ابزار پیشنهادات گوگل (Ubersuggest) یا سمراش (Semrush): کدام بهتر است؟
ابزارهای سئو یوبرساجست و سمراش هر دو مؤثرند، اما انتخاب بهتر به نیازها، تجربه و اندازه کسبوکار شما بستگی دارد. بهطور معمول، یوبرساجست برای کسبوکارهای کوچک و متخصصان سئوی مبتدی توصیه میشود، در حالی که سمراش توسط سازمانهای بزرگتر و متخصصان سئوی باتجربه ترجیح داده میشود.
بهینهسازی موتور جستجو این کار کوچکی نیست؛ فهرست بلندبالایی از کارها برای بهینهسازی وبسایتتان دارید، از تحقیق کلمات کلیدی تا تجزیه و تحلیل رقبا و ردیابی رتبهبندیها. به همین دلیل باید در [چیزی] مؤثر سرمایهگذاری کنید. ابزارهای سئو .
میخواهید بین Ubersuggest و Semrush یکی را انتخاب کنید؟ مقایسهی ما را در پایین ببینید!
یوبرساجست بهتر است یا سمسروش؟
برتری Ubersuggest بر Semrush (یا برعکس) به نیازها، تجربه و اندازه کسبوکار شما بستگی دارد. هر دو ابزار، قابلیتهای تحقیق کلمات کلیدی، تحلیل رقبا و تحلیل بک لینک را ارائه میدهند؛ اما در حجم و نوع دادهها با هم تفاوت دارند. به همین دلیل، مبتدیان اغلب Ubersuggest را به Semrush ترجیح میدهند، در حالی که Semrush مورد علاقه متخصصان سئو است.
مقایسهی Ubersuggest با Semrush
از جدول زیر برای مرور کلی ابزارهای Ubersuggest و Semrush استفاده کنید. اگر میخواهید درباره برخی از قابلیتهای این ابزارها مانند تحقیق کلمات کلیدی و تحلیل رقبا بیشتر بدانید، به خواندن ادامه دهید!
ویژگیها، سمراش و یوبرسوجست؛ میانگین امتیاز ۴.۵ از ۵ و ۴.۲ از ۵؛ بهترین برای
- کارشناسان سئو
- شرکتهای سئو
- سازمانهای بزرگ
- سئوکاران مبتدی
- فریلنسرهای سئو
- مشاغل کوچک
- مجموعه ابزارهای گسترده سئو و بازاریابی دیجیتال
- پایگاه داده عظیم کلمات کلیدی و بک لینکها
- یکپارچهسازی با GA4 و کنسول جستجوی گوگل
- رابط کاربری آسان
- یادگیری آسان
- قیمت مناسب
ضعفها
- رابط کاربری شلوغ
- منحنی یادگیری
- قیمت بالاتر نسبت به اوبرسوجست
- امکانات محدود
- دقت دادهها
- پشتیبانی حداقلی از مشتری
بررسیهای سایت
- ماهانه تا یک میلیون صفحه حسابرسی میشود.
- بررسی عمیق سئو داخلی، خارجی و فنی
- هفتهای تا ده هزار صفحه حسابرسی میشود.
- گزارش سئو سطحی
تحقیق کلمات کلیدی، دسترسی به حجم جستجو، هزینه هر کلیک، میزان سختی، نیت جستجو و موارد دیگر؛ دسترسی به حجم جستجو، هزینه هر کلیک و میزان سختی؛ ردیابی رتبه کلمات کلیدی (تا 5000 کلمه کلیدی با بهروزرسانی روزانه)؛ ردیابی رتبه کلمات کلیدی (تا 300 کلمه کلیدی با بهروزرسانی روزانه)؛ محتوای سئو
- ایده پردازی محتوا
- چكیده محتوا را بنویسید
یافتن ایدههای محتوا و تحقیق درباره رقبا
- رصد نامحدود رقبا
- لیستهای رقیب سفارشی بسازید
- عملکرد را بر اساس کانالهایی مثل سئو و تبلیغات کلیکی (PPC) رصد کنید.
ردیابی تا ۱۵ رقیب؛ تحلیل بکلینک
- دادههای بک لینک از ده سال پیش تاکنون را مشاهده کنید
- پیوندهای برگشتی را بر اساس دامنه ردیابی و انواع ایجاد شده را تحلیل کنید.
لینکهای جدید و از دست رفتهی ۳۰ روز گذشتهی پشتیبانی مشتری
- چت آنلاین
- کتابخانه منابع
- کلاسهای آنلاین
سادگی استفاده از ایمیلبه دلیل رابط کاربری پیچیده، استفاده از آن دشوارتر استبه دلیل رابط کاربری مینیمالیستی، استفاده از آن آسانتر است
- ابزار هوش مصنوعی مبتنی بر محتوا
- ابزارهای هوش مصنوعی رایگان، جدا از اشتراک
ابزار هوش مصنوعی مبتنی بر محتوا
جایگزینهای Ubersuggest و SEMrush
- سایت بهینهسازی موتور جستجو بهترین گزینه برای سئو خودتان
- اهرفس بهترین ابزار برای تحلیل بک لینک
- سرپستات مناسبترین گزینه برای محتوای سئو
- مانگولز بهترین گزینه برای پشتیبانی سئو
ابزار یوبرسجست در برابر سمروش: تحقیق کلمات کلیدی
کلمات کلیدی مرتبط یک جزء حیاتی برای کمک به رتبهبندی صفحات شما در نتایج جستجو است. هنگام مقایسهی Ubersuggest و Semrush، بررسی آنچه که آنها برای تحقیق کلمات کلیدی ارائه میدهند، بسیار مهم است.
ابزار تحقیق کلمات کلیدی یوبرساجست
ابزار پیشنهاد کلمات کلیدی اوبر سجست، به شما کمک میکند تا کلمات کلیدی مرتبط با وبسایت خود را پیدا کنید. با استفاده از اوبر سجست، به حجم زیادی از اطلاعات ارزشمند درباره کلمات کلیدی که میخواهید در نتایج جستجو رتبه بالایی کسب کنید، دسترسی خواهید داشت.
میتوانید کارهایی مانند انجام دهید.
- تجزیه و تحلیل حجم جستجوی کلمات کلیدی برتر
- ردیابی تغییرات حجم جستجو برای عبارات در طول زمان
- سنجش میزان دشواری رتبهبندی کلمات کلیدی
- یافتن کلمات کلیدی مرتبط
- کاوش در پرسشهایی که مردم درباره یک کلمه کلیدی میپرسند
ابزار Ubersuggest تمام دادهها و اطلاعات کلیدی مورد نیاز شما را برای یافتن عبارات مرتبط با وبسایتتان در اختیار شما قرار میدهد.
امکانات تحقیق کلمات کلیدی Semrush
برای مقایسه Semrush و Ubersuggest، بیایید به ویژگیهای تحقیق کلمات کلیدی Semrush نگاهی بیندازیم. در مقایسه Semrush با Ubersuggest، Semrush در قابلیتهای تحقیق کلمات کلیدی پیشرو است که شامل:
- کلمات کلیدی از این ابزار برای بهدست آوردن اطلاعات کلیدی اولیه مانند حجم جستجو، میزان دشواری و هدف جستجو استفاده کنید.
- پژوهشهای ارگانیک این ابزار به شما کمک میکند تا سودآورترین کلمات کلیدی رقبایتان را شناسایی کنید و از آنها بهره ببرید.
- ابزار جادویی کلمات کلیدی سمرش هزاران ترکیب کلمه کلیدی از پایگاه دادهای با بیش از ۲۵ میلیارد کلمه کلیدی تولید میکند.
- شکاف کلمات کلیدی این ابزار به شما کمک میکند تا کلمات کلیدی جدیدی برای وبسایت خود پیدا کنید.
- مدیریت کلیدواژه Semrush میتواند به شما در ایجاد کمک کند خوشههای کلیدی به راحتی و با تیم خود به اشتراک بگذارید.
سمراش ابزارهای بسیاری برای انجام تحقیق کلمات کلیدی ارائه میدهد.
یوبرسجست یا سِمروش برای تحقیق کلمات کلیدی بهتر است؟
برنده سمرش
سمراش امکاناتی مثل ابزار کلمات کلیدی جادویی را ارائه میدهد که در یوبرزجست وجود ندارد. علاوه بر این، پایگاه داده کلمات کلیدی سمراش گستردهتر است و به شما امکان یافتن کلمات کلیدی بیشتری را میدهد.
مقایسهی ابرسجست و سمروش: تحلیل رقبا
تحلیل رقبا برای بهبود عملکرد در موتورهای جستجو ضروری است.
هنگام مقایسه سِمروش و اُبرساجِست، به ویژگیهای تحلیل رقبا در هر دو ابزار توجه کنید. هر دو سِمروش و اُبرساجِست میتوانند در تحلیل رقبا و بهبود استراتژی شما به شما کمک کنند.
امکانات تحلیل رقبا در ابزار Ubersuggest
اگر ابزارهای Ubersuggest و Semrush را با هم مقایسه کنید، خواهید دید که Ubersuggest ویژگیهای تحلیل رقبا بسیار خوبی ارائه میدهد که به شما در تجزیه و تحلیل رقبایتان کمک میکند و آن را به یکی از بهترین ابزارها تبدیل میکند. ابزارهای تحلیل رقبا آنجا بیرون
با ابزار Ubersuggest میتوانید:
- رقبای اصلی که برای کلمات کلیدی شما رقابت میکنند را شناسایی کنید
- کلمات کلیدیِ مغفول ماندهای که رقبای برتر برای آنها رتبه دارند را بیابید
- ترافیک جستجوی رقبا را تحلیل کنید
ابزار Ubersuggest ویژگیهای اساسی مورد نیاز برای تحلیل رقبا را ارائه میدهد.
امکانات تحلیل رقبا در سِمرش
سمرش همچنین ابزارهای تحلیل رقیب بسیار خوبی ارائه میدهد که به شما کمک میکند از رقبایتان پیشی بگیرید.
آنها ابزارهای تحلیل رقابتی متعددی ارائه میدهند که به شما در انجام کارهایی مانند کمک میکنند.
- تحلیل رتبهبندی و تغییرات جایگاه جستجوی ارگانیک رقیبان
- کلمات کلیدی و رقابت آنها را تحلیل کنید
- شناسایی شکافها و فرصتهای کلمات کلیدی
- یافتن فرصتهای بک لینک از طریق وبسایتهای رقبا
- جاسوسی صنعتی از رقبا
- ردیابی جایگاه جستجوی شما و مقایسه آن با رقبا
ابزارهای فوق العاده زیادی در اختیار شما قرار میگیرد تا بتوانید از رقبا پیشی بگیرید. برای مثال، Semrush ابزارهای فراوانی برای بک لینک و ساخت لینک ارائه میدهد و به همین دلیل یکی از… بهترین ابزارهای ساخت بک لینک آنجا بیرون
آیا Ubersuggest یا Semrush برای تحلیل رقبا بهتر است؟
برنده سمرش
پس، برای تحلیل رقابتی باید از Ubersuggest استفاده کنید یا Semrush؟
اگر میخواهید تحلیل جامعی از رقبا داشته باشید، Semrush بهترین گزینه است. این ابزار، امکانات تحلیل رقابتی بیشتری ارائه میدهد که به شما در شناخت رقبایتان در نتایج جستجو کمک میکند.
ابزار یوبر ساجست در مقابل سمراش: تولید محتوا
تولید محتوا یک مؤلفه حیاتی برای رتبهبندی در نتایج جستجو است — این چیزی است که در نتایج جستجو رتبهبندی میشود. شما به ابزاری سئو نیاز دارید که به محتوی شما در رتبهبندی کمک کند و به شما امکان دهد ترافیک هدفمند جذب کنید.
اگر هنوز بین Ubersuggest و Semrush مردد هستید، امکانات تولید محتوای آنها را بررسی کنید.
امکانات تولید محتوا در ابَر سوجست
ابزار سئو یوبرساگست، تولید محتوا را نیز در خود جای داده است. با استفاده از این ابزار میتوانید کلمه کلیدی خود را وارد کرده و فهرستی از محبوبترین مطالب آنلاین را تولید کنید.
با ابزار Ubersuggest، به اطلاعاتی درباره محتوای موجود در وب، مانند موارد زیر دسترسی خواهید داشت:
- ترافیک صفحات محتوا
- کلمات کلیدی که صفحه محتوا برای آنها رتبهبندی میشود
- پیوندهای برگشتی به صفحات محتوا
- اشتراکگذاری در شبکههای اجتماعی
ابزار یوبرسوجست به شما کمک میکند ایدههای محتوایی پیدا کنید و همه اطلاعات مورد نیازتان درباره آن موضوعات را در یک جا بهدست آورید.
امکانات تولید محتوا در سِمروش
وقتی سمراش و یوبرسوجست را مقایسه میکنید، میبینید که سمراش ابزارهای تولید محتوا را نیز ارائه میدهد. پس سمراش چگونه میتواند در تولید محتوا به شما کمک کند؟
این قابلیتهای سِمرش هستند:
- ایدههای محتوا و فهرست موضوعات محبوب تولید کنید
- قالبی برای محتوای بهینه شده برای موتورهای جستجو بسازید
- امتیاز سئو را از نظر خوانایی، لحن و اصالت ارائه دهید.
سمروش ابزاری عالی برای کمک به تولید محتوای سئوپسند است.
یوبرسجست بهتر است یا سَمروش برای تولید محتوا؟
برنده:کراوات
با مقایسه سِمروش و یوبرسوجست، خواهید دید که هر دو ابزار، ویژگیهای فوقالعادهای برای تولید محتوا ارائه میدهند. اگرچه ویژگیهایشان یکسان نیست، اما هر دو میتوانند به شما در تولید محتوای ارزشمند برای کسبوکارتان کمک کنند.
مقایسه قیمت اوبرسجست و سمسروش
آخرین مولفهای که در مقایسه Semrush و Ubersuggest بررسی میکنیم، قیمتگذاری است. وقتی در ابزار سئو سرمایهگذاری میکنید، ابزاری میخواهید که همه نیازهای شما را برطرف کند و با بودجهتان تناسب داشته باشد.
بیایید قیمت هر کدام را بررسی کنیم.
قیمت گذاری اوبرساجست
ابزار Ubersuggest سه طرح متناسب با نیاز هر کسبوکاری ارائه میدهد. در ادامه، هر بسته و هزینه آن توضیح داده شده است.
بستهی ۲۹ دلاری ماهیانه، شامل چه چیزهایی است و چه خدماتی را ارائه میدهد.
- پانصد جستجو در روز
- یک دامنه
- 125 کلمه کلیدی ردیابی شده برای هر دامنه
- دامنههای ۵ رقیب
- هزار اسکن صفحه در هر دامنه
- یک کاربر
۴۹ دلار در ماه برای کسبوکار
- ۳۰۰ جستجو در روز
- هفت حوزه
- ۱۵۰ کلمه کلیدی ردیابیشده برای هر دامنه
- ده رقیب در هر حوزه
- پنج هزار صفحه اسکن برای هر دامنه
- دو کاربر
۹۹ دلار در ماه برای شرکتها
- ۹۰۰ جستجو در روز
- پانزده حوزه
- 300 کلمه کلیدی ردیابی شده به ازای هر دامنه
- هر حوزه ۱۵ رقیب دارد
- ده هزار اسکن صفحه برای هر دامنه
- پنج کاربر
حتی در سادهترین طرح خود، یوبرزجست ویژگیهای بسیار خوبی را برای کاربران ارائه میدهد.
قیمتگذاری سمراش
کنجکاو در مورد هزینه سمروش چقدر است؟ در اینجا توضیحی از سه برنامهای که برای مشاغل ارائه میدهند، آمده است.
بسته، هزینه آن، مزایای نسخه حرفهای، ۱۲۹.۹۵ دلار در ماه
- پنج پروژه
- 500 کلمه کلیدی برای ردیابی
- ده هزار نتیجه در هر گزارش
۲۴۹.۹۵ دلار در ماه
- پانزده پروژه
- پانزدهصد کلمه کلیدی برای پیگیری
- هر گزارش ۳۰ هزار نتیجه دارد
۴۹۹.۹۴ دلار در ماه
- چهل پروژه
- ۵۰۰۰ کلمه کلیدی برای پیگیری
- هر گزارش 50000 نتیجه دارد
سمراش چندین طرح ارائه میدهد تا بتوانید طرحی متناسب با نیازهای خود انتخاب کنید.
انتخاب بین Semrush و Ubersuggest کدام بهتر است؟
اگر در انتخاب بین Semrush و Ubersuggest مردد هستید، این موارد را در نظر بگیرید:
- نیازها:نیازهای خود را، از جمله تحقیق کلمات کلیدی و رقبا، و هر نیاز فرعی مانند دادههای رقیب XYZ، مشخص کنید. همچنین باید تعیین کنید که حاضرید چقدر هزینه کنید. سپس، آن را با قابلیتهای این ابزارها مقایسه کنید.
- تجربه: سطح تجربه شما راهنمای خوبی برای انتخاب بین Ubersuggest و Semrush است. اگر تازه کار هستید، با Ubersuggest شروع کنید.
- سازمان: آیا در یک شرکت مشغول به کار هستید یا یک آژانس راهاندازی کردهاید؟ آژانسها معمولاً در Semrush سرمایهگذاری میکنند، اما اگر تازه کار هستید و تعداد مشتریان کمی دارید، بسته به نیازهایتان، Ubersuggest میتواند نقطهی شروع مناسبی باشد.
خبر خوب این است که هر دو ابزار Semrush و Ubersuggest دوره آزمایشی رایگان دارند، بنابراین میتوانید هر دو را امتحان کنید. این تجربه عملی به شما کمک میکند تا بهترین ابزار برای نیازهای سئو خود را انتخاب کنید.
به ابزار سئو مورد علاقهی جدیدتان سلام کنید
اجازه ندهید رابط کاربری پیچیده شما را کند کند. با yaseomi فرصتها را سریعتر بیابید!
مطمئن نیستید که کدام بهتر است، یوبرساجست یا سِمروش؟
حتی بعد از مقایسه Semrush و Ubersuggest، ممکن است احساس کنید که مناسب شما نیستند. اگر هنوز شک دارید که آیا این ابزارها برای شما مناسب هستند یا نه، استفاده از SEO.com را در نظر بگیرید؛ ابزاری رایگان که موارد ضروری را در اختیارتان قرار میدهد.
- رتبهبندی آهنگها
- نظارت بر رقبا
- ممیزی محتوای سئو
امروز از yaseomi.ir استفاده کنید برای نصف کردن زمان سئوکاریتان!