09376996070 (سفارش سئو، سایت و تبلیغات)

اهمیت تصویر تجاری چیست؟

آنچه در این مقاله می خوانید:

برندسازی و تصویر تجاری برای شرکت‌های نوپا به همان اندازه که برای کسب‌وکارهای تثبیت‌شده مهم است، حیاتی است؛ زیرا به‌شدت بر ادراک مشتریان بالقوه از شما تأثیر می‌گذارد. سِز لوفتوس-پرایس، قوانین طلایی خود را برای برندسازی کسب‌وکار جدیدتان ارائه می‌دهد.

برندسازی برای موفقیت کسب‌وکارها در هر اندازه‌ای حیاتی است. بسیاری از افرادی که یک کسب‌وکار جدید راه‌اندازی کنید اشتباهاً فقط روی انگیزه… تمرکز کردن فروش انجام دادن بدون آنکه ابتدا از داشتن برندی موفق، یعنی همان چیزی که می‌تواند فروش را تضمین کند، اطمینان حاصل کنند.

به دست آوردن تصویر تجاری شما از همان ابتدا درست انجام دادن کار، به شما کمک می‌کند به سطح مورد نظرتان برسید. اشتباه کردن یا به تعویق انداختن آن می‌تواند اثر منفی جدی داشته باشد.

مثلاً اگر کسب‌وکار شما ارزان به نظر برسد، احتمالاً مشتریانی را جذب می‌کنید که به دنبال کالاهای ارزان هستند. آنها وفاداری تا زمانی که قیمت‌هایتان پایین باشد، دوام خواهد داشت.

اگر قصد راه‌اندازی کسب‌وکاری با رویکرد «کالاهای زیاد با قیمت پایین» دارید، اشکالی ندارد؛ اما بیشتر کسب‌وکارها برای فروش با قیمت پایدار، باید وقت و تلاش خود را صرف ایجاد تصویری حرفه‌ای و جذاب کنند.

ده اصل طلایی برندسازی

قبل از سرمایه‌گذاری در هرگونه بازاریابی یا تبلیغات پیش از راه‌اندازی، به نوع مشتریانی که می‌خواهید جذب کنید، فکر کنید. قدرت تصویر برند خود را دست کم نگیرید؛ این تصویر می‌تواند نقش مهمی در تحت تاثیر قرار دادن بازار هدف شما داشته باشد.

ده قانون طلایی برندسازی من برای جذب مشتریان مورد نظرتان:

  1. شناسایی بازار هدف شما مشتریان ایده‌آل و سودآورتان
  2. درک و تمرکز بر درد و آرزویشان .
  3. بهترین راه‌های بیان دلایل را بیابید شما بهترین گزینه هستید. برای تسکین دردشان یا برآورده کردن آرزویشان
  4. ارزش‌های برند خود را بشناسید و برای ارائه مداوم تجربه‌ای اصیل از برند آماده باشید؛ این بخش جدایی‌ناپذیری از ایجاد تصویری قابل اعتماد برای کسب‌وکار است.
  5. پیامی کوتاه و مثبت برای تحت تاثیر قرار دادن و جذب مشتریان ایده‌آل خود بیابید. چه چیزی شما را… متفاوت از رقبا ?
  6. با دقت رنگ‌های برند، فونت‌ها، تصاویر و شعار خود را انتخاب کنید.
  7. از محرک‌های مثبت برند استفاده کنید – افکاری که مشتریان بالقوه هنگام دیدن و تجربه برند شما خواهند داشت.
  8. تصویر برند خود را در کل کسب‌وکار به‌طور مداوم به‌کار ببرید – این شامل وب‌سایت تابلوها، نوشت‌افزار، مواد تبلیغاتی، صفحات اجتماعی و غیره. تصویر منسجم و حرفه‌ای اعتماد ایجاد می‌کند.
  9. برنامه‌ریزی کنید استراتژی بازاریابی به طور مؤثر از برندسازی خود استفاده کنید تا بتوانید هم اکنون و در آینده با بازار هدف خود ارتباط برقرار کنید.
  10. برای خودتان هدف تعیین کنید و برنامه‌ریزی کنید که چگونه از تصویرتان در رشد کسب‌وکارتان به‌نفع خود استفاده کنید.

کمک حرفه‌ای در برندسازی استارت‌آپ

هنگام برندسازی، اگر کسب‌وکارتان توانایی مالی آن را دارد، پرداخت هزینه مشاوره حرفه‌ای ارزشش را دارد. یک استارت‌آپ نیازمند تصویری برند است که بسیار کارآمد باشد، زیرا … در برابر رقبای قدرتمندتر در تلاش برای جذب مخاطبان مشابه

خدمات سئو وردپرس در بهترین سطح کیفیتی و کمیتی به صورت فول پکیج 0 تا 100 بهینه سازی سایت و فضای مجازی ارائه می شود.

این چیزی نیست که بخواهید به شانس بسپارید. توسعه‌ی تصویر تجاری خود را هزینه تلقی نکنید، این سرمایه‌گذاری عظیمی در موفقیت آینده‌ی شماست.

جواد یاسمی (متخصص سئو)

جواد یاسمی (متخصص سئو)

استراتژیست و مشاور سئو سایت های شرکتی، فروشگاهی، کارخانه ها و برندها با بهترین و بزرگترین تیم سئو در مشهد، تهران و ایران | سئو (SEO) با جواد یاسمی 09376996070

آخرین مقالات مرتبط

سئو چیست؟ راهنمای جامع و به_ روز برای فهم دقیق SEO در سال 1404

سئو چیست؟ راهنمای جامع و به‌ روز برای فهم دقیق SEO در سال 1404

در دنیای دیجیتال امروز، حضور در نتایج برتر موتورهای جست‌وجو مانند گوگل، برای هر کسب‌وکار یا وب‌سایتی...
۲۳ کمپین تبلیغاتی موفق که دنیای برندینگ را متحول کردند

۲۳ کمپین تبلیغاتی موفق که دنیای برندینگ را متحول کردند

در دنیای بازاریابی و تبلیغات، رقابت شدیدتر از همیشه است و تنها برندهایی برنده‌اند که بتوانند پیام خود...
چرا بازاریابی جستجو و برندینگ به یکدیگر نیاز دارند

چرا بازاریابی جستجو و برندینگ به یکدیگر نیاز دارند

استراتژی‌های جستجو و برندینگ نه تنها هم‌زیستی دارند، بلکه وقتی ترکیب شوند، پیروزی‌های بزرگی در زمینه...
سفارش ساخت تیزر صنعتی تبلیغاتی

سفارش ساخت تیزر صنعتی تبلیغاتی

برند خود را حرفه‌ای نشان دهید، نه صرفاً تبلیغاتی مقدمه‌ای بر اهمیت تیزرهای صنعتی در عصر دیجیتال در دنیای...
جواد یاسمی و دکتر خلیل محمد زاده

سئو سایت صنعتی

آیا وب‌سایت کارخانه‌تان در گوگل دیده نمی‌شود؟ آیا محصولات صنعتی‌تان بازدید ندارند؟ اینجاست که سئو سایت...
۱۵ روش ثابت‌شده برای افزایش دنبال‌کننده در شبکه‌های اجتماعی

۱۵ روش ثابت‌شده برای افزایش دنبال‌کننده در شبکه‌های اجتماعی

افزایش تعداد دنبال‌کننده در شبکه‌های اجتماعی یکی از اهداف مهم برندها و کسب‌وکارهاست؛ اما با وجود رقابت...
آینده بازاریابی در عصر هوش مصنوعی | چگونه AI صنعت مارکتینگ را متحول می‌کند؟

در عصر هوش مصنوعی، چه بر سر بازاریابی خواهد آمد؟

۳۰ سال پیش، دنیا با ورود نرم‌افزارهای واژه‌پرداز و صفحات گسترده، آماده‌ی یک انقلاب در بهره‌وری شد. وعده...
مارلبرو؛ چگونه یک برند سیگار به موفق‌ترین کمپین تبلیغاتی قرن تبدیل شد؟

مارلبرو چگونه با یک کمپین تبلیغاتی تاریخ‌ساز شد؟

در دنیای بازاریابی، برندهایی موفق‌اند که بتوانند به‌جای فروش محصول، احساسات بفروشند. یکی از بزرگ‌ترین...
۶ استراتژی بازاریابی که کسب‌وکار من را از استارتاپ به درآمد ۵۰۰ میلیون تومان رساند

۶ استراتژی بازاریابی که کسب‌وکار من را از استارتاپ به درآمد ۵۰۰ میلیون تومان رساند

اگر صاحب یک کسب‌وکار هستید و بازاریابی‌تان آن‌طور که باید نتیجه نمی‌دهد، وقت آن رسیده که زاویه دیدتان...
استراتژی سئوی هاب‌اسپات

استراتژی سئوی هاب‌اسپات: از صفر تا ۱۰ میلیون بازدید ماهانه فقط با محتوا و ابزار رایگان!

در سال ۲۰۱۵، در حالی که رقبای هاب‌اسپات میلیون‌ها دلار برای تبلیغات خرج می‌کردند، این شرکت به روشی متفاوت...

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سفارش تبلیغات محیطی (بیلبورد، هدایا ویژه و …) | 09339159432

سفارش تبلیغات دیجیتال (طراحی سایت، سئو، اینستاگرام و ..) | 09376996070