Yaseomi: اولین پلتفرم سئوی سیستماتیک ایران

آموزش بازاریابی و فروش

آموزش بازاریابی و فروش به صورت حرفه ای و مدرن در مجله سئو و دیجیتال مارکتینگ جواد یاسمی که شرکت خدمات سئو و طراحی سایت هستند. | بهترین شرکت های بازاریابی و تیم های فروش با مقالات آموزشی ما پیشرفت قاب قبولی داشته اند. به روز ترین مقالات فروش و بازاریابی را ارائه می دهیم.

ساخت دوره آنلاین از ارائه پاورپوینت به دلیل همه‌گیری و رواج روزافزون آموزش آنلاین، معلمان، مربیان، مدرسان و متخصصان یادگیری و توسعه با نیاز فزاینده‌ای برای راه‌اندازی سریع دوره‌های آنلاین مواجه هستند. رونق بازار آموزش آنلاین، حتی کسانی را که هیچ‌گاه تدریس نکرده‌اند، به ایجاد و فروش دوره‌های آنلاین در زمینه تخصص خود ترغیب کرده […]

ده نکته درباره راه‌اندازی کمپین تبلیغاتی در اپ استور به گزارش بیزینس اینسایدر، درآمد تبلیغات حاصل از نصب برنامه‌ها تا پایان سال ۲۰۱۷، ۶.۱ میلیارد دلار پیش‌بینی شده و تا سال ۲۰۱۹ به ۶.۸ میلیارد دلار خواهد رسید. رقابت در حال افزایش است و باید به‌دقت کمپین فروشگاه اپ خود را برنامه‌ریزی کنید. امسال به […]

استراتژی بازاریابی اسپاتیفای و ۵ کمپین بازاریابی مؤثر آن همه می‌توانند هویت و سلیقه‌ی شنیداری خود را جشن بگیرند. اسلون-وینسنت از اسپاتیفای توضیح می‌دهد که چگونه «رپد» به پدیده‌ای فرهنگی تبدیل شد و طی سال‌ها توجه کاربران را به خود جلب کرد. اسپاتیفای، بزرگ‌ترین پلتفرم پخش موسیقی در این حوزه، از سال ۲۰۰۶ برای کاربرانش […]

استراتژی‌ها و کمپین‌های انقلابی بازاریابی دیجیتال رولوت ره آورد، راه‌حل نوین فین‌تک، بی‌شک در حال بازنویسی کتاب راهنمای بازاریابی موسسات مالی است و به تمام افراد از ۷ تا ۷۰ سال (واقعاً!) خدمت‌رسانی می‌کند. موفقیت آن ریشه در تغییر شیوه‌ی روزانه‌ی مردم در برخورد با پول دارد. اما راز این موفقیت چشمگیر چیست؟ در واقع، […]

استراتژی‌ها و مثال‌های بازاریابی گوچی در طول سالیان از آغاز فعالیتش در سال ۱۹۲۱ به‌عنوان واردکننده‌ی کالاهای چرمی توسط گوچیو گوچی، این برند ایتالیایی با اتخاذ استراتژی‌های بازاریابی پیشرو و حتی بر هم زننده، صنعت مد لوکس را فتح کرد. در میان خانه‌های مد بی‌شماری که ادعای منحصر به فردی و ظرافت دارند، استراتژی بازاریابی […]

افشای رازهای استراتژی بازاریابی دیجیتال بوکینگ دات کام بوکینگ دات کام به‌عنوان یکی از پیشگامان جهان در زمینه پلتفرم‌های آنلاین سفر، شیوه جستجو، رزرو و تجربه اقامتگاه‌ها را در سراسر جهان متحول کرده است. با اتکا به استراتژی قوی بازاریابی دیجیتال، بوکینگ دات کام با موفقیت خود را به عنوان پلتفرمی اصلی برای مسافران معرفی […]

ترکیب‌های زیبا: استراتژی‌های بازاریابی نسکافه اگر عاشق قهوه هستید، احتمالا در زندگی خود حداقل یک فنجان نسکافه نوشیده اید. نسکافه با تاریخچه غنی و تنوع محصولات قهوه‌اش، به نامی آشنا و قدرت برتر قهوه در جهان تبدیل شده است. اما چیزی که نسکافه را متمایز می‌کند، فقط کیفیت قهوه‌اش نیست؛ بلکه استراتژی‌های بازاریابی فوق‌العاده آن […]

5 ترند برتر بازاریابی زیبایی که برای درخشش در سال 2024 باید بدانید صنعت زیبایی در سال 2024 درخشش خواهد داشت و پیش‌بینی می‌شود به حدود… برسد. ۵۸۰ میلیارد دلار تا سال ۲۰۲۷ با ظهور روندهای جدید و جذاب در بازاریابی زیبایی، شاهد روش‌های متحول‌کننده‌ای در ارتباط برندها با ما هستیم. از بهره‌گیری از هوش […]

خریداران در هر صنعتی برای تصمیم‌گیری‌های بهتر به اطلاعات نیاز دارند، و طبق… گارنر بیشتر وقت خریداران عمده (B2B) صرف تحقیق آنلاین می‌شود. از آنجایی که مشتریان بالقوه شما بیش از پیش برای انتخاب شرکت‌های مورد نظرشان به تحقیقات آنلاین متکی هستند، اولویت دادن به بازاریابی دیجیتال برای ماندن در ذهن آن‌ها ضروری است. با […]

مدیریت اعتبار برای آژانس‌ها: سلاح پنهانی که از آن استفاده نمی‌کنید (اما باید بکنید) اگر بگوییم مدیریت اعتبار برای سازمان‌ها همه چیز است، اغراق نکرده‌ایم. آیا می‌دانستید که ۹۷ درصد از مشتریان، نظرات آنلاین را می‌خوانند. قبل از تصمیم‌گیری؟ مطالعه‌ی دیگری نشان می‌دهد که ۸۵ درصد مردم به نظرات آنلاین اعتماد دارند. تا حد زیادی […]

بررسی آژانس‌ها: اهمیت نظرات آنلاین برای آژانس‌ها (و پلتفرم‌های آن!) کمربندهایتان را ببندید، چون به اعماق دنیای بررسی آژانس‌های بازاریابی دیجیتال و چگونگی توانمندسازی فرآیند تصمیم‌گیری شما شیرجه می‌زنیم. پیدا کردن آژانس دیجیتال مارکتینگ مناسب این روزها مثل پیدا کردن سوزن در انبار کاه مانده است.اعتماد، همه چیز استاما با این همه گزینه، چطور بفهمیم […]

شناسایی مخاطب هدف برای آژانس‌های بازاریابی دیجیتال امروزه در دنیای دیجیتال زندگی می‌کنیم و طبیعتا بازاریابی نیز با فناوری و اینترنت متحول شده است. به گفته‌ی Statista، هزینه‌های تبلیغات دیجیتال در سراسر جهان در سال ۲۰۲۱ به ۵۲۲.۵ میلیارد دلار آمریکا رسید. با این حال، پیش‌بینی می‌شود که این هزینه‌ها تا سال ۲۰۲۵ به … […]

استراتژی‌های بازاریابی لوش برای جذب مشتریان بیشتر شرکت لوازم آرایشی لاکچری، برند محبوب بریتانیایی تولیدکننده‌ی لوازم آرایشی دست‌ساز، اخیرا اقدام پرخطری انجام داده که توجه مصرف‌کنندگان و کارشناسان را در عصر شبکه‌های اجتماعی به خود جلب کرده است. بازاریابی دیجیتال این شرکت با چالش فراوان تصمیم گرفت حضور خود را از پلتفرم‌های اصلی رسانه‌های اجتماعی […]

9 نکته بازاریابی آنلاین برای ملک اجاره‌ای شما یکی از بزرگترین چالش‌های امروز برای موجران یا مدیران املاک، کاهش نرخ خالی بودن ملک است. اما این مشکلی است که می‌توانید با بازاریابی حرفه‌ای آنلاین ملک خود آن را حل کنید. پنج نکته برتر بازاریابی آنلاین برای جذب بیشتر مستاجر: استراتژی قیمت‌گذاری رقابتی داشته باشید رقابت […]

چگونه به‌سرعت کشورها را به مجموعه‌های تبلیغات فیسبوک اضافه کنیم وقتی نیاز به فعالیت سریع در چندین سطح و منطقه دارید، به یک استراتژی دقیق برای کشورها در فیسبوک نیاز دارید. این مقاله به روش‌های افزودن کشورها به پنل تبلیغات و ابزارهای مؤثر برای کار با سایت‌های تیراندازی که در وقت صرفه‌جویی می‌کنند، می‌پردازد. چگونه […]

بازاریابی ورزشی در رسانه‌های اجتماعی: طراحی استراتژی‌های منحصربه‌فرد برای حداکثر تاثیر به دنیای هیجان‌انگیزی خوش آمدید که در آن ورزش و دنیای پویای رسانه‌های اجتماعی با هم ترکیب شده‌اند. در عرصه‌ی سریع و پرهیاهوی بازاریابی مدرن، ترکیب این دو قدرت عظیم، شیوه‌ی ارتباط برندها و شرکت‌های ورزشی با مخاطبان خود را متحول کرده است. اولین […]

استراتژی بازاریابی هاوایز در حال تغییر قواعد بازی است جلب توجه در بازار تبلیغات کار ساده‌ای نیست، اما شرکت وایز که در زمینه انتقال پول بین‌المللی تخصص دارد، رمز موفقیت را یافته است؛ چرا که استراتژی بازاریابی آن واقعا با مردم ارتباط برقرار می‌کند. استراتژی بازاریابی فین‌تک وایز چگونه به این دست می‌یابد؟ با تمرکز […]

چگونگی ایجاد تقویم بازاریابی یکپارچه بازاریابی، شیوه‌ای منحصربه‌فرد در پیچیده کردن بیش از حد مسائل دارد؛ کانال‌های زیاد، پیام‌های زیاد، داده‌های بسیار برای پیگیری، بازارهای هدف فراوان برای نفوذ و افراد زیادی که باید به‌روز نگه داشته شوند. در طول سال‌های کار در آژانس‌های تبلیغاتی، این افتخار را داشتم که با فرآیندهای برندهای مختلفی آشنا […]

چرا ویدیوهای کوتاه مؤثر هستند؟ در حال حاضر، محتوای ویدیویی یکی از محبوب‌ترین قالب‌های محتوا در اینترنت است. تحقیقات نشان می‌دهد که ویدیوهای کوتاه در جذب مخاطب، محبوب‌تر و مؤثرتر می‌شوند. ویدئوهای کوتاه ۱۵ تا ۹۰ ثانیه‌ای، مزایای زیادی نسبت به ویدئوهای طولانی‌تر دارند. در نهایت، میزان تعامل مخاطبان هر ثانیه کاهش می‌یابد. بر اساس […]

15 نوع محتوای ویدیویی برای هر مرحله از قیف بازاریابی شما جهان در حال تغییر است و بازاریابی ویدیویی، محبوب‌ترین روش بازاریابی محتوا شده است! هدف بازاریابی محتوا، تولید و ارائه محتوای ارزشمند و سفارشی‌شده برای مخاطبان است. این محتوا باید بازدیدکنندگان را جذب، درگیر و در نهایت تبدیل کند؛ به عبارت دیگر، باید آنها […]

تاثیر فناوری‌های ارتباطی یکپارچه بر استراتژی‌های بازاریابی چندکاناله دنیا هر روز در حال تغییر است و در تجارت، اگر با روندها همراه نباشید، احتمالا توسط رقبای خود که این کار را می‌کنند، شکست خواهید خورد. یکی از جاهایی که فناوری می‌تواند واقعا برای کسب‌وکارتان تفاوت ایجاد کند، ارتباطات است. یکی از راه‌ها چیست؟ یکپارچه‌سازی فناوری […]

10 سایت برتر موسیقی آماده برای سازندگان ویدئو و تولید ویدئو در سال 2024 بازاریابی محتوا هم مزایا و هم معایبی دارد. هنگامی که صحبت از…بازاریابی ویدیوییهدف مشترک همه ما، جلب و حفظ توجه مخاطب است. برای خلق یک رسانه‌ی شگفت‌انگیز و داستانی، ویدیوها در حال حاضر بهترین کمک برای تولیدکنندگان محتوا هستند؛ زیرا ابتدا […]

11 ایده و مثال برتر بازاریابی محتوا در حوزه سلامت محتوای آموزنده، اعتماد را در بازاریابی محتوای سلامت می‌سازد و خلاقیت منجر به مشارکت بیمار می‌شود. در سال ۲۰۲۳، بازاریابی محتوای سلامت فرصتی بی‌نظیر برای ارائه دهندگان خدمات بهداشتی برای جذب و حفظ بیماران فراهم می‌کند. این حوزه‌ای پویا است که نیازمند استراتژی‌های نوآورانه برای […]

رازهای تسلط اینتل در بازاریابی B2B و استراتژی‌های برنده را کشف کنید غول فناوری بودن یک چیز است، اما ماندن در این جایگاه، داستان دیگری. شکی نیست که اینتل بخش قابل توجهی از موفقیت خود را – جدا از تخصص فنی اش – مدیون استراتژی‌های بازاریابی درجه یک و کمپین‌های متحول کننده‌ی خود است.این شرکت […]

9 مشکل اصلی بازاریابی محتوا و چگونگی غلبه بر آنها در سال ۱۹۹۶، بیل گیتس، مالک مایکروسافت، اعلام کرد که «محتوا پادشاه است». بیل گیتس گفت: محتوا همان جایی است که انتظار دارم بخش اعظم پول واقعی اینترنت در آنجا به دست آید، درست همان‌طور که در صنعت پخش صدا و سیما بود. بازاریابی محتوا […]

استراتژی بازاریابی H&M: دستور پخت تسلط بر خرده‌فروشی مد اچ‌اندام با بیش از ۵۰۰۰ فروشگاه در بیش از ۷۰ بازار و جامعه‌ی آنلاین ۳۸ میلیون نفری، بی‌شک روایت دیجیتالی جذاب و موفقی را به‌عنوان برند مد سریع خلق کرده است. با توجه به اینکه این برند مرز میان دنیای آنلاین و آفلاین را از بین […]

ایده‌های بازاریابی دیجیتال برای عید پاک به منظور افزایش فروش عید پاک نزدیک و نزدیک‌تر می‌شود و این فرصتی عالی برای کسب‌وکارها برای راه‌اندازی کمپین‌های جدید است. تعطیلی مثل این فرصتی به شما می‌دهد تا بازاریابی خود را تقویت کرده و تلاش‌هایتان را به سمت پیشنهادات و تبلیغاتی که می‌توانند در این مدت اجرا شوند، […]

بهترین دوره‌های بازاریابی دیجیتال در سال ۲۰۲۳ بهترین ارائه دهندگان دوره‌های آنلاین بازاریابی دیجیتال، برنامه‌های کاربردی دیجیتالی ارائه می‌دهند که می‌توانید برای توسعه مهارت‌های مرتبط با برنامه‌ی آموزشی از آنها استفاده کنید. روش‌های یادگیری آنلاین، در مقایسه با روش‌های سنتی، جامع‌تر هستند. برای موفقیت در بازاریابی دیجیتال، شرکت در دوره‌های بازاریابی دیجیتال می‌تواند به شما […]

بازاریابی محتوا در سال ۲۰۲۳ و پس از آن – هنر خلق محتوای جذاب ۸۸ درصد از بازاریاب‌های تجاری از بازاریابی محتوا برای تبلیغ برند خود استفاده می‌کنند. اگر کسب‌وکاری دارید و وب‌سایت، احتمالا بخشی از آن ۸۸ درصد و اگر این کار را نکنید، احتمالا خیلی زود به جمع ما خواهید پیوست؛ چون بدون […]

کوه یخ در پیش است؟ نکات مهم در تخصیص منابع به پروژه‌ها مدیریت تحویل پروژه در یک آژانس کار آسانی نیست. همیشه کارهای زیادی برای انجام دادن وجود دارد. شما به‌طور پیشگیرانه ریسک‌ها را مدیریت می‌کنید، در حالی که می‌پذیرید که نمی‌توانید همه چیز را پیش‌بینی کنید. هیچ دو روزی یکسان نیستند. تخصیص منابع تنها […]

آموزش بازاریابی و فروش