فروش اینترنتی از روز اول با جواد یاسمی

راهنمای بازرگانان برای مالیات فروش آنلاین

آنچه در این مقاله می خوانید:

(راه اندازی کسب و کار خودتان) فروشگاه آنلاین طراحی اولین وب‌سایت و انتخاب محصولات مناسب برای فروش، هیجان زیادی به همراه می‌آورد. اما وقتی به… شروع یک کسب و کار کمتر پیش می‌آید که کارآفرینی به اندازه‌ی رعایت قوانین مالیات فروش در فروش آنلاین، شور و اشتیاق داشته باشد.
در نهایت، مالیات به نظر پیچیده می‌آید. قوانین متعدد و مختلفی برای درک آن وجود دارد، نرخ‌های مالیاتی متنوعی وجود دارد که حتی باهوش‌ترین ریاضی‌دانان را هم گیج می‌کند و تغییرات سالانه (و حتی ماهانه) به اندازه‌ای زیاد است که دنبال کردن همه آن‌ها دشوار است.
دریافت دقیق مالیات فروش آنلاین به خصوص برای فروشگاه‌های کوچک تجارت الکترونیک با کارمندان کم و منابع محدود، می‌تواند دشوار باشد. خوشبختانه، این راهنما می‌تواند به شما در درک کلی مالیات فروش تجارت الکترونیک و نحوه رعایت آن کمک کند.
یک نکته احتیاط: از آنجایی که قوانین مالیاتی بسته به حوزه قضایی متفاوت است و به طور مداوم تغییر می‌کند، همیشه برای دریافت مشاوره شخصی سازی شده برای نیازهای فروشگاه آنلاین خود با یک حسابدار مالیاتی یا متخصص مطابقت مالیاتی تایید شده مشورت کنید.

مالیات فروش آنلاین چیست؟

آنلاین مالیات بر فروش این مبلغ، بخش کوچکی از قیمت فروش را نشان می‌دهد. خرده فروشان موظفند مالیات فروش لازم را جمع‌آوری و ارسال کرده و سپس آن را به نهاد مربوطه ارائه دهند. در ایالات متحده، ۴۵ ایالت و ناحیه کلمبیا، مالیات فروش دارند. آلاسکا، دلور، مونتانا، نیوهمپشایر و اورگان مالیات فروش در سطح ایالت وضع نمی‌کنند. اکثر نرخ‌های مالیات فروش ایالتی بین ۴ تا ۷ درصد با میانگین ۵.۰۹ درصد.
در ایالت ها، مالیات فروش تقریباً ۳۴ درصد از کل درآمد دولت‌ها و سایر مراجع قضایی از درآمد مالیات فروش تجارت الکترونیکی برای پرداخت هزینه‌های مربوط به جاده‌ها، پل‌ها، آتش‌نشانی، مدارس، حمل‌ونقل عمومی، برنامه‌های امنیت عمومی و سایر نیازهای ضروری استفاده می‌کنند.
مهم‌ترین نکته برای تاجران در مورد مالیات بر فروش این است که نمی‌توان آن را نادیده گرفت.
اگر مالیات فروش را به درستی جمع‌آوری و به اداره مربوطه پرداخت نکنید، با جریمه‌های مالی و مجازات‌های عدم‌انطباق مواجه خواهید شد. عدم‌انطباق همچنین می‌تواند منجر به بازرسی ناخوشایند و احتمالا پر هزینه شود.
بنابراین، چه به تازگی در حال آماده‌سازی برای راه‌اندازی اولین فروشگاه آنلاین خود باشید یا در حال رشد یک فروشگاه موجود، شناخت تعهدات مالیاتی فروش تجارت الکترونیکی شما باید اولویت اصلی باشد.

مشاهده این مطلب  مطالعه موردی: استفاده Airbnb از تابلوهای دیجیتال در شهر نیویورک

نحوه تفاوت مالیات فروش آنلاین در ایالت‌های مختلف (با مثال)

هر ایالت به روش متفاوتی با مالیات فروش آنلاین برخورد می‌کند. از آنجا که نرخ مالیات فروش در هر ایالت متفاوت است، برخی از ایالت‌ها مثل کنتیکت و میشیگان، تنها در سطح ایالتی مالیات فروش را دریافت می‌کنند. نرخ مالیات فروش ایالتی در کنتیکت 6.35% و در میشیگان 6% است.
در برخی ایالت ها، نهادهای محلی مجاز به اخذ مالیات فروش علاوه بر مالیات فروش سراسری ایالتی هستند. برای مثال، ایالت نوادا مالیات فروش ایالتی ۴.۶٪ دریافت می کند، اما در شهرهای نوادا، نرخ کل مالیات می تواند تا ۸.۲۶۵٪ برسد. به طور مشابه، ایالت یوتا مالیات فروش ایالتی ۴.۷٪ دریافت می کند و نهادهای محلی مالیات فروش اضافی بین ۱.۳٪ تا ۴.۰٪ دریافت می کنند.
علاوه بر این، پنج ایالت – آلاباما، آلاسکا، آریزونا، کلرادو و لوئیزیانا – به عنوان ایالت‌های “حاکمیت محلی” شناخته می‌شوند. این بدان معناست که شهرها، شهرستان‌ها و دولت‌های محلی در این ایالت‌ها می‌توانند مالیات‌های فروش و مصرف خود را وضع و اجرا کنند. همچنین، برخی ایالت‌ها به مناطق مالیاتی خاص اجازه می‌دهند. همه این موارد به این معنی است که نرخ‌های مالیات فروش و مصرف می‌توانند از یک شهرستان به شهرستان دیگر، یا حتی از یک شهر به شهر دیگر، متفاوت باشند.
نحوه محاسبه مالیات فروش در تجارت الکترونیک در هر ایالت متفاوت است و به همین ترتیب، برنامه‌های جمع‌آوری مالیات هم متفاوت هستند. برخی از حوزه‌های قضایی مالیات را بر اساس سال تقویمی و با پرداخت‌های سالانه درخواست می‌کنند، در حالی که برخی دیگر از فروشندگان تجارت الکترونیک می‌خواهند مالیات فروش و استفاده را به صورت نیم‌ساله، سه ماهه، یا حتی ماهیانه پرداخت کنند.

چه زمانی باید مالیات بر فروش آنلاین را پرداخت کنم؟

به طور کلی، شما باید مالیات فروش آنلاین را هر زمان که کسی از فروشگاه آنلاین شما کالایی را که می‌توان لمس کرد خریداری می‌کند، دریافت کنید. این قانون کلی شامل بیشتر کالاهایی می‌شود که یک شرکت تجارت الکترونیک به مشتریان خود ارائه می‌دهد، مانند کتاب‌ها و لوازم الکترونیکی تا مبلمان و لوازم آرایشی، اما با توجه به ایالت، استثناهایی نیز وجود دارد.
مثلاً در برخی از ایالت‌ها، مواد غذایی و لباس جزو اقلام مشمول مالیات نیستند. گاهی اوقات این استثنائات به سطح محصول هم کشیده می‌شوند. مثلاً مواد غذایی خام ممکن است مشمول مالیات نباشند، اما غذاهای آماده مشمول مالیات می‌شوند. علاوه بر این، ممکن است اقلامی که دوباره به فروش می‌رسند از پرداخت مالیات معاف شوند، زیرا فروشنده مجدد مسئول پرداخت مالیات فروش آنلاین خواهد بود.
زمان سال نیز می‌تواند در تعیین زمان جمع‌آوری مالیات فروش نقش داشته باشد. زیرا برخی ایالت‌ها در زمان‌های مشخصی از سال، تعطیلات مالیات فروش را برای اقلام خاصی ارائه می‌دهند. به عنوان مثال، فلوریدا در آغاز هر فصل طوفان، به مدت 10 روز، تعطیلات مالیات فروش آمادگی در برابر بلایای طبیعی را ارائه می‌دهد. آنها همچنین هر تابستان، قبل از آغاز سال تحصیلی، به مدت 10 روز، تعطیلات مالیات فروش بازگشت به مدرسه را ارائه می‌دهند.
علاوه بر این، در بعضی ایالت‌ها، سازمان‌های غیرانتفاعی و نهادهای دولتی از پرداخت مالیات بر فروش کالاهایی که خریداری می‌کنند، معاف هستند.
اما در حالی که نوع کالا و حتی نوع خریدار در تعیین زمان نیاز به دریافت مالیات فروش آنلاین نقش دارند، مهم‌ترین مسئله‌ای که فروشگاه‌های آنلاین باید در نظر بگیرند، چیزی به نام «nexus» است.

مشاهده این مطلب  راهنمای تبلیغات مایکروسافت

شش نوع اصلی از تعهدات مالیاتی فروش آنلاین

تعریف واژه «ارتباط» در ۱ ژوئن ۲۰۱۸ برای همیشه تغییر کرد. در این روز، دیوان عالی ایالات متحده آمریکا در پرونده شاخصی، به نفع ایالت رای داد. پرونده دادگاه ساوث داکوتا در مقابل شرکت وایفر این حکم به ایالت‌ها اجازه داد که از فروشندگان از راه دور بخواهند که مالیات فروش را بر اساس چیزی به نام “پیوند” جمع‌آوری و ارسال کنند.
Nexus به چه معناست؟ Nexus یعنی … فروشنده آنلاین باید “ارتباط قابل توجهی” با آن ایالت داشته باشد. پس از تأیید این ارتباط، خرده فروشان آنلاین موظفند بر اساس فعالیت تجاری خود در آن حوزه، مالیات فروش را جمع آوری و پرداخت کنند.
شش نوع رایج از ارتباطات آنلاین برای فروش عبارتند از:

  1. ارتباط اقتصادی
  2. پیوند فیزیکی
  3. مکانیسم تسهیل‌کننده بازار
  4. پیوند کلیک
  5. مرکز مرتبط
  6. مالیات بر استفاده از فروشنده غیرجمع کننده

ارتباط اقتصادی

در حال حاضر، ۴۶ ایالت ایالات متحده که مالیات فروش وضع می‌کنند، شرایط لازم برای ایجاد ارتباط اقتصادی (economic nexus) را دارند. به این معنی که فروشندگان آنلاین باید بر اساس قوانین هر ایالت، مالیات فروش تجارت الکترونیک را جمع‌آوری و پرداخت کنند، به محض اینکه به تعداد معینی از فروش یا میزان مشخصی از درآمد فروش برسند.
مثلاً، بعضی ایالت‌ها ممکن است از فروشندگان آنلاین بخواهند بیش از ۱۰۰ هزار دلار فروش داشته باشند تا به آستانه تعامل اقتصادی برسند. در بعضی ایالت‌های دیگر، حداقل ۲۰۰ تراکنش باید به آدرس‌هایی در داخل آن ایالت تحویل داده شود تا به آستانه تعامل اقتصادی برسند. برخی ایالت‌ها، فروش مجدد یا اقلام معاف از مالیات را در الزامات آستانه خود لحاظ می‌کنند، در حالی که برخی دیگر این کار را انجام نمی‌دهند.
۴۶ ایالت آمریکا که قوانین ارتباط اقتصادی دارند، به شرکت‌هایی که به آستانه‌های تعیین شده نرسیده‌اند، اجازه می‌دهند تا از پرداخت مالیات بر فروش معاف شوند.

مشاهده این مطلب  الگوریتم پاندا

ارتباط فیزیکی

در نگاه اول، این نوع ارتباط به نظر ساده‌ترین نوع است. اگر در ایالتی که مالیات فروش دریافت می‌کند، حضور فیزیکی داشته باشید، باید مالیات فروش به آن ایالت پرداخت کنید. اما تعریف “حضور فیزیکی” گسترده است. به این معنی که فروشندگان آنلاین باید مالیات فروش را در هر ایالتی که مغازه، دفتر، انبار، کارمند، پیمانکار، فروشنده، نصاب، انبار یا کیوسک دارند، جمع‌آوری و پرداخت کنند.
برخی ایالت‌ها نیز از شرکت‌ها می‌خواهند که اگر محصولات خود را در رویدادهایی مانند نمایشگاه‌ها می‌فروشند، مالیات فروش آنلاین را گزارش دهند. نکته دیگری: اگر شما از فروش مستقیم (آدرس گیرنده می‌تواند یک پیوند حضور فیزیکی در یک ایالت ایجاد کند. این راهنمای مفید اطلاعات بیشتری در مورد رابطه بین) دراپ شیپینگ و حضور فیزیکی .

مکانیسم تسهیل‌گر بازار

ماليات فروش آنلاین اگر محصولاتتان را در بازارهایی مثل آمازون، ای‌بی یا اتسی بفروشید، چطور اعمال می شود؟
در چهل و شش ایالت، قانون Nexus برای تسهیل‌گران بازار اعمال می‌شود. این بدان معناست که بازار آنلاین فروش شما ممکن است مسئول جمع‌آوری و پرداخت مالیات فروش باشد. با این حال، این به معنی رهایی کامل شما از این مسئولیت نیست. هر ایالت الزامات متفاوتی برای آنچه که در این قانون لحاظ شده و آنچه که مستثنی است، دارد.
برای مثال، ممکن است کالاهایی که در کالیفرنیا شامل می‌شوند، در آیداهو شامل نشوند. نکته مهم دیگر برای صاحبان فروشگاه‌های آنلاین که در بازارچه‌های شخص ثالث فروش می‌کنند، دانستن محل ذخیره و ارسال موجودی توسط آن بازارچه است. این موضوع می‌تواند منجر به ایجاد حضور فیزیکی در یک ایالت خاص شود.

اتصال کلیک

فرض کنید فروشگاه آنلاین شما در مشهد قرار دارد. اما علاوه بر فروش محصولات خود در وب‌سایت خود، محصولات را در وب‌سایت‌های دیگر با مقر در شهرهای دیگر نیز می‌فروشید. این نوع فعالیت می‌تواند چیزی به نام “اتصال کلیک” را فعال کند، به این معنی که شما ممکن است مجبور به پرداخت مالیات فروش آنلاین در آن ایالت‌های دیگر شوید. این نوع اتصال که در ابتدا “قانون آمازون” نامیده می‌شد، ابتدا در ایالت نیویورک تصویب شد.
امروز، ۱۸ استان آستانه‌ای برای کلیک‌های ارتباطی در نظر گرفته‌اند. بیشتر این آستانه‌ها نسبتا پایین هستند. شناخت آنها مهم است.

مشاهده این مطلب  الگوریتم کافئین

مرکز وابستگی

فرض کنید شما یک فروشگاه اینترنتی در اورگن دارید، اما با افرادی در دو ایالت دیگر که در آنها مالیات فروش پرداخت نمی کنید، ارتباط دارید. این افراد در سایر ایالت ها، در ازای سهمی از سود شما، وظیفه تبلیغ محصولات شما را بر عهده دارند. این نوع رابطه ممکن است چیزی به نام “ارتباط وابسته” را ایجاد کند.

مالیات استفاده برای فروشندگان غیرجمع کننده

فرض کنید فروشگاه اینترنتی شما در مینه‌سوتا قرار دارد. شما کالاهایی را به مشتریان در داکوتای جنوبی می‌فروشید، اما در حال حاضر نیازی به جمع‌آوری مالیات فروش در داکوتای جنوبی ندارید. با این حال، ممکن است ملزم به گزارش اطلاعات خرید مشتریان به مقامات مالیاتی در داکوتای جنوبی و اطلاع رسانی به مشتریان خود در صورت داشتن معیاری به نام «اصل تعهد مالیاتی غیر مستقیم» باشید. در حال حاضر ده ایالت و پورتوریکو چنین الزاماتی را دارند.

نحوه رعایت قوانین مالیات فروش تجارت الکترونیک

وقتی به آستانه‌ی ارتباط اقتصادی (یا آستانه‌ی هر نوع ارتباط دیگری) در یک ایالت خاص می‌رسید، چه باید بکنید؟ در دنیای مالیات فروش آنلاین، این وظیفه‌ی فروشگاه آنلاین است که برای مالیات فروش و استفاده ثبت نام کند، معاملات معاف از مالیات را با گواهی معافیت یا فروش مجدد معتبر تأیید کند و اظهارنامه‌های مالیاتی را ارائه دهد.
اولین قدم شما، ثبت نام برای مجوز مالیات فروش است. برخی ایالت ها ممکن است آن را مجوز مالیات فروش یا مجوز فروشنده بنامند. ساده ترین راه برای ثبت نام آنلاین است؛ با مراجعه به وبسایت سازمان مالیاتی که در آن محل فعالیت دارید و/ یا مطالعه نحوه … گواهی اخذ مالیات بر فروش را دریافت کنید در هر ایالت
خبر امیدوارکننده این است که 25 ایالت اکنون در … مالیات فروش ساده شده این برنامه یعنی ایالت‌های شرکت‌کننده، رعایت قوانین مالیات فروش الکترونیکی برای بازرگانان خارج از ایالت را با انجام این کارها ساده‌تر کرده‌اند:

  • با استفاده از مجموعه ای از قوانین و تعاریف استاندارد مالیاتی
  • مدیریت مالیات
  • ثبت نام آنلاین
  • تامین هزینه شرکای مالیاتی برون سپاری شده (که به عنوان ارائه دهندگان خدمات معتبر یا CSP شناخته می شوند) که می توانند به شما در عبور از پیچیدگی های مالیات فروش آنلاین کمک کنند
مشاهده این مطلب  با بهینه سازی جستجوی صوتی، سئوی خود را متحول کنید

نحوه محاسبه مالیات فروش آنلاین

بعد از دریافت مجوزهای مالیات بر فروش مناسب، باید بدانید نحوه محاسبه مالیات فروش ابتدا باید محل اعمال مالیات بر فروش خود را بدانید. این اصطلاحاً “منبع یابی” نامیده می‌شود.
دوازده ایالت در آمریکا (آریزونا، کالیفرنیا، ایلینوی، می سی سی پی، میسوری، نیومکزیکو، اوهایو، پنسیلوانیا، تنسی، تگزاس، یوتا و ویرجینیا) از روش “منبع مبدا” برای محاسبه مالیات استفاده می‌کنند. این یعنی اگر فروشگاه آنلاین شما در فیلادلفیا مستقر باشد و یک کالا مشمول مالیات را به مشتری‌ای در بیت لحم، پنسیلوانیا بفروشید، شما مالیات فروش خود را بر اساس نرخ مالیات شهر فیلادلفیا محاسبه می‌کنید.
در تمام ایالت‌های ایالات متحده که مالیات فروش آنلاین را جمع‌آوری می‌کنند، از روش مبدا به مقصد استفاده می‌شود. این بدان معناست که اگر فروشگاه آنلاین شما در اورلاندو، فلوریدا، یک کالا را به کسی در تمپا بفروشد، شما مسئول پرداخت مالیات فروش 6 درصدی ایالت فلوریدا به علاوه مالیات فروش 1.5 درصدی در شهرستان هیلزبورو که تمپا در آن واقع شده است، هستید.

چگونه Wix و Avalara به شما در محاسبه مالیات فروش تجارت الکترونیک کمک می‌کنند؟

اگر فروشگاه آنلاین کوچکی دارید، ممکن است بتوانید مالیات فروش تجارت الکترونیک را خودتان ثبت کنید. اما با رشد فروشگاهتان – یا اگر قبلاً محصولات خود را در چندین ایالت به فروش می‌رسانید – یک راه حل خودکار می‌تواند مفید باشد.
خبر خوب اینه که وییکس به طور کامل با آوالارا ادغام شده است نرم افزاری خودکار برای امور مالیاتی که جدیدترین نرخ‌های مالیاتی را برای هر تراکنش در ایالات متحده و سراسر جهان به شما ارائه می‌کند.
برای اتصال فروشگاه آنلاین Wix به Avalara:

  1. وارد حساب وی‌کس خود شوید.
  2. از داشبورد سایت Wix خود، روی تنظیمات کلیک کنید.
  3. انتخاب مالیات فروشگاه
  4. روی “دریافت مالیات خودکار” در گوشه بالا سمت راست کلیک کنید.
  5. با کلیک روی “اضافه کردن کشور” و انتخاب مناطق فروش خود، امکان فروش و ارسال کالا به هر نقطه از دنیا را خواهید داشت. Avalara به طور خودکار نرخ مالیات را برای هر منطقه جغرافیایی که اضافه می‌کنید محاسبه خواهد کرد.

با استفاده از ادغام آوالارا، می‌توانید زمان صرف شده برای فعالیت‌های مرتبط با مالیات را تا 50 درصد یا بیشتر کاهش دهید و از رقبای خود پیشی بگیرید. تحقیقات شرکت استراتژی و پژوهش آبردین نشان می‌دهد که سازمان‌های پیشرو 3.3 برابر بیشتر احتمال دارد که گردش کار اتوماتیک برای آماده‌سازی، ثبت و پرداخت مالیات داشته باشند، از جمله فرآیندهای ساده‌تر برای محاسبه مالیات در چندین منطقه جغرافیایی.

مشاهده این مطلب  شرایط یاسئومی برای همکاری در فروش کارخانه ها

چگونه از تغییرات مالیات فروش تجارت الکترونیکی مطلع بمانیم

قوانین مالیاتی مرتبا در حال تغییر هستند.
برخی از روندهای قابل توجه در سال ۲۰۲۳ و پس از آن: متخصصان مالیاتی در Avalara به بررسی روندهای نوظهور در ارزهای دیجیتال، صورتحساب الکترونیکی، تعطیلات مالیات فروش و Superfund می‌پردازند، فقط برای نام بردن از چند مورد.
در صنعت خرده فروشی، تورم، سرقت از مغازه‌ها و حملات سایبری تنها چند نمونه از چالش‌هایی هستند که مشاغل خرده فروشی در سال ۲۰۲۳ با آن روبرو هستند. علاوه بر این مشکلات واقعی که اداره روزانه را در بهترین حالت دشوار می‌کند، خرده فروشان باید در شبکه پیچیده‌ای از قوانین متغیر مالیات فروش و استفاده نیز حرکت کنند.
البته نمی‌توانیم به همه چیز بپردازیم. دنیا خیلی بزرگ است، مالیات خیلی پیچیده است و حوصله مردم کوتاه است. در ادامه، مروری بر برخی از مسائل مهم امروز و نکات قابل توجه فردا ارائه خواهیم کرد.

مالیات فروش آنلاین را به سلاحی قدرتمند تبدیل کنید

جمع‌آوری و پرداخت مالیات فروش آنلاین پیچیده و پویا است اما لزوماً یک ضرر نیست.
صاحبان کسب‌وکاری که ویکس برای تجارت الکترونیک می‌توانند از اتوماسیون برای محاسبه دقیق مالیات فروش تجارت الکترونیکی و رعایت قوانین استفاده کنند.

سوالات متداول در مورد مالیات آنلاین

آیا همه فروش‌های اینترنتی مشمول مالیات می‌شوند؟

در ایالات متحده، فروش اینترنتی معمولاً مشمول مالیات فروش می شود. مقررات دقیق آن در هر ایالت متفاوت است و تصمیم دادگاه عالی در سال ۲۰۱۸ در مورد … دادگاه عالی ایالت داکوتای جنوبی علیه شرکت وای‌فیر این قانون به ایالت ها اجازه می دهد که از خرده فروشان آنلاین بخواهند مالیات فروش را جمع آوری کنند، حتی اگر در آن ایالت حضور فیزیکی نداشته باشند. بسیاری از ایالت ها از آن زمان قوانینی برای جمع آوری مالیات فروش در فروش اینترنتی وضع کرده اند. برای کسب و کارها و مصرف کنندگان ضروری است که از قوانین مالیاتی ایالت خود آگاه باشند تا از رعایت قوانین اطمینان حاصل کنند.

جواد یاسمی (متخصص سئو)

جواد یاسمی (متخصص سئو)

مشاوره و مجری سئو سایت های کارخانه ها برندها با بهترین و بزرگترین تیم سئو در ایران | سئو با جواد یاسمی

آخرین مقالات

**صاحب رستوران: نقش کلیدی جدید در بازاریابی دیجیتال و PPC**
هوش مصنوعی نه تنها به عنوان یک ابزار، بلکه به عنوان یک بازیگر اصلی در دنیای حرفه ای شناخته شده است. کتاب...
مطالعه موردی: استفاده Airbnb از تابلوهای دیجیتال در شهر نیویورک
عملکرد در مقابل برند این روش از نظر مفهومی کارآمد بود زیرا بازاریابی عملکردی، راهی عالی برای جذب مشتریان...
شغل‌های سئو: چگونه در بازاریابی جستجو، شغلی بسازیم.
این کدهای CSS مربوط به قالب‌بندی و استایل‌دهی صفحات وب هستند. اندازه حاشیه‌ها، فضاهای خالی، شکل ظاهری...
ده روش برای بهبود رتبه‌بندی جستجوی شما
دربارهٔ توصیه‌های متناقض در مورد بهینه‌سازی موتور جستجو (SEO) گیج شده‌اید؟ دانیل هالی، مدیر … شرکت...
گوگل بارد در اینجا حضور دارد و در مقایسه با بینگ چت و چت جی‌پی‌تی ناامید کننده است.
تا این لحظه برای بخش کوچکی باز بوده است من فرصتی داشتم که با چت بات جدید هوش مصنوعی گوگل بازی کنم و نتایج...
لیست چک 18 مرحله‌ای سئو برای سال 2024 (به همراه الگو رایگان)
امروز می‌خواهیم به شما نشان دهیم دقیقا چگونه در سال ۲۰۲۴ یک حسابرسی سئو انجام دهیم در واقع، همین فرایند...

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • تماس
  • تلگرام
  • واتساپ
× Send

خدمات سئو، طراحی سایت و گوگل

رتبه 1 گوگل باشید.

سفارش دهید >> 09376996070