هوش مصنوعی مولد یک تغییر دهنده بازی برای بازاریابی محتوا است که نویدبخش فرصتهای بیسابقهای برای رشد برند شما و به حداکثر رساندن ROI است. با این حال، خطر بزرگی نیز دارد، حفاظت از ایمنی برند در عصر هوش مصنوعی مولد ضروری است. زیرا هوش مصنوعی مولد قادر به تولید محتوای نادرست و حتی توهین آمیز است که می تواند آسیب جبران ناپذیری به برند شما وارد کند.
همچنین نیاز به توجه ویژه ای دارد تا اطمینان حاصل شود که محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی بر روی برند و مطابق با برند شما است. لحن صدا. برای استفاده از مزایای هوش مصنوعی و در عین حال کنترل کامل برند خود، یافتن تعادل مناسب بین فناوری سفارشی و استعداد خلاق انسانی بسیار مهم است.
ظهور هوش مصنوعی مولد ابزاری قدرتمند برای غلبه بر بسیاری از چالشهای طولانی مدت به ویژه سرعت، بازگشت سرمایه و مقیاسپذیری به بازاریابان میدهد. فنآوریهای جدید تیمهای شما را قادر میسازد تا محتوا را با سرعتی بیسابقه تولید کنند و در زمان و هزینه صرفهجویی کنند. هوش مصنوعی نیز این قابلیت را به شما می دهد میزان خروجی محتوای خود را افزایش دهید مثل همیشه، صرفاً به دلیل سهولتی که اکنون می توانید با استفاده از ابزارهای هوش مصنوعی محتوا را ایجاد و به روز کنید.
با مزایایی مانند این، درک اینکه چرا برندهای بزرگ مشتاق هستند به قطار هوش مصنوعی مولد بپرند، آسان است. اما با تمام هیجانات در مورد هوش مصنوعی، یک موضوع مهم وجود دارد که نادیده گرفته می شود: ایمنی برند. چگونه برندها می توانند از قدرت هوش مصنوعی مولد استفاده کنند و در عین حال کنترل لحن صدای منحصر به فرد خود را حفظ کرده و از شهرت خود محافظت کنند؟ آیا می توان به هوش مصنوعی به تنهایی برای تولید محتوای قابل مالکیت و ایمن برای برند اعتماد کرد؟
هوش مصنوعی چگونه برند شما را رشد می دهد
بازاریابی محتوا یک روش قابل اعتماد برای افزایش است آگاهی از برند، ایجاد رهبری فکری، ایجاد سرنخ و ایجاد وفاداری به برند. با ایجاد ترافیک جستجوی ارگانیک و ایجاد تعامل به برندها کمک می کند.
با این حال، تولید محتوا یک تلاش بی وقفه است – برندهایی که سریعترین رشد را دارند، همانهایی هستند که با تمایل بیپایان مخاطبان خود برای محتوای جدید همگام هستند. البته این امر منجر به کار سنگین و هزینه های بالا می شود. همچنین چالش برانگیز است محتوای مقیاس خروجی به روشی سریع و مقرون به صرفه
به لطف پیشرفت های اخیر در هوش مصنوعی مولد، همه اینها در شرف تغییر است. فناوری های جدید می توانند متن و تصاویر با کیفیت بالا را در عرض چند ثانیه تولید کنند. آنها همچنین قدرت به روز رسانی خودکار حجم عظیمی از محتوای موجود را دارند که مدیریت دستی آن غیرممکن است.
این مزایا منجر به سرعت، رقابت و رشد بیشتر برای برندهایی می شود که از هوش مصنوعی مولد استقبال می کنند. با این حال، محدودیتهایی نیز برای کارهایی که هوش مصنوعی مولد میتواند انجام دهد وجود دارد، بهویژه زمانی که صحبت از محافظت از برندی میشود که برای ساختن آن زحمت کشیدهاید.
در مورد ایمنی برند چطور؟
ایمنی برند در سالهای اخیر یکی از نگرانیهای فزاینده برای CMOها بوده است، به خصوص وقتی صحبت از تبلیغات و رسانههای اجتماعی میشود. همه چیز در مورد ارائه برند خود به بهترین شکل ممکن است، بنابراین از بازگشت منفی یا عواقب ناخواسته جلوگیری می کنید.
به عنوان مثال، به ده ها برند بزرگ، از جمله، فکر کنید فورد، بلک راک و شانل، که پس از اینکه ایلان ماسک به عنوان مدیرعامل این شرکت انتخاب شد، تبلیغات در توییتر را متوقف کرد. همه آنها یک هدف را در ذهن داشتند: حفظ نام تجاری خود با اجتناب از هرگونه ارتباط با شخصیت بحث انگیزی مانند ماسک.
هوش مصنوعی مولد خطرات ایمنی کاملاً جدیدی را برای برند ایجاد می کند. مدل هایی که فناوری هوش مصنوعی مولد انرژی محتوا تولید می کند با تجزیه و تحلیل مجموعه داده های بزرگ و یادگیری تکرار زبان انسانی. با این حال، آنها همیشه حقایق را درست دریافت نمی کنند. آنها همچنین فقط به اطلاعات موجود در مجموعه داده های خود محدود می شوند (به عنوان مثال GPT3، مدلی که برای راه اندازی ChatGPT استفاده می شود، هیچ دانشی در بر نداشت رویدادهایی که پس از سال 2019 اتفاق افتاد).
به دلیل این محدودیت ها، تکیه کورکورانه به هوش مصنوعی مولد شما را در معرض خطرات بالقوه فاجعه بار ایمنی برند مانند موارد زیر قرار می دهد:
- ایجاد محتوای نامناسب یا غیر حساس فرهنگی (مانند ربات چت Tay مایکروسافت)
- بیان اطلاعات نادرست شرم آور (مانند ربات چت بارد گوگل)
- قاب بندی محتوای نادرست به گونه ای که گویی واقعیت است (مانند )
انتشار ناخواسته محتوای نادرست به شدت به اعتبار برند شما آسیب می زند. نه تنها اعتماد را از بین می برد، بلکه بر رتبه بندی SERP محتوای شما نیز تأثیر منفی می گذارد، زیرا موتورهای جستجو به طور فزاینده ای اطلاعات نادرست و محتوای غیر اصلی را سرکوب می کنند.
چگونه از ایمنی برند در عصر هوش مصنوعی مولد و در عین حال بهره مندی از همه مزایا اطمینان حاصل کنیم
بنابراین، چگونه برندها می توانند از این خطرات اجتناب کنند در حالی که همچنان از مزایای قدرتمند هوش مصنوعی مولد بهره می برند؟ خبر خوب این است که کاهش ریسک ایمنی برند، حتی در هنگام تولید محتوا در مقیاس امکان پذیر است.
راه حل: از راه حل های عمومی اجتناب کنید. در عوض، تعادل مناسبی را بین فناوری AI مولد انتخاب شده و استعدادهای خلاق انسانی با تجربه ایجاد کنید.
javadyasremiبا تکیه بر سالها تجربه خود در فناوری بازاریابی محتوا، این رویکرد را آزمایش و بهینه کرده است:
- هوش مصنوعی تقویتشده ما به مدلهای در دسترس عموم (مانند مدلهایی که برای قدرت استفاده میشوند) متکی نیست ChatGPT). ما مدلهای خود را به گونهای ارتقا میدهیم که دادههای زمینه خاص مشتری را شامل شود، بنابراین محتوایی که تولید میکنند مرتبطتر، منحصربهفردتر و برای برند شما صادقتر باشد.
- از سال 2018، ما شبکه ای جهانی از استعدادهای تولید محتوا ایجاد کرده ایم. متخصصان باتجربه در جامعه خلاق ما به عنوان دروازه بان خدمت می کنند و محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی را پس از ویرایش و بهینه سازی می کنند تا اطمینان حاصل کنند که هر قسمت از محتوا دقیق و ایمن است.
در رویکرد ما، فناوری منتخب و استعدادهای خلاق انتخاب شده در کنار هم کار می کنند. این امکان تضمین کیفیت در مقیاس را برای محتوای قهرمان شما و همچنین برای محتوای کم حجم و با حجم بالا مانند توضیحات محصول در فروشگاهها و بازارهای آنلاین فراهم میکند.
تکمیل رویکرد “فناوری + استعداد” ما
مشتریان ما در سراسر جهان در حال حاضر از رویکرد بازاریابی محتوای منحصر به فرد ما بهره می برند. بازار شماره 1 املاک و مستغلات در آسیا متکی به یک مدل AI سفارشی است که ما برای آنها ایجاد کردیم، که در آن قابلیتهای ChatGPT را با دادههای خاص مشتری افزایش دادیم.
به لطف راه حل ما، آنها شروع به تازه کردن خودکار حدود 100000 صفحه محتوا در فواصل از پیش تعیین شده کردند. در طول دوره آزمایشی، آنها به افزایش 34 درصدی در سرنخ ها تنها با 20 درصد هزینه تاریخی دست یافتند – همه اینها با حفظ ایمنی برند.
برای به حداکثر رساندن مزایایی مانند این، پلت فرم گردش کار کامل ما javadyasemi Creators Cloud به شما امکان می دهد تعادل مناسبی از فناوری هوش مصنوعی سفارشی شده و استعدادهای خلاق انسانی را برای هر پروژه به کار ببرید. این توانایی را به شما می دهد تا گردش کار ایجاد محتوای خود را خودکار کنید و یک نمای کلی واضح از پروژه های خود داشته باشید. علاوه بر آن، به شما امکان میدهد با متخصصان ایجاد محتوای مناسب برای این کار، که از طریق شبکه استعدادیابی javadyasemi برای شما انتخاب شدهاند، همکاری کنید.
ما مدلهای سفارشی هوش مصنوعی را ارائه میکنیم که با استفاده از دادههای خاص برند و صنعت شما آموزش داده میشوند. این به شما امکان می دهد حتی بزرگ و پیچیده را انجام دهید به روز رسانی محتوا پروژه هایی با سرعت و مقیاسی که قبلا غیرقابل تصور بود بدون اینکه ایمنی برند را به خطر بیندازد.
هر برندی از قدرت هوش مصنوعی مولد بهره می برد. فقط javadyasemi به شما کمک می کند تا از مزایای آن بهره ببرید و در عین حال از جنبه های منفی آن جلوگیری کنید. با رویکرد منحصر به فرد javadyasemi برای ایجاد محتوای مبتنی بر هوش مصنوعی، از ایمنی برند محافظت کنید، محتوای اصلی و قابل مالکیت را در مقیاس ایجاد کنید و نام تجاری خود را سریعتر رشد دهید.
برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد اینکه چگونه هوش مصنوعی مولد می تواند به رشد سریعتر برند شما کمک کند، با ما تماس بگیرید.