تخصص ما: سئو و فروش اینترنتی = رشد کسب و کار آنلاین شما (۰۹۰۲۰۹۱۴۵۷۰)

چطور رسانه‌های اجتماعی به من کمک کردند تا یک برند جهانی جواهر بسازم

آنچه در این مقاله می خوانید:

آلیسا اسمیت، زن کارآفرین بریتانیایی است که زیورآلات نقره‌ای شاخص او طرفداران پر و پا قرصی در سراسر جهان، از جمله بسیاری از افراد مشهور، دارد. آلیسا در این مصاحبه با ریچل میلر، از چگونگی خلق برند موفق خود در مدت زمان کوتاهی می‌گوید.

آلیسا اسمیت همیشه آرزوی داشتن کسب‌وکار جواهرسازی خود را داشت. از زمان راه‌اندازی آن در سال ۲۰۱۰ با سرمایه‌ی اولیه‌ی تنها ۵۰۰ پوند، خانه‌ی آلیسا اسمیت به موفقیت‌های چشمگیری دست یافته است. آلیسا می‌گوید: «ما برندی هستیم که به طراحی و ساخت جواهرات نقره استرلینگ منحصربه‌فرد در انگلستان افتخار می‌کنیم؛ جواهراتی که زندگی مشتریان ما را می‌درخشانند.»

مشتریان این برند شامل شماری از افراد مشهور مانند شریدان اسمیت، دان اوپورتِر، بِوِرلی نایت، جَملیا و حتی تیئو پفیتیس (از برنامه دراگون دنی) هستند. حمایت این افراد در شبکه‌های اجتماعی باعث شده برند به مخاطبان وسیعی در بریتانیا و فراتر از آن دست یابد.

این بود از طریق شبکه‌های اجتماعی آلیسا توضیح داد: «اول موفق شدیم با چند سلبریتی مشهور برای حمایت از برندمون ارتباط برقرار کنیم. شبکه‌های اجتماعی بخش بسیار بزرگی از برند ما هستند و به این روش روزانه با مشتریان خود تعامل داریم.»

فقط افراد مشهور طرفدار این برند نیستند. آلیسا می‌گوید: «ما طیف وسیعی از مشتریان را داریم. چون طرح‌های بسیار متنوعی ارائه می‌دهیم و خدمات سفارشی هم ارائه می‌کنیم، واقعا به انواع مختلفی از افراد جذاب هستیم. اما چیزی که به نظر می‌رسد همه مشتریان ما مشترک دارند، عشق به شاهکارهای مینیاتوری، طرح‌های منحصربه‌فرد بریتانیایی و علاقه به چیزهای براق است. آه، و بسیاری از آن‌ها عاشق شبکه‌های اجتماعی هم هستند.»

مشاهده این مطلب  پیمایش ایمنی برند در عصر هوش مصنوعی مولد

تاییدیه‌های اجتماعی

شکی نیست که رسانه‌های اجتماعی نقش کلیدی در ماجرای آلیسا اسمیت، به‌خصوص… توییتر هیچ چیزی در پرانتز وجود ندارد. اینستاگرام و فیسبوک .

ما از رسانه‌های اجتماعی برای دسترسی به مشتریان و طرفداران سراسر جهان استفاده می‌کنیم. در ابتدای کار، بودجه بسیار محدودی داشتیم، بنابراین رسانه‌های اجتماعی راهی عالی برای دسترسی به مشتریانی بود که بدون بودجه بازاریابی و تبلیغات نمی‌توانستیم به آن‌ها دست پیدا کنیم.

از همه مهم‌تر، شبکه‌های اجتماعی دیده شدن گسترده‌ای را فراهم می‌کنند. معرفی شفاهی این کار آنلاین خیلی راحت‌تر از حضوری است. همیشه وقتی کسی یکی از اعضای خانواده یا دوستش را معرفی می‌کند، یعنی شما کارتان را خوب انجام داده‌اید.

تمرکز بر خدمات مشتری رابطه ما با مشتریان، مهم‌ترین جنبه برند ماست.

ما تلاش می‌کنیم بهترین کار را انجام دهیم و همین دلیل وفاداری مشتریانمان است. خوشحالیم که می‌بینیم مشتریان به خاطر تلاش ما برای رضایتشان و ارائه تجربه‌ای بی‌نظیر و عالی در خرید، به طرفداران وفادار برند ما تبدیل می‌شوند.

او توضیح می‌دهد که آن سرویس بر اساس تعامل ساخته شده است. «ما فقط تیم کوچکی داریم، اما مطمئن می‌شویم که مشتریان خود را به خوبی بشناسیم ما فقط به فروش محصولات فکر نمی‌کنیم؛ بلکه می‌خواهیم با مشتریان خود ارتباط برقرار کنیم، به درخواست‌هایشان گوش دهیم و بر اساس پیشنهادهایشان محصولاتی را عرضه کنیم. طرح امتیاز وفاداری این معمولاً خدمتی است که شرکت‌ها یا برندهای بسیار بزرگ‌تر ارائه می‌دهند، اما از آنجایی که بسیاری از مشتریان ما این را از ما می‌خواستند، تمام تلاش خود را کردیم تا برای کسب‌وکاری به اندازه ما امکان‌پذیر شود.

مشاهده این مطلب  مروری بر انتخاب آژانس تحقیقات بازار

برنامه‌های آینده

آلیسا همچنین با همکاری سو زی پری، خطی از جواهرات با تم موتورسواری (اسمیت و پری) را طراحی کرده است که بسیار محبوب بوده و به… کمک کرده است. رویاهای وعده داده شده موسسه خیریه کودکان. علاوه بر این، او سفیر فدراسیون کسب و کارهای کوچک است. سرویس امنیت فدرال (لبخند)

خب، قدم بعدی چیست؟ آلیسا می‌گوید: «برنامه‌های آینده ما شامل ادامه کارهای فعلی‌مان است! به تدریج و به‌طور طبیعی گسترش خواهیم یافت، بازار هدف و حضور آنلاین خود را افزایش خواهیم داد و همچنین گستره محصولاتمان را توسعه می‌دهیم و در عین حال مرزهای خلاقیت در زیورآلات را جابه‌جا خواهیم کرد. همچنین روی همکاری‌ها و کانال‌های توزیع جدید و بسیار هیجان‌انگیزی کار می‌کنیم.»

جواد یاسمی (متخصص سئو)

جواد یاسمی (متخصص سئو)

مشاور و مجری سئو سایت های شرکتی، فروشگاهی، کارخانه ها و برندها با بهترین و بزرگترین تیم سئو در مشهد، تهران و ایران | سئو (SEO) با جواد یاسمی

آخرین مقالات

چطور برندهایی با هدف می‌توانند جهان را تحت تاثیر قرار دهند؟

چگونه برندهای هدفمند می‌توانند بر جهان تاثیر بگذارند؟ در زمینه‌ی تجارب برندهای معنی‌دار، تقاضای مصرف‌کنندگان...

راهنمای ضروری خلق یک برند

  داشتن یک برند به تمایز کسب‌وکار شما از رقبا، جذب مشتری و ایجاد وفاداری مشتری کمک می‌کند. برندسازی...

ده روش برای ساختن یک برند

برندسازی برای کسب‌وکارهای کوچک به همان اندازه که برای برندهای بزرگ مهم است، اهمیت دارد. در واقع، بسیاری...

چگونگی بازسازی برند کسب‌وکار کوچک شما

اگر برند کسب‌وکار کوچک شما عملکرد ضعیفی دارد، باید به بازسازی برند فکر کنید. بازسازی برند به معنای چیزی...

ارتقای برند آژانس شما: بهترین نکات از افراد داخلی

در دنیای آژانس‌ها، ارتقای برند و متمایز شدن از رقبا کار دشواری است. اداره یک آژانس موفق شامل جنبه‌های...

راهنمای بدون نقص ویرایش ایمیل

راهنمای شما برای ویرایش ایمیل و نوشتن پیام‌های بی‌عیب و نقص ویرایش ایمیل‌های بازاریابی یکی از مراحل حیاتی...

چرا برندها باید گفتمان پایداری را در آغوش بگیرند، صرف نظر از اعتبارشان

چرا برندها باید گفتمان پایداری را در آغوش بگیرند، صرف نظر از اعتبارشان در فضای مصرف امروز، که ارزش‌ها...

رسانه‌های برند: اصول، مبانی و استراتژی‌های کاری

رسانه‌های تجاری: اصول، مبانی و استراتژی‌های کاری رسانه‌های برند به ابزاری برای جلب توجه مشتریان و تقویت...

استراتژی بازاریابی انقلابی دوئولینگو: کلید موفقیت

استراتژی بازاریابی انقلابی دوئولینگو: رمز موفقیت دولینگو تولید کرده است 369.7 میلیون دلار درآمد در سال...

5 راه برای پایدارتر شدن برند شما در سال 2024 و بعد از آن

5 راه برای پایدارتر شدن برند شما در سال 2024 و بعد از آن نیمی از مصرف کنندگان پایداری یکی از چهار اولویت...

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • تماس
  • تلگرام
  • واتساپ
× Send

خدمات سئو، طراحی سایت و گوگل

در گوگل دیده شوید و اینترنتی بفروشید.

ثبت سفارش > 09020914570