تبلیغات رسانهای، اسپانسری، تبلیغات محیطی، پست مستقیم و تراکت، همگی روشهای امتحانشده و موثری هستند که میتوانند فروش شما را افزایش دهند.
اگرچه شکی نیست که بیشتر ما زمان زیادی را با تلفنهای همراه خود میگذرانیم، اما رسانههای اجتماعی و تبلیغات آنلاین تنها راههای جلب توجه مخاطبان هدف نیستند. مردم هنوز روزنامهها و مجلات محلی را میخوانند، نام و نشان تجاری را روی بیلبوردها و ونها در منطقه خود میبینند و اقلام کمی را که به صندوق پستیشان میرسد، بررسی میکنند.
تبلیغات رسانهای هیچ چیز داخل پرانتز نبود. تبلیغات محیطی هیچ چیز داخل پرانتز نیست. نامه مستقیم و تراکت پخش کردن همچنین میتواند بسیار مقرون به صرفه باشد. نکته اصلی این است که مطمئن شوید پیام شما به مخاطب هدف میرسد و آنها را به اقدام ترغیب میکند، در غیر این صورت، هزینهای بیهوده صرف کردهاید. بودجه بازاریابی کسبوکارهای محلی میتوانند منطقهی مشتریان خود را هدف قرار دهند؛ تبلیغات تجاری میتوانند با استفاده از وبسایتهای صنعتی، نشریات تجاری و رویدادهای تخصصی هدفمند شوند.
مزایای تبلیغات رسانهای
هزاران نشریه در بریتانیا وجود دارد که نسخههای آنلاین و چاپی ارائه میدهند. این نشریات شامل روزنامههای ملی و منطقهای، روزنامههای رایگان و محلی، مجلات با موضوعات خاص، مجلات تجاری، فنی و حرفهای و مجلات داخلی میشوند. اگر به دنبال… تبلیغ کردن بستههای رسانهای بینش برد میتوانم دربارهٔ شمارگان و تیراژ اطلاعاتی به شما بدهم.
تبلیغات در دایرکتوریهای محلی نیز میتواند بسیار مؤثر باشد. دایرکتوریهای آنلاین مانند فریاد بزن به شما امکان میدهد مستقیماً به… لینک دهید وبسایت شما اگر در زمینهی خاصی کسبوکار میکنید تجارت یا بخش حتما در فهرستهای صنفی و تجاری مربوطه و همچنین در گوگل ثبت نام کنید.
یک تبلیغ موفق باید مزیت فروش منحصر به فرد شما را برجسته کند. داروی اختصاصی و فراخوانی جذاب داشته باشد فراخوان اقدام برای ترغیب مشتریان بالقوه به انجام قدم بعدی
بیشتر نرخهای تبلیغات قابل مذاکره هستند؛ اگر در نشریهای جدید تبلیغ میکنید، درخواست تخفیف کنید و توضیح دهید که میخواهید بازخورد را آزمایش کنید. مکانیسمهای سنجش بازخورد مانند صفحات فرود، شماره تلفن و کدهای QR میتوانند به شما در پیگیری موفقیت تبلیغاتتان کمک کنند.
تبلیغات رسانهای به عنوان یک ابزار کلیدی در بازاریابی، از روشهای سنتی تا دیجیتال را شامل میشود که با هدف افزایش آگاهی برند، جذب مشتری و در نهایت افزایش فروش طراحی میشوند. این نوع تبلیغات میتواند شامل تلویزیون، رادیو، روزنامهها، مجلات و حتی تبلیغات آنلاین در پلتفرمهایی مانند گوگل و شبکههای اجتماعی باشد.
در دنیای دیجیتال، ترکیب مناسب تبلیغات رسانهای با خدمات سئو وردپرس میتواند نتایج شگفتانگیزی را در جلب توجه مخاطبان ایجاد کند. همچنین، با طراحی سایت وردپرس به شکلی کاربرپسند و بهینه، میتوانید این تبلیغات را به بهترین شکل ممکن پیادهسازی کنید تا بازدیدکنندگان از تبلیغ به مشتری تبدیل شوند.
تبلیغات محیطی
تبلیغات محیطی (OOH) همچنان محبوب است و دلیل خوبی هم دارد. تابلوهای تبلیغاتی پیام شما را در حالی که مشتریان بالقوه در حال قدم زدن، خرید یا رانندگی هستند، جلوی چشم آنها قرار میدهند.
تبلیغات محیطی فقط در مورد … نیست تابلوهای تبلیغاتی سنتی میتوانید در ایستگاههای اتوبوس، ایستگاههای قطار، تاکسیها و همچنین در ملک خودتان تبلیغ کنید. همچنین چاپ لوگو، نام تجاری و آدرس وبسایتتان روی ماشین یا وانت شرکت بسیار ارزشمند است؛ این کار نه تنها نشاندهندهی غرور حرفهای است، بلکه میتواند به یک تبلیغ سیار برای کسبوکارتان تبدیل شود.
بهترین تبلیغات فضای باز از رنگهای جسورانه، طراحی ساده و پیامی شفاف و قابل خواندن از دور استفاده میکنند. میتوانید از طریق آژانسهای تخصصی، تبلیغات فضای باز را رزرو کنید؛ مهمترین شاخصی که باید در مورد آن بپرسید، میزان نفوذ است – یعنی تعداد افرادی که هر هفته یا ماه آن تابلو را میبینند.
قدرت تبلیغات پستی و تراکتها
با کاهش تعداد تبلیغات روی در، کسبوکارهای کوچک فرصتی برای متمایز شدن از رقبا از طریق ارسال … دارند. نامه مستقیم و توزیع تراکت تفاوت این دو در این است که پست مستقیم به یک لیست پستی خاص ارسال میشود، در حالی که پخش تراکت… تقسیم کردن تراکتها به هر خانهای در منطقهای خاص
اگر قرار است هزینه پست را شما پرداخت کنید، بسیار مهم است که فهرست پستی هم دقیق است و هم هدفمند تا از اتلاف منابع جلوگیری شود. با این حال، پاسخ به نامههای مستقیم ممکن است به ۱ تا ۳ درصد هم برسد، پس هنگام اختصاص بودجه به ارسال نامه، این موضوع را در نظر بگیرید. اگر به کسبوکارهای دیگر میفروشید، نامههای مستقیم میتواند روشی مؤثر برای ارسال … باشد. نامههای قانعکننده با فراخوانی واضح و مشخص. برای کسبوکارهای محلی، پخش تراکت معمولاً مقرون به صرفهترین راه حل برای ارسال نامه است.
حمایت مالی از کسبوکارهای کوچک
حامی مالی هم برای شرکتهای کوچک مؤثر و هم مقرونبهصرفه است. میتواند اعتبار و شهرت شما را بالا ببرد، بهخصوص اگر از یک هدف خیرخواهانه، تیم ورزشی محلی یا یک رویداد اجتماعی حمایت کنید. حمایت مالی از یک رویداد صنعتی میتواند کسبوکار شما را در مرکز توجه قرار دهد. نمایشگاه تجاری یا همایش. میتوانید بهصورت مقرونبهصرفه قرارداد حمایت مالی با ارائه کالا و خدمات رایگان در ازای تبلیغات و دیده شدن