09376996070 (سفارش سئو، سایت و تبلیغات)

آموزش برندینگ

برندینگ فراتر از یک نام یا لوگو است؛ هویت کسب‌وکار شما را شکل می‌دهد و باعث تمایز شما در بازار می‌شود. در این بخش، مجموعه‌ای از مقالات آموزش برندینگ را گردآوری کرده‌ایم که به شما کمک می‌کند تا برند خود را بسازید، آن را بهینه کنید و در ذهن مخاطبان ماندگار شوید. از استراتژی برندینگ گرفته تا مدیریت هویت بصری و توسعه برند در شبکه‌های اجتماعی، این مقالات به شما در مسیر ساخت یک برند قوی و تأثیرگذار کمک خواهند کرد.

اگر به دنبال یادگیری تکنیک‌های نوین برندینگ و ایجاد یک برند موفق هستید، مطالعه این مقالات را از دست ندهید!

???? مطالب برگزیده:
چگونه یک برند شخصی قوی بسازیم؟
استراتژی‌های برندینگ برای کسب‌وکارهای کوچک
برندینگ دیجیتال و نقش آن در موفقیت کسب‌وکارها
اصول طراحی هویت بصری برند

???? برای یادگیری بیشتر، مقالات دسته‌بندی آموزش برندینگ را مطالعه کنید!

برندسازی و تصویر تجاری برای شرکت‌های نوپا به همان اندازه که برای کسب‌وکارهای تثبیت‌شده مهم است، حیاتی است؛ زیرا به‌شدت بر ادراک مشتریان بالقوه از شما تأثیر می‌گذارد. سِز لوفتوس-پرایس، قوانین طلایی خود را برای برندسازی کسب‌وکار جدیدتان ارائه می‌دهد. برندسازی برای موفقیت کسب‌وکارها در هر اندازه‌ای حیاتی است. بسیاری از افرادی که یک کسب‌وکار […]

شکایت مشتریان فرصتی برای بهبود شهرت و افزایش وفاداری آنهاست، اما فقط در صورتی که به طور مؤثر با آنها برخورد شود. اِما آلن بررسی می‌کند که چه زمانی باید به مشتریان غرامت پرداخت. اینکه آیا به مشتری ناراضی غرامتی می‌دهید یا نه، و این غرامت چه شکلی خواهد داشت، تا حد زیادی به ماهیت […]

آلیسا اسمیت، زن کارآفرین بریتانیایی است که زیورآلات نقره‌ای شاخص او طرفداران پر و پا قرصی در سراسر جهان، از جمله بسیاری از افراد مشهور، دارد. آلیسا در این مصاحبه با ریچل میلر، از چگونگی خلق برند موفق خود در مدت زمان کوتاهی می‌گوید. آلیسا اسمیت همیشه آرزوی داشتن کسب‌وکار جواهرسازی خود را داشت. از […]

آیا می‌دانید برند شما چقدر ارزش دارد؟ یکی از معیارهای کلیدی، ارزش برند است – ارزشی که مشتریان برای برند شما قائل هستند. شوتا جاجاریا توضیح می‌دهد که ارزش برند چیست و چگونه می‌توان آن را بهبود بخشید. ارزش برند (این) برند سرمایه برند شامل همه ارتباطات، احساسات و تجربیاتی است که هنگام مواجهه مشتری […]

بسیاری از کسب‌وکارها، چه کوچک و چه بزرگ، تفاوت‌های مهم بین برندسازی و بازاریابی را درک نمی‌کنند. مارک مک‌کالاک از ما فوق العاده‌ایم توضیح می‌دهد که چرا هر دو مهم هستند، اما به شیوه‌های متفاوت. برندسازی و بازاریابی و تفاوت میان این دو، نه فقط در کسب‌وکارها، بلکه در اکثر کسب‌وکارها و حتی در بخش‌های […]

مراقبت از مشتری برای هر کسب‌وکاری اساسی است، اما عملکرد شما چگونه است؟ چه مهارت‌های ویژه‌ای برای تضمین عملکرد خوب نیاز دارید؟ در اینجا چند چک‌لیست برای ارزیابی مهارت‌های واقعی شما در خدمات مشتری آمده است. ارزیابی استانداردهای خدمات مشتری با این فهرست، مهارت‌هایتان در ارائه خدمات مشتری را ارزیابی کنید. من همیشه سر وقت […]

اگر می‌خواهید وفاداری مشتریان را جلب کنید و مشتریان جدید جذب کنید، باید رضایت مشتری در مرکز توجه کسب‌وکار شما باشد. ادوین هاجز مدیر مشاوره ادی و شرکا توضیح می‌دهد اهمیت رسیدگی به مشتری چقدر است؟ مراقبت از مشتری کاملا ضروری است. مثل ضرب‌المثل قدیمی که مشتری همیشه حق دارد. این درست است. به‌ویژه کسب‌وکارهای […]

برای کشف چالش‌ها و مشکلات مشتری، باید سوالات درست را از او بپرسید. همچنین برای فروش موفق، باید مطمئن شویم که پیام‌های فروش خود را به مناسب‌ترین مشتریان بالقوه می‌رسانیم. نقشه‌های مسئله ابزاری برای شفاف‌سازی کل فرآیند فروش هستند. علاوه بر کمک به تدوین پیام‌های فروش جذاب، به ما در درک ارزش افزوده و شناخت […]

هر شرکتی فرهنگ خاص خود را دارد، چه خوب و چه بد. اما بهترین کسب‌وکارها با دقت فرهنگ مثبت خود را پرورش می‌دهند، زیرا اندرو مک‌میلان توضیح چارتریس تمرکز بر مشتری، بخش ضروری هر کسب‌وکار موفقی است. و این تمرکز باید جزئی جدایی‌ناپذیر از فرهنگ کسب‌وکار باشد، نه چیزی که به آن افزوده شود. تعریف […]

اهمیت خدمات مشتری هرگز تا این اندازه نبوده است، اما بسیاری از شرکت‌ها به نظر می‌رسد نیازهای مشتریان خود را از یاد برده‌اند. درک بیشوپ می‌گوید چرا ضروری است که مطمئن شوید مشتریان شما نه تنها راضی، بلکه خوشحال هستند. مشاوره فرهنگی کارایی چالش بزرگی برای کسب‌وکارهاست. اما تلاش برای افزایش کارایی می‌تواند به کیفیت […]

درک مشتریان، پیش‌بینی نیازهایشان و ارزشمند و ویژه دانستن آن‌ها، کلید ارائه خدمات خوب و در نتیجه افزایش وفاداری است. چگونه می‌توان روابط قوی با مشتریان برقرار کرد؟ شناخت مشتریان تمام کارمندان بخش خدمات مشتری باید آماده باشند. مشتریان را بشناسیم به صورت تک به تک. در هر تعامل، می‌توانند رابطه‌ای برقرار کنند و به […]

نگهداری مشتری برای هر کسب‌وکاری حیاتی است و برنامه وفاداری می‌تواند روشی مؤثر برای جلب مجدد مشتریان باشد. جوایز شگفت‌انگیز نحوه راه‌اندازی و اجرای یک برنامه موفق وفاداری مشتری را توضیح می‌دهد. بیشتر صاحبان مشاغل کوچک به اهمیت… جذب مشتریان جدید اما کمتر کسی به آن توجه می‌کند. وفاداری مشتری در سال‌های اولیه این وضعیتی […]

تحقیقات نشان می‌دهد که کسب‌وکارهایی که خدمات مشتری فوق‌العاده‌ای ارائه می‌دهند، دو برابر سریع‌تر از کسب‌وکارهایی که سابقه‌ی ضعیفی در ارائه خدمات دارند، رشد می‌کنند.دِرِک ویلیامزازجوائز شگفت انگیزنکاتی برای جذب مشتریان ارائه می‌دهد: مشتریان را احساس ویژه بودن بدهید.اگر می‌دانید که مشتری برای بازدید از محل کارتان می‌آید، تابلو خوش‌آمدگویی نصب کنید. به گروه خود […]

اگر می‌خواهید به خاطر خدمات درجه یکتان شناخته شوید، باید با همه مشتریان مانند پادشاهان رفتار کنید. ریچل میلر توضیح می‌دهد چگونه. هر کسب‌وکاری مشتریان ممتازی دارد. این مشتریان ممکن است بیشترین خرید را انجام دهند یا مشتریان قدیمی و وفاداری باشند که سال‌ها با کسب‌وکار همراه بوده‌اند. ممکن است خوش برخوردترین افراد باشند یا… […]

اگر واقعا می‌خواهید در توسعه‌ی کسب‌وکار خودتان (B2B) موفق شوید، این پنج نکته‌ی مهم را همین حالا مد نظر قرار دهید. مک‌مکای توضیح می‌دهد. کسب و کارتان را بهبود ببخشید. از مشتریانتان بپرسیدچگونه بهتر به آنها خدمت کنیم؟ چه کارهایی را بیشتر و چه کارهایی را کمتر انجام دهیم؟ گوش کن و کاری را که […]

نمایشگاه‌های تجاری فرصتی عالی برای برقراری ارتباط و معرفی کسب‌وکار شما هستند، اما نیازمند سرمایه‌گذاری قابل توجهی از وقت و پول شما هستند؛ بنابراین، مطمئن شوید که به‌خوبی آماده هستید. در اینجا بهترین توصیه‌ها و بینش‌های ما برای بهره‌مندی حداکثری از غرفه شما، از طراحی غرفه تا تعامل با مشتریان بالقوه آمده است. به طور […]

ارائه کالاهای رایگان، تخفیف‌ها و فرصت‌های خرید ویژه به مشتریان ثابت نشان می‌دهد که شما برای وفاداری آنها ارزش قائلید و باعث می‌شود آنها برای خرید بیشتر به شما مراجعه کنند. تام ویتنی ده راه برای نشان دادن قدردانی از مشتریان وفادار را تشریح می‌کند. به مشتریان پرخرج تخفیف بدهید. به مشتریانی که به هدف […]

مک مک‌کی از شرکت دانکن الکساندر و ویلمست، چند روش مفید برای رسیدگی به شکایات مشتریان ارائه می‌دهد. شکایت مشتری را برطرف کنید به یاد آورچگونگی حل مشکل مشتریبه جایمقصر کیست؟حتی اگر به مشتری چیزی نگوییم، گاهی به راحتی فکر می‌کنیم: «این کار من نیست»، «هیچ‌کس به من نگفت…»، یا «نمی‌فهمم چرا باید مشکل کس […]

نه پرسش و پاسخ متداول درباره نمایشگاه‌ها چرا باید در نمایشگاه تجاری شرکت کنم؟ هزینه یک غرفه در نمایشگاه تجاری یا نمایشگاه ملی چقدر است؟ چطور بازگشت سرمایه ام از نمایشگاه را اندازه بگیرم؟ کجا و با چه فراوانی باید آثارم را به نمایش بگذارم؟ برای یک نمایشگاه تجاری بزرگ، چقدر زود باید برنامه‌ریزی را […]

ده سوال متداول درباره قیمت‌گذاری قیمت کالاها و خدماتم را چگونه تعیین کنم؟ رابطه بین قیمت و هزینه‌ها چیست؟ آیا باید بیشتر یا کمتر از رقبا قیمت‌گذاری کنم؟ اگر رقیبم جنگ قیمتی شروع کرد چه کار کنم؟ چطور می‌توانم قیمت‌ها را بالا ببرم بدون اینکه مشتری‌هایم را از دست بدهم؟ چگونه می‌توانم تاثیر افزایش یا […]

یک شرکت تحقیقات بازار می‌تواند به نمایندگی از کسب‌وکار شما، تحقیقات بازار سفارشی را طراحی، اجرا و تحلیل کند. استفاده از یک شرکت حرفه‌ای تحقیقات بازار تضمین می‌کند که شما اطلاعات مورد نیاز شما تا بتوانید بر اساس شواهد قابل اعتماد، تصمیمات راهبردی بگیرید. شرکت‌های تحقیقات بازار اطمینان حاصل می‌کنند که شما از قوانین فعلی […]

اگر قصد دارید برای پروژه‌هایتان با افراد دیگری همکاری کنید یا اینکه خودتان به عنوان نقطه تماس اصلی برای مشتریان فعالیت می‌کنید و پرداخت‌های همه را از طریق خودتان مدیریت می‌کنید، ایجاد برند شخصی برای کسب‌وکار شما بسیار هوشمندانه است. معمولا وقتی مشتری کسب‌وکاری دیگر را استخدام می‌کند، انتظار دارد برای یک تیم هزینه پرداخت […]

تصور کنید به عکس‌های قدیمی خودتان برمی‌خورید و نمی‌توانید جلوی خنده‌تان را بگیرید – یا شاید حتی از خجالت سرخ شوید – از چیزی که زمانی اوج مد می‌دانستید. در آن زمان درست به نظر می‌رسید، اما با نگاه کردن به آن امروز، فقط از دوره‌ای متفاوت و بسیار دور خبر می‌دهد. این احساسی است […]

به عنوان یک طراح گرافیک، می‌دانید چقدر سخت است که در دنیای رقابتی امروز بازاریابی رسانه‌های اجتماعی، تأثیرگذار باشید. اگر مسئول طراحی برای رسانه‌های اجتماعی هستید، وظیفه شما این است که بفهمید چگونه دارایی‌های خود را از بقیه متمایز کنید و این کار آسانی نیست. همچنین، با تغییر بازی پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی توسط تیک‌تاک، تغییر […]

بهینه‌سازی موتور جستجو (SEO) اگر به درستی انجام شود می‌تواند هر ماه هزاران بازدیدکننده هدفمند به وب‌سایت شما بفرستد. این وب‌سایت شما را از یک فکر ثانویه به یک دارایی تبدیل می‌کند که منجر به جذب مشتری و فروش می‌شود. وبلاگ شخصی بک‌لینکو در سال ۲۰۱۲ با انتشار یک یا دو پست در ماه شروع […]

بررسی‌های هوش مصنوعی: ماهیت آنها و چگونگی بهینه‌سازی برای آنها مرورهای هوش مصنوعی گوگل، قابلیتی در جستجو هستند که با استفاده از هوش مصنوعی مولد، به‌سرعت پاسخ‌ها را مستقیما در نتایج جستجو ارائه می‌دهند. این چیزی است که به نظر می رسد: ما ساعت‌ها را صرف مطالعهٔ مرور کلی هوش مصنوعی از زمان اعلام آن […]

سرمایه‌گذاری در تبلیغات آنلاین، چالش‌های جدیدی را به همراه دارد، چرا که شما با انواع مختلف تبلیغات و پلتفرم‌ها سروکار خواهید داشت. با توجه به این موضوع، ما یک راهنمای جامع و عمیق درباره انواع مختلف تبلیغات و فرمت‌های آن‌ها جمع‌آوری کرده‌ایم تا به شما در ساخت یک استراتژی تبلیغات آنلاین قوی و هزینه کردن […]

با هشت و نیم میلیارد جستجو هر روز پردازش می‌شود، قدرت گوگل به عنوان تبلیغات آنلاین پلتفرم (گوگل) بدون شک بهترین است. با توجه به اینکه افراد زیادی برای یافتن پاسخ سوالات خود، از “جعبه ی خالی انتظار” استفاده می کنند – از پیدا کردن نزدیک ترین رستوران ایتالیایی گرفته تا یادگیری نحوه ی نقاشی […]

بعد از تو یک وبسایت بساز ممکن است از خودتان بپرسید بهترین راه برای جذب مخاطب به آن چیست. شما می توانید راه های مختلفی را امتحان کنید – برای مثال، بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO) و شبکه های اجتماعی – اما پرداخت به ازای هر کلیک (PPC) یکی از سریع ترین راه ها برای […]

تقریباً سه چهارم تمام تیم‌های بازاریابی برای کمک به هدایت فعالیت‌های بازاریابی محتوای خود به شخصیت‌های خریدار متکی هستند. شخصیت های خریدار ابزاری قدرتمند برای ایجاد محتوای مرتبط و کاربر محور هستند. این امر تجربه محتوای مخاطبان شما را افزایش می‌دهد و در عین حال به شما در دستیابی به اهداف کلیدی، از جمله یافتن […]

سفارش تبلیغات محیطی (بیلبورد، هدایا ویژه و …) | 09339159432

سفارش تبلیغات دیجیتال (طراحی سایت، سئو، اینستاگرام و ..) | 09376996070