تخصص ما: سئو و فروش اینترنتی = رشد کسب و کار آنلاین شما (۰۹۰۲۰۹۱۴۵۷۰)

6 CRM برتر برای سئو در سال 2024

آنچه در این مقاله می خوانید:

مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) نرم‌افزاری بنیادی برای اکثر تیم‌های فروش در سراسر جهان است. این نرم‌افزار به شما امکان می‌دهد مسیر مشتری را دنبال کنید، سرنخ‌های جدید جمع‌آوری کنید، داده‌ها را ثبت کنید و به تمام اطلاعات مشتریان خود در یک پلتفرم دسترسی داشته باشید.

اما آیا سیستم مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) می‌تواند در بخش بهینه‌سازی موتور جستجو (SEO) عملیات بازاریابی شما نقش داشته باشد؟

در این مقاله، بهترین CRM برای سئو را بیابید. ما به طور عمیق بررسی خواهیم کرد که چگونه می‌توانید از این نرم‌افزار برای تقویت استراتژی بازاریابی آنلاین خود استفاده کنید.

نرم‌افزار CRM چیست؟

نرم‌افزار مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) ابزاری است که به شما در مدیریت اطلاعات مهم مشتریان و تعاملات تیم شما با آن‌ها کمک می‌کند.

۹۲ درصد از کسب‌وکارها می‌گویند نرم‌افزار مدیریت ارتباط با مشتری نقش مهمی در دستیابی به اهداف درآمدی آن‌ها دارد.

این پلتفرم‌ها اطلاعات زیادی درباره مشتریان ذخیره می‌کنند. از زمان تماس با شرکت تا تبدیل شدن به مشتری (و حتی پس از آن)، تمام اطلاعات مربوط به هر فرد باید ذخیره شود. برای برخی شرکت‌ها، حجم داده‌های مشتری می‌تواند به سرعت به هزاران مورد برسد که حجم بسیار زیادی از اطلاعات است.

یک نرم‌افزار CRM می‌تواند تمام آن داده‌ها را ذخیره و سازماندهی کند. می‌توانید اطلاعات شخصی افراد را ثبت کنید و از آن برای شخصی‌سازی تجربه بازاریابی آن‌ها و پیگیری موقعیت آن‌ها در مسیر مشتری استفاده کنید.

تمام اطلاعات، چه مثبت و چه منفی، در یک مکان ذخیره می‌شوند و دسترسی و ارتباط با مشتریان را آسان می‌کنند.

مشاهده این مطلب  آموزش راه های افزایش بازدید وبلاگ

بهترین سیستم مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) برای سئو در سال 2024

شما به سیستمی برای مدیریت ارتباط با مشتری نیاز دارید که مقرون به صرفه باشد، ویژگی‌های خوبی ارائه دهد و امکاناتی مانند ذخیره‌سازی داده‌ها، شخصی‌سازی، جمع‌آوری داده‌ها و پشتیبانی را در اختیار شما قرار دهد. سیستم‌های مدیریت ارتباط با مشتری زیر از کیفیت بالا برخوردارند، ویژگی‌های کلی خوبی دارند و برای موتورهای جستجو بهینه‌سازی شده‌اند.

خلاصه

Nutshell best CRM for SEO

اگر بخواهیم در مورد بهترین سیستم مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) برای سئو صحبت کنیم، باید از نات‌شل نام ببریم؛ پلتفرم CRM از تیم سازنده‌ی SEO.com. این یک سیستم CRM یکپارچه با مدیریت خط لوله و خودکارسازی فروش است.

با استفاده از رابط کاربری آسان، به تمام اطلاعات مورد نیاز دسترسی خواهید داشت و این امر آن را به یکی از بهترین گزینه‌های CRM برای سئو تبدیل می‌کند.

از جمله امکانات آن می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • داده نامحدود
  • مدیریت ارتباطات و زمان‌بندی مکاتبات
  • دنباله ایمیل‌های شخصی
  • مجموعه گزارش‌دهی کامل شامل گزارش قیف، پیش‌بینی و فعالیت
  • استراتژیست‌های متخصص و تماس تلفنی رایگان با تعیین وقت قبلی

کلیک‌آپ

ClickUp best CRM for SEO

کلیک‌آپ با رنگ‌های شاد و تمرکز بر همکاری، جنبه‌ای سرگرم‌کننده به دنیای مدیریت ارتباط با مشتریان می‌افزاید. داشبورد آن با ابزارک‌های کاربردی، اسپرینت‌های تعاملی و ردیابی زمان، به‌راحتی قابل پیمایش است.

خواهید توانست

  • هدف‌گذاری کنید و پیشرفت خود را پیگیری کنید
  • ظرفیت کاری روزانه تیم خود را تجسم کنید
  • گزارش‌های فعالیت خودکار و بهبود یافته با هوش مصنوعی و یادگیری ماشینی

سامانه مدیریت ارتباط با مشتری مبتنی بر سئو

SEOCRM best CRM for SEO

سی‌او‌سی‌آر‌ام یک نرم‌افزار مدیریت ارتباط با مشتری ابری است. مشتریان اصلی آن‌ها عمدتا آژانس‌های بازاریابی دیجیتال هستند، اما فعالیت خود را به کسب‌وکارهای کوچک دیگر در بخش‌های مختلف از جمله گردشگری، فناوری اطلاعات و شرکت‌های حقوقی گسترش داده‌اند. همانطور که از نامش پیداست، آن‌ها CRM خود را به گونه‌ای تغییر داده‌اند که شامل ویژگی‌هایی برای به‌کارگیری در استراتژی سئو باشد.

مشاهده این مطلب  فاش کردن حقیقت: آیا سئو در سال ۲۰۲۴ ارزشش را دارد؟

ویژگی‌های موجود در SEOCRM عبارتند از:

  • بررسی عملکرد پروژه و شاخص‌های تعیین‌شده
  • اعطای دسترسی به مشتریان با امکانات محدود
  • سیستم مدیریت سرنخ‌ها که کل مسیر مشتری را به شما نشان می‌دهد
  • ابزارهای مدیریت پروژه که به شما امکان مدیریت سایر بخش‌های بازاریابی را می‌دهند

سیستم مدیریت ارتباط با مشتری شوگرسی‌آر‌ام

SugarCRM best CRM for SEO

شرکت SugarCRM بر این تمرکز دارد که فناوری در خدمت مشتریانش باشد. سیستم مدیریت ارتباط با مشتری این شرکت از جدیدترین فناوری‌ها برای ارائه ابزارهای شهودی و تجربه‌ی کاربری آسان به مشتریان استفاده می‌کند؛ ابزارهایی که داده‌های دقیق مشتری را از نقاط تماس و کانال‌های مختلف در دسترس قرار می‌دهند.

SugarCRM ویژگی‌های فوق‌العاده‌ای مانند:

  • جمع‌آوری داده‌های بهینه‌شده
  • به‌روزرسانی خودکار اطلاعات مشتری
  • همگام‌سازی تقویم
  • مسیر‌یابی خودکار

بونسای

Bonsai best CRM for SEO

تمرکز بونسای بر ارائه پشتیبانی به مشتریانش است.

محصول آن‌ها تمام ویژگی‌های اساسی مدیریت مشتری و پروژه را دارد، اما می‌توانید:

  • مراحل کار خود را پیگیری کنید
  • لیست مخاطبین خود را بسازید
  • همزمان با مشتریان خود همکاری کنید
  • دسترسی به منابع و فرم‌های آماده

هانی بوک

با هانی بوک می‌توانید کارهای اساسی را انجام دهید، از جمله صدور فاکتور حرفه‌ای و دریافت پرداخت‌های امن.

همچنین ویژگی‌های دیگری نیز در اختیار شما قرار می‌گیرد، مانند:

  • ادغام هوش مصنوعی که به شما بینش‌هایی در مورد تحلیل‌هایتان می‌دهد.
  • خودکارسازی وظایف، ایمیل‌ها و پیگیری‌ها
  • یکپارچگی با نرم‌افزارهای مختلف از جمله QuickBooks، Outlook و Gmail
  • کارشناس راه اندازی که به شما در شروع کار کمک می‌کند (فقط در طرح پیشرفته)

بهبود سئو با نرم‌افزار CRM

اگرچه می‌توانید با ادغام ایمیل و فرم‌ها، اطلاعات وب‌سایت خود را به نرم‌افزار CRM منتقل کنید، ممکن است ندانید که CRM شما می‌تواند از سئو شما نیز پشتیبانی کند. در نگاه اول، سیستمی که برای سرنخ‌ها و روابط طراحی شده است، ممکن است مکان عجیبی برای جستجوی کلمات کلیدی و داده‌های متا به نظر برسد، اما اگر کمی فکر کنید، منطقی به نظر می‌رسد.

مشاهده این مطلب  تعداد کلمات مناسب مقاله برای سئو چقدر است؟

بهینه‌سازی موتور جستجوی شما متمرکز بر مشتریان است. همه چیز در مورد استفاده از کلمات کلیدی مناسب برای جذب آن‌ها به محتوای شماست. ممکن است از نرم‌افزار شخص ثالث مانند… استفاده کنید. ابزارهای تحقیق کلمات کلیدی یا تحلیل داده‌ها، برای شناخت مخاطبان هدف

با نگاهی به سیستم مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) خود، احتمالا حالا ارتباط را درک می‌کنید. CRM شما در واقع گنجینه‌ای از اطلاعات در مورد مشتریانی است که پیش از این به محصول شما علاقه نشان داده، آن را خریده یا از آن راضی بوده‌اند. پس کاملا منطقی است که بخواهید کاربران بیشتری را جذب کنید که شبیه مشتریان فعلی شما باشند.

وقتی شروع به استفاده از داده‌ها برای بازاریابی آنلاین خود کنید، متوجه خواهید شد که به یک سیستم مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) بهینه‌سازی‌شده برای موتورهای جستجو (SEO) نیاز دارید.

اینگونه است که سرمایه‌گذاری روی یک سیستم مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) برتر سئو می‌تواند به استراتژی جستجوی شما کمک کند:

مخاطبان هدف خود را مشخص کنید

استفاده از داده‌های تیکت‌های پشتیبانی، مثال‌ها و اطلاعات واقعی در مورد مخاطبان هدف شما ارائه می‌دهد. می‌توانید آن‌ها را بشناسید و مشخص کنید که چه کسانی هستند و این امر به شما ایده‌هایی در مورد محتوایی که از آن لذت می‌برند می‌دهد. با بینش‌های فروش، می‌توانید نقاط درد کلیدی را در استراتژی محتوای خود برطرف کنید، به سوالات رایج پاسخ دهید و از لحن مناسب برای جذب مخاطبان مشابه استفاده کنید.

اطلاعات کلیدی که می‌تواند محتوای شما و استراتژی سئو را از تیکت‌های CRM شما هدایت کند:

  • اطلاعات در مورد اینکه مشتریان شما در چه صنایعی فعالیت می‌کنند
  • مشاغلی که متقاضیان دارند
  • مکان افراد
مشاهده این مطلب  بهترین ابزار رایگان سئو

کلمات کلیدی را از CRM خود استخراج کنید

به تمام کلمات کلیدی که الان استفاده می‌کنید فکر کنید. این کلمات ممکن است مکان محور باشند، یا شبیه به محصولات و خدمات شما باشند، یا شاید… کلمات کلیدی دم‌بلند در مورد کاربردهای محصولات یا مزایای کسب‌وکار شما

پس CRM شما چه کمکی می‌تواند بکند؟

با تحلیل مکالمات مشتریان، به حجم عظیمی از کلمات توصیفی درباره محصولات و خدماتتان دسترسی خواهید یافت. سیستم‌های مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) بینشی در مورد کلماتی که مشتریان هنگام صحبت درباره محصولات یا خدمات شما به کار می‌برند، ارائه می‌دهند و ایده‌هایی برای تولید محتوا در اختیار شما می‌گذارند.

از سیستم مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) خود برای ردگیری ارتباطات مربوط به انتشار مهمان استفاده کنید.

نوشتن مهمان یکی از روش‌های سئو است که به تقویت تلاش‌های سئوی خارج از صفحه شما کمک می‌کند. اما تسهیل فرصت‌های نوشتن مهمان، زمان، تلاش و ارتباط نیاز دارد. خوشبختانه، سیستم مدیریت ارتباط با مشتری شما می‌تواند به مدیریت این تعاملات کمک کند.

سیستم مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) شما می‌تواند به ذخیره اطلاعات مربوط به افرادی که با آنها در ارتباط هستید و ثبت تمام مکالماتتان با آنها کمک کند. این سیستم مکانی متمرکز برای نگهداری تمام این اطلاعات مهم در مورد فرصت‌های وبلاگ‌نویسی مهمان ایجاد می‌کند.

جواد یاسمی (متخصص سئو)

جواد یاسمی (متخصص سئو)

مشاور و مجری سئو سایت های شرکتی، فروشگاهی، کارخانه ها و برندها با بهترین و بزرگترین تیم سئو در مشهد، تهران و ایران | سئو (SEO) با جواد یاسمی

آخرین مقالات

چگونه نرخ رها کردن سبد خرید را کاهش دهیم - 12 روش قدرتمند برای افزایش نرخ تبدیل در مرحله تسویه حساب

سبدهای خرید رها شده یکی از بزرگترین مشکلاتی است که همه فروشندگان تجارت الکترونیک با آن دست و پنجه نرم...

12 راه برای تقویت سئو با کنسول جستجوی گوگل

به دنبال ارتقای رتبه و افزایش ترافیک هستید؟ در این صورت، کنسول جستجوی گوگل (GSC) ابزاری ضروری برای سئو...

راهنمای ضروری بهینه‌سازی موتورهای جستجو

  بهینه‌سازی موتور جستجو (SEO) به بهبود عملکرد وب‌سایت شما در موتورهای جستجو مانند گوگل کمک می‌کند...

۲۰ نکته برتر برای بهترین استفاده از پینترست

  چرا باید از پینترست استفاده کرد؟ به‌طور خلاصه، پینترست محرکی فوق‌العاده برای جذب ترافیک و ویترینی...

آیا می‌دانید رقبای شما چه کارهایی می‌کنند؟

نگاه داشتن به رقبا برای پیشتازی در کسب‌وکار ضروری است. شناخت نقاط قوت رقیب به شما کمک می‌کند تا شکاف‌های...

چاپ درخواستی: پاسخ به پرسش‌های متداول شما

پس در مورد چاپ حسب سفارش شنیده‌اید و می‌خواهید بدانید که آیا برای شما مناسب است یا نه. خوب، این را در...

قوانین نگارش متاتگ عنوان

عنوان متا خلاصه‌ای کوتاه از صفحه‌ی شماست که هم موتورهای جستجو و هم کاربران وب می‌توانند از آن برای درک...

استراتژی بلندمدت نرخ تبدیل

بهینه‌سازی نرخ تبدیل: چرا یک استراتژی بلندمدت و تکرارشونده بهترین گزینه است نرخ تبدیل، کلید موفقیت در...

خودکارسازی ایمیل‌های فروش شاپفای

افزایش فروش در فروشگاه شاپيفای با کمپین‌های خودکار ایمیل مارکتینگ   در وقت خود صرفه‌جویی می‌کنید...

5 اپلیکیشن برتر Shopify در سال 2023

۵ اپلیکیشن برتر شاپایف در سال ۲۰۲۳، برگزیده تیم ما یکی از دلایل موفقیت شاپيفای در ساخت وبسایت، انعطاف‌پذیری...

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • تماس
  • تلگرام
  • واتساپ
× Send

خدمات سئو، طراحی سایت و گوگل

در گوگل دیده شوید و اینترنتی بفروشید.

ثبت سفارش > 09020914570