Yaseomi: اولین پلتفرم سئوی سیستماتیک ایران

آموزش اصول سئو

آموزش اصول اولیه و مقدماتی سئو برای علاقه مندان به سئو در وبسایت جواد یاسمی – خدمات سئو و سئو در مشهد را با آشنایی اولیه و مطالعه مقالات این دسته بندی مجله سئو و دیجیتال مارکینگ انجام دهید.

(راه اندازی کسب و کار خودتان) فروشگاه آنلاین طراحی اولین وب‌سایت و انتخاب محصولات مناسب برای فروش، هیجان زیادی به همراه می‌آورد. اما وقتی به… شروع یک کسب و کار کمتر پیش می‌آید که کارآفرینی به اندازه‌ی رعایت قوانین مالیات فروش در فروش آنلاین، شور و اشتیاق داشته باشد. در نهایت، مالیات به نظر پیچیده […]

وقتی شروع کسب و کار انتخاب یک راه حل پرداخت آنلاین امن، کاربر پسند و قابل اعتماد، امری ضروری است. فرض کنید که یک مشتری جدید به وب‌سایت شما جذب شده است. بعد از خرید، مشتری با چند قلم کالا در سبد خریدش به صفحه تسویه حساب می‌رود، اما تردید می‌کند چون وب‌سایت شما فقط […]

فروش از انبار دیگران روش “دراپ شیپینگ” یک روش فروش کم ریسک برای خرده فروشان است که در آن فروشگاه محصولات را به عنوان انبار در انبار خود نگه نمی دارد. در عوض، وقتی محصولی فروخته می‌شود، فروشگاه آن را از یک شخص ثالث خریداری می‌کند و به طور مستقیم به مشتری ارسال می‌کند. زیبایی […]

دراپ شیپینگ راهی محبوب برای فروش آنلاین بدون انبارداری و ارسال کالا است. به این معنی که شما هیچ انبار، هزینه انبارداری، بسته بندی و دردسر تحویل در آخرین لحظه ندارید و در واقع می توانید تمام کارهایی که پس از خرید مشتری انجام می شود را به دیگران بسپارید. (دراپ شیپینگ نوعی آزادی خاص […]

پس شما یک محصول فروخته‌اید یا خدمتی ارائه داده‌اید فروشگاه آنلاین حالا وقتشه که دستمزدتون رو دریافت کنید. خبر خوب! بهترین راه برای درخواست پول شما از طریق صدور فاکتور این به مشتری شما دقیقاً نشان می‌دهد که چه هزینه‌ای پرداخت می‌کند و پرداخت در چه زمانی باید انجام شود. اما فاکتور چیست، چطور آن […]

تو کسب و کار خود را راه اندازی کردید سفارش در دست شماست و زمان ارسال آن فرا رسیده است. ممکن است سرعت و هزینه تحویل مهم ترین نگرانی های شما باشند، اما یک عامل دیگر نیز وجود دارد: بسته بندی محصول. استفاده از بسته‌بندی مناسب بهترین روش‌های ارسال در تجارت الکترونیک بسته‌بندی‌ای که خیلی […]

پادکست در دهه گذشته به طور چشمگیری محبوبیت پیدا کرده و به سرعت به یک رسانه موثر برای تبلیغات تبدیل شده است. دو میلیون پادکست در وب زندگی کنند و هزینه تبلیغات پادکست در ایالات متحده سالانه با نرخ دو رقمی افزایش می‌یابد و از … دو میلیارد دلار سال آینده «تبلیغات صوتی در طول […]

پس بیایید مستقیم به اصل موضوع بپردازیم: آیا سئو ارزشش را دارد؟ در سال 2024، سئو همچنان یکی از هوشمندانه ترین سرمایه گذاری ها برای افزایش دید برند شما و جذب کسب و کار جدید آنلاین است. در حالی که برخی از منتقدان سئو را بسیار پرهزینه و وقت‌گیر می‌دانند،۸۰ درصد مدیران بازاریابی هنوز می‌گویند […]

چگونه از استراکچر دیتا (Structured Data) در بهبود سئو سایت استفاده کنیم؟

مزایای SEO برای شرکت های SaaS دلایل زیادی وجود دارد که شرکت های SaaS باید روی سئو تمرکز کنند. این شامل: اعتبار. با هر نقطه تماس جدید، شما این فرصت را دارید که به عنوان پیشنهاد متخصص و مسلط دیده شوید. این به درک برند شما کمک می کند و محصول شما را به انتخاب […]

کنجکاو در مورد سر و صدای EEAT هستید و اینکه چگونه می تواند بازی سئوی شما را متحول کند؟ این مقاله برای شماست. همانطور که هر بازاریاب یا رهبر تجاری می داند، جلوتر ماندن از منحنی SEO دیگر یک انتخاب نیست، بلکه یک ضرورت است. وارد کنید دستورالعمل های EEAT گوگل «تجربه، تخصص، اقتدار و […]

سئو یک استراتژی حیاتی برای رشد حضور آنلاین کسب و کار شما است. با بهینه سازی محتوای خود برای عملکرد بهتر در نتایج جستجوی آنلاین، دید، اعتبار و آگاهی از برند خود را افزایش می دهید و در عین حال سرنخ های واجد شرایط را ایجاد می کنید و مزیت رقابتی به دست می آورید. […]

سئوی B2B در مقابل سئو B2C، ممکن است فکر کنید که آنها تفاوت چندانی با هم ندارند، اما بازاریابان B2B و B2C مخاطبان مختلفی را هدف قرار می دهند و اغلب اهداف متفاوتی دارند. در نتیجه، آنها رویکردهای متفاوتی را برای سئو در نظر می گیرند. شباهت هایی وجود دارد (مانند SEO فنی: بهینه سازی […]

Google Search Generative Experience را برای کاربران پلت فرم آزمایشی Search Labs خود در ایالات متحده راه اندازی کرده است. این نشان دهنده تغییر به سمت یک تجربه جستجوی منتخب با هوش مصنوعی است. برای آماده شدن برای عملکرد جدید جستجوی هوش مصنوعی، بازاریابان دیجیتال باید استراتژی های سئوی خود را به روز کنند تا […]

تولیدکننده‌های تصویر هوش مصنوعی کمی متفاوت از تولیدکننده‌های محتوای هوش مصنوعی هستند، اما بر اساس همان اصول کار می‌کنند: تصاویر سفارشی ایجاد شده توسط «یادگیری» از میلیون‌ها تصویر. برای بازاریابان، به جذب و جذب افراد در محتوای شما کمک می کند – اما همه تولیدکنندگان تصویر یکسان ایجاد نمی شوند. این مقاله به برنامه ها […]

هوش مصنوعی مولد یک تغییر دهنده بازی برای بازاریابی محتوا است که نویدبخش فرصت‌های بی‌سابقه‌ای برای رشد برند شما و به حداکثر رساندن ROI است. با این حال، خطر بزرگی نیز دارد، حفاظت از ایمنی برند در عصر هوش مصنوعی مولد ضروری است. زیرا هوش مصنوعی مولد قادر به تولید محتوای نادرست و حتی توهین […]

ChatGPT هنگامی که در نوامبر سال 2022 راه اندازی شد، در دنیای بازاریابی محتوا حس بسیار خوبی ایجاد کرد. گوگل به دنبال آن ربات چت هوش مصنوعی خود را با نام Bard در مارس 2023 منتشر کرد. اگر با این ابزارهای هوش مصنوعی مولد تازه کار هستید، ممکن است تعجب کنید که چگونه دو تا […]

آیا تا به حال در مورد اثر سرندیپیتی شنیده اید؟ اگر نه، پس اجازه دهید توضیح بدهم: اساساً این ایده است که اکتشافات خوش شانس (سرندیپیت ها) می توانند از هر جایی به دست بیایند، بنابراین کلید باز کردن قفل دانش، ایده ها و نوآوری این است که وقت خود را در مکان هایی بگذرانیم […]

چگونه از استراکچر دیتا (Structured Data) در بهبود سئو سایت استفاده کنیم؟

اهداف و نتایج کلیدی (OKRs) یک چارچوب محبوب برای تعیین هدف هستند. این به SEO ها کمک می کند تا موفقیت پروژه ها، تیم ها و سئوهای فردی خود را تعریف و اندازه گیری کنند. اهداف باید به وضوح تعریف شوند. برخی از افراد چارچوب SMART را ترجیح می دهند تا مطمئن شوند اهدافشان خاص، […]

ترجمه چیست؟ ترجمه به معنای بازآفرینی یک متن از یک زبان (منبع) به زبان دیگر (مقصد) است. ترجمه در ابتدایی ترین شکل خود، بازتولید جمله به جمله متن اصلی است، مگر به زبانی دیگر. برای متونی مانند کتابچه راهنمای فنی و اسناد حقوقی، می خواهید ترجمه تا حد امکان به اصل نزدیک باشد. مترجم نباید […]

آیا می خواهید محتوای جذابی ایجاد کنید که خوانندگان شما آن را دوست داشته باشند و به اشتراک بگذارند؟ با اطمینان از اینکه متن شما برای خواندن، درک و هضم آسان است شروع می شود. در زیر، برخی از بهترین روش‌هایی را که سازندگان محتوای آزاد توصیه می‌کنند به اشتراک می‌گذاریم. اینها به شما کمک […]

کانال‌های پولی گران‌تر، کارآمدتر و مقیاس‌پذیرتر می‌شوند. اجتماعی پولی تولید می کند تنها 2 درصد از سرنخ ها برای اکثر شرکت ها. در همان زمان، Big Tech بیشتر حاشیه ها را ربوده است. به همین دلیل است که کانال‌های تحت مالکیت و جستجوی ارگانیک اکنون مهم‌تر از همیشه هستند، که محتوای باکیفیت و اصلی را […]

توضیحات متا ابزار قدرتمندی برای جذب بازدیدکنندگان به محتوای وب سایت شما است. خواه برای یک وبلاگ، کتاب الکترونیکی، مطالعه موردی یا صفحه تجاری باشد، یک متا توضیحات مختصر، سرگرم کننده و آموزنده می تواند به معنای تفاوت بین جذب یک سرنخ جدید و شکست دادن به یک رقیب باشد. اغلب، کپی‌نویسان و بازاریابان ابرداده‌های […]

وقتی نوبت به رشد کسب و کار شما به صورت آنلاین می رسد، پیشرو ماندن فقط یک موضوع نوآوری نیست. این در مورد درک و انطباق با روشهای در حال تحول مصرف کنندگان با فناوری است. در خط مقدم این انقلاب قرار دارد جستجوی صوتی. در یک بازه زمانی کوتاه، جستجوی صوتی نحوه جستجو و […]

متن سئو بخشی جدایی ناپذیر از هر استراتژی بازاریابی محتوای موفق است، زیرا به برند شما کمک می کند تا به حداکثر دیده شدن آنلاین برسد، ترافیک ارگانیک ایجاد کند و اقتدار و اعتماد را افزایش دهد. پیاده سازی یک استراتژی موفق سئو به معنای استفاده از آخرین روش ها برای بهینه سازی سئو داخلی، […]

به طور خلاصه خوشه های موضوعی (همچنین به عنوان خوشه های محتوا شناخته می شوند) یک روند اصلی در بازاریابی محتوا هستند. آنها در عصر ابزارهای جستجوی مبتنی بر هوش مصنوعی، مانند تجربه تولید کننده جستجوی گوگل و جستجوی معنایی، اهمیت فزاینده ای پیدا می کنند. خوشه های محتوا وب سایت شما را به منبعی […]

به طور خلاصه به راهنمای ضروری خود برای موفقیت در سئوی موبایل، گام بعدی برای باز کردن پتانسیل کامل وب سایت خود، خوش آمدید. همانطور که همه ما می دانیم، دستگاه های تلفن همراه دروازه اصلی به دنیای آنلاین هستند و سئوی موبایل را به یک ضرورت مطلق تبدیل می کنند. این که آیا شما […]

تصور کنید یک بافنده در قرن نوزدهم انگلستان هستید و سالانه چند پیچ پارچه برای صاحب زمین تولید می کنید. این یک شغل ماهر است و شما دستمزد زندگی می کنید. مادر و مادربزرگ شما همگی بافنده بودند و انتظار دارید این مهارت ها را به دخترتان منتقل کنید. روز بعد رئیس شما یک دستگاه […]

مقدمه تصور کنید که دیگر مجبور نشوید بلوک نویسنده را تجربه کنید. این قدرت هوش مصنوعی Generative است، یک کمک قابل اعتماد که می تواند در کنار فعالیت های بی شمار دیگر به تولید ایده کمک کند. با این ابزار مفیدی که در اختیار دارید، می توانید خلاقیت را تسریع کنید و اطمینان حاصل کنید […]

اگر برای نوشتن یک محتوای حماسی زمان و تلاش خود را صرف کرده اید، سئو داخلی را فراموش نکنید. این به گوگل کمک می کند تا بفهمد صفحه شما در مورد چیست و آن را تا حد امکان به افراد زیادی در نتایج جستجو نشان دهد. حتی بهتر از آن، بسیاری از بهبودهای روی صفحه […]

اگر صاحب کسب و کار کوچکی هستید، مردم به دنبال کارهایی هستند که شما انجام می دهید در Google. مگر اینکه ظاهر شوید، مشتریان یا مشتریان خود را از دست می دهید. سئو روشی است که شما این کار را انجام می دهید و اصول اولیه آن سریع و آسان است. این نکات را دنبال […]