فول سرویس خدمات دیجیتال مارکتینگ و بیلبورد = ۰۹۳۳۹۱۵۹۴۳۲

ایجاد محتوا: آیا موتور خود را با روغن سالاد پر می کنید؟

آنچه در این مقاله می خوانید:

تولید محتوا یک فرآیند چهار مرحله ای است: استراتژی، ایجاد، توزیع و تبدیل. از میان این چهار مرحله، خلقت اغلب نادیده گرفته می شود. این جایی است که روند به اشتباه پیش می رود.

ما هر روز آن را می بینیم. یک شرکت روی نرم‌افزار اتوماسیون بازاریابی گران‌قیمت سرمایه‌گذاری می‌کند و آن را پیاده‌سازی می‌کند و سپس، تقریباً به عنوان یک فکر بعدی، متوجه می‌شود، “اوه، بله، اکنون باید مقداری محتوا ایجاد کنیم.” بنابراین، مدیران محصول و توسعه‌دهندگان فناوری اطلاعات، که دارای بسیاری از مطالب هستند. دانش در مورد محصول، بنشینید تا شروع به نوشتن کنید. اما آنها در حال حاضر به اندازه کافی کار دارند تا آن‌طور که هست انجام دهند. نوشتن در فهرست اولویت‌های آنها زیاد نیست، زیرا آنها در واقع زمانی برای انجام آن ندارند. به اندازه کافی منصفانه است، به هر حال نوشتن حوزه تخصص آنها نیست. در نتیجه، آنها کاغذهای سفید ناخوانا، پست های وبلاگی با کلمه ضعیف و خبرنامه های پر از مقالاتی درباره محصول خود تولید می کنند که هیچ کس نمی خواهد بخواند. این محتوا سپس به نرم افزار اتوماسیون بازاریابی پمپ می شود. این مانند ریختن یک بطری روغن سالاد در مخزن BMW جدید خود است.

آنچه شما نیاز دارید مقداری سوخت واقعی است! در اینجا چهار نکته برای روشن کردن موتورهای شما وجود دارد:

1. لحن صدای شما: همیشه واضح است

بسیاری از شرکت‌ها بر روی فرمول‌بندی «لحن صدای» مناسب تمرکز می‌کنند، روشی که می‌خواهند با گروه‌های هدف خود صحبت کنند. مهمترین چیز این است که شفافیت را اولویت شماره یک خود قرار دهید. حتی اگر پیام پیچیده ای دارید، مطمئن شوید که تا آنجا که ممکن است به وضوح ارتباط برقرار کنید. وضوح یعنی نوشتن ساده. از جملات طولانی بیهوده و ساختار جملات پیچیده اجتناب کنید. به “موضوع” + “فعل” + “بقیه جمله” بچسبید. از ساخت‌های فعل مبهم که حاوی کلماتی مانند «ممکن است» و «باید» هستند اجتناب کنید و تا حد امکان به طور خاص بنویسید. اگر مطمئن نیستید از کجا شروع کنید، از استیون کینگ درس بگیرید.

مشاهده این مطلب  چرا کسب و کارهای مدرن نمی توانند سئو را نادیده بگیرند؟

صدای واضح

2. محصول یا خدمات شما در کانون توجه نیست

بازاریابی محتوا کانالی برای پیام‌های تجاری شما نیست. اکثر مردم به محصول یا خدمات خاص شما اهمیت نمی دهند. آنها به مشکل اساسی که محصول یا خدمات شما حل می کند علاقه مند هستند. فرض کنید شما یک مشاور منابع انسانی هستید و در ارزیابی تخصص دارید. وبلاگی در مورد اینکه چرا رویکرد شما اینقدر دقیق است، ننویسید. در عوض، در مورد مشکلی که ارزیابی شما حل می کند بنویسید: استخدام افراد واجد شرایط.

3. خلاق باشید

این روزها مردم دائماً در معرض بمباران محتوا هستند. آنها معمولاً فقط چند ثانیه را به تصمیم گیری در مورد خواندن یک پست وبلاگ اختصاص می دهند. این بدان معناست که جلب توجه آنها و رفتن مستقیم به اصل موضوع ضروری است. پیام خود را با زبان مبهم آب نکنید. خلاق باشید. خواننده خود را با یک خنده خوب، یک نقل قول قابل توجه یا یک استعاره عالی غافلگیر کنید. متن خود را با عکس‌ها، ویدیوها یا تصاویر گرافیکی جذاب تقویت کنید. همچنین در مورد فرمی که محتوای خود را در آن ارائه می دهید خلاق باشید. به‌عنوان مثال، به‌جای ارسال کاغذ سفید دیگر، سعی کنید یک کتاب راهنما بنویسید یا یک مجله بنویسید.مجله فوریابزاری است که به راحتی شما را قادر می سازد این کار را انجام دهید.

Image of a freelance copywriter creating content

4. یک گروه هدف گسترده انتخاب کنید

اکثر شرکت های B2B دارای یک شرکت محدود هستند گروه آماده شده: مشتریان مستقیم (بالقوه) آنها. این امر دسترسی احتمالی به محتوای شما را بسیار محدود می کند. برای گسترش دسترسی خود، اینفلوئنسرهایی را هدف قرار دهید که در حال حاضر به مشتریان بالقوه شما دسترسی دارند. شرکت Buffer از این استراتژی با پلتفرم خود برای به اشتراک گذاری و نظارت بر محتوا از طریق رسانه های اجتماعی استفاده می کند. نتیجه: هزاران اشتراک و لایک. این رویکرد همچنین به این معنی است که شما مجبور نیستید خود را به موضوعات مرتبط با محصول یا خدمات خود محدود کنید. می توانید در مورد موضوعاتی بنویسید که حتی مخاطبان بیشتری را جذب کند.اینجا را بخوانید در مورد اینکه بافر چگونه این استراتژی را اجرا کرد.

مشاهده این مطلب  چگونه لحن صدای منحصر به فرد برند خود را پیدا کنید
جواد یاسمی (متخصص سئو)

جواد یاسمی (متخصص سئو)

مشاور و مجری سئو سایت های شرکتی، فروشگاهی، کارخانه ها و برندها با بهترین و بزرگترین تیم سئو در مشهد، تهران و ایران | سئو (SEO) با جواد یاسمی 09376996070

آخرین مقالات

خدمات بازطراحی سایت وردپرسی

خدمات بازطراحی سایت وردپرسی

خدمات بازطراحی سایت وردپرسی به منظور بهتر شدن شرایط سایت و بهبود تعامل مخاطبان انجام می‌شود. در عصر دیجیتال...
پاك كردن سابقه جستجو در گوگل

پاك كردن سابقه جستجو در گوگل

پاك كردن سابقه جستجو در گوگل می‌تواند برای حفظ حریم خصوصی و امنیت انجام شود. همه ما در دنیای دیجیتال...
مشاوره کسب و کار اینترنتی در مشهد

مشاوره کسب و کار اینترنتی مشهد - مشاوره کسب و کار آنلاین - بهترین مشاور کسب و کار مشهد

مشاوره کسب و کار اینترنتی در مشهد توسط بهترین مشاور کسب و کار یعنی مهندس جواد یاسمی ارائه می شود. با...
افزایش بازدید گوگل بالا بردن سایت

افزایش بازدید گوگل

امروزه گوگل یکی از بزرگترین موتورهای جستجو در دنیا از لحاظ رتبه بندی سایت ها و کسب و کار های اینترنتی...
افزایش رتبه سایت در گوگل

بالا بردن سئو سایت - چگونه سئو سایت را بالا ببریم

بالابردن رتبه سایت وردپرس در گوگل یکی از موارد بسیار مهمی است، که امروزه مورد توجه کارشناسان و وب مسترهای...
گسب و کارها پر درآمد

معرفی کسب و کارهای جدید و پردرآمد + نمونه های واقعی!

در دنیای امروزی پر از نوآوری و فناوری، کسب و کارهای جدید در دنیا به سرعت در حال ظهور و پیشرفت هستند....

رمزگشایی رفتار مصرف‌کننده: چگونگی استفاده از داده‌های بینش بازاریابی برای موفقیت کمپین‌ها

رمزگشایی رفتار مصرف‌کننده: چگونه داده‌های بینش بازاریابی، موفقیت کمپین‌ها را هدایت می‌کند با پیشرفت‌های...

انقلاب در استراتژی‌های بازاریابی دیجیتال صنعت خدمات خانگی در سراسر جهان

انقلاب در استراتژی‌های بازاریابی دیجیتال صنعت خدمات خانگی در سراسر جهان آیا به دنبال گسترش کسب‌وکار خدمات...

5 استراتژی بازاریابی موفق GoPro برای افزایش فروش

5 استراتژی موفق بازاریابی GoPro برای افزایش فروش همه ما روحیه ماجراجویی نداریم و هیچ کس موظف به ماجراجویی...

برنامه‌های شریک نرم‌افزاری به‌عنوان سرویس (SaaS): برتری غیرقابل‌انکار برای هر آژانس بازاریابی

برنامه‌های شریکی نرم‌افزار به‌عنوان سرویس: برتری غیرقابل‌رقابت برای هر آژانس بازاریابی آیا نماینده‌ی...

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • تماس
  • تلگرام
  • واتساپ
× Send

خدمات سئو + طراحی سایت = 09376996070

خدمات گوگل، تبلیغات، هدایا تبلیغاتی و … = 09339159432