09376996070 (سفارش سئو، سایت و تبلیغات)

5 افزونه‌ی کاربردی کروم برای بازاریابی در سال 2024

آنچه در این مقاله می خوانید:

ما به‌عنوان متخصصان بازاریابی دیجیتال، بیشتر روز خود را در مرورگر می‌گذرانیم؛ در حال تحقیق درباره کلمات کلیدی و رقبا، بهینه‌سازی کمپین‌های تبلیغاتی و ویرایش وب‌سایت‌هایمان.

در این مطلب، 5 مورد از بهترین افزونه‌های گوگل کروم برای بازاریابی را معرفی می‌کنیم تا به متخصصانی مثل شما در کار هوشمندانه‌تر کمک کند. بیایید شروع کنیم!

5 افزونه کروم برای بازاریابان دیجیتال

پنج انتخاب برتر ما از بهترین افزونه‌های بازاریابی کروم:

  1. کلمات کلیدی همه جا
  2. مسیر هدایت
  3. چراغ دریایی
  4. موج
  5. سایت‌های مشابه

همه جا کلمات کلیدی

قیمترایگان، طرح برنز ماهیانه ۱٫۲۵ دلار

Searching on Google: What is marketing

اگرچه بیشتر امکانات نیاز به اشتراک دارند، کلمات کلیدی همه جا افزونه‌ای ارزشمند برای کسانی است که به افزایش ترافیک بازاریابی دیجیتال خود اهمیت می‌دهند.

این افزونه با یک جستجوی گوگل، نتایج جستجو را با معیارهای کلیدی مانند حجم جستجوی ماهانه، هزینه هر کلیک، میزان رقابت، داده‌های روند و موارد دیگر پر می‌کند. همچنین کاربران به داده‌های URLهای برتر مانند امتیاز DA Moz و تعداد دامنه‌های ارجاع‌دهنده دسترسی دارند.

برای بازاریابان دیجیتال فراتر از سئو، این افزونه عملکرد خود را به یوتیوب نیز گسترش می‌دهد و داده‌های ارزشمندی در مورد بینش‌های جستجو، معیارهای صفحه نتایج جستجو، عملکرد ویدئو و تگ‌های یوتیوب ارائه می‌کند.

از تحلیل رقبا تا ارزیابی محتوای صفحه، کیوردز اِوری‌وئر یکی از بهترین‌هاست. ابزارهای تحلیل رقبا و افزونه‌ای چند منظوره که جنبه‌های مختلف بازاریابی دیجیتال را پوشش می‌دهد.

مسیر انحراف

قیمت‌هارایگان

Redirect Path add on example

افزونه‌ی دیگری که به ابزارهای بازاریابی دیجیتالی شما می‌افزاید، مسیر هدایت با یک کلیک، این افزونه تمام آدرس‌های اینترنتی که مرورگرتان برای رسیدن به آدرس فعلی از آن‌ها عبور کرده است را نشان می‌دهد تا بتوانید مشکلات HTTP را رفع اشکال کنید یا آن‌ها را بررسی نمایید. امنیت وبگاه .

مشاهده این مطلب  یک متخصص سئو پیدا کنید که به او اعتماد دارید

این ابزار به‌ویژه برای بازاریابان دیجیتالی که با یکپارچگی دامنه سر و کار دارند مفید است؛ زیرا امکان بررسی حلقه‌های تغییر مسیر و تأیید اینکه همه نسخه‌های www، غیر www، https و http وب‌سایت به یک دامنه هدایت می‌شوند را فراهم می‌کند.

چراغ دریایی

قیمترایگان

چراغ دریایی گوگل یک افزونه‌ی رایگان کروم است که بهینه‌سازی کیفیت صفحات وب را آسان می‌کند.

این ابزار متن‌باز، در پنج دسته‌بندی کلیدی بهینه‌سازی شامل عملکرد، دسترسی‌پذیری، بهترین شیوه‌ها، سئو و انطباق با وب‌اپلیکیشن‌های پیشرو (PWA) حسابرسی انجام می‌دهد. این ابزار مواردی مانند سرعت بارگذاری، دسترسی کاربران، رعایت استانداردهای مدرن وب، نکات فنی سئو و قابلیت‌های PWA را ارزیابی می‌کند.

بازاریابان دیجیتال می‌توانند از اطلاعات گزارش‌های لایت‌هاوس برای فعالیت‌هایی مانند سئو فنی، تحلیل رقبا، گزارش‌دهی و آموزش مشتری استفاده کنند. گوگل لایت‌هاوس ابزاری همه کاره است که به بازاریابان دیجیتال امکان می‌دهد تا از کاربرپسند، پربازده و بهینه‌شده بودن وب‌سایت‌های خود برای موتورهای جستجو اطمینان حاصل کنند.

لبخندنکته‌ی اضافی آیا رتبه سایت شما پایین بود؟ امتیاز سئو ابزارهای تحلیل سئو به شما کمک می‌کنند تا به عمق پایه‌های فنی سئوی خود بپردازید و وب‌سایتتان را برای موفقیت ارگانیک آماده کنید.

موج

قیمت‌هارایگان

Wave Chrome extension - dashboard example

در مورد دسترسی، بیشتر بازاریابان دیجیتال می‌دانند که عدم رعایت دستورالعمل‌های ADA در زمینه دسترسی، می‌تواند به جریمه‌هایی از ۵۵۰۰۰ تا ۱۵۰۰۰۰ دلار منجر شود.

موج ابزاری برای ارزیابی دسترسی وب است که به کاربران اجازه می‌دهد تا صفحات خود را از نظر مشکلات احتمالی دسترسی وب بررسی کنند. افزونه WAVE با «بررسی زیرساخت» طراحی‌های وب، پیوندها و قالب‌ها، رویکردی عینی و دستی برای دسترسی وب در اختیار بازاریابان دیجیتال قرار می‌دهد؛ رویکردی که ممکن است پیمایش را برای کاربران دارای معلولیت دشوارتر کند.

مشاهده این مطلب  سم‌رش مقابل سیمیلاروب: کدام ابزار بهتر است؟

افزونه‌هایی مانند WAVE و Silktide برای بازاریابان دیجیتالی که به دسترسی افراد دارای معلولیت و دستورالعمل‌های WCAG برای وب‌سایت‌های خود توجه می‌کنند، بسیار ارزشمند هستند.

سایت‌های مشابه

قیمت رایگان

SimilarSites extension -

سایت‌های مشابه ابزاری هم خانواده‌ی افزونه‌ی معروف است شبیه وب این سایت دارای بیش از دو هزار نقد و بررسی است و همچنان در حال افزایش است. SimilarSites به کاربران امکان می‌دهد تا با بررسی یک وبسایت، وبسایت‌های مشابه را بر اساس بیش از ۲۰ عامل تشابه از جمله محتوا، کلمات کلیدی، موضوع، رتبه‌بندی کاربران و داده‌های مرور وبسایت‌های مرتبط پیدا کنند.

بازاریابان دیجیتال می‌توانند از سایت‌های مشابه برای افزایش کارایی فعالیت‌هایی مانند تحقیق کلمات کلیدی، تحقیق رقیبان و جستجوی مشتریان بالقوه استفاده کنند.

از آنجایی که این ابزار منابع و اجزای مختلف بسیاری را ارزیابی می‌کند، بازاریابان دیجیتال می‌توانند از آن برای درک نحوه دسته‌بندی و ادراک یک وب‌سایت توسط موتورهای جستجو استفاده کنند. با دانستن اینکه چه وب‌سایت‌هایی مشابه دامنه شما هستند، می‌توانید فرصت‌هایی برای ساختن دامنه‌ای قوی‌تر و مرتبط‌تر برای صنعت خود بیابید.

افزونه‌ی تبلیغاتی کروم مناسب خودتان را پیدا کنید

بهترین راه برای انتخاب افزونه‌های کروم مناسب برای بازاریابی دیجیتال، این است که ببینید بیشترین وقت خود را صرف چه فعالیت‌هایی می‌کنید و سپس افزونه‌ای پیدا کنید که به خودکارسازی آن کارها کمک کند.

مثلاً، الف خدمات بازاریابی دیجیتال ارائه دهنده خدمات ممکن است به مجموعه افزونه‌های کروم متفاوتی نسبت به کسی که خدمات سئو ارائه می‌دهد، نیاز داشته باشد. بازاریابان دیجیتال آن آزمونی که فرم‌های زیادی را بررسی می‌کند، ممکن است در افزونه‌ای ساده مانند… ارزش بیابد. فرم پرکن که فرم‌ها را با داده‌های ساختگی خودکار پر می‌کند. برخی از بازاریابان دیجیتال ممکن است به افزونه‌های پیچیده‌تری نیاز داشته باشند مانند بیلت‌ویت که تمام فناوری‌های به‌کاررفته در ایجاد یک صفحه را شناسایی می‌کند.

مشاهده این مطلب  استفاده از هوش مصنوعی در سئو برای بهبود تجربه کاربری در سال 2024

همچنین باید توجه داشت که هیچ ابزار یا افزونه‌ی دیجیتال مارکتینگی برای تصمیم‌گیری‌های راهبردی ضروری نیست. دیجیتال مارکتینگ به سطحی از تخصص و دانش نیاز دارد که فعلا فقط انسان‌ها می‌توانند از عهده‌ی آن برآیند.

پتانسیل سئو خود را کشف کنید

با yaseomi فرصت‌های وب‌سایت خود را سریع‌تر شناسایی کنید و دیده شدن آنلاین خود را افزایش دهید!

ضمناً، دنبال ابزار سئو فراتر از افزونه‌های کروم می‌گردم. یاسئومی را به‌صورت رایگان امتحان کنید ابزار ساده و کاربرپسند ما به شما کمک می‌کند تا سریع‌تر فرصت‌های سئو را شناسایی کنید، عملکرد سئوی خود را ارزیابی کنید، رقبای خود را دنبال کنید و کارهای بیشتری انجام دهید.

جواد یاسمی (متخصص سئو)

جواد یاسمی (متخصص سئو)

استراتژیست و مشاور سئو سایت های شرکتی، فروشگاهی، کارخانه ها و برندها با بهترین و بزرگترین تیم سئو در مشهد، تهران و ایران | سئو (SEO) با جواد یاسمی 09376996070

آخرین مقالات مرتبط

آیا متا برای تضعیف پرونده‌ی ضدانحصار خود، زمینه‌ ساز رشد تیک‌ تاک شد؟

آیا متا برای تضعیف پرونده‌ی ضدانحصار خود، زمینه‌ ساز رشد تیک‌ تاک شد؟

در دنیای پرتنش رقابت میان غول‌های فناوری، گاهی سکوت، از هر فریادی بلندتر شنیده می‌شود. این‌بار، توجه‌ها...
سئو چیست؟ راهنمای جامع و به_ روز برای فهم دقیق SEO در سال 1404

سئو چیست؟ راهنمای جامع و به‌ روز برای فهم دقیق SEO در سال 1404

در دنیای دیجیتال امروز، حضور در نتایج برتر موتورهای جست‌وجو مانند گوگل، برای هر کسب‌وکار یا وب‌سایتی...
نسخه جدید سئو برای سال ۱۴۰۴

سئو در سال ۱۴۰۴: اگر از صفر شروع می‌کردم، چطور یادش می‌گرفتم؟

از سال ۲۰۰۹ تا امروز، میلیون‌ها نفر تونستن با استفاده از سئو، از گوگل ترافیک رایگان جذب کنن. من هم یکی...
چگونه گزارش‌های سئو بنویسیم

چگونه گزارش‌های سئو بنویسیم که نظر مدیر ارشد بازاریابی (CMO) را جلب کند؟

اگر سئو را تنها با افزایش ترافیک ارزیابی می‌کنید، زمان آن رسیده که نگاه‌تان را عوض کنید. در دنیای بازاریابی...
جواد یاسمی و دکتر خلیل محمد زاده

سئو سایت صنعتی

آیا وب‌سایت کارخانه‌تان در گوگل دیده نمی‌شود؟ آیا محصولات صنعتی‌تان بازدید ندارند؟ اینجاست که سئو سایت...
راهنمای کامل پیاده‌سازی اصول E-E-A-T برای تقویت سئوی داخلی سایت

چگونه E-E-A-T را در سایت خود پیاده‌سازی کنیم و سئوی داخلی را تقویت کنیم؟

در پاسخ به انتشار اطلاعات نادرست در اینترنت و با هدف ارتقای کیفیت نتایج جستجو، گوگل مفهومی کلیدی را توسعه...
آیا ترافیک ارگانیک در حال نابودی است؟ یا فقط در حال تکامل؟

آینده جستجوی ارگانیک در عصر هوش مصنوعی؛ تهدید یا فرصت؟

با رشد فزاینده هوش مصنوعی و ظهور پلتفرم‌هایی مانند ChatGPT، بسیاری از فعالان سئو با این سوال روبه‌رو...
چرا باید استراتژی کلمات کلیدی سایت خود را به‌روز کنید؟ (با آمار و ابزارهای کاربردی)

چرا باید استراتژی کلمات کلیدی سایت خود را به‌روز کنید؟ (با آمار و ابزارهای کاربردی)

آیا تا به حال به این فکر کرده‌اید که چرا برخی از سایت‌ها همیشه در رتبه‌های اول گوگل دیده می‌شوند و بیشترین...

چگونه نرخ رها کردن سبد خرید را کاهش دهیم - 12 روش قدرتمند برای افزایش نرخ تبدیل در مرحله تسویه حساب

سبدهای خرید رها شده یکی از بزرگترین مشکلاتی است که همه فروشندگان تجارت الکترونیک با آن دست و پنجه نرم...

12 راه برای تقویت سئو با کنسول جستجوی گوگل

به دنبال ارتقای رتبه و افزایش ترافیک هستید؟ در این صورت، کنسول جستجوی گوگل (GSC) ابزاری ضروری برای سئو...

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سفارش تبلیغات محیطی (بیلبورد، هدایا ویژه و …) | 09339159432

سفارش تبلیغات دیجیتال (طراحی سایت، سئو، اینستاگرام و ..) | 09376996070