افزایش فروش تعطیلات با بررسی تبدیل فروشگاه اینترنتی (۲۰۱۹)
برای افزایش فروش در تعطیلات، طراحی سایت وردپرس باید کاربرپسند و بهینه شده باشد. با استفاده از قالبهای واکنشگرا و افزونههای مرتبط با فروشهای تعطیلات، میتوانید تجربه خرید راحتتری را برای مشتریان فراهم کنید. ایجاد صفحات ویژه برای تخفیفها و پیشنهادات تعطیلات میتواند نقش مهمی در جذب مشتریان و افزایش فروش ایفا کند.
برای موفقیت در فروشهای تعطیلات، خدمات سئو وردپرس باید به دقت اعمال شوند. بهینهسازی محتوای سایت برای جستجوهای مرتبط با تعطیلات و تخفیفها، و همچنین ارتقاء سرعت سایت و بهبود تجربه کاربری، میتواند ترافیک بیشتری را جذب کند و در نتیجه، فروش را در این دوران افزایش دهد.
مدیریت یک کسبوکار تجارت الکترونیک تقریباً همیشه پیچیدهتر از چیزی است که مردم تصور میکنند. شما باید محصولات مناسب را انتخاب کنید، فروشگاه خود را بسازید و خدمات مشتری عالی ارائه دهید. به علاوه، بازاریابی برای افزایش آگاهی و شروع فروش نیز لازم است.
اوضاع خوب است، اما میدانید که میتوانست بهتر باشد.
با نزدیک شدن تعطیلات، حتی افزایش 0.5 درصدی نرخ تبدیل، میتواند اگر ترافیک کافی داشته باشید، هزاران فروش بیشتر را به همراه داشته باشد.
پس وقتشه که نرخ تبدیل فروشگاهتون رو بررسی کنید.
افزایش فروش در تعطیلات: 8 نکته برای بررسی فروشگاه اینترنتی شما
قبل از اینکه بتوانید نرخ تبدیل سالم فروشگاه خود را تعیین کنید، باید بدانید چگونه آن را محاسبه کنید.
میزان تبدیل متوسط برای یک فروشگاه اینترنتی بین یک تا دو درصد .
میتوانید نرخ تبدیل را با تقسیم تعداد بازدیدکنندگان بر تعداد فروشهای انجامشده محاسبه کنید.
برای مثال، اگر فروشگاه شما 10000 بازدیدکننده داشته باشد و 100 نفر از این بازدیدکنندگان در آن بازه زمانی محصولی از شما خریداری کنند، نرخ تبدیل کلی فروشگاه شما 1% است.
بعد از اینکه میانگین نرخ تبدیل خود را شناسایی کردید، میتوانید برای بهبود آن، کار روی موارد زیر را آغاز کنید.
گوگل آنالیتیکس را راهاندازی کنید
گوگل آنالیتیکس ابزاری از گوگل است که به شما امکان میدهد دادههای مربوط به فعالیت کاربران در سایتتان و نحوهی یافتن سایتتان را مشاهده کنید.
اطلاعاتی مانند:
- مدت زمانی که کاربر در وبسایت شما میماند
- مبدأ ترافیک وبسایت شما
- چه درصدی از بازدیدکنندگان سایت شما جدید و چه درصدی بازگشتهاند؟
- نحوهی یافتن وبسایت شما توسط بازدیدکنندگان
گوگل آنالیتیکس نیمی از اطلاعات مورد نیاز برای تعیین نرخ تبدیل شما را در اختیار شما قرار میدهد. میتوانید با استفاده از آن بازه زمانی خود را دقیقتر کنید و میزان ترافیک دریافتی را تعیین نمایید.
اگر استفاده میکنید شاپیفای (میتوانید) راهنمای آنها را برای یکپارچهسازی گوگل آنالیتیکس دنبال کنید. و اطلاعات بیشتری از فروشگاه ما به دست آورید.
هیچ متنی داخل پرانتز وجود ندارد.
هیچ متنی در پرانتز وجود ندارد.
تصاویر و ویدیوهای خود را بررسی کنید.
خرید آنلاین تجربهای بسیار بصری است. تصاویر و فیلمهایی که برای محصولات خود قرار میدهید، بهترین راه برای نشان دادن آنچه مشتریان دریافت خواهند کرد، هستند.
- عکسها باید دارای مقیاس باشند تا مشتریان از ابعاد محصول آگاه شوند.
- باید از محصولات، عکسهایی از زوایای مختلف داشته باشید.
- تصاویری با بزرگنمایی جزئیات کار را ضمیمه کنید.
- در صورت امکان، ویدئویی از محصول در حال استفاده قرار دهید.
ارسال رایگان، ضرورت اجتنابناپذیری است.
به لطف آمازون، ارائه ارسال رایگان دیگر اختیاری نیست. اگر در فروشگاه خود ارسال رایگان ارائه ندهید، مشتریان به جای دیگری خواهند رفت.
آنها وقتی رقیب شما ارسال رایگان ارائه میدهد، وقت خود را صرف محاسبه قیمت نهایی محصول شما به همراه هزینه ارسال نمیکنند. مشتریان نمیخواهند برای محاسبه هزینه نهایی خود، حساب و کتاب کنند.
نکتهی مهم: حتماً در وبسایت خود، زمانهای تحویل را بهوضوح اعلام کنید. این موضوع بهخصوص برای خرید هدایای تعطیلات اهمیت دارد، چون باید تا تاریخ مشخصی به دست مشتری برسند.
تجربه تسویه حساب خود را شخصیسازی کنید
رایج است که مشتریان محصولاتی را به سبد خرید خود اضافه میکنند و سپس آن را رها کرده و خرید خود را تکمیل نمیکنند. آنها این کار را به دلایل مختلفی انجام میدهند.
- آنها میخواهند محصول را ذخیره کنند و بعداً برای خرید آن برگردند.
- آنها میخواهند قیمت ارسال را ببینند (اگر ارسال رایگان ارائه نمیدهید یا اگر به وضوح اعلام نکردهاید که آن را ارائه میدهید).
- آنها میخواهند زمانبندی ارسال را ببینند.
- آنها میخواهند قیمت به اضافه مالیات را ببینند.
یا در فرایند پرداخت با چیزی مواجه میشوند که باعث تردیدشان در تکمیل خرید میشود.
اگر به … ارتقا دهید شاپیفای همچنین، شما قادر خواهید بود فرآیند پرداخت خود را سفارشی کنید برای کاهش نگرانی مشتریان و افزایش تعداد خریدهای موفق فروشگاه ساز شاپيفای برنامههای بسیار خوبی دارد که میتوان از آنها برای شخصیسازی بیشتر مراحل پرداخت استفاده کرد.
مطالب مرتبط: بازیابی فروشهای از دست رفته با خودکارسازی سبدهای خرید رها شده
اعتماد و اعتبار را افزایش دهید
مشتریان اطلاعات کارت اعتباری خود را به صورت آنلاین در اختیار شما قرار میدهند؛ این گامی بزرگتر از آن چیزی است که شاید تصور کنید. در دنیایی که سرقت هویت و کلاهبرداریهای آنلاین در آن فراوان است، آنها میخواهند هنگام خرید از شما احساس راحتی و امنیت داشته باشند.
- نصب کنید گواهی SSL در کل سایت شما فروشگاه ساز شاپ فای این کار را به طور خودکار انجام میدهد و مهاجرت فروشگاه از سایر پلتفرمها را برای کاربران آسان میکند. فروشگاه ساز شاپيفای .
- تصاویر کوچک را نشان بده گزینههای پرداخت معتبر
- نظرات مشتریان در مورد محصولات خود را درج کنید.
- صفحهای درباره ما در فروشگاهتان ایجاد کنید که جنبه انسانی کسبوکارتان را نشان دهد. این یک مثال عالی است. )
- به طور مرتب محتواهایی در فروشگاه خود منتشر کنید که به سوالات پاسخ دهد و نحوه استفاده از محصولاتتان را نشان دهد. این یک مثال بسیار خوب است )
- دربارهٔ آن واضح باش سیاست بازگشت کالا .
- تماس با شما را برای مشتریان آسان کنید. گفتگوی زنده گزینه بسیار مناسبی میتواند باشد.
- ابعاد و مزایای محصول را به طور واضح شرح دهید.
مطالعهی مرتبط: چگونه توصیفاتی برای محصولات بنویسیم که فروش را افزایش دهد
در سراسر فروشگاه از نظرات مشتریان استفاده کنید.
نظرات مشتریان به اعتمادسازی برای محصولات فردی کمک زیادی میکند، اما اگر کسی برای اولین بار از شما خرید میکند، باید به فروشگاه شما هم اعتماد کند.
اگر نظرات مشتریان در مورد تجربه خرید، تجربه بازگشت کالا یا خدمات مشتری را برجسته میکنند، آنها را استخراج کرده و در فروشگاه خود به نمایش بگذارید.
مطالب مرتبط: چگونگی استفاده برندهای تجارت الکترونیک از نظرات آنلاین در شاپفای
۷. اقدامات را عملی کنید
دکمههای «اضافه به سبد خرید» و «پرداخت» باید بهراحتی دیده شوند و بهوضوح قابل کلیک باشند. گاهی اوقات ممکن است در طراحی زیادهروی شود و به جنبه هنری آن توجه زیادی شود، اما این کار میتواند در میزان فروش شما اختلال ایجاد کند.
مطمئن شوید رنگها هماهنگ، فونتها خوانا و اندازهها بهراحتی قابل لمس روی صفحهی کوچک هستند. درک نحوهی حرکت کاربران در سایت شما برای تبدیل آنها به مشتری، بسیار مهم است. بهینهسازی فروشگاه خود برای شفاف و روان کردن تجربهی کاربری را در اولویت قرار دهید.