فروش اینترنتی از روز اول با جواد یاسمی

بهترین راه حل‌های پرداخت آنلاین برای فروشگاه آنلاین شما

آنچه در این مقاله می خوانید:

وقتی شروع کسب و کار انتخاب یک راه حل پرداخت آنلاین امن، کاربر پسند و قابل اعتماد، امری ضروری است.

فرض کنید که یک مشتری جدید به وب‌سایت شما جذب شده است. بعد از خرید، مشتری با چند قلم کالا در سبد خریدش به صفحه تسویه حساب می‌رود، اما تردید می‌کند چون وب‌سایت شما فقط ویزا یا مسترکارت می‌پذیرد.

این باعث ایجاد سوالات دیگری می‌شود.

آیا پردازش پرداخت آنلاین شما امن است؟ آیا می توان به شما برای اطلاعات کارت اعتباری آنها اعتماد کرد؟

شاید غیرممکن به نظر برسد، اما اتفاق می‌افتد. و به عنوان صاحب یک کسب‌وکار، باید به خاطر داشته باشید که فرآیند پرداخت می‌تواند موفقیت یا شکست فروش شما را رقم بزند.

در این مقاله، برخی از بهترین راه حل‌های پرداخت موجود در حال حاضر را بررسی می‌کنیم. انتظاراتی که مشتریان در مراحل نهایی سفارش دارند و نحوه ساختن یک تجربه تسویه حساب که تجارت الکترونیک مشتریان را آسوده خاطر کند.

درگاه پرداخت چیست؟

درگاه پرداخت، خدمتی است که اطلاعات پرداخت مشتریان شما را جمع‌آوری، تأیید می‌کند و به صورت امن به بانک برای پردازش ارسال می‌کند. درواقع، درگاه پرداخت مانند یک صندوق‌دار مجازی برای شما عمل می‌کند.

انتخاب راه حل پرداخت مناسب چرا مهم است؟

شواهد زیادی وجود دارد که نشان می‌دهد هر چه فرآیند پرداخت شما انعطاف‌پذیرتر و ساده‌تر باشد، مشتریان شما با احتمال بیشتری خرید خود را به پایان می‌رسانند.

به گفته موسسه بِیمارد تقریبا 70 درصد از خریداران آنلاین به طور معمول سبد خرید خود را در هنگام تسویه حساب رها می‌کنند. وقتی از آن‌ها سوال می‌شود که چرا…

  • 24 درصد گفتند که نمی‌خواهند حساب کاربری بسازند.
  • ۱۸ درصد گفتند که به اشتراک گذاشتن اطلاعات کارت اعتباری خود با فروشگاه اعتماد ندارند.
  • ۱۷ درصد گفتند که فرایند پرداخت خیلی پیچیده بود.
  • 9 درصد گفتند که روش‌های پرداخت ارائه شده کافی نیست.

برای فروشندگان، این به معنای چند چیز است: اول، سادگی کلید موفقیت است. صفحات پرداخت را ساده و مستقیم نگه دارید و تعداد مراحل لازم برای تکمیل تراکنش را به حداقل برسانید.

دوم اینکه، گزینه‌های مختلف پرداخت را ارائه دهید. در حالی که برخی از مشتریان ممکن است ترجیح دهند با کارت اعتباری پرداخت کنند، برخی دیگر ممکن است از کیف پول دیجیتال مانند پی‌پال استفاده کنند.

در نهایت، به طور مرتب فرآیند تسویه حساب خود را بررسی و تحلیل کنید. انتظار مشتریان به طور مداوم در حال تغییر است و جدا از تصمیم گیری چگونه مشتریان شما ممکن است انتظارات بالایی در مورد امنیت، گزینه‌های تحویل و تجربه کلی کاربر داشته باشند.

نکته انتخاب درست پلتفرم تجارت الکترونیک می‌تواند شما را از غم و اندوه زیادی نجات دهد. رعایت استاندارد PCI همچنین راه حل های بومی (مانند ویز پیمنتس) را ارائه می‌دهند که به شما اجازه می‌دهد پرداخت آنلاین امن را قبول کنید به روش‌های مختلف، بدون نیاز به تغییر کانال

مشاهده این مطلب  تاثیر رضایت کاربر در سئو می‌توانید انقلابی در وب سایت شما به پا کند

5 روش پرداخت آنلاین که در زمان پرداخت به آن ها نیاز دارید

برای شروع پذیرش پرداخت آنلاین، باید حداقل یک درگاه پرداخت را روی سایت خود نصب کنید. این می‌تواند به معنای فعال کردن Wix Payments یا انتخاب از میان … بیش از 80 درگاه پرداخت شخص ثالث که با وی ایکس ادغام می شوند.

در هر صورت، شما باید به مشتریان اجازه دهید روش پرداخت مورد علاقه خود را انتخاب کنند. حداقل، مطمئن شوید که از روش های پرداخت محبوب زیر پشتیبانی می کنید:

  1. کارت‌های اعتباری و بدهکاری
  2. کیف پول های دیجیتال
  3. راه‌حل‌های خرید الان، پرداخت بعدا (BNPL)

کارت‌های اعتباری و بدهی

پرداخت با کارت تجارت الکترونیک .

در حالی که ده‌ها درگاه پرداخت امکان پذیرش کارت‌های اعتباری را به صورت آنلاین فراهم می‌کنند، هیچ دو ارائه دهنده‌ای دقیقاً مشابه یکدیگر نیستند. برخی ممکن است هزینه‌های پردازش بالاتری داشته باشند. برخی دیگر ممکن است کارت‌های اعتباری مورد علاقه مشتریان شما را پشتیبانی نکنند. و دوره‌های پرداخت، انواع تراکنش‌های پشتیبانی شده و دیگر عوامل از شرکتی به شرکت دیگر متفاوت است.

در ادامه، برخی از محبوب‌ترین ارائه دهندگان قابل‌توجه را بررسی خواهیم کرد.

پرداخت‌های ویکس

پرداخت‌های Wix یکی از ساده‌ترین روش‌ها برای پرداخت آنلاین با کارت‌های اعتباری و بدهی را می‌پذیریم. به ویژه اگر فروشگاه خود را با Wix مدیریت می کنید. با حذف نیاز به پردازشگرهای پرداخت تجارت الکترونیک ویکس پیمنتز اطمینان می‌دهد که مشتریان شما از فرایند پرداخت بدون دردسر لذت ببرند. آنها می‌توانند به دلخواه خرید کنند و پرداخت را انجام دهند – بدون اینکه به سایت دیگری هدایت شوند.

همچنین می‌توانید از داشبورد Wix خود برای مدیریت همه پرداخت‌ها، فروش‌ها، بازپرداخت‌ها و پرداخت‌ها استفاده کنید. پاسخ بده استرداد وجه با استفاده از ابزار حل اختلاف داخلی Wix یا یکپارچه سازی تراکنش‌های حضوری با سفارشات آنلاین نقطه فروش ویکس .

کارمزد فروشندگان Wix Payments

  • کارت‌های اعتباری و بدهکاری: ۲.۹ درصد از مبلغ تراکنش به علاوه ۰.۳۰ دلار (ایالات متحده و کانادا)
  • اپل پی: ۲.۹ درصد مبلغ تراکنش به اضافه ۰.۳۰ دلار (ایالات متحده و کانادا)
  • هزینه تراکنش با Wix Payments POS: 2.6 درصد مبلغ تراکنش
  • هزینه ماهانه‌ای برای پرداخت‌ها یا طرح فروشگاهی POS Lite وجود ندارد.

مزایای کلیدی

  • راه حل جامع کسب و کار با داشبورد پرداخت یکپارچه
  • از انواع مختلف تراکنش پشتیبانی می‌کند: کارت‌های اعتباری/ بدهی، دستگاه‌های پرداخت الکترونیکی، وارد کردن دستی اطلاعات کارت، اپل‌پی، انتقال بانکی آنلاین و موارد بیشتر.
  • پرداخت را به ارزهای مختلف می پذیرد.
  • رابط پرداخت مناسب برای موبایل
  • رمزگذاری پیشرفته آنلاین و تشخیص کلاهبرداری

استرایپ

مانند Wix Payments، Stripe قادر به پردازش پرداخت‌های یک‌بار و تکراری است. این پلتفرم مجموعه‌ای از محصولات یکپارچه را ارائه می‌دهد که شامل گزینه‌های پرداخت جهانی، ویژگی‌های مدیریت مالی و ابزارهای بانکداری به عنوان یک سرویس می‌شود.

مشاهده این مطلب  الگوریتم پاندا

استرایپ در حال حاضر پرداخت‌ها را به بیش از ۱۳۵ ارز انجام می‌دهد. همچنین پرداخت حضوری را از طریق ترمینال استرایپ پشتیبانی می‌کند که شامل سخت‌افزاری برای استفاده دستی و یا روی پیشخوان است.

هزینه‌های فروشندگان استرایپ

  • کارمزد پردازش: 2.9 درصد به علاوه 30 سنت
  • کیف پول دیجیتال: ۲.۹ درصد به علاوه ۳0 سنت
  • گزینه‌های پرداخت اقساطی: از 5.99% به علاوه 0.30 دلار شروع می‌شود
  • روش‌های پرداخت بین‌المللی: از 0.80 دلار شروع می‌شود
  • ترمینال استرایپ: ۲.۷ درصد + ۰.۰۵ دلار
  • بدون هزینه ماهانه

هزینه‌های اضافی اعمال می‌شود. برای تراکنش‌های بین‌المللی و دستی

مزایای اصلی

  • از انواع مختلف تراکنش پشتیبانی می‌کند: کارت‌های اعتباری/ بدهی، کیف پول‌های دیجیتال و راه‌حل‌های پرداخت در اقساط.
  • حمایت بین‌المللی قوی (با پشتیبانی از بیش از ۳۰ زبان و ۱۳۵ ارز)
  • رابط پرداخت سازگار با موبایل
  • کارمزد رقابتی پردازش پرداخت
  • هیچ هزینه راه‌اندازی یا حق اشتراک ماهانه‌ای برای حساب Stripe Connect استاندارد وجود ندارد.
  • حفاظت پیشرفته از کلاهبرداری و بازپرداخت

مربع

خیلی صاحبان مشاغل کوچک از اسکوئر لذت ببریدT که به راحتی می توانید آن را به سایت Wix خود متصل کنید.

اسکوار از چندین روش پرداخت، از جمله همه کارت‌های اعتباری اصلی و کیف پول‌های دیجیتال، پشتیبانی می‌کند. علاوه بر این، شما می‌توانید فاکتورهای یک‌بار یا تکراری را به مشتریان خود ایمیل کنید، اشتراک راه‌اندازی کنید و از راه‌حل POS اسکوار برای پشتیبانی از کسب و کار آجر و ملاتی خود استفاده کنید.

جالب است بدانید که …همه درگاه‌های پرداخت، فروش الکل، تنباکو و محصولات مشابه را پشتیبانی نمی‌کنند. اما اسکوئر این کار را انجام می‌دهد.

کارمزدهای فروشگاهی مربعی

  • هزینه پردازش آنلاین: ۲.۹ درصد + ۰.۳۰ دلار
  • پرداخت با استفاده از Stripe POS: ۲.۶ درصد + ۰.۱۰ دلار
  • پرداخت‌های حضوری دستی: 3.5 درصد + 0.15 دلار
  • (بعد از پرداخت آنلاین: 6% + 0.30 دلار)
  • بدون هزینه ماهانه

مزایای کلیدی

  • راه‌حل جامع بانکی و پرداخت تجاری با داشبورد کاربرپسند
  • از انواع مختلف تراکنش، از جمله کارت‌های اعتباری/ بدهی، کیف پول‌های دیجیتالی و راه حل‌های پرداخت اقساطی پشتیبانی می‌کند.
  • رابط پرداخت سازگار با موبایل
  • کارمزدهای رقابتی پردازش پرداخت
  • بدون هزینه راه اندازی یا اشتراک ماهانه برای حساب استاندارد
  • دستگاه کارتخوان رایگان برای دستگاه فروشگاهی اسکوئر
  • انتقال خودکار موجودی به حساب بانکی شما در روزهای کاری
  • محدودیت های کمتر برای فروشندگان

کیف پول دیجیتال

برآورد شده است که ۶۰ درصد مردم اکنون راحت‌تر از خانه خارج می‌شوند بدون اینکه کیف پولشان را همراه داشته باشند.

کیف پول‌های دیجیتال با امکان ذخیره کارت‌های اعتباری یا نقدی مشتریان در گوشی‌های همراه (علاوه بر رایانه‌های شخصی و سایر دستگاه‌های سازگار) پرداخت آنلاین و آفلاین را برای مشتریان ساده کرده‌اند. اکنون مشتریان می‌توانند با یک ضربه دکمه خرید خود را انجام دهند و مراحل مختلف پرداخت معمولی را دور بزنند.

اینجا تعدادی از محبوب‌ترین کیف پول‌های دیجیتال وجود دارد که باید از آنها اطلاع داشته باشید. (توجه: دروازه‌های پرداخت ذکر شده در بالا همگی با یک یا چند مورد از این کیف پول‌های دیجیتال سازگار هستند، و یا شما می‌توانید بسته به پلتفرم تجارت الکترونیک خود، گزینه اضافه کردن دکمه‌های مستقل به سایت خود را داشته باشید.)

مشاهده این مطلب  آموزش سئو پادکست

اپل پی

احتمالا اکثر ما با این اپلیکیشن آشنایی داریم، حتی اگر فقط به خاطر نصب پیش‌فرض آن روی آیفون‌ها باشد. ۸۵ درصد خرده فروشان در آمریکا به مشتریان امکان پرداخت از طریق دستگاه‌های مختلف مانند آیفون، اپل واچ، مک یا آی‌پد را می‌دهد.

اپل چندین مزیت برای استفاده از برنامه‌اش وعده داده است: پرداخت‌های امن و رمزگذاری شده، پرداخت‌های بدون تماس، و تنظیم آسان.

امروز، اپل پی (Apple Pay) تقریباً نیمی (45.5 درصد) همه خریدهای کیف پول دیجیتال در فروشگاه

هزینه‌های پذیرش پرداخت از طریق اپل پی

  • پرداخت با اپل پی رایگان است، اما هزینه‌های تراکنش معمول کارت‌های اعتباری از شما دریافت خواهد شد.

مزایای کلیدی

  • به طور گسترده توسط مشتریان و فروشندگان مورد استفاده قرار می‌گیرد.
  • ویژگی‌های امنیتی و حریم خصوصی داخلی
  • رایگان برای ارائه آنلاین یا حضوری
  • امکان پرداخت با کارت اعتباری/ بدهی یا اپل کش را برای مشتریان فراهم می‌کند.

گوگل پی

گوگل پی هم در دستگاه‌های iOS و هم در اندروید قابل استفاده است و ویژگی‌های چشمگیری دارد که در رقبا دیده نمی‌شود. برای مثال، کاربران می‌توانند با گوگل پی، کارت‌های هدیه را ذخیره کنند، پاداش‌های نقدی دریافت کنند و با اتصال حساب‌های بانکی، جی‌میل و گوگل عکس، عادت‌های خرج کردن خود را پیگیری کنند. به همین ترتیب، مشاغل می‌توانند با استفاده از آن، پرداخت‌ها را قبول کنند، فروش را پیگیری کنند و پاداش‌های ویژه‌ای کسب کنند. اپلیکیشن گوگل پی برای کسب‌وکار .

گفته می‌شود که گوگل پی به کاهش 55 درصدی نرخ رها شدن سبد خرید یک فروشگاه برتر در سطح جهانی از گوگل پی استفاده می‌کند. همچنین، براساس مصاحبه گوگل با یک خرده فروش برتر از بین ۵۰۰ خرده فروش برتر، 35 درصد از کاربران گوگل پی که قبلاً از روش‌های پرداخت دیگری استفاده می‌کردند، اکنون برای خریدهای مکرر ترجیح می‌دهند از گوگل پی استفاده کنند.

هزینه های فروشندگان گوگل پی

  • پرداخت با گوگل پی رایگان است، اما شما باید هزینه‌های تراکنش معمولی که توسط صادرکنندگان کارت اعتباری تعیین می‌شود را بپردازید.

مزایای کلیدی

  • در سراسر جهان شناخته شده و مورد اعتماد مصرف کنندگان
  • روش پرداخت سریع و امن با محافظت داخلی در برابر کلاهبرداری
  • حجم برگشت پول کمتری نسبت به تراکنش‌های کارت اعتباری استاندارد دارد.

پی‌پال

با بیش از ۴۲۶ میلیون کاربر در سراسر جهان پی‌پال امروزه یکی از محبوب‌ترین کیف پول‌های دیجیتال محسوب می‌شود.

با توجه به اعتماد گسترده به برند، پی‌پال ۲۸ درصد بیشتر در زمان پرداخت، نسبت به سایر روش‌های پرداخت، از محبوبیت بیشتری برخوردار است. مطالعه‌ی مشابه نشان می‌دهد که پی‌پال با امتیاز خالص ترویج (NPS) بالاتری مرتبط است و بطور متوسط، هشت امتیاز به NPS می‌افزاید.

مشاهده این مطلب  آنالیز وبسایت های حوزه معماری چگونه انجام می شود؟

می‌توانید به راحتی پای‌پال را به فروشگاه Wix خود متصل کنید به مشتریان خود گزینه‌های متنوعی برای پرداخت ارائه دهید. می‌توانید تصمیم بگیرید که دکمه‌های پرداخت با پی‌پال را در صفحات محصول و سبد خریدتان نمایش دهید یا نه. مشتریان نیز می‌توانند روش پرداخت خود را از میان پی‌پال، پی‌پال پرداخت بعدا و سایر روش‌های پشتیبانی‌شده انتخاب کنند.

هزینه‌های فروشنده پی‌پال

  • پرداخت با پی پال: ۳.۴۹ درصد هزینه پردازش + هزینه ثابت (۰.۴۹ دلار برای تراکنش‌های آمریکایی)
  • بدون هزینه ماهیانه

مزایای کلیدی

  • در سراسر جهان شناخته شده و مورد اعتماد مصرف‌کنندگان
  • افزایش نرخ تبدیل سبد خرید و نمره NPS
  • گزینه‌های پرداخت متنوعی ارائه می‌کند: پرداخت با پی‌پال، پرداخت بعداً و اعتبار پی‌پال.
  • پرداخت‌های رمز ارز را از طریق پرداخت با ارز دیجیتال ویژگی

پرداخت آمازون

آمازون پی اطلاعات حمل و نقل و پرداخت ذخیره شده در حساب آمازون مشتری را به کار می گیرد. تمام خریدهای انجام شده با آمازون پی تحت پوشش ضمانت A-to-z شرکت قرار دارند که تضمین می کند محصولات به موقع و به طور مسئولانه تحویل داده می شوند.

پرداخت آمازون به نرخ تبدیل بالاتر ارائه ارزش ها و سفارشات به همراه کاهش زمان تسویه حساب. Amazon Pay همچنین از چندین گزینه پرداخت از جمله پرداخت موخر، پرداخت اقساطی، پرداخت دوره ای و پرداخت اشتراک پشتیبانی می کند.

هزینه‌های فروشنده در آمازون پی

  • کارمزد پردازش تراکنش‌های اینترنتی و موبایل: ۲.۹ درصد + ۳/۰ دلار هزینه مجوز
  • تراکنش‌های اینترنتی و موبایلی بین‌المللی: ۳.۹ درصد + ۰.۳۰ دلار
  • بدون هزینه ماهانه
  • هزینه‌های پرداخت آمازون بسته به منطقه متفاوت است.

مزایای کلیدی

  • در سراسر جهان شناخته شده و مورد اعتماد مصرف‌کنندگان
  • روش پرداخت سریع و امن با محافظت از تقلب داخلی
  • ضمانت A تا Z آمازون، خریدهای انجام شده با آمازون پی را تحت پوشش قرار می‌دهد.

راه حل های پرداخت بعد از خرید

چه محصولاتی با قیمت بالا بفروشید و چه با قیمت پایین اکنون بخرید، بعداً پرداخت کنید. “بپرداز بعداً” (BNPL) به یک بخش خوشایند در اکثر تجربه‌های خرید تبدیل شده است. واشینگتن پست (با افزایش تا 200 درصد)

به گزارش واشنگتن پست، ۷۰ درصد از تراکنش‌های پرداخت بعد از خرید، مربوط به کالاهای مد و زیبایی است. این موضوع نشان‌دهنده تغییر به سمت جایگزین‌های کارت اعتباری است که ناشی از بی‌اعتمادی روزافزون به بانک‌ها و ارائه دهندگان کارت اعتباری سنتی است.

برای فروشندگان، ارائه “پرداخت به صورت اقساط” (BNPL) هزینه بیشتری نسبت به کارت‌های اعتباری سنتی دارد. هزینه‌های تراکنش به طور متوسط ​​حدود 6٪ است. با این حال، مزایای بلندمدت ممکن است این هزینه‌ها را توجیه کند؛ راه حل‌های پرداخت به صورت اقساط به افزایش میانگین ارزش سفارش و خرید‌های مکرر از سوی مشتریان قدرتمندتر مرتبط شده است.

مشاهده این مطلب  شغل‌های سئو: چگونه در بازاریابی جستجو، شغلی بسازیم.

هنگام تصمیم گیری در مورد ارائه کدام سرویس‌های خرید اقساطی، جذابیت هر پلتفرم را در نظر بگیرید. در اینجا خلاصه‌ای از بهترین ارائه دهندگان خرید اقساطی و مزایای مختلف آن‌ها آورده شده است.

کلارنا

کلارنا به خاطر خدمات مشتری و رابط کاربری آسان اپلیکیشن خود 150 میلیون کاربر فعال .

این برنامه به خاطر ارائه شرایط پرداخت منعطف‌تر نسبت به سایر سرویس‌های مشابه، مورد ستایش قرار گرفته است. کاربران Klarna می‌توانند انتخاب کنند که پرداخت را در چهار قسط مساوی (بدون بهره) انجام دهند یا در عرض 30 روز مبلغ دلخواه را پرداخت کنند. برای واجد شرایط بودن برای تأمین مالی Klarna، به امتیاز اعتباری حداقل نیازی نیست.

شرایط استفاده مصرف کننده

  • بدون بهره
  • مبلغ قابل پرداخت در زمان خرید: 25%
  • پرداخت اقساطی: چهار قسط، هر دو هفته یک بار
  • پرداخت‌های «قسطی»: تا ۳۶ قسط مساوی، ماهانه؛ یا پرداخت در ۳۰ روز بدون بهره
  • هزینه دیرکرد: ۷ دلار

افرم برای خریدهای گران‌تر، وام‌هایی از ۵۰ تا ۱۷۵۰۰ دلار ارائه می‌دهد و به مشتریان اجازه می‌دهد تا پرداخت‌های ماهانه خود را تا دو سال پخش کنند. به طور جایگزین، کاربران می‌توانند گزینه پرداخت در چهار قسط افرم را برای دریافت تسهیلات بدون بهره انتخاب کنند.

مانند Klarna، Affirm نیز اپلیکیشنی ارائه می‌دهد که به کاربران اجازه می‌دهد در هر جایی که خرید می‌کنند از Affirm استفاده کنند. یک مزیت بزرگ: Affirm هیچ هزینه دیرکردی دریافت نمی‌کند.

شرایط استفاده از مصرف کننده

  • (بدون بهره برای پرداخت اقساط، تا 30 درصد برای برخی از انواع وام)
  • مبلغ قابل پرداخت هنگام خرید: از صفر دلار شروع می‌شود
  • پرداخت در چهار قسط: چهار قسط، هر دو هفته یک بار
  • گزینه‌های تأمین مالی دیگر: تا ۳۶ قسط مساوی، قابل پرداخت ماهیانه؛ شرایط بازپرداخت دیگر بسته به نوع وام قابل ارائه است.
  • هزینه دیرکرد: ندارد
  • پس از پرداخت

افترپِی یک گزینه محبوب دیگر برای خریدهای بزرگ است که وام بدون بهره برای خریدهای بین 200 تا 2000 دلار (با پرداخت‌های قبلی خوب) ارائه می‌دهد. افترپِی به مصرف‌کنندگان اجازه می‌دهد خرید خود را به چهار قسط تقسیم کنند، که اولین قسط هنگام پرداخت باید تسویه شود.

برخلاف سایر خدمات، آف‌ترپی برای تأیید اعتبار به بررسی سابقه اعتباری شما نیازی ندارد.

شرایط استفاده از خدمات برای مشتریان

  • بدون بهره
  • پرداخت در چهار قسط: هر دو هفته یک قسط
  • امکان پرداخت اقساطی: گزینه های پرداخت اقساطی با سود ۶ تا ۱۲ ماهه برای خریدهایی بالای ۴۰۰ دلار.
  • هزینه دیرکرد: 8 دلار
  • اعتبار پی‌پال و پرداخت بعداً با پی‌پال

پی‌پال چند گزینه انعطاف‌پذیر پرداخت ارائه می‌دهد. اعتبار پی‌پال، برای خریدهای بالای ۹۹ دلار، امکان دریافت تسهیلات بدون بهره تا شش ماه را فراهم می‌کند. لازم است حداقل مبلغ پرداختی ماهانه به موقع پرداخت شود و مانده خرید در عرض شش ماه به طور کامل تسویه شود تا از جمع شدن بهره جلوگیری شود.

مشاهده این مطلب  افزایش بازدید سایت وردپرس

در مقایسه، گزینه پرداخت بعد از خرید پی‌پال مشابه سایر گزینه‌های خرید اقساطی عمل می‌کند و به خریداران اجازه می‌دهد تا پرداخت‌ها را به چهار قسط دوهفته‌ای تقسیم کنند.

شرایط استفاده مشتریان

  • بدون سود
  • پرداخت به صورت اقساطی: چهار قسط، هر دو هفته یک بار
  • پرداخت با پی‌پال: اعتبار بدون بهره برای خریدهایی با قیمت بیش از ۹۹ دلار، در صورتی که هزینه کامل در عرض شش ماه پرداخت شود.
  • هزینه دیرکرد: ندارد

نکاتی برای انتخاب راه حل پرداخت آنلاین

در نهایت، باید ارزیابی کنید که کدام گزینه‌های پرداخت برای مخاطبان خاص شما ضروری هستند. پس از آن، اعداد را بررسی کنید و به دقت تأثیر تجربه پرداخت روی کل فروش، ارزش متوسط سفارش و ارزش طول عمر مشتری را زیر نظر داشته باشید.

  • امنیت به تعداد 55 درصد از مصرف‌کنندگان مشتریان امنیت را مهم‌ترین جنبه‌ی تجربه خرید آنلاین خود می‌دانند، در حالی که تقریبا نیمی از آن‌ها نیز خواستار نمایش برجسته‌تر تدابیر امنیتی هستند. برای امن‌ترین رمزگذاری، شرکت‌هایی را انتخاب کنید که به شدت به استانداردهای PCI-compliance پایبند هستند.
  • آشنایی و شهرت برای تعیین روش‌های پرداخت مورد استفاده و انتظار مشتریان، رقبای خود یا وب‌سایت‌های محبوب در میان بازار هدف خود را بررسی کنید. برای ارائه این گزینه‌های شناخته شده، یک درگاه پرداخت معتبر انتخاب کنید. شناخته شدن برند، اعتبار شما را تقویت کرده و نگرانی‌های امنیتی خریداران در هنگام پرداخت را کاهش می‌دهد.
  • یکپارچگی درگاه پرداخت شما چقدر راحت با پلتفرم تجارت الکترونیکی شما ادغام می‌شود؟ یک درگاه پرداخت کاملاً یکپارچه، روند پرداخت را ساده می‌کند، در حالی که یک درگاه پرداخت مستقل می‌تواند آن را مختل کرده و کند کند (به عنوان مثال، از مشتریان می‌خواهد بررسی‌های امنیتی اضافی انجام دهند یا به پنجره‌های پرداخت جداگانه منتقل شوند).
  • انعطاف‌پذیری درگاه پرداختی را انتخاب کنید که از گزینه‌های پرداخت انعطاف‌پذیر پشتیبانی کند و با روندها و نیازهای فعلی مشتریان مطابقت داشته باشد (به عنوان مثال، پس از همه‌گیری، کیف پول‌های دیجیتال و گزینه‌های پرداخت اقساطی محبوبیت زیادی پیدا کردند).
  • هزینه ها آیا این راهکار پرداخت آنلاین برای استفاده از خدمات یا دسترسی به ویژگی‌های امنیتی اضافی، هزینه‌های جانبی دریافت می‌کند؟ کمترین هزینه همیشه بهترین نیست اگر امنیت در مقابل آن قرار داشته باشد.
  • محدودیت ها هر درگاه پرداخت ممکن است محدودیت‌های مختلفی داشته باشد که انواع محصولات یا خدماتی که کسب و کار شما می‌تواند بفروشد را محدود می‌کند. توافقنامه خدمات را با دقت بخوانید تا مطمئن شوید که شرکت شما مطابق با قوانین ارائه دهنده فعالیت می‌کند.

پرسش‌های متداول درباره راهکارهای پرداخت آنلاین

انواع مختلف راهکارهای پرداخت آنلاین چه هستند؟

درگاه‌های پرداخت، پردازنده‌های پرداخت، کیف پول‌های موبایلی، ارزهای دیجیتال، پرداخت‌های بدون تماس و روش‌های احراز هویت بیومتریک.

جواد یاسمی (متخصص سئو)

جواد یاسمی (متخصص سئو)

مشاوره و مجری سئو سایت های کارخانه ها برندها با بهترین و بزرگترین تیم سئو در ایران | سئو با جواد یاسمی

آخرین مقالات

**صاحب رستوران: نقش کلیدی جدید در بازاریابی دیجیتال و PPC**
هوش مصنوعی نه تنها به عنوان یک ابزار، بلکه به عنوان یک بازیگر اصلی در دنیای حرفه ای شناخته شده است. کتاب...
مطالعه موردی: استفاده Airbnb از تابلوهای دیجیتال در شهر نیویورک
عملکرد در مقابل برند این روش از نظر مفهومی کارآمد بود زیرا بازاریابی عملکردی، راهی عالی برای جذب مشتریان...
شغل‌های سئو: چگونه در بازاریابی جستجو، شغلی بسازیم.
این کدهای CSS مربوط به قالب‌بندی و استایل‌دهی صفحات وب هستند. اندازه حاشیه‌ها، فضاهای خالی، شکل ظاهری...
ده روش برای بهبود رتبه‌بندی جستجوی شما
دربارهٔ توصیه‌های متناقض در مورد بهینه‌سازی موتور جستجو (SEO) گیج شده‌اید؟ دانیل هالی، مدیر … شرکت...
گوگل بارد در اینجا حضور دارد و در مقایسه با بینگ چت و چت جی‌پی‌تی ناامید کننده است.
تا این لحظه برای بخش کوچکی باز بوده است من فرصتی داشتم که با چت بات جدید هوش مصنوعی گوگل بازی کنم و نتایج...
لیست چک 18 مرحله‌ای سئو برای سال 2024 (به همراه الگو رایگان)
امروز می‌خواهیم به شما نشان دهیم دقیقا چگونه در سال ۲۰۲۴ یک حسابرسی سئو انجام دهیم در واقع، همین فرایند...

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • تماس
  • تلگرام
  • واتساپ
× Send

خدمات سئو، طراحی سایت و گوگل

رتبه 1 گوگل باشید.

سفارش دهید >> 09376996070