حرفه ای و پایدار از روز اول با جواد یاسمی
آموزش برندینگ
تحقیقات نشان میدهد که کسبوکارهایی که خدمات مشتری فوقالعادهای ارائه میدهند، دو برابر سریعتر از کسبوکارهایی که سابقهی ضعیفی در ارائه خدمات دارند، رشد میکنند.دِرِک ویلیامزازجوائز شگفت انگیزنکاتی برای جذب مشتریان ارائه میدهد: مشتریان را احساس ویژه بودن بدهید.اگر میدانید که مشتری برای بازدید از محل کارتان میآید، تابلو خوشآمدگویی نصب کنید. به گروه خود […]
اگر میخواهید به خاطر خدمات درجه یکتان شناخته شوید، باید با همه مشتریان مانند پادشاهان رفتار کنید. ریچل میلر توضیح میدهد چگونه. هر کسبوکاری مشتریان ممتازی دارد. این مشتریان ممکن است بیشترین خرید را انجام دهند یا مشتریان قدیمی و وفاداری باشند که سالها با کسبوکار همراه بودهاند. ممکن است خوش برخوردترین افراد باشند یا… […]
اگر واقعا میخواهید در توسعهی کسبوکار خودتان (B2B) موفق شوید، این پنج نکتهی مهم را همین حالا مد نظر قرار دهید. مکمکای توضیح میدهد. کسب و کارتان را بهبود ببخشید. از مشتریانتان بپرسیدچگونه بهتر به آنها خدمت کنیم؟ چه کارهایی را بیشتر و چه کارهایی را کمتر انجام دهیم؟ گوش کن و کاری را که […]
نمایشگاههای تجاری فرصتی عالی برای برقراری ارتباط و معرفی کسبوکار شما هستند، اما نیازمند سرمایهگذاری قابل توجهی از وقت و پول شما هستند؛ بنابراین، مطمئن شوید که بهخوبی آماده هستید. در اینجا بهترین توصیهها و بینشهای ما برای بهرهمندی حداکثری از غرفه شما، از طراحی غرفه تا تعامل با مشتریان بالقوه آمده است. به طور […]
ارائه کالاهای رایگان، تخفیفها و فرصتهای خرید ویژه به مشتریان ثابت نشان میدهد که شما برای وفاداری آنها ارزش قائلید و باعث میشود آنها برای خرید بیشتر به شما مراجعه کنند. تام ویتنی ده راه برای نشان دادن قدردانی از مشتریان وفادار را تشریح میکند. به مشتریان پرخرج تخفیف بدهید. به مشتریانی که به هدف […]
مک مککی از شرکت دانکن الکساندر و ویلمست، چند روش مفید برای رسیدگی به شکایات مشتریان ارائه میدهد. شکایت مشتری را برطرف کنید به یاد آورچگونگی حل مشکل مشتریبه جایمقصر کیست؟حتی اگر به مشتری چیزی نگوییم، گاهی به راحتی فکر میکنیم: «این کار من نیست»، «هیچکس به من نگفت…»، یا «نمیفهمم چرا باید مشکل کس […]
نه پرسش و پاسخ متداول درباره نمایشگاهها چرا باید در نمایشگاه تجاری شرکت کنم؟ هزینه یک غرفه در نمایشگاه تجاری یا نمایشگاه ملی چقدر است؟ چطور بازگشت سرمایه ام از نمایشگاه را اندازه بگیرم؟ کجا و با چه فراوانی باید آثارم را به نمایش بگذارم؟ برای یک نمایشگاه تجاری بزرگ، چقدر زود باید برنامهریزی را […]
ده سوال متداول درباره قیمتگذاری قیمت کالاها و خدماتم را چگونه تعیین کنم؟ رابطه بین قیمت و هزینهها چیست؟ آیا باید بیشتر یا کمتر از رقبا قیمتگذاری کنم؟ اگر رقیبم جنگ قیمتی شروع کرد چه کار کنم؟ چطور میتوانم قیمتها را بالا ببرم بدون اینکه مشتریهایم را از دست بدهم؟ چگونه میتوانم تاثیر افزایش یا […]
یک شرکت تحقیقات بازار میتواند به نمایندگی از کسبوکار شما، تحقیقات بازار سفارشی را طراحی، اجرا و تحلیل کند. استفاده از یک شرکت حرفهای تحقیقات بازار تضمین میکند که شما اطلاعات مورد نیاز شما تا بتوانید بر اساس شواهد قابل اعتماد، تصمیمات راهبردی بگیرید. شرکتهای تحقیقات بازار اطمینان حاصل میکنند که شما از قوانین فعلی […]
اگر قصد دارید برای پروژههایتان با افراد دیگری همکاری کنید یا اینکه خودتان به عنوان نقطه تماس اصلی برای مشتریان فعالیت میکنید و پرداختهای همه را از طریق خودتان مدیریت میکنید، ایجاد برند شخصی برای کسبوکار شما بسیار هوشمندانه است. معمولا وقتی مشتری کسبوکاری دیگر را استخدام میکند، انتظار دارد برای یک تیم هزینه پرداخت […]
خدمات شرکت تخصصی سئو و طراحی سایت
خدمات سئو، طراحی سایت و گوگل
رتبه 1 گوگل باشید.
سفارش دهید >> 09376996070