حرفه ای و پایدار از روز اول با جواد یاسمی

بهترین پکیچ های خدمات برند سازی

تیم سئو مهندس جواد یاسمی
آنچه در این مقاله می خوانید:

توسعه اسم شما روی گوگل یک مسیر مشخص دارد. برای برندینگ شخصی یک مسیر مشخص برای شما طراحی کرده ایم.

مسیر توسعه اسم در گوگل عبور از چندین مرحله است. این مراحل شامل موارد زیر می شود:

  1. پژوهش بازار: این مرحله شامل بررسی نیازهای مردم و بازار است و باید برای این کار مصاحبه با افراد و تحلیل رقبای بازار انجام شود.
  2. طراحی: در این مرحله، باید نام اسم انتخاب شود. اسم باید کوتاه و قابل حفظ باشد و همچنین باید با فعالیت شما مرتبط باشد.
  3. انتخاب دامنه: باید دامنه ای که شامل اسم شماست را انتخاب کنید و به گوگل اطلاع دهید که این دامنه به اسم شما مرتبط است.
  4. ساخت برند: باید برندی را با اسم شما ایجاد کنید و آن را با کمک ترفیع دادن به دامنه و ایجاد محتواهای مرتبط با موضوع شما در شبکه های اجتماعی و وبلاگ ها، ارتقا دهید.
  5. بهینه سازی محتوای سایت: باید مطمئن شوید که محتوای سایت شما با کلمات کلیدی مرتبط با اسم شما بهینه سازی شده است تا بتوانید در جستجوگرهای مختلف بازدید کنندگان بیشتری جذب کنید.
  6. افزایش ترافیک: باید از روش های مختلفی مانند محتوای جذاب و ایجاد لینک های بازگشتی استفاده کنید تا ترافیک سایت شما افزایش یابد.
  7. ارائه محتوای ارزشمند: محتوای سایت شما باید به گونه ای باشد تا باعث جذب مخاطبین و افزایش اعتماد آنها به شما شود.
🎯 تعداد بسته های برندسازی 10 عدد
💎 هزینه برندسازی شخصی بین 2 میلیون تومان تا 2 میلیارد تومان
زمان برندسازی بین یک هفته تا یک سال
⏱ تعداد پروفایل ها بیش از 10 عدد
مشاهده این مطلب  نمای کلی بازاریابی ایمیلی | دونات بازاریابی

در کل، برای توسعه اسم شما در گوگل، باید جامعه اینترنتی را با استفاده از محتوای با ارزش و استراتژی های بازاریابی در جایگاه شما قرار دهید.

خیلی ها درخواست ساختن

  1. صفحه ویکی پدیا فارسی و انگلیسی
  2. گوگل نالج
  3. تیک آبی اینستاگرام
  4. گوگل لوکال
  5. طراحی سایت
  6. مبنع سازی فارسی و انگلیسی

می دهند.

قطعا همه آدم ها نمی توانند تیک آبی و صفحه ویکی پدیا داشته باشند. هیچ کسی نمیتواند 100 درصد تضمین بدهد که تمامی موارد بالا را انجام میدهد.

سرویس ما برای هر کدام از موارد بال موجود است. در عکس های زیر مشاهده می کنید.

هزینه سرویس + موارد لازم برای شروع کار

 

عکس های تعرفه خدمات برند سازی شخصی به تفکیک

 

مسیری پیشنهادی توسعه برند شخصی

بهترین مسیر برای شما به پیشنهاد ما در زیر لیست شده است.

  1. ایجاد متن و عکس قوی در مورد شما
  2. طراحی سایت
  3. منبع سازی
  4. ایجاد گوگل نالج
  5. ایجاد ویکی پدیا
  6. در خواست تیک آبی اینستاگرام

توجه مهم مهم >>>> مسیری که به شما پیشنهاد می دهم را برای خودم رفته ام. 1- بالای 100 مقاله مرتبط روی همین سایت هست 2- طراحی سایت خودم را کامل بررسی کنید 3- لینک منابع من توی خبرگذاری هست (کسی اگر خواست براش ارسال می شه واتساپ) 4- نالچ خودم هست (انگلیسی یا فارسی توی گوگل سرچ کنین اسم منو – جواد یاسمی) 5- ویکی پدیا هنوز برای خودم به اندازه کافی دیتا ندارم ثبت نکردم ولی در آینده که اسمم قوی تر بشه حتما ثبت می کنم. 6- اینستاگرام به اندازه کافی هنوز فالوور ندارم و درخواست ارسال نکردم. (ولی در آینده نزدیک با کامل شدن زیرساخت لازم این کار را انجام می دهم.)

مشاهده این مطلب  مشتریان خود را بهتر بشناسید

سایر هزینه ها و سرویس هایی که ارائه می دهیم.

  • هزینه مرتب کردن منبع های موجود شما در گوگل و ایجاد همه دیتاها در یک اکسل یک میلیون تومان است و یک هفته زمان لازم دارد.
  • هزینه نوشتن یک متن مناسب برای ویکی پدیا 2 میلیون تومان است. 2 هفته زمان لازم دارد.
  • هزینه دیتا اینتری اطلاعات شما در سایت شخصی 999 هزار تومان است. 4 روز کاری زمان لازم دارد.
  • هزینه خریدن هاست و دامنه برای 3 ماه 900 هزار تومان است. 3 روز کاری زمان لازم دارد.

 

ارتباط با آقای مهندس جواد یاسمی

در صورت داشتن هر گونه سوال با شماره واتساپ زیر در ارتباط باشید.

09376996070

جواد یاسمی (متخصص سئو)

جواد یاسمی (متخصص سئو)

مشاوره و مجری سئو سایت های کارخانه ها برندها با بهترین و بزرگترین تیم سئو در ایران | سئو با جواد یاسمی

آخرین مقالات

چگونگی نجات کسب‌وکار ما با انتقال به فروش آنلاین
وقتی سوپرمارکت‌های محلی کسب‌وکار شما را تحت فشار قرار می‌دهند، چه می‌کنید؟ یکی از راه‌حل‌ها، تمرکز مجدد...
استفاده از کالاهای تجاری برای بازاریابی کسب‌وکار شما
همه چیز به خودکارهای ارزان و اسباب‌بازی‌های پلاستیکی ختم نمی‌شود؛ بازاریابی کالا می‌تواند راهی ارزشمند...
چطور رسانه‌های اجتماعی به من کمک کردند تا یک برند جهانی جواهر بسازم
آلیسا اسمیت، زن کارآفرین بریتانیایی است که زیورآلات نقره‌ای شاخص او طرفداران پر و پا قرصی در سراسر جهان،...
چه چیزی یک فروشنده‌ی عالی می‌سازد؟
فروشندگان معمولا به یکی از پنج روش رفتار می‌کنند. این پروفایل‌های آن‌هاست – شما در کدام دسته قرار...
هفت راه برای بهبود پیشنهادات فروش شما
متقاعد کردن مردم به انجام کاری که می‌خواهید دشوار است؛ به خصوص اگر خودتان آنجا نباشید تا آن کار را انجام...
چهار روش برای جذب بیشتر سرنخ‌های فروش تجاری
مهم‌ترین مزیت تولید سرنخ‌های فروش بیشتر، افزایش قدرت انتخاب است. می‌توانید مشتریان خود را دقیق‌تر انتخاب...

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • تماس
  • تلگرام
  • واتساپ
× Send

خدمات سئو، طراحی سایت و گوگل

رتبه 1 گوگل باشید.

سفارش دهید >> 09376996070