سئو، سایت، محتوا، سوشال، مدیا و گوگل (6070-699-0937)

رپورتاژ برندینگ و پی آر

آنچه در این مقاله می خوانید:

برای تولید یک متن سئویی خوب حتما قبل از ادامه دادن به مطالعه این محتوا به صفحه سئو محتوایی رفته و مقالات آنجا را کامل مطالعه کنید. مقاله تولید متن برای وب پیج ها نیز می تواند به شدت مفید باشد و یک نقطه شروع عالی برای کارآموزان محتوا و کارشناسان محتوا در جهت تولید محتوای متنی است.

در پلتفرم یاسئومی وقتی در پنجره مخصوص به کار تولید محتوا هستنید یک عنوان با توضیحات مربوطه مثل هدف مقاله، جنس مقاله، تعداد کلمه، ددلاین و … در تسک های شما قرار می گیرد. حالا نحوه اجرای یک رپورتاژ برندینگ و پی آر را برای شما به صورت کامل شرح می دهیم.

متن رپورتاژ برندینگ را چگونه تولید کنیم؟

وقتی یک مقاله برای رپرتاژ برندینگ می نویسید باید نکات زیر را بکار ببندید. استفاده از آنها می توانید برای خروجی کار شما مفید باشد و افزایش کیفیت کار شما برای خروجی کلی پروژه سئو مفید هست.

آموزش سفارش کمپین های رپورتاژآگهی برندینگ

  • کاملا مانند رپورتاژ آگهی معمولی به آن نگاه کنید.
  • دقیقا در مورد عنوان خواسته شده بنویسید.
  • در شرایطی که لایه بندی محتوا ست شده به نکات بالا دست و پایین دست آن دقت کنید.
  • اسم برند را در عنوان، هدینگ ها و متن استفاده کنید. (حداقل 15 بار)
  • در عنوان هایی که دیتا زیادی ندارد به مفهوم های کلی عنوان بپردازید. (توضیح کامل پایین تر)
  • اگر برای یک سایت چند عنوان مینویسید همه آنها باید یک دست باشد و با یک ساختار (بر عکس رپو عادی)
  • و …

زمانی که دیتای کمی در مورد عنوان هست چه بنویسیم؟

در این حالت عنوان یک مفهوم پایین دست هست و شما باید در مورد کلماتی که در عنوان هست هدینگ بزنین و توضیح بدین، با یک مثال نحوه اجرا را شفاف تر خواهیم کرد.

مشاهده این مطلب  انکر تسکت (Anchor Text) چیست؟

عنوان رپورتاژ برندینگ = چگونه در محله نیاوران تهران خانه نوساز بخریم؟

جواب این سوال خیلی کوتاه است ولی برای یک متن 900 تا 2000 کلمه ای چگونه محتوای باکیفیت، یونیک و مناسب ایجاد کنیم؟ یک هدینگ میزنیم و نیاوران کجاست را کامل توضیح می دهیم. یک هدینگ دیگر می شود خیابان های نیاوران کجاست؟ یک هدینگ دیر می شود خانه های نوساز چه شرایطی و چه امکاناتی دارند؟ و …

با توجه به مفاهیم عنوان می شود هدینگ های بیشتری هم ایجاد کرد که دارد عنوان اصلی را ساپورت میکند و یک مقاله کامل در مورد محتوای ساپورت هم داریم که حتما مطالعه کنید

ادامه مسیر یادگیری کار با پلتفرم سئو یاسئومی

رپورتاژ آگهی و بکلینک چیست؟ یک مقاله جامع در مورد آن خواهیم نوشت.

انواع رپورتاژ آگهی هایی که در سئو سایت استفاده کردن از آنهای مناسب است را نیز معرفی خواهیم کرد. مهم ترین قسمت کار رپورتاژآگهی ها زمان استفاده و نحوه اجرا هست که نکات بسیار زیادی دارد. در پلتفرم خدمات سئو یاسئومی با دیتای بیش از چند هزار رپورتاژ آگهی فارسی، عربی و انگلیسی کار شده می توانید بهینه ترین حالت و به صرفه ترین حالت اجرایی کمپین خود را منتشر کنید.

جواد یاسمی
جواد یاسمی

مشاوره و مجری سئو سایت های کارخانه ها برندها با بهترین و بزرگترین تیم سئو در ایران | سئو با جواد یاسمی

آخرین مقالات

افزایش بازدید یوتیوب
افزایش بازدید یوتیوب
افزایش بازدیدها در وب‌ سایت ‌های اجتماعی مثل یوتیوب یکی از اهداف اصلی برای هر کسب و کار آنلاین است. با...
افزایش بازدید آپارات
افزایش بازدید آپارات
افزایش بازدید در وب ‌سایت ‌های ویدئویی مانند اپارات یکی از اهداف اساسی است که برای رشد و موفقیت در این...
بازدید فیک سایت
بازدید فیک سایت
بازدید فیک سایت یا بازدید جعلی، در واقع بازدید کنندگانی هستند که توسط ربات‌ها و نرم افزارهای مخصوص برای...
پاك كردن سابقه جستجو در گوگل
پاك كردن سابقه جستجو در گوگل
پاك كردن سابقه جستجو در گوگل می‌تواند برای حفظ حریم خصوصی و امنیت انجام شود. همه ما در دنیای دیجیتال...
افزایش بازدید وبلاگ
آموزش راه های افزایش بازدید وبلاگ
وبلاگ‌ها یکی از مهم‌ترین بخش‌های هر سایت محسوب می‌شوند که وظایف بسیار مهمی بر عهده دارند. در واقع این...
افزایش بازدید سایت وردپرس
افزایش بازدید سایت وردپرس
در دنیای امروزی، وجود یک وب ‌سایت پویا و جذاب برای هر کسب و کار ضروری است. بازدید سایت وردپرس از اهمیت...

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خدمات سئو سایت و گوگل

میخوایید رتبه یک سرچ گوگل شوید؟

سفارش >> 09376996070