راههای زیادی برای بهبود وبسایتتان هنگام فروش آنلاین وجود دارد، اما گاهی اوقات سادهترین کارها بیشترین تاثیر را دارند. فروشگاهساز دِک چهار روش آسان برای افزایش فوری فروش آنلاین شما یک ضرب المثل قدیمی میگوید،کمالگرایی دشمنِ خوبیهاست.این میگوید که گاهی اوقات در تلاش برای رسیدن به چیزهای خارقالعاده، موارد ساده و روزمره را نادیده میگیریم و در نهایت حتی به سود اندک حاصل از رویکرد ساده هم نمیرسیم.
در تجارت الکترونیک این گاهی بهطور شگفتآوری درست از آب درمیآید و برخی از کارهای ساده را میتوان بهراحتی اجرا کرد. راهحلهای ساده تجارت الکترونیک، مانند سادهسازی تجربه خرید مشتری در وبسایت شما، میتواند تقریباً بلافاصله روی فروش آنلاین شما تأثیر بگذارد.
مطمئن شوید که میزبانی وبسایت شما سریع است.
گوگل اعلام کرده است که نیم ثانیه تاخیر در بارگذاری یک صفحه وب میتواند ترافیک را تا ۲۰ درصد کاهش دهد. متاسفانه، گوگل مبنای این ادعا را فاش نمیکند. رتبهبندیها بنابراین، مشخص نیست که این به دلیل رتبهبندی بالاتر سایتهای سریعالعکس توسط گوگل است یا به سادگی به دلیل واکنش بهتر مشتریان به سایتهای سریع، یا ترکیبی از هر دو.
در تجارت خود متوجه شدیم که با انتقال مشتریان به بستههای میزبانی وب سریعتر، شاهد افزایش ترافیک وبسایتها تا حدود ۵۰ درصد بودهایم. ادوبی نیز این موضوع را تایید میکند: اخیراً اعلام کرده است که «بهبود سرعت میتواند نرخ ترک تحصیل تا ۴۱ درصد هنگام فروش آنلاین. اگر از تجارت الکترونیک استفاده میکنید طراح وبسایت ارزش دارد که در این مورد از آنها بپرسید.
از مشتریان خود نخواهید که برای خرید از فروشگاه آنلاینتان حساب کاربری بسازند.
بسیاری از مردم قبلاً رمزهای عبور زیادی برای به خاطر سپردن دارند و ایجاد حساب کاربری جدید را بسیار آزاردهنده میدانند. من شخصاً هرگز از مغازهای که مرا مجبور به این کار میکند خرید نمیکنم و تنها نیستم. مگر اینکه مردم قبل از تکمیل اولین سفارش خود تصمیم به خرید منظم از شما بگیرند (که نخواهند گرفت)، ایجاد اجباری حساب، شما را از مشتریان محروم خواهد کرد. فروش .
با استفاده از جستجوی کد پستی، جزئیات آدرس را بهطور خودکار وارد کنید.
با انجام این کار، سفارشهای بیشتری دریافت خواهید کرد؛ زیرا فرآیند پرداخت حرفهایتر، سادهتر و سریعتر میشود و در نتیجه، افراد کمتری در حین پرداخت، با تماس تلفنی، شام یا هر چیز دیگری، وقفه خواهند داشت. همچنین هزینهها کاهش مییابد، زیرا آدرسهای تحویل دقیقتر خواهند بود و تحویلهای ناموفق کمتر میشود.
همچنین، اگر از طریق پست ارسالی بازاریابی میکنید، باید ارتباط برقرار شود. هزینه تحویلهای ناموفق بسیار زیاد است؛ زمانی که وقت صرف شده برای تلفن، هزینه اضافی برای تحویل مجدد و آسیب به اعتبار را در نظر بگیریم. نصب نرمافزار جستجوی کد پستی در سایت شما، همه اینها را به حداقل میرساند.
از شلوغی مراحل پرداخت کم کنید و تغییرات کوچک را آزمایش کنید.
مواردی ثبت شده است که با حذف فیلد کد تخفیف از صفحه پرداخت، فروش دو برابر شده و با تغییر عبارت «آزمایشی رایگان» به «مشاهده طرحها و قیمتها»، ثبتنامها ۲۰۰ درصد افزایش یافته است. آزمایش و اندازهگیری نتایج در صفحه پرداخت وبسایت ممکن است خستهکننده به نظر برسد، اما میتواند نتایج شگفتانگیزی داشته باشد. از بررسی دلایل این دو مثال صرف نظر میکنم، زیرا… جمعیتشناسی مشتریان و تنوع کالا و خدمات فروختهشده، هر پرونده را متفاوت میکند.
نکته این است که تغییرات کوچک میتوانند به سودهای بزرگ و غیرمنتظرهای منجر شوند. اگر با طراحی وبسایت تجارت الکترونیک خود آزمایش نکنید، هرگز به این موضوع پی نخواهید برد.
خستهکننده، اما موثر
هیچکدام از این پیشنهادها بهطور ویژهای هیجانانگیز نیستند، اما بیشتر، اگر نگوییم همه، آنها باعث افزایش سفارشها، کاهش هزینهها یا هر دو میشوند. مزیت بزرگ این است که بهراحتی در بستر تجارت الکترونیک شما قابل اجرا هستند، بهخصوص اگر از محصولی تجاری الکترونیک با قابلیتهای از پیش تعبیهشده استفاده میکنید.
کریس بارلینگ رئیس شرکت پاورید ناو است که خود یکی از بنیانگذاران آن است. کریس، کارآفرین و فرشتهی سرمایهگذاری پرشور و مشتاقی است که به کمک کسبوکارهای کوچک برای استفاده از فناوریهای نوین علاقهمند است. او بیش از ۴۰ سال سابقه در صنعت فناوری اطلاعات دارد.
محتوای تخصصی
- از برند خود در فضای آنلاین محافظت کنید
- افزایش فروش از طریق بازخورد مشتری
- ده راه برای وفادار نگه داشتن مشتریان آنلاین