Yaseomi: اولین پلتفرم سئوی سیستماتیک ایران

آموزش اصول سئو

آموزش اصول اولیه و مقدماتی سئو برای علاقه مندان به سئو در وبسایت جواد یاسمی – خدمات سئو و سئو در مشهد را با آشنایی اولیه و مطالعه مقالات این دسته بندی مجله سئو و دیجیتال مارکینگ انجام دهید.

به تبلیغات پولی فکر می‌کنید؟ گوگل ادز را در نظر بگیرید، یکی از بزرگ‌ترین و مؤثرترین پلتفرم‌های تبلیغاتی. از مهم‌ترین مزایای آن تبلیغات گوگل دامنه‌ی نفوذ، صرفه‌جویی اقتصادی و زمان مورد نیاز برای ارائه نتایج مزایای برتر تبلیغات گوگل نتایج شرکت خود را سریعاً به دست آورید به مخاطبان هدف خود برسید هزینه‌های تبلیغاتی خود […]

آیا محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی برای سئو مناسب است؟ بله، محتوای تولیدشده با هوش مصنوعی برای سئو مؤثر است. گوگل این را تأیید نمی‌کند. وبسایت شما را مسدود یا جریمه کنید برای استفاده از محتوای تولیدشده توسط هوش مصنوعی. آنها استفاده از محتوای تولیدشده توسط هوش مصنوعی را می‌پذیرند، تا زمانی که به […]

پیوندها، چه داخلی و چه خارجی، اهمیت دارند. بهینه‌سازی موتور جستجو. درباره این موضوع تحقیق کنید، خواهید دید که متخصصان سئو از اولویت لینک اول صحبت می‌کنند. نظریه این است که وقتی گوگل با چندین لینک داخلی به یک URL در یک صفحه مواجه می‌شود، نمونه اول و متن لنگر آن را برای رتبه‌بندی در […]

به قول جواد یاسمی متخصص سئو: «اگه اول نشی، یعنی آخری هستی.» از آنجایی که کاربران به ندرت به صفحه دوم نتایج جستجو مراجعه می‌کنند، قرار گرفتن در صفحه اول گوگل بسیار مهم است. به همین دلیل، ما نکاتی را برای قرار دادن وب‌سایت شما در صفحه اول گوگل گردآوری کرده‌ایم. چرا اولین صفحه نتایج […]

رایج‌ترین دلایل عدم تبدیل بازدیدکنندگان به مشتری در یک وبسایت، به دلیل … حجم مرتبط بودنوتجربه کاربری وبسایت شما برای ایجاد تبدیل، به ترافیک کافی، پیام مرتبط و تجربه کاربری مطلوب نیاز دارد. شایع‌ترین دلایل عدم تبدیل وبسایت درباره رایج‌ترین دلایل عدم تبدیل وبسایت بیشتر بدانید حجم مسیری که خریدار طی می‌کند مانند قیف است؛ […]

چرا وب‌سایت من مشتری جذب نمی‌کند؟ رایج‌ترین دلایل عدم جذب مشتری از طریق وب‌سایت، دسترسی، مرتبط بودن و کاربری آسان است. اگر به مخاطبان هدف خود نرسیده‌اید، پیام مرتبطی ارائه نداده‌اید و تجربه‌ی کاربری مناسبی فراهم نکرده‌اید، در جذب مشتری با مشکل مواجه خواهید شد. شایع‌ترین دلایل عدم جذب مشتری از طریق وبسایت درباره دلایل […]

بهینه‌سازی موتور جستجو بر روی بهبود دیده شدن شما در نتایج جستجوی طبیعی گوگل، بینگ و دیگر موتورهای جستجو تمرکز دارد. البته مزایای سئو فراتر از ترافیک ارگانیک است و تا سود خالص شما ادامه می‌یابد. همین حالا از مزایای سئو در این مورد مطلع شوید! 15 مزیت سئو فواید سئو برای کسب‌وکارها و صاحبان […]

چرا سئو مهم است؟ چون نیروی محرکه آن است بیش از 40 درصد درآمد امروزه، بهینه‌سازی موتور جستجو (SEO) به کسب‌وکارها کمک می‌کند تا در زمان جستجوی مشتریان هدف، در نتایج جستجو دیده شوند و در نهایت رشد بیشتری را تجربه کنند. درباره اهمیت سئو بیشتر بدانید. سئو چیست؟ بهینه‌سازی موتور جستجو بهینه‌سازی موتورهای جستجو […]

مبانی سئو را یاد بگیرید. متخصص سئو، اطلاعات بیشتر، میانگین حقوق ۴۵۰۰۰ تا ۷۵۰۰۰ دلار، مدرک تحصیلی لیسانس، مهارت‌های نرم قابل انطباق کنجکاو همکاری ارتباط تحلیلی مهارت‌های سخت سئو (بهینه‌سازی داخلی، خارجی و فنی) تحلیل وب سایت پلتفرم‌ها (مانند گوگل آنالیتیکس 4 و گوگل سرچ کنسول) گزارش‌دهی اختیاری، اما توصیه می‌شود: بازاریابی دیجیتال اختیاری، اما […]

آیا سئو ارزشش را دارد؟ اگر هر بار که این سوال را از من پرسیدند یک دلار داشتم… خب، می‌دانید جریان چیست. این سوالی است که استارت‌آپ‌ها، کسب‌وکارهای متوسط و شرکت‌های بزرگ از آن می‌پرسند: آیا سرمایه‌گذاری در سئو بر شاخص‌های کلیدی عملکرد تاثیر می‌گذارد؟ تقریباً همیشه، پاسخ قطعا بله است. سئو ارزشش را دارد. […]

هدف نهایی هر کسب‌وکاری افزایش درآمد است. تمام فعالیت‌های بازاریابی شما برای رسیدن به این هدف طراحی شده‌اند. بنابراین اگر می‌گویید «وب‌سایت من درآمدزایی ندارد»، قطعا مشکلی وجود دارد. طراحی وب‌سایت شرکت شما باید به افزایش فروش و درآمد کمک کند، به‌خصوص اگر فروشگاه آنلاین داشته باشد که مردم بتوانند به‌طور مستقیم از آن خرید […]

وقتی صحبت از می‌شود بهینه‌سازی موتورهای جستجو گوگل اغلب در مرکز بحث قرار دارد. اگرچه موتورهای جستجوی دیگری هم وجود دارند، اما گوگل به مراتب بزرگ‌ترین و پرکاربردترین آن‌هاست، بنابراین یک استراتژی سئو خوب معمولا به این بستگی دارد که چه چیزی به شما کمک می‌کند در گوگل رتبه خوبی بگیرید. با توجه به این […]

گوگل از صدها عامل رتبه‌بندی برای تولید نتایج جستجو استفاده می‌کند، از جمله وبسایت شما تجربه کاربری با پیشرفت‌های هوش مصنوعی کسب‌وکارها روش‌های جدیدی برای استفاده از هوش مصنوعی در سئو برای بهبود تجربه کاربری پیدا کرده‌اند و ما بهترین‌های آن‌ها را با شما به اشتراک می‌گذاریم. برای شروع، ادامه مطلب را بخوانید. سئو هوش […]

می‌توانید ساعت‌ها وقت صرف تهیه فهرستی از انواع مختلف بازاریابان کنید و وقتی فکر می‌کنید فهرستتان کامل شده، ساعت‌های بیشتری را صرف مشخص کردن ویژگی‌های بازاریابان در فهرست خود خواهید کرد. چون احتمالا کارهای مهم‌تری از فهرست‌سازی به ذهنتان می‌رسد، هفت نوع بازاریاب را که احتمالا در یک تیم بازاریابی موفق پیدا خواهید کرد، برایتان […]

فلاش برای سئو مثل یک خلافکار در شهر کوچکی، مضر است. چرا فلش برای سئو مضر است؟ دلیل اصلی این است که فلش برای سئو مناسب نیست؛ موتورهای جستجو در خزش و نمایه سازی وب‌سایت‌های فلش که به کندی، دشواری در ردیابی با ابزارهای تحلیلی و فقدان عناصر مهم سئو مانند تگ‌های عنوان شناخته می‌شوند، […]

اگر این مطلب را می‌خوانید، احتمالاً به‌تازگی از گوگل محروم شده‌اید. این وضعیت خوشایندی نیست و می‌تواند تأثیر جدی بر کسب‌و‌کارتان داشته باشد. خوشبختانه، کارهای زیادی وجود دارد که می‌توانید برای لغو این محرومیت و بازگشت به چشم گوگل انجام دهید. بیایید ابتدا انتظارات را مشخص کنیم: راه حل سریعی وجود ندارد. لغو تحریم گوگل […]

لینکدین ابزاری قدرتمند برای شبکه‌سازی حرفه‌ای آنلاین است. اگرچه از لحاظ فنی یک شبکه اجتماعی است، اما استراتژی‌های مورد استفاده در آن ممکن است با سایر شبکه‌های اجتماعی متفاوت باشد. بازاریابی شبکه‌های اجتماعی چون مخاطبان این پلتفرم دلایل مختلفی برای حضور دارند. در این پست، ۱۴ روش برای استفاده از لینکدین و کسب نتیجه فوری […]

احتمالا می‌دانید که بهینه‌سازی موثر موتور جستجو بهینه‌سازی موتور جستجو (SEO) برای جذب ترافیک به وبسایت شما حیاتی است، اما می‌تواند به طور چشمگیری از تلاش‌های برندسازی شما نیز پشتیبانی کند. برندسازی مبتنی بر SEO، اهداف SEO را تقویت و حمایت می‌کند، در حالی که دید شما را افزایش می‌دهد، افرادی را که آماده خرید […]

در جهانِ بهینه سازی موتور جستجو قوانین بازی دائما در حال تغییر است. موتورهای جستجویی مانند گوگل از الگوریتم‌های پیچیده‌ای استفاده می‌کنند که بر صدها عامل جداگانه وبسایت‌ها را در نتایج جستجو ارزیابی و رتبه‌بندی می‌کند. اما در طول سال‌ها، یک عامل همواره اهمیت اساسی داشته است: بک لینک‌ها. پیوندهای باکیفیت و مرتبط می‌توانند سئو […]

برای کسب‌وکارهایی که بهینه‌سازی موتور جستجو و علامت تجاری ثبت‌شده دارند، در مورد اینکه استفاده از نماد علامت تجاری ثبت‌شده در عنوان سایت به سئو کمک می‌کند یا به آن آسیب می‌زند، بحث‌هایی وجود دارد. پاسخ این است که بعید است تأثیر قابل توجهی بر رتبه‌بندی سئوی شما داشته باشد. برای اطلاعات بیشتر، ادامه مطلب […]

اگر کسب‌وکار محلی دارید و به دنبال جذب مشتری بیشتر هستید، اهمیت پروفایل گوگل مای بیزینس را نادیده نگیرید. پروفایل گوگل مای بیزینس یکی از بهترین راه‌ها برای دیده شدن کسب‌وکارتان توسط جستجوگران محلی در لحظه‌ای است که به دنبال کسب‌وکارهایی مانند شما هستند. به طور خلاصه، این پروفایل، یک فهرست در دایرکتوری کسب‌وکارهای محلی […]

مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) نرم‌افزاری بنیادی برای اکثر تیم‌های فروش در سراسر جهان است. این نرم‌افزار به شما امکان می‌دهد مسیر مشتری را دنبال کنید، سرنخ‌های جدید جمع‌آوری کنید، داده‌ها را ثبت کنید و به تمام اطلاعات مشتریان خود در یک پلتفرم دسترسی داشته باشید. اما آیا سیستم مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) می‌تواند […]

آره، همه ما این تجربه رو داشتیم! خدمات سئو با کیفیت هزینه بر است و گاهی اوقات مشتریان ممکن است ارزش سرمایه‌گذاری خود را زیر سوال ببرند. به عنوان شرکت سئو چه پیمانکار باشید چه نه، مهم است که در چنین موقعیت‌هایی، اولویت شما رضایت مشتری باشد. بهترین راه برای تعیین یا اصلاح انتظارات مشتری […]

بهینه‌سازی موتور جستجو یک استراتژی بازاریابی محبوب است؛ هر چه رتبه وب‌سایت شما در نتایج موتورهای جستجو بالاتر باشد، کلیک‌ها، تبدیل‌ها و درآمد بیشتری کسب خواهید کرد. این یکی از بهترین راه‌ها برای کمک به مشتریان بالقوه در یافتن وب‌سایت جدید شماست و اگرچه ممکن است کمی طول بکشد تا نتایج را ببینید، اما ارزش […]

گوگل و دیگر موتورهای جستجو از ربات‌هایی (که به آن‌ها «خزنده» یا «عنکبوت» هم گفته می‌شود) برای یافتن صفحات وب استفاده می‌کنند. این ربات‌ها محتوای وبسایت‌ها را ایندکس می‌کنند تا در نتایج جستجو نمایش داده شوند. خزنده‌ها معمولا این صفحات را به‌سرعت ایندکس می‌کنند. با این حال، گاهی به‌دلیل حجم عظیم محتوای موجود در وب، […]

راه‌های زیادی برای افزایش نفوذ آنلاین وجود دارد، اما هدف قرار دادن کلمات کلیدی غلط املایی یکی از آن‌ها نیست، حداقل در بهینه‌سازی موتورهای جستجو یک روش قدیمی و غیرمجاز سئو (کلاه سیاه) که استفاده از کلمات کلیدی غلط، بیشتر به تلاش‌های سئوی شما آسیب می‌زند تا اینکه به آنها کمک کند. برای اطلاعات بیشتر، […]

دیدگاه‌های کارشناسی در مورد فروش در آمازون، مهم‌ترین نکاتی که باید به آن‌ها توجه کرد،بهینه‌سازی محصولقیمت و تبلیغات. استفاده از توضیحات حرفه‌ای و باکیفیت، ویدیوهای باکیفیت محصول، تصاویر باکیفیت و محتوای بهینه‌سازی‌شده، به افزایش نرخ تبدیل کمک می‌کند. اما در کنار این عوامل کلیدی، داشتن قیمت رقابتی و تبلیغ محصولات در داخل و خارج از […]

ما به‌عنوان متخصصان بازاریابی دیجیتال، بیشتر روز خود را در مرورگر می‌گذرانیم؛ در حال تحقیق درباره کلمات کلیدی و رقبا، بهینه‌سازی کمپین‌های تبلیغاتی و ویرایش وب‌سایت‌هایمان. در این مطلب، 5 مورد از بهترین افزونه‌های گوگل کروم برای بازاریابی را معرفی می‌کنیم تا به متخصصانی مثل شما در کار هوشمندانه‌تر کمک کند. بیایید شروع کنیم! 5 […]

در حالی که برخی شرکت‌های تجارت الکترونیک شاید در این کار موفق‌تر باشند آمازون اتسی مکان ایده‌آلی برای هنرمندان، صنعتگران و فروشندگان اجناس عتیقه است. اما اگر می‌خواهید فروشگاهتان از بقیه متمایز شود، باید آن را بهینه کنید. اینجا جایی است که بهینه‌سازی موتور جستجوی اتسی (SEO) اهمیت پیدا می‌کند. درک سئو در اِتسی به […]

ابزار پیشنهادات گوگل (Ubersuggest) یا سمراش (Semrush): کدام بهتر است؟ ابزارهای سئو یوبرساجست و سمراش هر دو مؤثرند، اما انتخاب بهتر به نیازها، تجربه و اندازه کسب‌وکار شما بستگی دارد. به‌طور معمول، یوبرساجست برای کسب‌وکارهای کوچک و متخصصان سئوی مبتدی توصیه می‌شود، در حالی که سمراش توسط سازمان‌های بزرگ‌تر و متخصصان سئوی باتجربه ترجیح داده […]