Yaseomi: اولین پلتفرم سئوی سیستماتیک ایران

آموزش بازاریابی و فروش

آموزش بازاریابی و فروش به صورت حرفه ای و مدرن در مجله سئو و دیجیتال مارکتینگ جواد یاسمی که شرکت خدمات سئو و طراحی سایت هستند. | بهترین شرکت های بازاریابی و تیم های فروش با مقالات آموزشی ما پیشرفت قاب قبولی داشته اند. به روز ترین مقالات فروش و بازاریابی را ارائه می دهیم.

پیش نمایش کانال یوتیوب: چگونه یک پیش نمایش خیره کننده بسازیم – راهنمای ۲۰۲۳ تریلر کانال یکی از مهم‌ترین چیزهایی است که افراد هنگام تصمیم‌گیری برای اشتراک در یک کانال یوتیوب به آن توجه می‌کنند. این ویدیوی کوتاه شما و محتوایتان را به کاربرانی که هنوز مشترک کانال شما نیستند معرفی می‌کند. به همین دلیل […]

12 افزونه برتر کروم برای بازاریابان دیجیتال در سال 2023 سرعت پیشرفت بازاریابی دیجیتال همچنان رو به افزایش است. با وجود محتوای بیشتر، داده‌های فراوان، ابزارهای متنوع و کانال‌های متعدد، همگام شدن با همه چیز کار دشواری است. وقت زیادی را پشت میز و جلوی مرورگر می‌گذرانیم. برای استفاده‌ی بهینه از زمانتان، ۱۲ افزونه‌ی کروم […]

آژانس تحت فشار است؟ چطور حجم کار تیم خود را مدیریت کنید به عنوان مدیر یک آژانس، مدیریت حجم کار تیم احتمالا در مقطعی باعث استرس شما شده است. داستان همیشگی است: پروژه‌های در دست اقدام کم به نظر می‌رسند، پس برای جذب کار جدید تلاش زیادی می‌کنید. اما ناگهان، بیشتر از حد انتظار کار […]

هشت اصل مهم طراحی وب سایت B2B که نمی‌توانید نادیده بگیرید این خبر تکان‌دهنده‌ای است: یک آمار حیرت‌انگیز نود و چهار درصد اولین برداشت‌ها طراحی محور هستند. تصور کنید برای ارائه خدمات خود وارد اتاق کنفرانس می‌شوید، اما به جای ارائه حرفه‌ای، اسلایدهای شما نامنظم و خواندنشان دشوار است. این دقیقا معادل وب‌سایت B2B ضعیف […]

افزایش بازگشت سرمایه شما در تعطیلات با تبلیغات فیسبوک فروش جمعه سیاه و دوشنبه سایبری شما چطور بود؟ می‌خوام بدونم تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی برای افزایش فروش واقعا ارزشش رو داره یا نه؟ پیش‌بینی می‌شود فروش افزایش یابد.دوبارهفصل تعطیلات و شلوغی خریدهای این ایام فرصتی نیست که بخواهید از دست بدهید. فدراسیون ملی خرده فروشی […]

کمپین‌های روابط عمومی دیجیتال قدرتمند و مثال‌های الهام‌بخشی که جرقه می‌زنند دوران سلطه روابط عمومی سنتی به پایان رسیده است؛ امروزه، کمپین‌های روابط عمومی دیجیتال به استراتژی اصلی برای ایجاد هیجان، تقویت اعتبار برند و ایجاد ارتباطات قوی با مخاطبان سراسر جهان تبدیل شده‌اند. این کمپین‌های نوآورانه نه تنها در حال تغییر قواعد بازی هستند، […]

چگونه ارائه تحلیلی چشمگیری داشته باشیم بدون اینکه دیوانه شویم رئیس‌ام خیلی فوری گزارش عملکرد سایت ماه گذشته را می‌خواهد. می‌خواهم بدانم عملکرد سایت چگونه بوده است. آیا می‌توانید تا پنجشنبه هفته آینده یک ارائه تحلیلی آماده کنید؟ با احترام مشتری مضطرب تا به حال آخر وقت جمعه، وقتی داشتید کارتان را جمع و جور […]

راهنمای ضروری برای توسعه مهارت‌های مؤثر در نمایندگی آژانس‌های بازاریابی نقش مهمی برای کسب‌وکارهای کوچک و بزرگ دارند؛ چراکه به آن‌ها در شناسایی راه‌حل‌های مشکلات و متمرکز کردن دسترسی به ابزارها و تخصص‌هایی که به افزایش کارایی و سودآوری کسب‌وکار کمک می‌کنند، یاری می‌رسانند. آژانس‌ها فراتر از واسطه‌گری، اغلب به‌عنوان شرکای اصلی از سوی مشتریان […]

عشق در هواست: ایده‌ها و کمپین‌های بازاریابی روز ولنتاین روز ولنتاین روزی برای عشق و جشن است. در این ایام، مردم بیشتر به ابراز عشق و قدردانی از طریق هدیه و کارت، به اشتراک گذاشتن نقل قول‌ها، فیلم‌ها و عکس‌ها و غیره تمایل پیدا می‌کنند. اگر با نشان دادن عشق و اهمیت دادن به مخاطبان […]

چهار راهکار جذاب بازاریابی برای کلینیک‌های زیبایی: فراتر از عکس‌های قبل و بعد با توجه به پیش‌بینی رشد قابل توجه بازار جهانی زیبایی پزشکی ۲۵٫۹ میلیارد دلار تا سال ۲۰۲۸ رقابت در این صنعت بیش از هر زمان دیگری شدید است. بنابراین، بازاریابی برای کلینیک‌های زیبایی قدرت فوق‌العاده‌ای دارد و به چیزی فراتر از خدمات […]

استراتژی‌های بازاریابی که برندهای تجارت الکترونیک باید در روز ولنتاین از آن‌ها استفاده کنند روز ولنتاین به روزی بسیار مهم در تجارت الکترونیک تبدیل شده است! مصرف‌کنندگان در سراسر جهان هر سال بیشتر از سال قبل برای هدایای ولنتاین هزینه می‌کنند. اگر می‌خواهید برند یا کسب‌وکار خود را از رقبا متمایز کنید، استفاده از روش‌های […]

چهار گرایش بازاریابی ایمیلی برای افزایش نرخ باز شدن و کلیک پر کردن خبرنامه‌ها با محتوای مفید، بسیار مهم‌تر از بمباران تمام مشتریان با پیشنهادهای یکسان است. همگام با زمان بودن و پاسخگویی به نیازهای کاربران برای هر شرکتی حیاتی است. نکته: مقالاتی درباره روندها مانند یک چک‌لیست عمل می‌کنند. مطمئن شوید که پس از […]

چگونگی ایجاد تقویم بازاریابی ایمیلی در سال 2024 در طول یک روز چند ایمیل انبوه و تبلیغاتی دریافت می‌کنید؟ و مهم‌تر از آن، چند بار بدون خواندن، همه آن‌ها را به‌عنوان «خوانده‌شده» علامت می‌زنید؟ طبیعتا نمی‌خواهید فقط یک برند دیگر باشید که صندوق‌های ورودی مشتریان را شلوغ می‌کند. پس چگونه می‌توانید از این سر و […]

استراتژی بازاریابی دیجیتالی افراطی و کمپین‌های تبلیغاتی لوکس بربری بربری، با بارانی‌های نمادین و طرح چهارخانه‌اش، خانه مد لوکسی است که میراث بریتانیایی را گرامی می‌دارد. کمپین‌های تبلیغاتی پر زرق و برق این برند اغلب به دلیل خلاقیت و نوآوری مورد تحسین قرار می‌گیرند. بیایید بررسی کنیم که کمپین‌های برند بربری چگونه برای ایجاد حس […]

راهبردهای جامع برای موفقیت در بازاریابی ورزش‌های الکترونیکی دنیای ورزش‌های الکترونیکی در حال رونق است و گسترش سریع آن، فرصت‌های استثنایی برای برندهای این حوزه فراهم آورده تا از طریق بازاریابی استراتژیک، با مخاطبان پرشور و رو به رشد خود تعامل داشته باشند. پیش‌بینی می‌شود که بینندگان جهانی به … برسند 532 میلیون تا سال […]

کسب‌وکارهای کوچک از اشتیاق بنیان‌گذار یا ایده‌ای عالی برای یک محصول یا خدمت آغاز می‌شوند؛ اما این گام‌های اولیه برای اداره یک شرکت موفق کافی نیستند. صاحبان مشاغل کوچک مجبورند نقش‌های زیادی را ایفا کنند، از جمله بازاریابی شرکت خود در دنیای دیجیتال امروز. شاید سال 2022 چالش‌های زیادی برایتان داشته باشد، اما وقت آن […]

واقعیت مجازی ابزاری سودمند در بازاریابی صنعت گردشگری است. گردشگری به عنوان حوزه‌ای که فضایی وسیع برای خلاقیت می‌گشاید، پروژه‌های بازاریابی مبتنی بر واقعیت مجازی را در بر می‌گیرد. بازاریابی از فرصت‌های فناوری برای افزایش تعامل و ایجاد ارتباط استفاده حداکثری می‌کند. به طور خاص، بازاریابی واقعیت مجازی، ابزار قدرتمندی در اختیار شرکت‌ها قرار می‌دهد […]

راهبرد درست بازاریابی برای اپلیکیشن تناسب اندام، کلید موفقیت شما برای برجسته شدن، جذب کاربران و تبدیل اپلیکیشن‌تان به بهترین همراه ورزشی برای آن‌هاست. با توجه به پیش‌بینی‌ها، بازار برنامه‌های تناسب اندام به 14.7 میلیارد دلار تا سال 2026 به گفته‌ی مؤسسه‌ی گرند ویو ریسرچ، فرصت اپلیکیشن‌ها برای ایجاد تأثیر چشمگیر، آشکار است. اما، تعداد […]

خواننده باربادوسی، ریحانا، با زیبایی، زندگی پرهیجان، آهنگ‌های موفق و اجراهای بی‌نظیرش، در دو دهه گذشته قطعاً توانست مردم را شیفته خود کند. البته علاوه بر همه این‌ها، می‌توان گفت ریحانا با برند آرایشی خود، فنتی بیوتی که در سال ۲۰۱۷ تاسیس کرد، یکی از هنرمندانی است که اغلب از او صحبت می‌کنیم و تحسینش […]

وقتی بودجه‌ی استارت‌آپ شما با مشکل مواجه می‌شود، کاهش هزینه‌ها در هر زمینه‌ای وسوسه‌انگیز است؛ در بودجه‌ی بخش‌ها، پرسنل، توانایی‌های تولید و غیره. اغلب، بخش بازاریابی اولین ضربه را در تمام این موارد متحمل می‌شود. اما قبل از تصمیم‌گیری، لحظه‌ای تامل کنید. در دنیای پویای کسب‌وکار، و به‌ویژه در دوران رکود اقتصادی،اجتناب از اشتباهات بحرانی […]

خدمات تبلیغاتی حرفه‌ای

شهر مشهد به عنوان یکی از مقاصد گردشگری مهم در ایران، همواره نیاز به خدمات تبلیغاتی حرفه‌ای داشته است. در این شهر، شرکت‌ها و کسب و کارها نیاز دارند تا بتوانند به بهترین شکل ممکن خدمات و محصولات خود را معرفی کرده و بازاریابی کنند. بهترین شرکت تبلیغاتی مشهد، با داشتن تجربه و تخصص در […]

هرچند آزاردهنده هستند، اما هیچ کسب‌وکاری که محصولاتش را آنلاین می‌فروشد، از پس فرستادن گاه‌و‌بیگاه محصولات در امان نیست. ممکن است محصول با سلیقه‌ی مشتری جور نباشد، یا مشتری به دلیل آسیب دیدگی در حمل و نقل یا نقص در تولید، بخواهد آن را تعویض کند. به همین دلیل بیش از ۱۵ درصد از محصولات […]

راه‌های زیادی برای بهبود وب‌سایتتان هنگام فروش آنلاین وجود دارد، اما گاهی اوقات ساده‌ترین کارها بیشترین تاثیر را دارند. فروشگاه‌ساز دِک چهار روش آسان برای افزایش فوری فروش آنلاین شما یک ضرب المثل قدیمی می‌گوید،کمال‌گرایی دشمنِ خوبی‌هاست.این می‌گوید که گاهی اوقات در تلاش برای رسیدن به چیزهای خارق‌العاده، موارد ساده و روزمره را نادیده می‌گیریم […]

شايد مهم‌ترين روند تأثيرگذار بر تجارت لوازم جانبی خودرو در سال‌های اخیر، کاهش مداوم تعمیر و نگهداری خودرویی توسط مالکان باشد؛ زیرا خودروها قابل اعتمادتر شده‌اند، اما تعمیر آن‌ها در صورت بروز مشکل، پیچیده‌تر است. افزایش طول عمر قطعات و افزایش فاصله زمانی سرویس‌های دوره‌ای نیز در این امر نقش داشته‌اند. این کاهش، دو اثر […]

اتفاقات اخیر در بخش تعمیر خودرو چه بوده است؟ تعداد خودروها در بریتانیا تا سال ۲۰۱۶ افزایش یافت، پس از آن تعداد ثبت‌نام‌های جدید در سال‌های منتهی به فوریه ۲۰۱۷ و فوریه ۲۰۱۸ اندکی کاهش یافت. با وجود تعداد زیاد خودروها در جاده‌ها، بخش تعمیر خودرو به‌طور کلی دوران آسانی نداشته است. تقاضا برای تعمیرات […]

وقتی رقیبی در همسایگی شما کسب‌وکار خود را راه‌اندازی می‌کند، ممکن است دیدن جنبه‌های مثبت دشوار باشد، اما اوضاع شاید آن‌قدرها هم که در ابتدا به نظر می‌رسد، تاریک نباشد. راه‌هایی برای حفظ کسب‌وکارتان وجود دارد و حتی ممکن است از این چالش غیرمنتظره سود ببرید. اگر مدتی است که در بازار فعالیت می‌کنید، مزایای […]

حتی اگر بهترین محصول یا خدمت دنیا را داشته باشید، اگر آن را به دست مشتریان مناسب نرسانید، شکست خواهید خورد. برای افزایش شانس موفقیت در کسب‌وکار، باید مؤثرترین کانال‌های فروش را شناسایی کنید. راه بدی برای ورود به بازار وجود ندارد، اما اگر به‌درستی بررسی نکنید به‌راحتی بهترین راه‌ها را از دست می‌دهید. تحقیقات […]

اگر بخواهید جذب مشتریان محلی سعی کنید در روزنامه‌ها، مجلات و ایستگاه‌های رادیویی محلی پوشش خبری بگیرید؛ ارزشش را دارد. برای این کار مراحل زیر را دنبال کنید. 1- تحقیق کن با روزنامه‌ها، مجلات و ایستگاه‌های رادیویی محلی خود آشنا شوید. دریابید که مخاطبان آن‌ها چه کسانی هستند، محتوای آن‌ها چه تفاوت‌هایی در طول روز […]

به راحتی می‌توان اهمیت زبان بدن را دست کم گرفت، اما این کار می‌تواند خطرناک باشد. مطالعات رفتاری نشان داده‌اند که هنگام برقراری ارتباط، ۷ درصد از مفهوم کلام ما از طریق کلمات، ۳۸ درصد از طریق لحن صدا و ۵۵ درصد از طریق زبان بدن منتقل می‌شود. انگوس کالینز نشانه‌ها را می‌خواند. بخش زیادی […]

هر کسب‌وکاری باید جایگاه ویژه‌ی خود را بیابد؛ چیزی که آن را از دیگران متمایز کند. این ممکن است به معنای ارائه محصولات یا خدماتی بهتر، ورود به بازارهای جدید، یا حتی ارائه یک پیشنهاد کاملاً جدید باشد. چگونه می‌توان شکاف‌های بازار را شناسایی و فرصت‌های نوآوری را تشخیص داد؟ نوآوری قلب هر ایده تجاری […]

آموزش بازاریابی و فروش