خریداران در هر صنعتی برای تصمیمگیریهای بهتر به اطلاعات نیاز دارند، و طبق… گارنر بیشتر وقت خریداران عمده (B2B) صرف تحقیق آنلاین میشود.
از آنجایی که مشتریان بالقوه شما بیش از پیش برای انتخاب شرکتهای مورد نظرشان به تحقیقات آنلاین متکی هستند، اولویت دادن به بازاریابی دیجیتال برای ماندن در ذهن آنها ضروری است.
با توجه به همکاری نزدیک ما با بسیاری از شرکتهای تولیدی در وایتال، درک میکنیم که شما در جذب مشتری با چالشهای منحصر به فردی روبرو هستید. بازاریابی شما به باید متناسب با مخاطبی طراحی شود که معمولا به دنبال محصولات خاص و ویژه است؛ یعنی باید هدفمند باشد.
این کار نیاز به تنظیمات دقیقی دارد؛ به همین دلیل، توصیههای تیم متخصص خود را در مورد ابزارهای لازم برای ایجاد ارتباط با مشتریانتان به اشتراک میگذاریم.
درباره حیاتی
ضروری بیش از ۲۰ سال است که وبسایت میسازد و استراتژیهای موفق بازاریابی دیجیتال طراحی میکند. همکار آژانس WP Engine ویتل با صدها برند در صنایع مختلفی همکاری کرده است تولید فناوری تحصیلات عالی و موارد بیشتر برای ایجاد حضور آنلاین که به شرکتها در رسیدن به اهداف تجاریشان کمک میکند. تیم بااستعداد ویتال شامل طراحان وب و گرافیک، استراتژیستهای محتوا، متخصصان برندینگ و بازاریابان درونگرا، از به اشتراک گذاشتن دانش خود در مورد چگونگی استفاده از وردپرس برای ساخت سایتهایی که فراتر از ظاهر خوب عمل میکنند، لذت میبرند—آنها به عنوان بنیانی برای بازاریابی دیجیتال با بازگشت سرمایهگذاری چشمگیر (ROI) عمل میکنند.
بازاریابی دیجیتال برای تولیدکنندگان یکی از ابزارهای اساسی در دنیای امروز است که به آنها کمک میکند تا محصولات خود را به مخاطبان گستردهتری معرفی کنند. از طریق تکنیکهای خدمات سئو وردپرس، بازاریابان میتوانند سایتهای تولیدی را بهینهسازی کرده و آنها را در نتایج جستجو بهتر نشان دهند. تولیدکنندگان با بهرهگیری از ابزارهایی مانند ایمیل مارکتینگ، رسانههای اجتماعی، و تبلیغات پولی میتوانند ارتباط بیشتری با مشتریان برقرار کرده و فرآیند خرید را تسهیل کنند.
اهمیت بازاریابی دیجیتال برای تولیدکنندگان
برقراری و حفظ روابط در فروش محصولات تولیدی همیشه مهم خواهد بود، اما نسل جدید خریداران زمان کمتری را به تماس تلفنی یا سفر اختصاص میدهند و بیشتر وقت خود را صرف جستجو در گوگل میکنند.
نسل هزاره و نسل زد «بومیان دیجیتال» هستند، یعنی استفاده از فناوری آنلاین برای آنها امری طبیعی است. با ورود آنها به سمت نقشهای تصمیمگیری در کسبوکار، آغاز سفر خرید B2B آنها کاملاً دیجیتال خواهد بود. در واقع، تحقیقات نشان میدهد که تا ۷۰ درصد از این سفر قبل از اولین تماس با فروشنده تکمیل میشود.
بهترین راه پیش روی شما، ساده کردن فرایند تحقیق و یافتن اطلاعات مورد نیاز این خریداران در صفحات وبسایت، شبکههای اجتماعی و از طریق هرگونه محتوای قابل دانلود یا ویدیوهای درخواستی است.
به این ترتیب، آنها میتوانند خودشان را آموزش دهند و تصمیمات خود را بگیرند، اما به گونهای که شما بتوانید پیام را کنترل کنید. و شما باید پیشدستانه عمل کنید، زیرا اگر… حضور دیجیتالی داستان ارزش شما را نمیگوید، مطمئن باشید که رقیبان شما این جای خالی را پر میکنند.
آنچه تولیدکنندگان باید درباره بازاریابی دیجیتال بدانند
میتوانستیم کتابی کامل درباره آنچه باید درباره بازاریابی دیجیتال بدانید بنویسیم (راستش را بخواهید، پیشتر هم نوشتهایم). چندین درباره تولید به طور خاص، چند مفهوم کلی وجود دارد که میتوانیم با شما در میان بگذاریم، به خصوص که اینها مواردی هستند که با همه مشتریان خود بررسی میکنیم (همانطور که خواهید دید).
چگونگی ساخت یک استراتژی بازاریابی دیجیتال را میدانم.
باید از جایی شروع کنید، و اختصاص زمان برای ساختن یک استراتژی، زمان، پول و دردسر زیادی را برایتان ذخیره خواهد کرد. درک این نکته مهم است که این یک کار بزرگ است که اجرای صحیح آن زمان میبرد، اگر بخواهیم این فرایند را خلاصه کنیم، اصول اولیه آن به شرح زیر است:
- اهداف بازاریابی خود را مشخص کنید، چه کیفی و چه کمی باشند، و چگونگی سنجش موفقیت را تعیین کنید.
- یاد بگیرید چگونه داستان منحصر به فرد و ارزشمند خود را به گونهای تعریف کنید که مزایای آن برای مشتریانتان واضح باشد.
- وبسایتی بسازید که هم برای شما و هم برای مشتریانتان کارآمد باشد؛ وبسایتی که آسان باشد برای پیمایش، بهروزرسانی، مقیاسپذیر، انعطافپذیر و امن.
- توسعه دهید بهینهسازی موتورهای جستجو استراتژی سئو برای قرار گرفتن محتوای شما در رتبههای بالای نتایج موتورهای جستجو و رسیدن به مخاطبان خود
- استراتژیهای بهینهسازی نرخ تبدیل، تبلیغات دیجیتال پولی، بازاریابی ایمیلی و بازاریابی محتوا را هماهنگ کنید تا دسترسی به مشتریان را افزایش دهید، توجه آنها را جلب کنید و سرنخها را پرورش دهید.
وقتی سامانههای مدولار آمریکایی برای ادغام دو وبسایت کمبازده، نیاز به (سیستم مدیریت محتوای) AMS داشتیم و در این فرصت، تصمیم گرفتیم از نو شروع کنیم و استراتژیای تدوین کنیم که در زمینههای مختلف به آنها کمک کند.
با ایجاد یک وبسایت جدید، توانستیم ارزش برند AMS را برجسته کنیم، خطوط تولید محصولات آنها را بهتر تعریف کنیم و خریداران بالقوه را جذب نماییم. ما مجموعهای قوی از صفحات را ساختیم تا AMS را بهعنوان یک پیشرو در عرصه خود معرفی کنیم، کاربران را در مورد خطوط تولید محصولات آموزش دهیم، به مشتریان در یافتن بهترین راهحل برای پروژههایشان کمک کنیم و در این فرآیند، ارزش سئو آنها را بهینه نماییم.
بدانید چه اطلاعاتی برای مخاطبان شما ارزشمند است.
پس شما استراتژیای برای ارائه اطلاعات به مشتریان بالقوهی خود طراحی کردهاید، اما دقیقا میدانید که باید چه چیزی به آنها بگویید؟ تجربهی کار با مشتریان متعدد به ما نشان داده است که خریداران صنعتی B2B به دنبال مشخصات فنی، توضیحات دقیق محصول و مزایای خاص به صورت بازگشت سرمایه (ROI) و سایر معیارها هستند.
هنگام جستجو، این خریداران به دنبال مواردی مانند شماره SKU، صنایع، مواد، تلرانسها و مشخصات دیگر هستند. این اطلاعات نه تنها باید برای مشتریان شما مرتبط باشد، بلکه باید بهراحتی قابل دسترسی نیز باشد.
اورتولایت روابط بسیار خوبی با برندهای بزرگ کفش که کفی برای آنها تولید میکند، داشت. اما به روشی آسانتر برای بهروزرسانی مطالب تبلیغاتی آنلاین خود برای افزایش قابلیت جستجوی آنها نیاز داشت.
ما منطق تجارت الکترونیک را به تجربه مرور وبسایت آنها اعمال کردیم، بنابراین حتی اگر خریدی بهصورت آنلاین انجام نشود، نمایندگان فروش میتوانند در وبسایت مانند یک فروشگاه اینترنتی بسیار آسان، برای یافتن اطلاعات مورد نیاز خود، گشتوگذار کنند.
برای تولیدکنندگان، آشنایی با ابزارهای مناسب طراحی سایت وردپرس و بازاریابی دیجیتال میتواند تأثیر زیادی در افزایش فروش و رشد کسبوکار داشته باشد. ابزارهایی همچون Google Analytics، SEMrush و HubSpot به بهبود استراتژیهای بازاریابی کمک میکنند و تولیدکنندگان میتوانند از آنها برای تجزیه و تحلیل بازار و رقبا بهرهبرداری کنند. همچنین، طراحی وبسایتها با استفاده از طراحی سایت وردپرس به تولیدکنندگان این امکان را میدهد که با ایجاد یک حضور آنلاین قوی، مشتریان بیشتری جذب کنند.
بدانید چگونه واقعا مخاطبان خود را پیدا کنید.
داشتن اطلاعات مرتبط عالی است، اما این فقط در صورتی مفید است که بهطور مداوم در صفحه اول نتایج جستجو برای آن کلمات کلیدی و عبارات جستجوی مرتبط با صنعت شما ظاهر شوید. شما نیاز به استراتژی موفق سئو برای افزایش رتبه وبسایت شرکت تولیدی شما در موتورهای جستجو و در نتیجه دیده شدن بیشتر توسط مخاطبان وسیعتر.
در غیر این صورت، مشتریان بالقوه برای خرید محصولات شما نه تنها یافتن شما را دشوارتر خواهند یافت، بلکه احتمالاً ابتدا رقبا را پیدا میکنند. رتبه بالا در نتایج جستجو شما را به عنوان رهبری در بازار معرفی میکند که منجر به رشد و اعتبار برند میشود و ارزش فراتر از ترافیک جستجو و مشتریان مستقیم ایجاد میکند.
یک روش برای بهبود رتبه در نتایج جستجو و افزایش ترافیک وبسایت، ایجاد صفحات جداگانه برای کلمات کلیدی خاص است. این همان کاری است که ما برای تولیدکننده آچار گشتاور انجام دادیم. راهنمای وزن گیری برای افزایش شانس نمایش در جستجوهای محصول محور و بهبود سئو فنی کلی
در نتیجه، این شرکت اکنون در نتایج جستجوی مربوط به محصولات خاص خود، همواره رتبه بالایی دارد.
بدانید چگونه مخاطبان خود را به مشتری تبدیل کنید.
رساندن محتوا به مخاطب بسیار مهم است، اما این نکتهی قدیمی را هم یادآوری میکند که «اسب را میتوان به آب برد، اما نمیتوان وادارش کرد که آب بخورد». شما باید راهی پیدا کنید که مخاطب را از حالت مرورگر صرف خارج کرده و به مشتری تبدیل کنید؛ برای این کار، آنها باید در وبسایت شما فعال باشند و تعامل داشته باشند، حتی اگر این تعامل به سادگی پر کردن یک فرم تماس باشد.
پس چطور آنها را به نوشیدن تشویق میکنید؟ چیزی برای درگیر کردنشان ارائه دهید. داراییهایی مانند کتابهای الکترونیکی، وبینارها، خبرنامهها و کتابهای سفید را از طریق تماس مستقیم از طریق ایمیل، پوش آپهای خروجی، دکمههای فراخوان عمل پاپآپ و رباتهای گفتگو تبلیغ کنید.
چون بافتپلاس با افزایش رقبا در زمینه پانلهای دیواری مصنوعی، آنها فهمیدند که باید در تبدیل سرنخها به مشتری کارآمدتر باشند. ما رویکردی چندوجهی در پیش گرفتیم که شامل تحلیل کاملی برای تعیین بهترین مسیر تبدیل برای انواع مشتریانی بود که از صفحه آنها بازدید میکردند.
از آنجا، محتوایی تولید کردیم و داراییهایی خلق نمودیم تا نرخ تبدیل را افزایش دهیم؛ بخشی از این کار شامل کمپینهای هدفمند ایمیل برای معرفی محصولات و تبلیغات جدید Texture Plus به شکلی هیجانانگیز و ترغیبکننده برای مشتریان بود. نتایج، افزایش دانلود محتوا، رشد مشترکین ایمیل و افزایش فروش تجارت الکترونیک را نشان داد.
ابزارهای مناسب برای استراتژی بازاریابی دیجیتال خود را بشناسید.
به عنوان تولیدکننده، بیش از هر کس دیگری میدانید که برای موفقیت، به ابزارهای مناسب نیاز دارید. همین موضوع در مورد بازاریابی دیجیتال هم صدق میکند؛ بهترین استراتژیها و محتوا در وب جهانی، اگر با مشکلات اجرایی دست و پنجه نرم کنید یا از عملکردهای ضروری بیبهره باشید، هیچ سودی نخواهند داشت. یا بدتر از آن، هزینههایی را برای ویژگیهای غیرضروری پرداخت میکنید یا خود را در معرض آسیبپذیری قرار میدهید.
ابزارهای زیادی وجود دارد و پیدا کردن ابزارهای مناسب میتواند به بازاریابی دیجیتال شما کمک کند یا آن را با مشکل مواجه سازد.
پیشرو در تولید تجهیزات فشرده گربه وحشی به دلیلِ … موفقیت و شهرت بینالمللی زیادی کسب کرده است. فعالیتهای بازاریابی دیجیتال بهتر از این هم، این شرکت همچنان میتواند بخشهای بزرگی از سهم بازار تجهیزات فشرده را از آن خود کند. دلیل این امر استفاده بابکت از برخی از پیشرفتهترین فناوریهای نرمافزاری صنعت برای ساخت و نگهداری پایهی وبسایت خود است. ساختار استراتژی بازاریابی دیجیتال از جمله وردپرس، گوگل آنالیتیکس و پاردات.
10 ابزار بازاریابی دیجیتال ضروری برای تولیدکنندگان
پس دقیقا چه ابزارهای بازاریابی دیجیتالی باید مورد بررسی قرار دهید؟ در اینجا مروری بر راهکارهای نرم افزاری و پلتفرمهایی داریم که هر تولیدکننده باید در جعبه ابزار بازاریابی دیجیتال خود داشته باشد.
سیستم مدیریت محتوا
سیاماس (CMS) یک پلتفرم آنلاین است که به شما امکان طراحی و ساخت وبسایتها را، چه با استفاده از قالبهای آماده و چه با طرحهای سفارشی، میدهد. وردپرس و تقریباً برای همه وبسایتهای مشتریانمان از آن استفاده میکنیم.
پلتفرم تجارت الکترونیک
یک بستر تجارت الکترونیک، نرمافزاری است که بخش ارتباط با مشتری یک کسبوکار آنلاین را فراهم میکند. این بسترها به کسبوکارها امکان مدیریت فروش، بازاریابی و عملیات آنلاین را میدهند. ما به ماژنتو علاقهمندیم زیرا محبوبترین بستر تجارت الکترونیک در بازار امروز است و بیش از ۲۵۰ هزار فروشنده از آن استفاده میکنند (ضمن اینکه ما شریک رسمی آن هستیم). ووکامرس نیز اگر به دنبال راهحلی انعطافپذیر و متنباز برای ساخت یک بستر تجارت الکترونیک هستید، گزینه مناسبی است. هاست وردپرس برای افزایش سرعت سایت و نرخ تبدیل بهینه شده است.
ابزار مدیریت ارتباط با مشتری
سیآرام نرمافزاری است که به کسبوکارها امکان جمعآوری و تحلیل دادههای مشتری را میدهد تا خدمات مشتری، فروش و تلاشهای بازاریابی را بهبود بخشند. برای راهحلها، با مایکروسافت داینامیکس 365، سلسفورس یا هاباسپات اشتباه نمیکنید.
پلتفرم بازاریابی ایمیلی
نرمافزار بازاریابی ایمیلی برای کمک به کسبوکارها در برنامهریزی، اجرا، خودکارسازی و نظارت بر موفقیت کمپینهای بازاریابی ایمیلی طراحی شده است. به نظر ما، MailChimp بهترین نرمافزار بازاریابی ایمیلی در این حوزه است.
اتوماسیون بازاریابی
اتوماسیون بازاریابی در اصل به سیستم نرمافزاری گفته میشود که انجام وظایف تکراری را برای کسبوکارها آسانتر کرده و امکان بازاریابی همزمان در چندین کانال را فراهم میکند. برای شرکتهای B2B، مارکتو، پاردو و هاباسپات بهعنوان پلتفرمهای پیشنهادی توصیه میشوند.
چت زنده یا چت هوش مصنوعی
چت زنده ماژولی است که معمولا در پایین سمت راست وبسایت ظاهر میشود و به بازدیدکنندگان امکان میدهد در زمان واقعی با نمایندگان خدمات مشتری تعامل داشته باشند. اگر شرکت شما ظرفیت پشتیبانی چت زنده را ندارد، یک چتبات هوش مصنوعی راه دیگری برای تعامل با مشتریان شما ارائه میدهد که زمان پاسخگویی را کاهش داده و مشکلات را کمتر میکند. برای قابلیت چتبات، SnapEngage و HubSpot را بررسی کنید. برای چت زنده، Olark، Intercom و LiveChat را پیشنهاد میکنیم.
خروج از پوششها
پاپآپی که درست موقع بستن صفحه توسط بازدیدکننده ظاهر میشود و معمولا برای جلب دوباره توجه او با پیشنهاد تخفیف یا پیشنهاد ویژه استفاده میشود. در این مورد، تنها انتخاب مناسب OptinMonster است.
ردیابی تماسهای وبسایت
ردیابی تماسهای وبسایت به کسبوکارها امکان میدهد منشأ تماسهای تلفنی را با قرار دادن شماره تلفن ردیابی در تبلیغات پولی، ایمیلها، صفحات فرود و موارد دیگر، شناسایی کنند. ما از سیستم ردیابی تماس CallRail بسیار راضی هستیم چون هم ردیابی سطح منبع و هم ردیابی سطح کلمات کلیدی را امکانپذیر میکند.
تجزیه و تحلیل گوگل
گوگل آنالیتیکس ابزاری رایگان از گوگل برای تحلیل وب است که ترافیک وبسایت را ردیابی و گزارش میدهد. این سرویس، پرکاربردترین سرویس تحلیل وب در دنیاست، بنابراین گزینهی دیگری وجود ندارد.
نقشه حرارتی
نقشه حرارتی روشی برای تجسم دادههاست که به کسبوکارها امکان میدهد زمان واقعی صرف شده توسط بازدیدکنندگان برای تعامل با عناصر مختلف وبسایت خود را با استفاده از طیف رنگی گرم به سرد، پیگیری کنند. برای ترکیب نقشه حرارتی و تست A/B میتوانید از Crazy Egg استفاده کنید، اما ما Hotjar را بهعنوان جایگزین رایگان نیز پیشنهاد میکنیم.
پس اینها مراحل و ابزارهای پیشنهادی ما برای بازاریابی دیجیتالی شما هستند. اما مطمئن باشید که فرایند کار و استفادهی کارآمد از ابزارها، بسیار گستردهتر از اینهاست. خوشبختانه ما از این چالشها لذت میبریم. برای کسب اطلاعات بیشتر دربارهی همکاری با… ضروری و با نماینده صحبت کنید برای کسب اطلاعات بیشتر درباره موتور WP طرحها و قیمتها .
مقدار عنصر با شناسه «ak_js_1» را به زمان فعلی (بر حسب میلیثانیه از آغاز زمان یونیکس) تنظیم میکند.