استراتژی بازاریابی هاوایز در حال تغییر قواعد بازی است
جلب توجه در بازار تبلیغات کار سادهای نیست، اما شرکت وایز که در زمینه انتقال پول بینالمللی تخصص دارد، رمز موفقیت را یافته است؛ چرا که استراتژی بازاریابی آن واقعا با مردم ارتباط برقرار میکند.
استراتژی بازاریابی فینتک وایز چگونه به این دست مییابد؟
با تمرکز بر نیازهای واقعی مشتریان و ارائه فراوان آن، اما این همه ماجرا نیست.
وایز در هنر بازاریابی و تولید محتوا نیز مهارت بالایی دارد. ویدیوهای آنها فقط آموزنده نیستند، بلکه تماشای آنها لذتبخش است. تا به حال ویدیویی در مورد مسائل مالی دیدهاید که باعث شود بخواهید آن را به اشتراک بگذارید؟ این کاری است که آنها انجام میدهند و بخش مهمی از استراتژی بازاریابی وایز محسوب میشود.
و اصلا از شبکههای اجتماعیشان شروع نکنیم. آنها فقط محتوای تبلیغاتی منتشر نمیکنند؛ بلکه با مشتریان خود تعامل دارند، به سوالات پاسخ میدهند و در حال ساختن یک جامعه هستند. همچنین، همکاریهای اینویس با افراد تاثیرگذار، بینظیر است. آنها افراد مناسبی را برای گسترش پیام خود انتخاب کردهاند.
بیایید ببینیم چه چیزهایی میتوانیم از رویکرد وایز در بازاریابی فینتک یاد بگیریم!
استراتژیهای بازاریابی وایز، به برندها این امکان را میدهند که با ارائه محتوای هدفمند و مرتبط، ارتباط خود را با مشتریان تقویت کنند. برای موفقیت در این استراتژی، باید از طراحی سایت وردپرس استفاده کنید تا محتوای شما به بهترین شکل ممکن در دسترس قرار گیرد و تأثیرگذار باشد.
درک مشتری
هیچ کس دوست ندارد که هزینههای بالای انتقال پول بینالمللی، به خصوص وقتی در نرخ ارز پنهان شدهاند، متحمل شود. اینجاست که وایز میدرخشد.
هر دواستراتژی بازاریابی وایزو برندسازی آنهمه چیز درباره شفافیتآنها ساختاری شفاف و قابل فهم برای قیمتگذاری طراحی کردهاند. هنگام انجام انتقال، همه چیز بهوضوح نشان داده میشود: آنچه شما میپردازید و آنچه گیرنده دریافت میکند.
در واقع، با استفاده از وایز از هزینههای پنهان و تعجبهای ناخواسته خداحافظی میکنید و وایز هم این ویژگی را از طریق کانالهای مختلفی مثل وبلاگ، اینستاگرام، تیکتاک و یوتیوب به طور مداوم تبلیغ میکند.
خدمات سئو وردپرس به شما کمک میکند تا محتوای بهینهسازی شده را با استراتژی بازاریابی وایز هماهنگ کنید. این ترکیب میتواند به شما کمک کند تا دسترسی به مشتریان هدف را افزایش داده و استراتژیهای بازاریابی خود را به بهترین نحو اجرا کنید.
این شفافیت انقلابآفریناین روش، استرس معمول مرتبط با انتقال پول بینالمللی را از بین میبرد و تعهد وایس را به برآورده کردن نیازهای مشتریان نشان میدهد.نیازهای مشتریان خودراهکاری ساده و ارزان برای انجام تراکنشهای بینالمللی ارائه میدهد.
تولید محتوای جذاب
هر چقدر هم که محصولی را بهخوبی طراحی و توسعه دهید و هر چقدر هم که بهآسانی مشکلات را حل کند، اگر آن را بهگونهای بازاریابی نکنید که مزایای آن در رگهای مخاطب هدفتان جاری شود، هرگز واقعا موفق نخواهد شد.
به نظر میرسد او این را خوب میداند.
با نگاهی به کانال یوتیوب آنها، انبوهی از محتوای آموزنده نشان میدهد که چرا انتخاب وایز برای تراکنشهای بینالمللی منطقی است؛ و این کار را بهصورت جذابی انجام میدهند.
مثلاً در این ویدیوی پنج دقیقهای، نحوه استفاده از وایز را مرحله به مرحله آموزش میدهیم.
پس آنهااطلاعات زیادی را در چند دقیقه ارائه دادنو با افزودن زمانها، پیدا کردن آنچه میخواهید را حتی آسانتر کنید.
مثال دیگری از محتوای جذاب و آموزندهی بازاریابی از سوی شرکت وایز در اینجا آمده است: با مجموعهای از نکات مفید و عملی، آنها شما را پوشش دادهاند.
این ویدیوها فقط برای نمایش مزایای وایز نیستند؛ بلکه طوری ساخته شدهاند که هنگام تماشای آنها، لحظات خوبی را سپری کنید.
وایز مشتریان فعلی خود را راضی نگه داشته و در عین حال با انتشار این ویدیوها، مشتریان بالقوه جدیدی را نیز جذب میکند. این ویدیوها کوتاه، مختصر و آموزنده هستند؛ پس چرا مخاطبان آنها را با دوستان و خانواده خود که به دنبال راههای انتقال پول هستند، به اشتراک نگذارند؟
به دنبال الهام برای تاثیرگذاری در استراتژی بازاریابی خود، مانند وایز، هستید؟ مجموعههای برگزیدهی ما از بهترینها را بررسی کنید. آژانسهای بازاریابی فناوری و آژانسهای بازاریابی مالی همسر یا شریک زندگی ایدهآل خود را پیدا کنید و از همین امروز زندگی خود را ارتقا دهید.
استفاده از رسانههای اجتماعی
بدون شبکههای اجتماعی، آرزوی دسترسی به مخاطبان درست و گسترده کار بیهوده ای بود. به همین دلیلحضور چشمگیر وایز در اینستاگرام و تیکتاکبه نظر ما عاقلانه است! از آنجایی که شرکت ما عمدتا فریلنسرهایی را هدف قرار میدهد که بیشترشان از نسل Y و Z هستند، انرژی و زمانی که آنها برای تولید محتوای رسانههای اجتماعی صرف میکنند، کاملا منطقی است.
صفحات رسانههای اجتماعی وایز بسیار فعال هستند. آنها به سرعت به سوالات مشتریان پاسخ میدهند و جدیدترین اخبار وایز را به اشتراک میگذارند.
اما جایی که وایز واقعا خودنمایی میکند، در رویکردش به کمپینهای رسانههای اجتماعی است. آنها از مرزشکنی و خلاقیت هراسی ندارند. پستهای رسانههای اجتماعی آنها، چشمنواز هستند، اما این همه ماجرا نیست. این پستها همچنین نقشی محوری در ساختن هویت وایز به عنوان برندی شناختهشده و قابل اعتماد دارند و مشتریان را به اقدام ترغیب میکنند.
بیایید مثالی ببینیم.
این پست رو در اینستاگرام ببینید.
پستی که حساب وایز (@wiseaccount) منتشر کرده است
وایز، محصولات شیشه ای وایز را معرفی میکند و با تمرکز روی آنها، فیلم کوتاه را آغاز میکند.مشکل اصلیاز کاربران بالقوهی آن
آیا پسانداز پول برای خریدهای بزرگ یا مرتب برایتان سخت است؟
از آنجایی که این شرکت بیشتر مخاطبان خود را از نسل Y و Z انتخاب کرده است، میداند که این نسلهابه طور خاصدر پسانداز پول مشکل داشتند، اما موفق شدند.
و در مورد نسلها صحبت میکنیم، بیایید به مثالی موفق دیگر از وایز نگاه کنیم:
این پست رو در اینستاگرام ببینید
پستی که وایز (حساب وایز) منتشر کرده است
در اینجا، برند تمرکز خود را بر قابل درک بودن گذاشته و پیام خود را به روشنی بیان میکند: «برند ما شما را به خوبی درک میکند.»
گرچه تمرکز اصلی وایز در رسانههای اجتماعی بر نسل جوانی است که به تازگی به پول دسترسی پیدا کردهاند، اما آنها همچنین محتوایی را برای نسلهای مسنتر نیز تولید میکنند. در اینجا مثالی از نحوه انتقال سریع پول با وایز آمده است.
این پست رو در اینستاگرام ببینید
پستی که حساب وایز (@wiseaccount) منتشر کرده است
نتایج و تأثیر
رشد انفجاری وایز و ارائه خدمات آن به بیش از ده میلیون مشتری در ۱۸۰ کشور، نشان از تحولی در دنیای مالی دارد.
اما موضوع فقط رسیدن به دورترین نقاط جهان نیست. مقیاس رشد وایز نیز گواهی بر…به هم زدن نظم موجودبه ویژه در تراکنشهای بینالمللی با سیاست شفافیت کامل آنها.
وایز با تأکید بر شفافیت و انصاف در استراتژی بازاریابی فینتک خود، نه تنها جایگاهی ویژه در بازار برای خود ایجاد کرده، بلکه به برند شناختهشدهای تبدیل شده و انتخاب میلیونها نفر است.
جمعبندی
راهبردهای رشد هوشمندانه را در اینجا بیابید!
وایز فقط انتقالات بینالمللی پول را آسان نمیکند، بلکه بهطور کلی در حال متحول کردن این حوزه است. کمپینهای شبکههای اجتماعی هدفمند، محتوای جذاب و شفافیت کامل که در استراتژی بازاریابی فینتک آنها بهکار رفته، آنها را به انتخاب اول بیش از ده میلیون مشتری در سراسر جهان تبدیل کرده است.