09376996070 (سفارش سئو، سایت و تبلیغات)

ده روش برای پاداش دادن به مشتریان وفادار

آنچه در این مقاله می خوانید:

ارائه کالاهای رایگان، تخفیف‌ها و فرصت‌های خرید ویژه به مشتریان ثابت نشان می‌دهد که شما برای وفاداری آنها ارزش قائلید و باعث می‌شود آنها برای خرید بیشتر به شما مراجعه کنند. تام ویتنی ده راه برای نشان دادن قدردانی از مشتریان وفادار را تشریح می‌کند.

به مشتریان پرخرج تخفیف بدهید.

به مشتریانی که به هدف خرید مشخصی می‌رسند تخفیف ارائه دهید؛ مثلاً ۱۰٪ تخفیف خرید بعدی آنها اگر ۱۰۰ پوند خرج کنند. پیشنهادهای محدود زمانی می‌توانند خریدهای فوری را تشویق کنند، اما مطمئن شوید که شرایط را به‌وضوح بیان می‌کنید. نحوه استفاده از کوپن‌ها و تخفیف‌ها را در نظر بگیرید. آیا می‌توانید دسترسی به آنها را از طریق … آسان‌تر کنید؟ ایمیل هیچ چیزی داخل پرانتز نیست. پیام کوتاه یا در فروشگاه؟

۲. ایجاد کنید طرح کارت وفاداری .

اگر کالاهای کم‌ارزش و پرفروش می‌فروشید (مثلاً نوشیدنی‌های گرم)، به مشتریان کارت بدهید که با هر خرید، روی آن مهر بزنید. وقتی به تعداد مورد نظر رسیدند، یک کالا به‌صورت رایگان دریافت می‌کنند. اگر انواع مختلفی از کالاها می‌فروشید، کارت پلاستیکی با قابلیت خواندن اطلاعات گزینه مناسبی است که به مشتریان اجازه می‌دهد امتیاز جمع کنند و این امتیازها به تخفیف یا مزایای دیگر تبدیل شوند.

با چند خرید، اقلام رایگان هدیه دهید.

یکی بخرید، یکی رایگان بگیرید روشی آزموده و تأییدشده برای تشویق خریدهای مکرر کوتاه‌مدت است. اما زیاده‌روی نکنید، وگرنه ممکن است مردم از کیفیت و ارزش کالاها شک کنند.

با یک کسب‌وکار مرتبط همکاری کنید تا تخفیف‌های متقابل ارائه دهید.

مثال کلاسیک آن، فروشگاه لباس ورزشی است که برای خریدهای بالای مبلغ مشخص، عضویت تخفیف‌دار در باشگاه ورزشی محلی ارائه می‌دهد. در مقابل، باشگاه نیز به اعضای خود کوپن تخفیف برای فروشگاه و دسترسی به تبلیغات ویژه می‌دهد.

مشاهده این مطلب  چگونه به‌سرعت کشورها را به مجموعه‌های تبلیغات فیسبوک اضافه کنیم

مشتریان را به امتحان محصولات و خدمات جدید دعوت کنید.

از مشتریان مورد اعتماد خود درخواست کردن بازخورد در مورد پیشنهاد جدید پیش از راه‌اندازی محصول، حس مالکیت را در آن‌ها ایجاد کنید؛ این کار احتمالا در آینده به افزایش فروش و توصیه‌های شفاهی منجر خواهد شد.

شب پیش نمایش برگزار کنید.

اگر پیشنهاد جدیدی ارائه می‌دهید، بهترین مشتریان خود را به پیش‌نمایش عصرگاهی جایی که قبل از بقیه مشتریان بتوانند خرید کنند. مطمئن شوید که رویداد حس انحصاری دارد، پذیرایی با کیفیت ارائه می‌دهید و مشتریان فرصت شبکه‌سازی دارند.

جذب و حفظ مشتریان

با نرم‌افزار CRM، تمام درخواست‌های مشتریان را پیگیری کنید و فروش را ساده‌تر کنید. ابزار مناسب خود را از شرکای دونات ما بیابید.

بهترین مشتری‌هایتان را برای یک روز بیرون ببرید.

بسیاری از شرکت‌ها در کریسمس از مشتریان مهم خود پذیرایی می‌کنند، اما چه‌طور است که برای تعداد اندکی از بهترین مشتریان خود روزی را در سال به عنوان برنامه‌ای تفریحی در نظر بگیرید؛ مثلاً سفری به مسابقات اسب‌دوانی؟ این می‌تواند به برنامه‌ای جذاب و مورد انتظار مشتریان تبدیل شود.

شرایط خدمات ترجیحی ارائه دهید.

ممکن است چند مشتری بزرگ، سهم قابل توجهی از سود شما را تشکیل دهند؛ بنابراین، ارائه خدمات مناسب به آنها اهمیت دارد. سرویس ویژه این می‌تواند شامل مواردی از جمله حذف حداقل سفارش، ارسال سریع یا ارائه خدمات خارج از ساعات اداری باشد.

محصولات و خدمات دیگری را با تخفیف ارائه دهید.

این روش به‌خصوص زمانی مؤثر است که محصولات یا خدمات مرتبط باشند؛ مثلاً تجهیزات ایمنی یا قرارداد تعمیر و نگهداری برای ماشین‌آلات تخصصی. اگر سفارش به‌طور ویژه‌ای بزرگ باشد، این موارد اضافی را به‌صورت رایگان ارائه دهید.

مشاهده این مطلب  آنچه از استراتژی بازاریابی دیجیتال کوکاکولا می‌توان دید

۱۰. پاداش معرفی و ارجاع

به مشتریان دلیلی بدهید به دوستانت توصیه کن با ارائه تخفیف یا هدایای رایگان در ازای هر مشتری جدیدی که به کسب‌وکار شما معرفی می‌کنند.

جواد یاسمی (متخصص سئو)

جواد یاسمی (متخصص سئو)

استراتژیست و مشاور سئو سایت های شرکتی، فروشگاهی، کارخانه ها و برندها با بهترین و بزرگترین تیم سئو در مشهد، تهران و ایران | سئو (SEO) با جواد یاسمی 09376996070

آخرین مقالات مرتبط

سئو چیست؟ راهنمای جامع و به_ روز برای فهم دقیق SEO در سال 1404

سئو چیست؟ راهنمای جامع و به‌ روز برای فهم دقیق SEO در سال 1404

در دنیای دیجیتال امروز، حضور در نتایج برتر موتورهای جست‌وجو مانند گوگل، برای هر کسب‌وکار یا وب‌سایتی...
۲۳ کمپین تبلیغاتی موفق که دنیای برندینگ را متحول کردند

۲۳ کمپین تبلیغاتی موفق که دنیای برندینگ را متحول کردند

در دنیای بازاریابی و تبلیغات، رقابت شدیدتر از همیشه است و تنها برندهایی برنده‌اند که بتوانند پیام خود...
۵ روش هوشمندانه برای رصد تبلیغات رقبا

۵ روش هوشمندانه برای رصد تبلیغات رقبا

تحلیل رقبا یکی از مهم‌ترین بخش‌های هر استراتژی بازاریابی دیجیتال حرفه‌ایه. اما متأسفانه خیلی از کسب‌وکارها...
چرا بازاریابی جستجو و برندینگ به یکدیگر نیاز دارند

چرا بازاریابی جستجو و برندینگ به یکدیگر نیاز دارند

استراتژی‌های جستجو و برندینگ نه تنها هم‌زیستی دارند، بلکه وقتی ترکیب شوند، پیروزی‌های بزرگی در زمینه...
سفارش ساخت تیزر صنعتی تبلیغاتی

سفارش ساخت تیزر صنعتی تبلیغاتی

برند خود را حرفه‌ای نشان دهید، نه صرفاً تبلیغاتی مقدمه‌ای بر اهمیت تیزرهای صنعتی در عصر دیجیتال در دنیای...
جواد یاسمی و دکتر خلیل محمد زاده

سئو سایت صنعتی

آیا وب‌سایت کارخانه‌تان در گوگل دیده نمی‌شود؟ آیا محصولات صنعتی‌تان بازدید ندارند؟ اینجاست که سئو سایت...
۱۵ روش ثابت‌شده برای افزایش دنبال‌کننده در شبکه‌های اجتماعی

۱۵ روش ثابت‌شده برای افزایش دنبال‌کننده در شبکه‌های اجتماعی

افزایش تعداد دنبال‌کننده در شبکه‌های اجتماعی یکی از اهداف مهم برندها و کسب‌وکارهاست؛ اما با وجود رقابت...
آینده بازاریابی در عصر هوش مصنوعی | چگونه AI صنعت مارکتینگ را متحول می‌کند؟

در عصر هوش مصنوعی، چه بر سر بازاریابی خواهد آمد؟

۳۰ سال پیش، دنیا با ورود نرم‌افزارهای واژه‌پرداز و صفحات گسترده، آماده‌ی یک انقلاب در بهره‌وری شد. وعده...
مارلبرو؛ چگونه یک برند سیگار به موفق‌ترین کمپین تبلیغاتی قرن تبدیل شد؟

مارلبرو چگونه با یک کمپین تبلیغاتی تاریخ‌ساز شد؟

در دنیای بازاریابی، برندهایی موفق‌اند که بتوانند به‌جای فروش محصول، احساسات بفروشند. یکی از بزرگ‌ترین...
۶ استراتژی بازاریابی که کسب‌وکار من را از استارتاپ به درآمد ۵۰۰ میلیون تومان رساند

۶ استراتژی بازاریابی که کسب‌وکار من را از استارتاپ به درآمد ۵۰۰ میلیون تومان رساند

اگر صاحب یک کسب‌وکار هستید و بازاریابی‌تان آن‌طور که باید نتیجه نمی‌دهد، وقت آن رسیده که زاویه دیدتان...

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سفارش تبلیغات محیطی (بیلبورد، هدایا ویژه و …) | 09339159432

سفارش تبلیغات دیجیتال (طراحی سایت، سئو، اینستاگرام و ..) | 09376996070