فروش اینترنتی از روز اول با جواد یاسمی

ده روش برای پاداش دادن به مشتریان وفادار

آنچه در این مقاله می خوانید:

ارائه کالاهای رایگان، تخفیف‌ها و فرصت‌های خرید ویژه به مشتریان ثابت نشان می‌دهد که شما برای وفاداری آنها ارزش قائلید و باعث می‌شود آنها برای خرید بیشتر به شما مراجعه کنند. تام ویتنی ده راه برای نشان دادن قدردانی از مشتریان وفادار را تشریح می‌کند.

به مشتریان پرخرج تخفیف بدهید.

به مشتریانی که به هدف خرید مشخصی می‌رسند تخفیف ارائه دهید؛ مثلاً ۱۰٪ تخفیف خرید بعدی آنها اگر ۱۰۰ پوند خرج کنند. پیشنهادهای محدود زمانی می‌توانند خریدهای فوری را تشویق کنند، اما مطمئن شوید که شرایط را به‌وضوح بیان می‌کنید. نحوه استفاده از کوپن‌ها و تخفیف‌ها را در نظر بگیرید. آیا می‌توانید دسترسی به آنها را از طریق … آسان‌تر کنید؟ ایمیل هیچ چیزی داخل پرانتز نیست. پیام کوتاه یا در فروشگاه؟

۲. ایجاد کنید طرح کارت وفاداری .

اگر کالاهای کم‌ارزش و پرفروش می‌فروشید (مثلاً نوشیدنی‌های گرم)، به مشتریان کارت بدهید که با هر خرید، روی آن مهر بزنید. وقتی به تعداد مورد نظر رسیدند، یک کالا به‌صورت رایگان دریافت می‌کنند. اگر انواع مختلفی از کالاها می‌فروشید، کارت پلاستیکی با قابلیت خواندن اطلاعات گزینه مناسبی است که به مشتریان اجازه می‌دهد امتیاز جمع کنند و این امتیازها به تخفیف یا مزایای دیگر تبدیل شوند.

با چند خرید، اقلام رایگان هدیه دهید.

یکی بخرید، یکی رایگان بگیرید روشی آزموده و تأییدشده برای تشویق خریدهای مکرر کوتاه‌مدت است. اما زیاده‌روی نکنید، وگرنه ممکن است مردم از کیفیت و ارزش کالاها شک کنند.

با یک کسب‌وکار مرتبط همکاری کنید تا تخفیف‌های متقابل ارائه دهید.

مثال کلاسیک آن، فروشگاه لباس ورزشی است که برای خریدهای بالای مبلغ مشخص، عضویت تخفیف‌دار در باشگاه ورزشی محلی ارائه می‌دهد. در مقابل، باشگاه نیز به اعضای خود کوپن تخفیف برای فروشگاه و دسترسی به تبلیغات ویژه می‌دهد.

مشاهده این مطلب  شش روش برای آزمایش محصولاتتان با بودجه کم

مشتریان را به امتحان محصولات و خدمات جدید دعوت کنید.

از مشتریان مورد اعتماد خود درخواست کردن بازخورد در مورد پیشنهاد جدید پیش از راه‌اندازی محصول، حس مالکیت را در آن‌ها ایجاد کنید؛ این کار احتمالا در آینده به افزایش فروش و توصیه‌های شفاهی منجر خواهد شد.

شب پیش نمایش برگزار کنید.

اگر پیشنهاد جدیدی ارائه می‌دهید، بهترین مشتریان خود را به پیش‌نمایش عصرگاهی جایی که قبل از بقیه مشتریان بتوانند خرید کنند. مطمئن شوید که رویداد حس انحصاری دارد، پذیرایی با کیفیت ارائه می‌دهید و مشتریان فرصت شبکه‌سازی دارند.

جذب و حفظ مشتریان

با نرم‌افزار CRM، تمام درخواست‌های مشتریان را پیگیری کنید و فروش را ساده‌تر کنید. ابزار مناسب خود را از شرکای دونات ما بیابید.

بهترین مشتری‌هایتان را برای یک روز بیرون ببرید.

بسیاری از شرکت‌ها در کریسمس از مشتریان مهم خود پذیرایی می‌کنند، اما چه‌طور است که برای تعداد اندکی از بهترین مشتریان خود روزی را در سال به عنوان برنامه‌ای تفریحی در نظر بگیرید؛ مثلاً سفری به مسابقات اسب‌دوانی؟ این می‌تواند به برنامه‌ای جذاب و مورد انتظار مشتریان تبدیل شود.

شرایط خدمات ترجیحی ارائه دهید.

ممکن است چند مشتری بزرگ، سهم قابل توجهی از سود شما را تشکیل دهند؛ بنابراین، ارائه خدمات مناسب به آنها اهمیت دارد. سرویس ویژه این می‌تواند شامل مواردی از جمله حذف حداقل سفارش، ارسال سریع یا ارائه خدمات خارج از ساعات اداری باشد.

محصولات و خدمات دیگری را با تخفیف ارائه دهید.

این روش به‌خصوص زمانی مؤثر است که محصولات یا خدمات مرتبط باشند؛ مثلاً تجهیزات ایمنی یا قرارداد تعمیر و نگهداری برای ماشین‌آلات تخصصی. اگر سفارش به‌طور ویژه‌ای بزرگ باشد، این موارد اضافی را به‌صورت رایگان ارائه دهید.

مشاهده این مطلب  ساختن روابط مشتری با استفاده از CRM

۱۰. پاداش معرفی و ارجاع

به مشتریان دلیلی بدهید به دوستانت توصیه کن با ارائه تخفیف یا هدایای رایگان در ازای هر مشتری جدیدی که به کسب‌وکار شما معرفی می‌کنند.

جواد یاسمی (متخصص سئو)

جواد یاسمی (متخصص سئو)

مشاوره و مجری سئو سایت های کارخانه ها برندها با بهترین و بزرگترین تیم سئو در ایران | سئو با جواد یاسمی

آخرین مقالات

خدمات تبلیغاتی حرفه‌ای
بهترین شرکت تبلیغاتی مشهد
شهر مشهد به عنوان یکی از مقاصد گردشگری مهم در ایران، همواره نیاز به خدمات تبلیغاتی حرفه‌ای داشته است....
مدیریت آسان مرجوعی‌های شاپيفای
هرچند آزاردهنده هستند، اما هیچ کسب‌وکاری که محصولاتش را آنلاین می‌فروشد، از پس فرستادن گاه‌و‌بیگاه محصولات...
اهمیت تصویر تجاری چیست؟
برندسازی و تصویر تجاری برای شرکت‌های نوپا به همان اندازه که برای کسب‌وکارهای تثبیت‌شده مهم است، حیاتی...
چهار روش آسان برای افزایش فروش آنلاین
راه‌های زیادی برای بهبود وب‌سایتتان هنگام فروش آنلاین وجود دارد، اما گاهی اوقات ساده‌ترین کارها بیشترین...
ترند های بخش فروشگاه قطعات خودرو
شايد مهم‌ترين روند تأثيرگذار بر تجارت لوازم جانبی خودرو در سال‌های اخیر، کاهش مداوم تعمیر و نگهداری خودرویی...
ترند های تعمیر خودرو
اتفاقات اخیر در بخش تعمیر خودرو چه بوده است؟ تعداد خودروها در بریتانیا تا سال ۲۰۱۶ افزایش یافت، پس از...

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • تماس
  • تلگرام
  • واتساپ
× Send

خدمات سئو، طراحی سایت و گوگل

رتبه 1 گوگل باشید.

سفارش دهید >> 09376996070