ما بهعنوان متخصصان بازاریابی دیجیتال، بیشتر روز خود را در مرورگر میگذرانیم؛ در حال تحقیق درباره کلمات کلیدی و رقبا، بهینهسازی کمپینهای تبلیغاتی و ویرایش وبسایتهایمان.
در این مطلب، 5 مورد از بهترین افزونههای گوگل کروم برای بازاریابی را معرفی میکنیم تا به متخصصانی مثل شما در کار هوشمندانهتر کمک کند. بیایید شروع کنیم!
5 افزونه کروم برای بازاریابان دیجیتال
پنج انتخاب برتر ما از بهترین افزونههای بازاریابی کروم:
- کلمات کلیدی همه جا
- مسیر هدایت
- چراغ دریایی
- موج
- سایتهای مشابه
همه جا کلمات کلیدی
قیمترایگان، طرح برنز ماهیانه ۱٫۲۵ دلار
اگرچه بیشتر امکانات نیاز به اشتراک دارند، کلمات کلیدی همه جا افزونهای ارزشمند برای کسانی است که به افزایش ترافیک بازاریابی دیجیتال خود اهمیت میدهند.
این افزونه با یک جستجوی گوگل، نتایج جستجو را با معیارهای کلیدی مانند حجم جستجوی ماهانه، هزینه هر کلیک، میزان رقابت، دادههای روند و موارد دیگر پر میکند. همچنین کاربران به دادههای URLهای برتر مانند امتیاز DA Moz و تعداد دامنههای ارجاعدهنده دسترسی دارند.
برای بازاریابان دیجیتال فراتر از سئو، این افزونه عملکرد خود را به یوتیوب نیز گسترش میدهد و دادههای ارزشمندی در مورد بینشهای جستجو، معیارهای صفحه نتایج جستجو، عملکرد ویدئو و تگهای یوتیوب ارائه میکند.
از تحلیل رقبا تا ارزیابی محتوای صفحه، کیوردز اِوریوئر یکی از بهترینهاست. ابزارهای تحلیل رقبا و افزونهای چند منظوره که جنبههای مختلف بازاریابی دیجیتال را پوشش میدهد.
مسیر انحراف
قیمتهارایگان
افزونهی دیگری که به ابزارهای بازاریابی دیجیتالی شما میافزاید، مسیر هدایت با یک کلیک، این افزونه تمام آدرسهای اینترنتی که مرورگرتان برای رسیدن به آدرس فعلی از آنها عبور کرده است را نشان میدهد تا بتوانید مشکلات HTTP را رفع اشکال کنید یا آنها را بررسی نمایید. امنیت وبگاه .
این ابزار بهویژه برای بازاریابان دیجیتالی که با یکپارچگی دامنه سر و کار دارند مفید است؛ زیرا امکان بررسی حلقههای تغییر مسیر و تأیید اینکه همه نسخههای www، غیر www، https و http وبسایت به یک دامنه هدایت میشوند را فراهم میکند.
چراغ دریایی
قیمترایگان
چراغ دریایی گوگل یک افزونهی رایگان کروم است که بهینهسازی کیفیت صفحات وب را آسان میکند.
این ابزار متنباز، در پنج دستهبندی کلیدی بهینهسازی شامل عملکرد، دسترسیپذیری، بهترین شیوهها، سئو و انطباق با وباپلیکیشنهای پیشرو (PWA) حسابرسی انجام میدهد. این ابزار مواردی مانند سرعت بارگذاری، دسترسی کاربران، رعایت استانداردهای مدرن وب، نکات فنی سئو و قابلیتهای PWA را ارزیابی میکند.
بازاریابان دیجیتال میتوانند از اطلاعات گزارشهای لایتهاوس برای فعالیتهایی مانند سئو فنی، تحلیل رقبا، گزارشدهی و آموزش مشتری استفاده کنند. گوگل لایتهاوس ابزاری همه کاره است که به بازاریابان دیجیتال امکان میدهد تا از کاربرپسند، پربازده و بهینهشده بودن وبسایتهای خود برای موتورهای جستجو اطمینان حاصل کنند.
لبخندنکتهی اضافی آیا رتبه سایت شما پایین بود؟ امتیاز سئو ابزارهای تحلیل سئو به شما کمک میکنند تا به عمق پایههای فنی سئوی خود بپردازید و وبسایتتان را برای موفقیت ارگانیک آماده کنید.
موج
قیمتهارایگان
در مورد دسترسی، بیشتر بازاریابان دیجیتال میدانند که عدم رعایت دستورالعملهای ADA در زمینه دسترسی، میتواند به جریمههایی از ۵۵۰۰۰ تا ۱۵۰۰۰۰ دلار منجر شود.
موج ابزاری برای ارزیابی دسترسی وب است که به کاربران اجازه میدهد تا صفحات خود را از نظر مشکلات احتمالی دسترسی وب بررسی کنند. افزونه WAVE با «بررسی زیرساخت» طراحیهای وب، پیوندها و قالبها، رویکردی عینی و دستی برای دسترسی وب در اختیار بازاریابان دیجیتال قرار میدهد؛ رویکردی که ممکن است پیمایش را برای کاربران دارای معلولیت دشوارتر کند.
افزونههایی مانند WAVE و Silktide برای بازاریابان دیجیتالی که به دسترسی افراد دارای معلولیت و دستورالعملهای WCAG برای وبسایتهای خود توجه میکنند، بسیار ارزشمند هستند.
سایتهای مشابه
قیمت رایگان
سایتهای مشابه ابزاری هم خانوادهی افزونهی معروف است شبیه وب این سایت دارای بیش از دو هزار نقد و بررسی است و همچنان در حال افزایش است. SimilarSites به کاربران امکان میدهد تا با بررسی یک وبسایت، وبسایتهای مشابه را بر اساس بیش از ۲۰ عامل تشابه از جمله محتوا، کلمات کلیدی، موضوع، رتبهبندی کاربران و دادههای مرور وبسایتهای مرتبط پیدا کنند.
بازاریابان دیجیتال میتوانند از سایتهای مشابه برای افزایش کارایی فعالیتهایی مانند تحقیق کلمات کلیدی، تحقیق رقیبان و جستجوی مشتریان بالقوه استفاده کنند.
از آنجایی که این ابزار منابع و اجزای مختلف بسیاری را ارزیابی میکند، بازاریابان دیجیتال میتوانند از آن برای درک نحوه دستهبندی و ادراک یک وبسایت توسط موتورهای جستجو استفاده کنند. با دانستن اینکه چه وبسایتهایی مشابه دامنه شما هستند، میتوانید فرصتهایی برای ساختن دامنهای قویتر و مرتبطتر برای صنعت خود بیابید.
افزونهی تبلیغاتی کروم مناسب خودتان را پیدا کنید
بهترین راه برای انتخاب افزونههای کروم مناسب برای بازاریابی دیجیتال، این است که ببینید بیشترین وقت خود را صرف چه فعالیتهایی میکنید و سپس افزونهای پیدا کنید که به خودکارسازی آن کارها کمک کند.
مثلاً، الف خدمات بازاریابی دیجیتال ارائه دهنده خدمات ممکن است به مجموعه افزونههای کروم متفاوتی نسبت به کسی که خدمات سئو ارائه میدهد، نیاز داشته باشد. بازاریابان دیجیتال آن آزمونی که فرمهای زیادی را بررسی میکند، ممکن است در افزونهای ساده مانند… ارزش بیابد. فرم پرکن که فرمها را با دادههای ساختگی خودکار پر میکند. برخی از بازاریابان دیجیتال ممکن است به افزونههای پیچیدهتری نیاز داشته باشند مانند بیلتویت که تمام فناوریهای بهکاررفته در ایجاد یک صفحه را شناسایی میکند.
همچنین باید توجه داشت که هیچ ابزار یا افزونهی دیجیتال مارکتینگی برای تصمیمگیریهای راهبردی ضروری نیست. دیجیتال مارکتینگ به سطحی از تخصص و دانش نیاز دارد که فعلا فقط انسانها میتوانند از عهدهی آن برآیند.
پتانسیل سئو خود را کشف کنید
با yaseomi فرصتهای وبسایت خود را سریعتر شناسایی کنید و دیده شدن آنلاین خود را افزایش دهید!
ضمناً، دنبال ابزار سئو فراتر از افزونههای کروم میگردم. یاسئومی را بهصورت رایگان امتحان کنید ابزار ساده و کاربرپسند ما به شما کمک میکند تا سریعتر فرصتهای سئو را شناسایی کنید، عملکرد سئوی خود را ارزیابی کنید، رقبای خود را دنبال کنید و کارهای بیشتری انجام دهید.