09376996070 (سفارش سئو، سایت و تبلیغات)

از نظرات مشتریان برای افزایش فروش در شاپفای خود استفاده کنید

برای سفارش تماس بگیرید.

آنچه در این مقاله می خوانید:

چگونگی استفاده برندهای تجارت الکترونیک از نظرات آنلاین در شاپفای

 

lady ranking products with her laptop

داشتن نظرات آنلاین شیپ‌فای محصولات می‌توانند فروش را بسازند یا خراب کنند. صادق باشیم، آخرین باری که بدون خواندن حداقل چند نقد در آمازون چیزی خریده‌اید چه زمانی بود؟ آیا تا به حال روی محصولی با کمتر از ۳ ستاره کلیک کرده‌اید؟ این ستاره‌های کوچک قدرت زیادی دارند. آن‌ها مدرکی اجتماعی ارائه می‌دهند که مردم برای متقاعد شدن به خرید به آن نیاز دارند. اما نیازی نیست حرف من را قبول کنید – اعداد خودشان حرف می‌زنند.

  • ۹۵ درصد مشتریان قبل از خرید نهایی، نظرات را می‌خوانند.
  • ۹۲ درصد از مشتریان تجاری پس از خواندن یک نقد معتبر، بیشتر احتمال دارد که خرید کنند.
  • با نمایش نظرات روی محصولات گران‌تر، می‌توانید میزان خریدها را تا ۳۸۰ درصد افزایش دهید.
  • هشتاد درصد مشتریان بعد از خواندن نظرات منفی آنلاین درباره محصول یا کسب‌وکار، از خرید خود منصرف شدند.
  • ۸۴ درصد مردم می‌گویند به نظرات آنلاین به همان اندازه که به توصیه‌های شخصی اعتماد دارند.
  • 65 درصد از مشتریان قبل از خرید، در فروشگاه، قیمت‌ها و نظرات را مقایسه کنید.

ایجاد اعتماد بین شما و مشتریانتان یکی از سخت‌ترین کارها برای یک صاحب فروشگاه است. اعتبار شما اهمیت زیادی دارد. در این مطلب، به شما نشان می‌دهم که چگونه از نظرات مشتریان برای کسب‌وکارتان استفاده کنید.

برای جذب و استفاده مؤثر از نظرات مشتریان، داشتن یک طراحی سایت وردپرس مناسب می‌تواند کمک شایانی کند. وردپرس با استفاده از افزونه‌های مختلف برای نظرات و رتبه‌بندی مشتریان به شما این امکان را می‌دهد که نظرات مثبت را به‌طور برجسته‌تری نمایش دهید و آن‌ها را در تصمیم‌گیری‌های خرید سایر کاربران تأثیرگذار کنید. همچنین، امکان افزودن بخش‌های مخصوص به بازخورد مشتریان و بهبود تجربه کاربری باعث می‌شود فروش شما در طولانی‌مدت افزایش یابد.

مشاهده این مطلب  تاثیر هوش مصنوعی بر تجارت الکترونیک

با استفاده از خدمات سئو وردپرس، شما می‌توانید نظرات و بازخوردهای مشتریان را به عنوان یک ابزار ارزشمند برای ارتقاء رتبه سایت خود در موتورهای جستجو تبدیل کنید. سئو مناسب برای صفحات نظرات به شما کمک می‌کند تا این محتوا به‌عنوان فاکتور مهم در جلب نظر مشتریان جدید دیده شود. نظرات مثبت می‌توانند به طور غیرمستقیم به ارتقای رتبه سایت شما در نتایج جستجو کمک کنند و در نتیجه، فروش شما در شاپفای افزایش یابد.

woman working on the laptop

هیچ متنی در پرانتز وجود ندارد.

انواع تجارب مرور

نقدهای آنلاین، پیوندی احساسی میان فروشگاه، محصولات شما و مشتریان آینده‌تان ایجاد می‌کنند. هنگام خواندن نقدها، مشتریان ممکن است تجربیات متفاوتی داشته باشند.

تجربه محصول

این محصول مرا شگفت‌زده کرد و از انتظاراتم فراتر رفت. به‌طور استثنایی و مطابق توضیحات کار می‌کند. اپلیکیشن راکت‌بوک بسیار ساده و آسان برای استفاده است. اسکن بی‌نقص است، رنگ‌ها را به‌خوبی ثبت می‌کند، صفحه را با نور مناسب نشان می‌دهد و به‌درستی برش و تنظیم می‌کند. هر اسکن کمتر از یک ثانیه طول می‌کشد و می‌توانید چندین صفحه را در یک اسکن ترکیب و به‌عنوان یک سند آپلود کنید. مشتری آمازون

نقد و بررسی محصولات، تصویری از مالکیت محصول به مشتری ارائه می‌دهد. در این نقدها به مواردی مانند اندازه، تناسب، رنگ، دوام و دیگر ویژگی‌های ملموس محصول اشاره می‌شود. این نوع نقدها به افزایش اعتماد مشتری به محصول و اطمینان از برآورده شدن نیازهایش کمک می‌کند.

تجربه موقعیتی

این روش مقداری از فشار یادداشت‌برداری را کم کرده و خوشحالم که به عادتی برای من تبدیل شده است. نوشتن چیزها به من کمک می‌کند افکارم را سازماندهی کنم و خط زدن آن‌ها به شیوه‌ای ساده و لذت‌بخش مرا ترغیب می‌کند. همچنین این روش، در قرن بیست و یکم، روشی بسیار کم‌مصرف‌تر برای ترجیح دادن کاغذ است. بررسی بیزینس اینسایدر

مشاهده این مطلب  چگونه لحن صدای منحصر به فرد برند خود را پیدا کنید

بررسی‌های موقعیتی مانند این به افراد کمک می‌کنند تا بفهمند یک محصول چگونه با شرایط آن‌ها هماهنگ است. مثلاً فرض کنید دفترچه یادداشت مارپیچی چندبار مصرف می‌فروشید. بررسی‌هایی که نشان می‌دهند چطور کسی از این دفترچه در زندگی روزمره‌اش استفاده می‌کند، به مشتریان آینده کمک می‌کند تا ارزش محصول و تأثیر آن بر زندگی خود را درک کنند.

تجربه خدمات مشتری

واقعاً می‌خواستم از خدمات مشتری فوق‌العاده‌ای که دریافت کردم تشکر کنم. دفترچه اولی که دریافت کردم نقص کوچکی داشت؛ چهار برگ اول به درستی پانچ نشده بودند و سوراخ‌ها خیلی بزرگ بودند، به‌طوری که تقریباً تا وسط دفترچه، صفحات به حلقه اتصال نبودند. با شرکت تماس گرفتم. ظرف ۲۴ ساعت پاسخ دادند، مدارک خرید و آسیب را درخواست کردند و یک دفترچه جایگزین را به‌طور رایگان برای من به خارج از کشور فرستادند. پست در محل زندگی من افتضاح است، بنابراین وقتی بسته بدون هیچ دلیل موجهی به فرستنده برگشت، بدون هیچ مشکلی دفترچه جایگزین دیگری ارسال کردند. دفترچه جایگزین دوم رسید، اما دفترچه اشتباهی بود. یک دفترچه جایگزین سوم ارسال شد و اجازه داشتم دفترچه اشتباهی که فرستاده بودند را نگه دارم. تمام این‌ها، به‌طور رایگان.خلاصه اینکه، محصول خوب، خدمات مشتری عالی بود، حتما دوباره می‌خریدم اگر به دفترچه دیگری احتیاج پیدا می‌کردم.هیچ متنی داخل پرانتز وجود ندارد. مشتری آمازون

نقد و بررسی‌هایی که خدمات مشتری شما را نشان می‌دهند، به کاهش نگرانی‌ها کمک می‌کنند. مشتری جدیدی که قصد خرید محصول شما را دارد، در مورد حمل و نقل، مرجوع کردن کالا و محصولات معیوب نگران خواهد بود. خواندن نقد و بررسی‌هایی که نشان می‌دهند شرکت شما در این شرایط چگونه پاسخ داده است، می‌تواند بسیاری از این نگرانی‌ها را کاهش دهد.

مشاهده این مطلب  خدمات بازطراحی سایت وردپرسی

برای مثال، فرض کنید کسی سایز اشتباهی دریافت کرده و نقد منفی نوشته است. اگر شرکت شما سریع و فوری سایز درست را برایش ارسال کند، آن شخص ممکن است نظر خود را تغییر دهد. در نقد جدید، احتمالاً ذکر می‌کند که در ابتدا سایز اشتباهی دریافت کرده، اما شما مودبانه و سریع اشتباه را اصلاح کردید.

در واقع 7 نفر از هر 10 مشتری نظر آنها را درباره شرکت پس از پاسخ شرکت به نظر آنها تغییر داد!

هیچ متنی داخل پرانتز وجود ندارد.

How to Encourage Reviews

هیچ متنی در پرانتز وجود ندارد.

چگونه نظرات را تشویق کنیم

حالا که مزایای نظرات و انواع مختلف آن‌ها را به‌طور کامل درک کردید، وقت آن است که یاد بگیرید چگونه آن‌ها را جمع‌آوری کنید. اول از همه، باید راه آسانی برای مشتریان فراهم کنید تا نظر خود را ثبت کنند. بدون این کار، دریافت نظر غیرممکن است. با این حال، فقط ایجاد این امکان کافی نیست؛ باید مردم را به استفاده از آن ترغیب کنید. چند روش مختلف برای این کار وجود دارد.

از ایمیل مارکتینگ استفاده کنید

تا ۸۰ درصد از نظرات از ایمیل‌های پیگیری که مشتریان را به مرور خریدهایشان تشویق می‌کنند، حاصل می‌شوند. می‌توانید کمپین‌های ایمیلی بسازید که افراد را به نوشتن مروری کوتاه ترغیب کند. مهربان و ملایم باشید و مطمئن شوید که این ایمیل‌ها را حداقل یک یا دو هفته پس از اینکه مشتری محصول را در دست داشته، ارسال می‌کنید. این زمان به آن‌ها فرصت کافی می‌دهد تا کیفیت محصول را آزمایش کنند و از خوب بودن آن اطمینان حاصل کنند.

مشاهده این مطلب  SEM چیست؟ راهنمای شما به بازاریابی موتور جستجو

فرآیند را ساده کنید.

شما نمی‌خواهید کسی را مجبور به طی کردن فرایندی خسته‌کننده برای نوشتن نظر کنید. خودتان این فرایند را امتحان کنید و مطمئن شوید که آسان و رضایت‌بخش است. اگر از ایمیل مارکتینگ برای درخواست نظر استفاده می‌کنید، عکسی از محصول خریداری‌شده و لینکی به آن ضمیمه کنید. این به یادآوری محصول به آن‌ها کمک می‌کند. راهکار دیگر، استفاده از سیستم رتبه‌بندی ستاره‌ای به جای درخواست نظرات کتبی است.

۳. مشوق ارائه دهید

حتی کوچکترین مشوق‌ها هم می‌توانند تأثیر بسیار زیادی داشته باشند. این می‌تواند چیزی به سادگی ارائه یک کوپن ۵ دلاری پس از ارسال نظر باشد. همچنین می‌توانید برای افزایش نظرات، یک کالای ارزان‌قیمت رایگان ارائه دهید. برای مثال، راکت‌بوک به‌تازگی تبلیغاتی انجام داد که در آن… دفترچه یادداشت راکت‌بوک اِورلاست مینی مشتریان خریداری که دفترچه یادداشت بزرگ ایورلاست را خریده‌اند و در آمازون یا شبکه‌های اجتماعی نظرشان را ثبت کرده‌اند

اما می‌تواند شامل چیزهای انحصاری‌تر هم باشد. مثلاً می‌توانید پیش‌نمایشی از محصول آینده ارائه دهید. این روش بسیار خوبی برای ایجاد جامعه پیرامون محصولتان و تشویق خریدهای آینده است.

همچنین می‌توانید بهترین نظرات را در سایت خود به نمایش بگذارید. به مشتریان خود اطلاع دهید که اگر نظری مثبت بگذارند، ممکن است مورد معرفی نیز قرار گیرند. راکت‌بوک نمونه‌ی دیگری از این کار است. یکی از مشتریان عکسی از راکت‌بوک مینی جدید خود که به خاطر گذاشتن نظر دریافت کرده بود گرفت و راکت‌بوک آن عکس را به اشتراک گذاشت و از آن مشتری تشکر کرد. در صفحه توییترشان هیچ چیز.rocketbook tweet

ابزار مناسب را داشته باشید

اگر می‌خواهید نظرات را جمع‌آوری و به‌درستی نمایش دهید، به چند ابزار نیاز دارید.

مشاهده این مطلب  چه زمانی باید لیست ایمیل خود را پاکسازی کنید

بازاریابی ایمیلی

در مورد بازاریابی ایمیلی با فروشگاه ساز شاپفای پیشنهاد ما این است که کلیویو ابزاری محبوب برای خودکارسازی ایمیل است، اما همچنین… شیپ‌فای ویژگی‌های خاص Klaviyo، امکانات و ادغام‌های قدرتمندتری نسبت به راه‌حل‌های دیگر مثل MailChimp ارائه می‌دهد. شما می‌توانید به‌طور مستقیم و بر اساس رفتارهای خرید مشتریان، ارزش سبد خرید، تاریخچه خرید و طیف وسیعی از داده‌های دیگر، پیام‌های شخصی‌سازی‌شده ارسال کنید.

نظرات مشتریان

اگر هستید فروشگاه ساز شاپفای در اپ استور چند گزینه خوب وجود دارد که به شما کمک می‌کنند به‌سرعت و به‌راحتی نقد و بررسی‌ها را به سایت خود اضافه کنید.

نظرات کاربران (رایگان)

اگر به دنبال گزینه‌ای کم‌هزینه برای شروع هستید، باید نسخه‌ی رایگان را انتخاب کنید. برنامه نظرات محصول این برنامه را از اپ استور دانلود کنید. به شما امکان می‌دهد به‌سرعت و به‌راحتی نظرات را به فروشگاه آنلاین خود اضافه کنید تا بتوانید با مشتریان خود تعامل داشته باشید و فروش را افزایش دهید. امتیازهای بررسی بهینه‌سازی‌شده برای موتورهای جستجو را شامل می‌شود و به‌سرعت با طراحی فروشگاه شما سازگار می‌شود تا افزودن نظرات آنلاین زیبا و جذاب آسان باشد. شرکت شاپيفای صفحات محصول

یوتپو

اگر به دنبال راهکاری برای بررسی‌ها هستید که ویژگی‌های قدرتمند و اضافی برای ارتقای بررسی‌ها داشته باشد، نگاهی بیندازید به یوتپو نسخه رایگان آن برای شروع کار وجود دارد که به شما امکان می‌دهد تا ۵۰ سفارش ماهانه (در زمان نگارش این متن) داشته باشید. این ابزار به شما امکان استفاده از نظرات مشتریان، بازاریابی بصری، برنامه‌های وفاداری و ارجاعات برای تقویت استراتژی بازخوردتان را می‌دهد. بعلاوه، آنها یک شرکت رسمی هستند. فروشگاه ساز شاپ فای همکار فناوری برتر، پس می‌توانید به یکپارچگی محکم آن‌ها اطمینان داشته باشید.

مشاهده این مطلب  ۲۰ نکته برتر اینستاگرام

 

جواد یاسمی (متخصص سئو)

جواد یاسمی (متخصص سئو)

استراتژیست و مشاور سئو سایت های شرکتی، فروشگاهی، کارخانه ها و برندها با بهترین و بزرگترین تیم سئو در مشهد، تهران و ایران | سئو (SEO) با جواد یاسمی

آخرین مقالات مرتبط

خدمات بازطراحی سایت وردپرسی

خدمات بازطراحی سایت وردپرسی

خدمات بازطراحی سایت وردپرسی به منظور بهتر شدن شرایط سایت و بهبود تعامل مخاطبان انجام می‌شود. در عصر دیجیتال...
خدمات تیک آبی اینستاگرام

خدمات تیک آبی اینستاگرام | هزینه گرفتن تیک آبی اینستاگرام

حتما تا به حال برای شما هم پیش آمده که در شبکه اجتماعی اینستاگرام دنبال اکانت واقعی یک شخصیت مشهور و...
پاك كردن سابقه جستجو در گوگل

پاك كردن سابقه جستجو در گوگل

پاك كردن سابقه جستجو در گوگل می‌تواند برای حفظ حریم خصوصی و امنیت انجام شود. همه ما در دنیای دیجیتال...
مشاوره کسب و کار اینترنتی در مشهد

مشاوره کسب و کار اینترنتی مشهد - مشاوره کسب و کار آنلاین - بهترین مشاور کسب و کار مشهد

مشاوره کسب و کار اینترنتی در مشهد توسط بهترین مشاور کسب و کار یعنی مهندس جواد یاسمی ارائه می شود. با...
افزایش بازدید گوگل بالا بردن سایت

افزایش بازدید گوگل

امروزه گوگل یکی از بزرگترین موتورهای جستجو در دنیا از لحاظ رتبه بندی سایت ها و کسب و کار های اینترنتی...

سمراش در مقابل اهرفس در سال 2022: کدام ابزار سئو برای آژانس‌های دیجیتال بهتر است؟

سمروش در مقابل اهرفس در سال ۲۰۲۲: کدام ابزار سئو برای آژانس‌های دیجیتال بهتر است؟ هر کسی که حتی کمترین...

گرایش‌های بازاریابی دیجیتال در سال 2024: چه انتظاراتی باید داشته باشیم و چگونه آماده شویم؟

روندهای بازاریابی دیجیتال در سال 2024: چه انتظاراتی باید داشت و چگونه آماده شویم؟ در این مقاله، آژانس...

آژانس دیجیتال چیست؟

یک آژانس بازاریابی دیجیتال چیست و چه کاری انجام می‌دهد؟ آماده شوید، چون قرار است سفری سریع و هیجان‌انگیز...

پنج روش قدرتمند اثبات اجتماعی برای افزایش فروش تجارت الکترونیک

اثبات اجتماعی، یک روش متقاعدسازی ضروری برای ترغیب خریداران آنلاین به خرید از فروشگاه اینترنتی شماست. تجارت...

بهینه‌سازی بک‌اند برای اجرای کمپین‌های سودآور تبلیغات پولی در تجارت الکترونیک

رقابت در حوزه تجارت الکترونیک و تبلیغات آنلاین به شدت فزاینده و سال به سال بیشتر شده است. در نتیجه، کسب‌وکار...

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سفارش تبلیغات محیطی (بیلبورد، هدایا ویژه و …) | 09339159432

سفارش تبلیغات دیجیتال (طراحی سایت، سئو، اینستاگرام و ..) | 09376996070