تخصص ما: سئو و فروش اینترنتی = رشد کسب و کار آنلاین شما (۰۹۰۲۰۹۱۴۵۷۰)

چهار راه برای بهبود ارزش برند شما

آنچه در این مقاله می خوانید:

آیا می‌دانید برند شما چقدر ارزش دارد؟ یکی از معیارهای کلیدی، ارزش برند است – ارزشی که مشتریان برای برند شما قائل هستند. شوتا جاجاریا توضیح می‌دهد که ارزش برند چیست و چگونه می‌توان آن را بهبود بخشید.

ارزش برند

(این) برند سرمایه برند شامل همه ارتباطات، احساسات و تجربیاتی است که هنگام مواجهه مشتری با برند، در ذهن او تداعی می‌شود. پیوند شما با مشتریانتان از چه نوعی است؟ هر چه این پیوند قوی‌تر باشد، سرمایه برند شما بیشتر خواهد بود.

و داشتن اعتبار برند قوی چه سودی دارد؟ می‌تواند به شما شهرت گسترده بدهد.

یکی از نتایج موفقیت برخی از برندها این است که به بخشی از زبان روزمره ما تبدیل می‌شوند. مثلاً تصور کنید کسی که از یک … قهوه می‌نوشد.ظرف حرارتیاما در رویایباکاردیونوشابهدر حین استفاده ازخودکاریادداشتی بنویسم روییادداشت چسبیبرای خرید یک نوجاروبرقی.

چگونه یک برند موفق بسازیم

هیچ متنی داخل پرانتز نبود.

افزایش ارزش برند شما

راه‌های زیادی برای ایجاد ارزش برند وجود دارد. ارتباطات شما، عملکرد محصول شما، خدمات مشتری حتی نام تجاری شما می‌تواند ارزش برندتان را افزایش یا کاهش دهد.

چهار راه برای اطمینان از تمرکز کسب‌وکار شما بر توسعه‌ی صحیح سرمایه برند وجود دارد.

محصولات و خدمات با کیفیت

این ستون فقرات برند شماست. اگر می‌خواهید مشتریان دوباره از شما خرید کنند و رضایت خوبی داشته باشند، ارائه محصولی باکیفیت ضروری است. دهان به دهان .

متاسفانه، بسیاری از کسب‌وکارها در همه صنایع، مرتکب اشتباه عرضه محصولاتی می‌شوند که فقط به منظور نوآورانه جلوه کردن است. عرضه محصولی که به‌طور کامل آزمایش نشده و با انتظارات مصرف‌کنندگان از نظر عملکرد مطابقت ندارد، می‌تواند به اعتبار برند آسیب برساند.

مشاهده این مطلب  چطور با مشتریانی که درخواست غرامت دارند، برخورد کنیم؟

تحلیل رقابتی

برند قوی، برندی است که می‌تواند خود را با تغییرات بازار وفق دهد. برای تبدیل شدن به چنین برندی، همواره روندهای صنعت و فعالیت‌های رقبا را زیر نظر داشته باشید.

راهی موثر برای ایجاد ارزش برند، این است که روی یک بازار هدف خاص تمرکز کن نیازی خاص را برطرف کنید که هیچ کس دیگری در حال حاضر آن را برطرف نمی‌کند. این کار هم نوآوری و هم درک عمیق از مشتریان شما را نشان می‌دهد. تحسین و احترام، نشانه‌ای از اعتبار برند قوی است.

تصویر برند ثابت و یکپارچه

وقتی بازار و جایگاه خودتان در آن را درک کردید، باید این موضوع را به‌طور مداوم و جذاب به مصرف‌کنندگان منتقل کنید.

محصولات و قیمت‌های شما بسیار مهم هستند، اما جنبه‌های دیگری از کسب‌وکارتان نیز اهمیت دارند. از نام تجاری و شعار شما در فعالیت‌های شبکه‌های اجتماعی شما، هر بخش از کسب‌وکارتان که با مشتریان و مشتریان بالقوه در ارتباط است، باید به‌دقت اصلاح شود تا هدفمند باشد.

از همان ابتدا، تصویر برند خود را بسازید و کسب‌وکار خود را بر اساس آن مدل کنید. اگر در بخش ممتاز صنعت خود فعالیت می‌کنید، باکلاس باشید. اگر محصول یا خدمت شما باعث شادی مردم می‌شود، شاد و سرزنده باشید.

ثابت قدم باشید. مشتریان می‌دانند چه چیزی را دوست دارند و آنچه را که می‌شناسند دوست دارند. آنچه را که آن‌ها می‌شناسند کنترل کنید.

به مشتریان گوش دهید

ارزش برند در ذهن مشتریان شماست. به آنها گوش دهید.

اینو یادت میاد؟

کوکاکولاکُک جدید اینجاست.

مصرف‌کنندگاناه!

نوشابه کوکاکولاببخشید. کسی کوکاکولای کلاسیک می‌خواد؟

مشاهده این مطلب  بازاریابی در برابر برندسازی

کوک به حرف مشتریان گوش داد و اشتباه را جبران کرد. اما می‌توانستند با … از ابتدا از آن جلوگیری کنند. از مصرف‌کنندگان پرسیدن اگر واقعا می‌خواستند طعم محبوب‌ترین نوشیدنی گازدار دنیا فرق کند.

برای مشتریان آسان کنید تا (به شما) بدهند. بازخورد آنها این به شما کمک می‌کند تا برند خود را بشناسید. نقاط قوت و ضعف و همچنین فرصت‌های رشد (و آنچه باید از آن اجتناب کرد).

درک ارزش برند، صرف نظر از مرحله‌ای که کسب و کارتان در آن قرار دارد، مهم است. اگر می‌خواهید مشتریان تصویری مثبت از شما داشته باشند، باید آن را بسازید. شدن تکرار مشتریان یا بخشی از استراتژی ارجاع شماست. اگر به این هدف برسید، برند شما تقویت می‌شود و رشد واقعی را تجربه خواهید کرد.

جواد یاسمی (متخصص سئو)

جواد یاسمی (متخصص سئو)

مشاور و مجری سئو سایت های شرکتی، فروشگاهی، کارخانه ها و برندها با بهترین و بزرگترین تیم سئو در مشهد، تهران و ایران | سئو (SEO) با جواد یاسمی

آخرین مقالات

چطور برندهایی با هدف می‌توانند جهان را تحت تاثیر قرار دهند؟

چگونه برندهای هدفمند می‌توانند بر جهان تاثیر بگذارند؟ در زمینه‌ی تجارب برندهای معنی‌دار، تقاضای مصرف‌کنندگان...

راهنمای ضروری خلق یک برند

  داشتن یک برند به تمایز کسب‌وکار شما از رقبا، جذب مشتری و ایجاد وفاداری مشتری کمک می‌کند. برندسازی...

ده روش برای ساختن یک برند

برندسازی برای کسب‌وکارهای کوچک به همان اندازه که برای برندهای بزرگ مهم است، اهمیت دارد. در واقع، بسیاری...

چگونگی بازسازی برند کسب‌وکار کوچک شما

اگر برند کسب‌وکار کوچک شما عملکرد ضعیفی دارد، باید به بازسازی برند فکر کنید. بازسازی برند به معنای چیزی...

ارتقای برند آژانس شما: بهترین نکات از افراد داخلی

در دنیای آژانس‌ها، ارتقای برند و متمایز شدن از رقبا کار دشواری است. اداره یک آژانس موفق شامل جنبه‌های...

راهنمای بدون نقص ویرایش ایمیل

راهنمای شما برای ویرایش ایمیل و نوشتن پیام‌های بی‌عیب و نقص ویرایش ایمیل‌های بازاریابی یکی از مراحل حیاتی...

چرا برندها باید گفتمان پایداری را در آغوش بگیرند، صرف نظر از اعتبارشان

چرا برندها باید گفتمان پایداری را در آغوش بگیرند، صرف نظر از اعتبارشان در فضای مصرف امروز، که ارزش‌ها...

رسانه‌های برند: اصول، مبانی و استراتژی‌های کاری

رسانه‌های تجاری: اصول، مبانی و استراتژی‌های کاری رسانه‌های برند به ابزاری برای جلب توجه مشتریان و تقویت...

استراتژی بازاریابی انقلابی دوئولینگو: کلید موفقیت

استراتژی بازاریابی انقلابی دوئولینگو: رمز موفقیت دولینگو تولید کرده است 369.7 میلیون دلار درآمد در سال...

5 راه برای پایدارتر شدن برند شما در سال 2024 و بعد از آن

5 راه برای پایدارتر شدن برند شما در سال 2024 و بعد از آن نیمی از مصرف کنندگان پایداری یکی از چهار اولویت...

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • تماس
  • تلگرام
  • واتساپ
× Send

خدمات سئو، طراحی سایت و گوگل

در گوگل دیده شوید و اینترنتی بفروشید.

ثبت سفارش > 09020914570