تخصص ما: سئو و فروش اینترنتی = رشد کسب و کار آنلاین شما (۰۹۰۲۰۹۱۴۵۷۰)

اهمیت تصویر تجاری چیست؟

آنچه در این مقاله می خوانید:

برندسازی و تصویر تجاری برای شرکت‌های نوپا به همان اندازه که برای کسب‌وکارهای تثبیت‌شده مهم است، حیاتی است؛ زیرا به‌شدت بر ادراک مشتریان بالقوه از شما تأثیر می‌گذارد. سِز لوفتوس-پرایس، قوانین طلایی خود را برای برندسازی کسب‌وکار جدیدتان ارائه می‌دهد.

برندسازی برای موفقیت کسب‌وکارها در هر اندازه‌ای حیاتی است. بسیاری از افرادی که یک کسب‌وکار جدید راه‌اندازی کنید اشتباهاً فقط روی انگیزه… تمرکز کردن فروش انجام دادن بدون آنکه ابتدا از داشتن برندی موفق، یعنی همان چیزی که می‌تواند فروش را تضمین کند، اطمینان حاصل کنند.

به دست آوردن تصویر تجاری شما از همان ابتدا درست انجام دادن کار، به شما کمک می‌کند به سطح مورد نظرتان برسید. اشتباه کردن یا به تعویق انداختن آن می‌تواند اثر منفی جدی داشته باشد.

مثلاً اگر کسب‌وکار شما ارزان به نظر برسد، احتمالاً مشتریانی را جذب می‌کنید که به دنبال کالاهای ارزان هستند. آنها وفاداری تا زمانی که قیمت‌هایتان پایین باشد، دوام خواهد داشت.

اگر قصد راه‌اندازی کسب‌وکاری با رویکرد «کالاهای زیاد با قیمت پایین» دارید، اشکالی ندارد؛ اما بیشتر کسب‌وکارها برای فروش با قیمت پایدار، باید وقت و تلاش خود را صرف ایجاد تصویری حرفه‌ای و جذاب کنند.

ده اصل طلایی برندسازی

قبل از سرمایه‌گذاری در هرگونه بازاریابی یا تبلیغات پیش از راه‌اندازی، به نوع مشتریانی که می‌خواهید جذب کنید، فکر کنید. قدرت تصویر برند خود را دست کم نگیرید؛ این تصویر می‌تواند نقش مهمی در تحت تاثیر قرار دادن بازار هدف شما داشته باشد.

ده قانون طلایی برندسازی من برای جذب مشتریان مورد نظرتان:

  1. شناسایی بازار هدف شما مشتریان ایده‌آل و سودآورتان
  2. درک و تمرکز بر درد و آرزویشان .
  3. بهترین راه‌های بیان دلایل را بیابید شما بهترین گزینه هستید. برای تسکین دردشان یا برآورده کردن آرزویشان
  4. ارزش‌های برند خود را بشناسید و برای ارائه مداوم تجربه‌ای اصیل از برند آماده باشید؛ این بخش جدایی‌ناپذیری از ایجاد تصویری قابل اعتماد برای کسب‌وکار است.
  5. پیامی کوتاه و مثبت برای تحت تاثیر قرار دادن و جذب مشتریان ایده‌آل خود بیابید. چه چیزی شما را… متفاوت از رقبا ?
  6. با دقت رنگ‌های برند، فونت‌ها، تصاویر و شعار خود را انتخاب کنید.
  7. از محرک‌های مثبت برند استفاده کنید – افکاری که مشتریان بالقوه هنگام دیدن و تجربه برند شما خواهند داشت.
  8. تصویر برند خود را در کل کسب‌وکار به‌طور مداوم به‌کار ببرید – این شامل وب‌سایت تابلوها، نوشت‌افزار، مواد تبلیغاتی، صفحات اجتماعی و غیره. تصویر منسجم و حرفه‌ای اعتماد ایجاد می‌کند.
  9. برنامه‌ریزی کنید استراتژی بازاریابی به طور مؤثر از برندسازی خود استفاده کنید تا بتوانید هم اکنون و در آینده با بازار هدف خود ارتباط برقرار کنید.
  10. برای خودتان هدف تعیین کنید و برنامه‌ریزی کنید که چگونه از تصویرتان در رشد کسب‌وکارتان به‌نفع خود استفاده کنید.
مشاهده این مطلب  آموزش ساخت شماره مجازی | صفر تا صد ساخت شماره مجازی رایگان

کمک حرفه‌ای در برندسازی استارت‌آپ

هنگام برندسازی، اگر کسب‌وکارتان توانایی مالی آن را دارد، پرداخت هزینه مشاوره حرفه‌ای ارزشش را دارد. یک استارت‌آپ نیازمند تصویری برند است که بسیار کارآمد باشد، زیرا … در برابر رقبای قدرتمندتر در تلاش برای جذب مخاطبان مشابه

این چیزی نیست که بخواهید به شانس بسپارید. توسعه‌ی تصویر تجاری خود را هزینه تلقی نکنید، این سرمایه‌گذاری عظیمی در موفقیت آینده‌ی شماست.

جواد یاسمی (متخصص سئو)

جواد یاسمی (متخصص سئو)

مشاور و مجری سئو سایت های شرکتی، فروشگاهی، کارخانه ها و برندها با بهترین و بزرگترین تیم سئو در مشهد، تهران و ایران | سئو (SEO) با جواد یاسمی

آخرین مقالات

چطور برندهایی با هدف می‌توانند جهان را تحت تاثیر قرار دهند؟

چگونه برندهای هدفمند می‌توانند بر جهان تاثیر بگذارند؟ در زمینه‌ی تجارب برندهای معنی‌دار، تقاضای مصرف‌کنندگان...

راهنمای ضروری خلق یک برند

  داشتن یک برند به تمایز کسب‌وکار شما از رقبا، جذب مشتری و ایجاد وفاداری مشتری کمک می‌کند. برندسازی...

ده روش برای ساختن یک برند

برندسازی برای کسب‌وکارهای کوچک به همان اندازه که برای برندهای بزرگ مهم است، اهمیت دارد. در واقع، بسیاری...

چگونگی بازسازی برند کسب‌وکار کوچک شما

اگر برند کسب‌وکار کوچک شما عملکرد ضعیفی دارد، باید به بازسازی برند فکر کنید. بازسازی برند به معنای چیزی...

ارتقای برند آژانس شما: بهترین نکات از افراد داخلی

در دنیای آژانس‌ها، ارتقای برند و متمایز شدن از رقبا کار دشواری است. اداره یک آژانس موفق شامل جنبه‌های...

راهنمای بدون نقص ویرایش ایمیل

راهنمای شما برای ویرایش ایمیل و نوشتن پیام‌های بی‌عیب و نقص ویرایش ایمیل‌های بازاریابی یکی از مراحل حیاتی...

چرا برندها باید گفتمان پایداری را در آغوش بگیرند، صرف نظر از اعتبارشان

چرا برندها باید گفتمان پایداری را در آغوش بگیرند، صرف نظر از اعتبارشان در فضای مصرف امروز، که ارزش‌ها...

رسانه‌های برند: اصول، مبانی و استراتژی‌های کاری

رسانه‌های تجاری: اصول، مبانی و استراتژی‌های کاری رسانه‌های برند به ابزاری برای جلب توجه مشتریان و تقویت...

استراتژی بازاریابی انقلابی دوئولینگو: کلید موفقیت

استراتژی بازاریابی انقلابی دوئولینگو: رمز موفقیت دولینگو تولید کرده است 369.7 میلیون دلار درآمد در سال...

5 راه برای پایدارتر شدن برند شما در سال 2024 و بعد از آن

5 راه برای پایدارتر شدن برند شما در سال 2024 و بعد از آن نیمی از مصرف کنندگان پایداری یکی از چهار اولویت...

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • تماس
  • تلگرام
  • واتساپ
× Send

خدمات سئو، طراحی سایت و گوگل

در گوگل دیده شوید و اینترنتی بفروشید.

ثبت سفارش > 09020914570