شرکتی، فروشگاهی، کارخانه ها و برندها با بهترین و بزرگترین تیم سئو در مشهد، تهران و ایران | سئو (SEO) با جواد یاسمی

آخرین مقالات مرتبط

خدمات بازطراحی سایت وردپرسی

خدمات بازطراحی سایت وردپرسی

خدمات بازطراحی سایت وردپرسی به منظور بهتر شدن شرایط سایت و بهبود تعامل مخاطبان انجام می‌شود. در عصر دیجیتال...
خدمات تیک آبی اینستاگرام

خدمات تیک آبی اینستاگرام | هزینه گرفتن تیک آبی اینستاگرام

حتما تا به حال برای شما هم پیش آمده که در شبکه اجتماعی اینستاگرام دنبال اکانت واقعی یک شخصیت مشهور و...
پاك كردن سابقه جستجو در گوگل

پاك كردن سابقه جستجو در گوگل

پاك كردن سابقه جستجو در گوگل می‌تواند برای حفظ حریم خصوصی و امنیت انجام شود. همه ما در دنیای دیجیتال...
مشاوره کسب و کار اینترنتی در مشهد

مشاوره کسب و کار اینترنتی مشهد - مشاوره کسب و کار آنلاین - بهترین مشاور کسب و کار مشهد

مشاوره کسب و کار اینترنتی در مشهد توسط بهترین مشاور کسب و کار یعنی مهندس جواد یاسمی ارائه می شود. با...
افزایش بازدید گوگل بالا بردن سایت

افزایش بازدید گوگل

امروزه گوگل یکی از بزرگترین موتورهای جستجو در دنیا از لحاظ رتبه بندی سایت ها و کسب و کار های اینترنتی...

سمراش در مقابل اهرفس در سال 2022: کدام ابزار سئو برای آژانس‌های دیجیتال بهتر است؟

سمروش در مقابل اهرفس در سال ۲۰۲۲: کدام ابزار سئو برای آژانس‌های دیجیتال بهتر است؟ هر کسی که حتی کمترین...

گرایش‌های بازاریابی دیجیتال در سال 2024: چه انتظاراتی باید داشته باشیم و چگونه آماده شویم؟

روندهای بازاریابی دیجیتال در سال 2024: چه انتظاراتی باید داشت و چگونه آماده شویم؟ در این مقاله، آژانس...

آژانس دیجیتال چیست؟

یک آژانس بازاریابی دیجیتال چیست و چه کاری انجام می‌دهد؟ آماده شوید، چون قرار است سفری سریع و هیجان‌انگیز...

پنج روش قدرتمند اثبات اجتماعی برای افزایش فروش تجارت الکترونیک

اثبات اجتماعی، یک روش متقاعدسازی ضروری برای ترغیب خریداران آنلاین به خرید از فروشگاه اینترنتی شماست. تجارت...

بهینه‌سازی بک‌اند برای اجرای کمپین‌های سودآور تبلیغات پولی در تجارت الکترونیک

رقابت در حوزه تجارت الکترونیک و تبلیغات آنلاین به شدت فزاینده و سال به سال بیشتر شده است. در نتیجه، کسب‌وکار...

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سفارش تبلیغات محیطی (بیلبورد، هدایا ویژه و …) | 09339159432

سفارش تبلیغات دیجیتال (طراحی سایت، سئو، اینستاگرام و ..) | 09376996070