09376996070 (سفارش سئو، سایت و تبلیغات)

افزایش بازگشت سرمایه شما در تعطیلات با تبلیغات فیسبوک

برای سفارش تماس بگیرید.

آنچه در این مقاله می خوانید:

افزایش بازگشت سرمایه شما در تعطیلات با تبلیغات فیسبوک

فروش جمعه سیاه و دوشنبه سایبری شما چطور بود؟ می‌خوام بدونم تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی برای افزایش فروش واقعا ارزشش رو داره یا نه؟

پیش‌بینی می‌شود فروش افزایش یابد.دوبارهفصل تعطیلات و شلوغی خریدهای این ایام فرصتی نیست که بخواهید از دست بدهید.

فدراسیون ملی خرده فروشی موسسه تحقیقات ملی کره پیش‌بینی تعطیلات سال ۲۰۲۱ آن‌ها نشان می‌دهد که شتاب فروش در فصل تعطیلات رو به افزایش است. آن‌ها پیش‌بینی می‌کنند که به دلیل افزایش درآمد و تعادل بیشتر بودجه‌های خانوار در سال جاری، فروش تعطیلات ۸.۵ تا ۱۰.۵ درصد افزایش خواهد یافت.

سازمان NRF پیش‌بینی می‌کند که فروش آنلاین و فروش خارج از فروشگاه با نرخ حتی سریع‌تری، تا ۱۱ تا ۱۵ درصد، افزایش یابد. پس چگونه از این افزایش خرید آنلاین از سوی مشتریان خود بهره می‌برید؟

تبلیغات فیسبوک راهی هوشمندانه برای افزایش دیده شدن و هدف قرار دادن مخاطبان خاص است. با افزایش تعداد مصرف کنندگانی که در این فصل تعطیلات به صورت آنلاین به دنبال کالا هستند، تبلیغات مناسب فیسبوک می‌تواند به میزان قابل توجهی فروش شما را افزایش دهد. در اینجا توضیح داده می‌شود که چگونه شرکت‌های فروش مستقیم به مصرف کننده (DTC) می‌توانند با تبلیغات فیسبوک بازگشت سرمایه (ROI) خود را افزایش دهند.

تبلیغات فیسبوک خود را متنوع کنید

فقط یک روش را امتحان نکنید؛ سبک‌های مختلف تبلیغاتی، پیام‌ها، موضوعات و کانال‌ها را آزمایش کنید تا ببینید چه چیزی برای مشتریان هدف شما جذاب‌تر است. در اینجا چند نوع تبلیغ فیسبوک که باید امتحان کنید آورده شده است.

مشاهده این مطلب  رهبری تبلیغات بومی برای موفقیت فصلی در سال 2024

 

تبلیغات تجربه‌ای آنی

از تبلیغات تجربه‌ای آنی برای محتوای پاپ‌آپ استفاده کنید. 15 برابر سریع‌تر بهتر از یک صفحه وب لینک‌شده است. وقتی کسی روی آگهی شما کلیک می‌کند، بلافاصله یک آگهی تمام‌صفحه می‌بیند که می‌تواند شامل موارد زیر باشد:

تک کرانچ گزارش‌ها حاکی از آن است که ۵۳ درصد از کاربران به نیمی از صفحه تجربه فوری نگاه می‌کنند و میانگین زمان مشاهده، ۳ ثانیه شگفت‌آور است.

تبلیغات مسنجر

فیسبوک گزارش می‌دهد که ماهانه ۱.۳ میلیارد نفر از مسنجر استفاده می‌کنند. تبلیغات مسنجر به شما امکان می‌دهد مکالمات را با بازدیدکنندگان صفحه آغاز کنید یا به پرسش‌های از پیش تعیین‌شده به‌صورت آنی پاسخ دهید. حتی می‌توانید مشتریانی را که پیش‌تر از طریق مسنجر با کسب‌وکار شما صحبت کرده‌اند، با پیام‌های تبلیغاتی هدفمند مجدداً هدف قرار دهید.

تبلیغات ویدیویی

دو روش قدرتمند برای جلب توجه به تبلیغاتتان وجود دارد: تصاویر و فیلم‌ها. پژوهش تقریباً ۶۰ درصد از بازاریابان گفته‌اند که ویدیوها نسبت به تصاویر به‌تنهایی کلیک بیشتری دریافت می‌کنند.

همه کاربران فیسبوک ویدیوها را با صدا تماشا نمی‌کنند، پس زیرنویس اضافه کنید. برخی ویژگی پخش خودکار را خاموش می‌کنند، پس از تصویری جذاب برای صفحه شروع استفاده کنید. ویدیوها را نسبتا کوتاه، اما سرگرم‌کننده، آموزنده یا جذاب نگه دارید. ویدیوهای آموزشی و نقد محصولات نمونه‌هایی از محتوای ارزشمند ویدیویی هستند.

استفاده از محتوای ویدیویی در تبلیغات فیسبوک می‌تواند توجه بیشتری جلب کند. با خدمات سئو وردپرس، می‌توانید ویدیوهای مرتبط با محصولات یا خدمات خود را بهینه کرده و در جستجوها و تبلیغات فیسبوک بیشتر دیده شوید.

در هر پست تبلیغاتی چرخشی می‌توانید تا ۱۰ عکس یا ویدیو منتشر کنید. این به شما امکان می‌دهد مزایای بیشتری از محصول را نشان دهید، چندین محصول را برجسته کنید یا زوایای تبلیغاتی مختلف را در یک پست بگنجانید. هر عکس یا ویدیو در این چرخش می‌تواند لینک متفاوتی داشته باشد تا مخاطب مستقیماً به صفحه فرود یا صفحه محصول مرتبط هدایت شود.

مشاهده این مطلب  ساختن روابط مشتری با استفاده از CRM

تبلیغات تصویری

مثلِ ضرب‌المثل قدیمی «یک تصویر، هزار کلمه حرف می‌زند»، در بازاریابی هم صدق می‌کند. مغز تصاویر را بسیار سریع‌تر از کلمات روی صفحه می‌خواند، بنابراین تصاویر در تبلیغات بسیار جذاب هستند. می‌توانید از تصویر مناسب استفاده کنید تا کسی از اسکرول کردن دست بردارد و حتی متن‌های جلب‌توجه را در تصویرتان بگنجانید تا پیام تبلیغاتی‌تان را آغاز کنید. تصویر مناسب می‌تواند باعث ایجاد برخی از قدرتمندترین احساسات در تبلیغات در مخاطب شما شود.

قدرت بهینه‌سازی

وقتی بفهمید چه چیزی برای مخاطبانتان جواب می‌دهد، می‌توانید سریع‌تر تبدیل داشته باشید و بازده سرمایه‌گذاری خود را بهبود بخشید. آزمایش انواع مختلف متن، فراخوان‌های اقدام، تصاویر و مخاطبان، احتمال رسیدن (و تبدیل) به مشتری ایده‌آل شما را افزایش می‌دهد. به همکاری با تیمی از متخصصان که می‌توانند در ایجاد و بهینه‌سازی کمپین‌های تعطیلات شما برای تضمین نتایج کمک کنند، فکر کنید.

مجموعه بازاریابی بوتیک SLTC با استفاده از کمپین‌های تبلیغاتی هدفمند در شبکه اجتماعی فیسبوک، توانست نرخ بازگشت سرمایه (ROI) را برای مشتری خود، فروشگاه بی‌قیمت (برندی مد روز و مقرون‌به‌صرفه در زمینه مد آنلاین برای زنان و نوجوانان)، ۴۱ درصد افزایش دهد.

اهداف فروشگاه پرایسلس شامل افزایش آگاهی از برند، تبلیغ فروش‌های فصلی و افزایش نرخ تبدیل برای ارتقای درآمد بود. تیم متخصص و باتجربه SLTC با اندازه‌گیری نتایج و اصلاح استراتژی‌ها، تبلیغات شما را برای بهبود نرخ موفقیت بهینه‌سازی خواهد کرد.

درک به‌روزرسانی حریم خصوصی iOS

بروزرسانی‌های iOS 14 شیوه هدف‌گیری و بازاریابی مجدد کاربران با تبلیغات شخصی‌سازی‌شده را برای کسب‌وکارها محدود کرده است و در نتیجه، هزینه هر سرنخ افزایش یافته و نسبت‌دهی نامشخص شده است. برای کاهش این مشکل، از ابزارهای تبلیغاتی فیسبوک استفاده کنید تا نتیجه را کنترل کنید. فیسبوک به شما امکان می‌دهد حداکثر هزینه را تعیین کرده و از «بهینه‌سازی بودجه کمپین» برای بهبود بازده سرمایه‌گذاری خود استفاده کنید.

مشاهده این مطلب  سوالات متداول نمایشگاه

فیسبوک حتی مدل‌سازی آماری را برای کمک به ارائه داده‌ها در مواردی که دستگاه‌های iOS از آن خارج شده‌اند، ارائه کرده است. اگرچه فیسبوک پیشرفت‌هایی داشته و به این کار ادامه خواهد داد، اما زمان می‌برد. اگر معیارهای سالانه‌ی شما همسو نیستند، ناامید یا مردد نشوید.

برای تبلیغات فیسبوک مؤثر، طراحی صفحات فرود اختصاصی برای کمپین‌های تعطیلات ضروری است. با طراحی سایت وردپرس، می‌توانید صفحات فرودی جذاب و بهینه بسازید که از تبلیغات فیسبوک به‌خوبی پشتیبانی کرده و کاربران را به مشتری تبدیل کند.

 

جواد یاسمی (متخصص سئو)

جواد یاسمی (متخصص سئو)

استراتژیست و مشاور سئو سایت های شرکتی، فروشگاهی، کارخانه ها و برندها با بهترین و بزرگترین تیم سئو در مشهد، تهران و ایران | سئو (SEO) با جواد یاسمی

آخرین مقالات مرتبط

پاك كردن سابقه جستجو در گوگل

پاك كردن سابقه جستجو در گوگل

پاك كردن سابقه جستجو در گوگل می‌تواند برای حفظ حریم خصوصی و امنیت انجام شود. همه ما در دنیای دیجیتال...
مشاوره کسب و کار اینترنتی در مشهد

مشاوره کسب و کار اینترنتی مشهد - مشاوره کسب و کار آنلاین - بهترین مشاور کسب و کار مشهد

مشاوره کسب و کار اینترنتی در مشهد توسط بهترین مشاور کسب و کار یعنی مهندس جواد یاسمی ارائه می شود. با...
گسب و کارها پر درآمد

معرفی کسب و کارهای جدید و پردرآمد + نمونه های واقعی!

در دنیای امروزی پر از نوآوری و فناوری، کسب و کارهای جدید در دنیا به سرعت در حال ظهور و پیشرفت هستند....

رمزگشایی رفتار مصرف‌کننده: چگونگی استفاده از داده‌های بینش بازاریابی برای موفقیت کمپین‌ها

رمزگشایی رفتار مصرف‌کننده: چگونه داده‌های بینش بازاریابی، موفقیت کمپین‌ها را هدایت می‌کند با پیشرفت‌های...

انقلاب در استراتژی‌های بازاریابی دیجیتال صنعت خدمات خانگی در سراسر جهان

انقلاب در استراتژی‌های بازاریابی دیجیتال صنعت خدمات خانگی در سراسر جهان آیا به دنبال گسترش کسب‌وکار خدمات...

5 استراتژی بازاریابی موفق GoPro برای افزایش فروش

5 استراتژی موفق بازاریابی GoPro برای افزایش فروش همه ما روحیه ماجراجویی نداریم و هیچ کس موظف به ماجراجویی...

برنامه‌های شریک نرم‌افزاری به‌عنوان سرویس (SaaS): برتری غیرقابل‌انکار برای هر آژانس بازاریابی

برنامه‌های شریکی نرم‌افزار به‌عنوان سرویس: برتری غیرقابل‌رقابت برای هر آژانس بازاریابی آیا نماینده‌ی...

سه راه برای جذب مشتریان جدید توسط شرکت‌ها و فریلنسرها: بینش‌هایی از گزارش ۲۰۲۳ میل‌چیمپ و کو

سه راه برای جذب مشتری جدید توسط شرکت‌ها و فریلنسرها: بینش‌هایی از گزارش سال ۲۰۲۳ میل‌چیمپ و کو چه در...

12 فرصت هوشمندانه واقعیت مجازی برای کسب‌وکارها در سال 2023

12 فرصت هوشمند واقعیت مجازی برای کسب‌وکارها در سال 2023 واقعیت مجازی تأثیر گسترده و ماندگاری بر کار،...

روندهای مصرف‌کننده که باید در استراتژی بازاریابی خود لحاظ کنید

روندهای مصرف‌کننده که باید در استراتژی بازاریابی خود لحاظ کنید نمی‌توان تأثیر کووید-۱۹ بر کل جهان را...

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سفارش تبلیغات محیطی (بیلبورد، هدایا ویژه و …) | 09339159432

سفارش تبلیغات دیجیتال (طراحی سایت، سئو، اینستاگرام و ..) | 09376996070