Yaseomi: اولین پلتفرم سئوی سیستماتیک ایران

آموزش برندینگ

برندینگ فراتر از یک نام یا لوگو است؛ هویت کسب‌وکار شما را شکل می‌دهد و باعث تمایز شما در بازار می‌شود. در این بخش، مجموعه‌ای از مقالات آموزش برندینگ را گردآوری کرده‌ایم که به شما کمک می‌کند تا برند خود را بسازید، آن را بهینه کنید و در ذهن مخاطبان ماندگار شوید. از استراتژی برندینگ گرفته تا مدیریت هویت بصری و توسعه برند در شبکه‌های اجتماعی، این مقالات به شما در مسیر ساخت یک برند قوی و تأثیرگذار کمک خواهند کرد.

اگر به دنبال یادگیری تکنیک‌های نوین برندینگ و ایجاد یک برند موفق هستید، مطالعه این مقالات را از دست ندهید!

???? مطالب برگزیده:
چگونه یک برند شخصی قوی بسازیم؟
استراتژی‌های برندینگ برای کسب‌وکارهای کوچک
برندینگ دیجیتال و نقش آن در موفقیت کسب‌وکارها
اصول طراحی هویت بصری برند

???? برای یادگیری بیشتر، مقالات دسته‌بندی آموزش برندینگ را مطالعه کنید!

اشتباه کردن – یا حتی شکست – بخشی ضروری از پیشرفت حرفه ای (و انسانی) است. آنکور روپارلیا، مدیر عامل Deloitte، می نویسد: “در هر سفر موفق، شکست اجتناب ناپذیر است.” وبلاگ مارس 2021. رقابتی بودن به هیچ وجه بد نیست، اما اینکه بگذاریم برنده شدن تنها اولویت بیش از خیلی چیزهای مهم دیگر باشد، […]

سئو یک استراتژی حیاتی برای رشد حضور آنلاین کسب و کار شما است. با بهینه سازی محتوای خود برای عملکرد بهتر در نتایج جستجوی آنلاین، دید، اعتبار و آگاهی از برند خود را افزایش می دهید و در عین حال سرنخ های واجد شرایط را ایجاد می کنید و مزیت رقابتی به دست می آورید. […]

از جذب تصمیم گیرندگان کلیدی گرفته تا گسترش دسترسی و هدایت ترافیک به وب سایت شما، بازاریابی محتوای لینکدین فرصت های زیادی را ارائه می دهد. اما، همانطور که می دانید، بسیاری از بازاریابان و کسب و کارها وجود دارند که سعی در جلب توجه لینکدین دارند. 930 میلیون عضو بنابراین، چگونه محتوای خود را […]

هوش مصنوعی مولد یک تغییر دهنده بازی برای بازاریابی محتوا است که نویدبخش فرصت‌های بی‌سابقه‌ای برای رشد برند شما و به حداکثر رساندن ROI است. با این حال، خطر بزرگی نیز دارد، حفاظت از ایمنی برند در عصر هوش مصنوعی مولد ضروری است. زیرا هوش مصنوعی مولد قادر به تولید محتوای نادرست و حتی توهین […]

ChatGPT هنگامی که در نوامبر سال 2022 راه اندازی شد، در دنیای بازاریابی محتوا حس بسیار خوبی ایجاد کرد. گوگل به دنبال آن ربات چت هوش مصنوعی خود را با نام Bard در مارس 2023 منتشر کرد. اگر با این ابزارهای هوش مصنوعی مولد تازه کار هستید، ممکن است تعجب کنید که چگونه دو تا […]

مدرسه قدیمی آژانس های تبلیغاتی «که تا دهه 2000 برای هر شرکتی که می‌خواست داستان محصولاتش را منتشر کند، مورد استفاده قرار می‌گرفت – همه روش‌های اولیه کار مشترکی داشتند. مدیران اکانت نیازهای مشتری را درک می‌کنند و خلاصه‌ای را برای یک تیم خلاق، معمولاً یک کپی‌نویس و مدیر هنری، می‌نویسند. در کنار هم، یک […]

آیا می خواهید با محتوایی که مستقیماً با آنها صحبت می کند توجه مخاطبان خود را جلب کنید؟ امیدوارید کسب و کار خود را در مناطق جدید و ناشناخته رشد دهید؟ شما به بومی سازی بازاریابی نیاز خواهید داشت. مانند همه استراتژی های تجاری ارزشمند، بازاریابی محلی سازی کمی زمان و تلاش می گیرد اما، […]

ما از سال ها کار با برخی از کپی رایترهای با استعداد جدی می دانیم که همه انواع محتوا به مهارت های خاصی نیاز دارند و کپی رایتینگ SaaS نیز از این قاعده مستثنی نیست. در یک بازار بسیار رقابتی که در آن متقاعد کردن همه چیز است، نویسندگان SaaS باید زیر پوست محصول خود […]

آیا به دنبال راه هایی برای تأثیرگذاری بیشتر از محتوای خود هستید؟ برای افزایش بازدید صفحه و نرخ کلیک و دریافت لایک و اشتراک گذاری بیشتر؟ و بالاتر از همه، برای متقاعد کردن مشتریان جدید برای تبدیل؟ خوب پس چرا چند نکته را از یکی از برندهای واقعاً نمادین و فوراً قابل تشخیص جهان نگیرید: […]

تولید محتوا یک فرآیند چهار مرحله ای است: استراتژی، ایجاد، توزیع و تبدیل. از میان این چهار مرحله، خلقت اغلب نادیده گرفته می شود. این جایی است که روند به اشتباه پیش می رود. ما هر روز آن را می بینیم. یک شرکت روی نرم‌افزار اتوماسیون بازاریابی گران‌قیمت سرمایه‌گذاری می‌کند و آن را پیاده‌سازی می‌کند […]

در حالی که کلمه “webinar” ممکن است خاطراتی از Windows XP، MySpace و مدل موهای ناخوشایند اوایل دهه 2000 را برای برخی از ما تداعی کند، این رویدادهای یکپارچهسازی با سیستمعامل وب بازگشته اند و بهتر از همیشه هستند. امروزه بسیاری از بازاریابان برتر وبینارها را یکی از قدرتمندترین ابزارهای تبدیل در زرادخانه خود می […]

آیا می خواهید محتوای جذابی ایجاد کنید که خوانندگان شما آن را دوست داشته باشند و به اشتراک بگذارند؟ با اطمینان از اینکه متن شما برای خواندن، درک و هضم آسان است شروع می شود. در زیر، برخی از بهترین روش‌هایی را که سازندگان محتوای آزاد توصیه می‌کنند به اشتراک می‌گذاریم. اینها به شما کمک […]

لحن صدا در برندسازی و بازاریابی چیست؟ چرا مهم است؟ در برندسازی و بازاریابی، لحن صدا، سبک امضایی است که یک شرکت در آن ارتباط برقرار می کند. این ترکیبی از واژگان، سبک و لحن است که شخصیت برند شما را می‌سازد، خواه این شخصیت آرام و عجیب، «حرفه‌ای و در عین حال سرگرم‌کننده» یا […]

در صنعت پنیرسازی چه اتفاقاتی افتاده است؟ برآورد می‌شود که یک قرن پیش، چندین هزار پنیرساز مستقل در بریتانیا وجود داشت. پس از جنگ جهانی دوم، این تعداد به کمتر از ۱۵۰ نفر کاهش یافت، اما در سال‌های اخیر دوباره افزایش یافته و در حال حاضر چند صد پنیرساز در بریتانیا وجود دارد. از دهه […]

بک لینک از ویکی پدیا برای بهبود سئو سایت در کلمات کلیدی مختلف خیلی عالی است. برای سفارش بکلینک از ویکی پدیا در تلگرام یا واتساپ پیام بدهید. بکلینک گرفتن از سایت ویکی پدیا اصول و شرایط خاص خود را دارد. در ابتدا تمامی سایت های رقبا شما بررسی خواهد شد و تمامی بکلینک های […]

برای کشف اینکه چگونه MBTI می تواند بازاریابی شما را تقویت کند و به شما کمک کند تا مشتریان خود را بهتر بشناسید، بخوانید. ما به شما توضیح خواهیم داد که MBTI چیست، چگونه نیازهای مخاطبان هدف خود را با کمک پرسونا ترسیم کنید، و چگونه پلتفرم خود را با این پرسوناها با MBTI سفارشی […]

نیچ-مارکت-چیست؟ -

بازارهای نیچ بخش های بسیار ویژه ای از مصرف کنندگان هستند که ویژگی ها و کیفیت های خاصی را با یکدیگر به اشتراک می گذارند. برخلاف بازارهای انبوه، که همه مصرف‌کنندگان ممکن را در بر می‌گیرد، بازارهای تخصصی از مصرف‌کنندگان بسیار محدودتری تشکیل می‌شوند که از نظر تعداد کمتر از بازارهای انبوه هستند اما ممکن […]

پادکست-را شروع-نکنید

ما اخیراً از 10 هزار بار دانلود پادکست های Ahrefs عبور کرده ایم و صادقانه فکر می‌کردم این 10 هزار آسان‌تر خواهد بود. منظورم این است که Ahrefs یک برند نسبتاً بالغ در صنعت سئو است و بیشتر کانال‌های ما به میلیون‌ها اندازه‌گیری می‌شوند: میلیون ها بازدید کننده از این وبلاگ، میلیون ها بازدید در […]

سئو-با-هوش-مصنوعی

هوش مصنوعی می‌تواند تلاش‌های سئوی شما را سریع‌تر، بهتر و سرگرم‌کننده‌تر کند، اگر بدانید چگونه از آن استفاده کنید. در اینجا 14 روش عملی برای به دست آوردن نتایج سریعتر و کارآمدتر سئو با کمک ربات آورده شده است اربابان دوستان. نحوه عملکرد هوش مصنوعی (در کمتر از 60 ثانیه) برای استفاده از هوش مصنوعی […]

افزایش بازدید یوتیوب

افزایش بازدیدها در وب‌ سایت ‌های اجتماعی مثل یوتیوب یکی از اهداف اصلی برای هر کسب و کار آنلاین است. با توجه به اینکه یوتیوب به عنوان یکی از پلتفرم ‌های مهم تبلیغاتی در دنیای امروز شناخته می‌ شود، افزایش بازدید یوتیوب می‌ تواند به تقویت شناخت برند، افزایش فروش، و ایجاد ارتباط مستقیم با […]

بازدید فیک سایت

بازدید فیک سایت یا بازدید جعلی، در واقع بازدید کنندگانی هستند که توسط ربات‌ها و نرم افزارهای مخصوص برای ترافیک جعلی ایجاد می‌شوند. این بازدید کنندگان، واقعی نمی‌باشند و وجود خارجی ندارند. برخی از افراد معتقدند که بازدید فیک سایت نیز باعث افزایش رتبه و جایگاه می‌شود. همزمان با پیشرفت فضای وب، صاحبان کسب و […]

خدمات تولید محتوای ویدیویی این روزها با توجه به راه‌های مختلف کسب درآمد از شبکه‌های مجازی، طرفداران زیادی دارد. تولید محتوا، تنها به‌صورت متنی نیست. در موارد بسیاری برای معرفی برند یا کسب و کار، علاوه بر محتوای متنی، به محتوای بصری هم نیاز است. این محتوای بصری می‌تواند یک گرافیک چشم نواز،‌ یک عکس […]

تیم سئو مهندس جواد یاسمی

توسعه اسم شما روی گوگل یک مسیر مشخص دارد. برای برندینگ شخصی یک مسیر مشخص برای شما طراحی کرده ایم. مسیر توسعه اسم در گوگل عبور از چندین مرحله است. این مراحل شامل موارد زیر می شود: پژوهش بازار: این مرحله شامل بررسی نیازهای مردم و بازار است و باید برای این کار مصاحبه با […]

ساخت شماره مجازی

ساخت شماره مجازی یکی از راه هایی است که می توانید به راحتی وارد اپلیکیشن ها و برنامه های نیاز به ثبت شماره شوید. آن دسته از افرادی که در برنامه های مجازی مشغول به فعالیت هستند به خوبی از این موضوع اطلاع دارند که برای ثبت نام در هر یک از اپلیکیشن های مختلف […]

یوتوب قطعا بزرگترین پلفترم ویدیویی دنیا هست و گوگل بعد از خرید این شرکت آن را به شدت توسعه داده است. در مورد یوتیوب اطلاعات و آمارهای جذابی وجود دارد که در وب می توانید آنها را پیدا کنید و ما در آینده برای شما جذابترین آمارها را در آخر همین مقاله لیست میکنیم. این […]

برای تولید یک متن سئویی خوب حتما قبل از ادامه دادن به مطالعه این محتوا به صفحه سئو محتوایی رفته و مقالات آنجا را کامل مطالعه کنید. مقاله تولید متن برای وب پیج ها نیز می تواند به شدت مفید باشد و یک نقطه شروع عالی برای کارآموزان محتوا و کارشناسان محتوا در جهت تولید […]