09376996070 (سفارش سئو، سایت و تبلیغات)

رازهای تسلط اینتل در بازاریابی تجاری (B2B) و استراتژی‌های بازاریابی پیروزش را کشف کنید

برای سفارش تماس بگیرید.

آنچه در این مقاله می خوانید:

رازهای تسلط اینتل در بازاریابی B2B و استراتژی‌های برنده را کشف کنید

غول فناوری بودن یک چیز است، اما ماندن در این جایگاه، داستان دیگری. شکی نیست که اینتل بخش قابل توجهی از موفقیت خود را – جدا از تخصص فنی اش – مدیون استراتژی‌های بازاریابی درجه یک و کمپین‌های متحول کننده‌ی خود است.این شرکت چندملیتی فناوری توانست موقعیت پیشرو خود را در صنعت حفظ کند و برند خود را به‌عنوان یک برند معتمد، قوی و پیشرو تثبیت نماید. برای حفظ این جایگاه، اقدامات بزرگی لازم است. آژانس‌های بازاریابی فناوری که می‌تواند استراتژی بازاریابی شما را ارتقا دهد!

ترکیب بازاریابی اینتل: رمز موفقیت چهار عامل اصلی

یکی از دلایل موفقیت بازاریابی تجاری (B2B) اینتل، استفاده از طراحی سایت وردپرس برای بهینه‌سازی ارتباطات با مشتریان و شرکای تجاری است. سایت‌های B2B نیاز به ساختارهایی دارند که اطلاعات را به‌طور دقیق و مؤثر ارائه دهند، و این امر می‌تواند به جذب و نگهداری مشتریان تجاری کمک کند.

بیایید رمز موفقیت بازاریابی اینتل را بشکنیم. بله، منظورمان این است که عمیق‌تر به چهار P معروف آن یعنی محصول، قیمت، مکان و در نهایت تبلیغات بپردازیم. البته این رمز خاصی نیست، فقط قرار است نگاهی جامع به ستون فقرات هر استراتژی بازاریابی موفقی بیندازیم. بیایید بررسی کنیم که اینتل چطور این بازی را انجام می‌دهد.

محصولات: شگفتی‌های فناوری اختصاصی برای مخاطب هدف

خب، در مورد اینتل و رویکرد نوآورانه‌اش در تولید و بازاریابی، «محصول» صرفاً یک تراشه نیست. آن‌ها هم در ارائه و هم در بازاریابی محصول خود به‌عنوان یک شاهکار فناوری، بسیار ماهرند. سفر این برند از دهه هفتاد با مدارهای حافظه (از جمله حافظه دسترسی تصادفی و مدارهای مجتمع حافظه شیفت رجیستر) آغاز شد؛ اینتل در بازار رم، اس رم و درا رم پیشرو بود. اما چیزی که برای اینتل موفقیت‌آمیز بود، ریزپردازنده‌ها بودند.

مشاهده این مطلب  ایجاد محتوا: آیا موتور خود را با روغن سالاد پر می کنید؟

خدمات سئو وردپرس به اینتل کمک کرده است تا در جستجوهای آنلاین خود را برجسته کند و در نتایج جستجو در فضای B2B نمایان شود. بهینه‌سازی سایت از لحاظ سئو باعث می‌شود که محتوای ارزشمند و به‌روز این برند بیشتر دیده شود و مخاطبان هدف خود را جذب کند.

اینتل در سال ۱۹۷۱، ریزپردازنده‌ی مشهور خود، اینتل ۴۰۰۴ را روانه‌ی بازار کرد؛ این رویداد، نقطه‌ی عطفی در صنعت بود و در واقع، نخستین ریزپردازنده‌ی تجاری محسوب می‌شد. پیشرفت این صنعت در دهه‌ی ۸۰ به دقت توسط اینتل رصد و حتی هدایت می‌شد و این شرکت با نوآوری‌های خود، محصولات بسیاری از جمله ریزپردازنده‌ها، تراشه‌های مجموعه و تراشه‌های حافظه را تولید کرد.

پس از ظهور رایانه‌های شخصی، آن‌ها به‌طور گسترده‌ای در تحقیق و توسعه سرمایه‌گذاری کردند. این برند از لپ‌تاپ تا سرور، تراشه‌هایی برای هر علاقه‌مند به فناوری ارائه می‌دهد؛ چرا که محصولاتش طیف وسیعی از دستگاه‌ها از لپ‌تاپ تا سرور را پوشش می‌دهند. موقعیت پیشرو آن‌ها مدیون طیف گسترده‌ی محصولاتشان است که در دستگاه‌های مختلفی مانند رایانه‌ها، تلفن‌های هوشمند و سرورها مورد استفاده قرار می‌گیرد. محصولات اینتل به قابلیت اطمینان و عملکرد بالا شهرت دارند. بنابراین چه حرفه‌ای باشید چه صرفاً علاقه‌مند، هر کسی که درگیر فناوری است، اینتل را به‌عنوان منبعی قابل اعتماد می‌شناسد.

 

قیمت: فناوری برتر با ارزش برتر

استراتژی قیمت‌گذاری اینتل، محصولی از یک استراتژی بازاریابی باارزش است. پردازنده‌های اینتل صرفا تراشه نیستند؛ بلکه شگفتی‌های فناوری هستند که با قیمت کمی بالاتر، نوید بهترین عملکرد را می‌دهند. این رویکرد در بازار بسیار مورد استقبال قرار می‌گیرد، زیرا در عرصه فناوری، عملکرد حرف اول را می‌زند. یک متخصص فناوری حاضر است برای عملکرد تضمین‌شده، قیمت بالاتری بپردازد، بنابراین وفاداری مشتری قطعا نقش کلیدی در استراتژی قیمت‌گذاری اینتل ایفا می‌کند.

مشاهده این مطلب  چگونه سفر مشتری را لذت‌بخش کنیم

بنابراین برای مشتریان اینتل، قیمت صرفاً یک عدد نیست، بلکه سرمایه‌گذاری در عملکرد برتر است. استراتژی قیمت‌گذاری شامل تعیین قیمت‌های بالاتر برای محصولات ممتاز است و این با این ادعا توجیه می‌شود که مصرف‌کنندگان مدل‌های رده بالاتر را ترجیح می‌دهند.

عوامل در نظر گرفته‌شده توسط اینتل هنگام تعیین قیمت، رقابت، هزینه‌های تولید و ارزش درک‌شده هستند. به لطف تولید انبوه کارآمد، اینتل حتی با قیمت‌گذاری نسبتا پایین‌تر محصولات خود به دلیل پایین بودن قیمت تمام‌شده، درآمد بالاتری کسب می‌کند. ضمن اینکه این برند طیف وسیعی از پردازنده‌ها را با قیمت‌های مختلف ارائه می‌دهد تا محصولات اینتل بتوانند سلیقه‌های متنوع بخش‌های مختلف مشتریان را پوشش دهند.

مکان (توزیع): جایی که فناوری با مشتری دیدار می‌کند

با مرکز اصلی خود در سانتا کلارا، امپراتوری اینتل در سراسر جهان گسترده شده است. اینتل با داشتن پایگاهی مستحکم در اورگن و حدود 20000 کارمند، بزرگ‌ترین کارفرمای بخش خصوصی اورگن و غول صنعتی نیومکزیکو به‌شمار می‌رود. کانال توزیع اینتل باید مانند یک ماشین کاملا روان کار کند، زیرا این برند در… 65 کشور از جمله ایرلند، آرژانتین، مالزی، روسیه، هند و چین. آن‌ها به‌طور مداوم استراتژی توزیع خود را بهینه‌سازی می‌کنند. از آنجا که این برند، کارخانه‌های تولید و مراکز توسعه‌ای در سراسر جهان، از جمله اسرائیل و چین دارد، گستره‌ی جهانی اینتل تقویت شده است.

تا به حال فکر کرده‌اید که چگونه فناوری اینتل به دست شما می‌رسد؟ چندین کانال در این امر نقش دارند:

 

سازندگان تجهیزات اصلی

اینتل با تولیدکنندگان رایانه همکاری می‌کند و با استراتژی «اینتل در درون» (همان برچسب‌های معروف و چشمگیر روی کامپیوترهای شما) حضور قابل توجهی در دستگاه‌های مصرفی دارد.

خرده فروشان و توزیع کنندگان

اینتل با خرده فروشان و توزیع کنندگان همکاری می‌کند تا محصولات خود را به‌صورت آنلاین و در فروشگاه‌ها در دسترس قرار دهد. پردازنده‌های اینتل برای ارتقا یا ساخت سیستم‌های سفارشی با چند کلیک قابل دسترسی هستند و ارتقای فناوری را آسان می‌کنند. توزیع کنندگانی که به سازندگان و فروشندگان کوچک‌تر قطعات فناوری عرضه می‌کنند، دسترسی به محصولات اینتل را گسترش می‌دهند و نوآوری‌های این برند را به‌طور گسترده در دسترس قرار می‌دهند.

مشاهده این مطلب  افشای روندهای آینده بازاریابی

کانال‌های آنلاین اینتل

وب‌سایت رسمی اینتل بهشتی برای علاقه‌مندان به فناوری است. این سایت دسترسی مستقیم به محصولات، اطلاعات و پشتیبانی ارائه می‌دهد. این برند با ارائه دانش و پشتیبانی کامل در وب‌سایت خود نشان می‌دهد که توزیع فقط یک فرایند لجستیکی نیست، بلکه دیدگاه بزرگتری دارد که هدف آن در دسترس قرار دادن فناوری است.

تبلیغات: رمز و راز داستان فناوری اینتل

اینتل با بازاریابی فوق‌العاده‌اش، محصولی نامرئی برای مصرف‌کننده (میکروپروسسورها درون پردازنده هستند و دیده نمی‌شوند!) را به شکلی غیرمتعارف تبلیغ می‌کند. کمپین «اینتل در درون» شاهکاری از استراتژی بازاریابی اینتل است؛ فراتر از یک لوگو، یک شعار برند است. بیایید عمیق‌تر به چگونگی تسلط آن‌ها بر هنر تبلیغات بپردازیم.

 

محتوای ارزشمند کلید موفقیت است

استراتژی بازاریابی محتوای اینتل، روشن و آموزنده است. آن‌ها محتوای ارزشمندی شامل مقاله، ویدئو و آموزش تولید می‌کنند که مشتریان را در مورد فناوری و نوآوری‌ها آموزش می‌دهد. این برند در شبکه‌های اجتماعی نیز بسیار فعال است و اطلاعات، اطلاعیه‌های به‌روزرسانی، راهنمایی و پشتیبانی ارائه می‌دهد. به‌طور خلاصه، آن‌ها از طریق شبکه‌های اجتماعی ارزش زیادی برای مشتریان خود خلق می‌کنند. حضور پویای آنلاین و تعامل فعال آن‌ها، از سوی مشتریان بسیار مورد تحسین قرار می‌گیرد.

نمایش برتری فناوری

اینتل رویدادهای قدرتمندی را به صورت آنلاین و حضوری برگزار می‌کند. آن‌ها در رویدادهای صنعتی، کنفرانس‌ها و نمایشگاه‌ها حضور یافته و جدیدترین فناوری‌های خود را به نمایش می‌گذارند. همکاری در رویدادهای بازی، مسابقات ورزش‌های الکترونیکی و پلتفرم‌های فناوری نیز برای این برند، که جوانان را نیز جذب می‌کند، امری عادی است. اینتل کارایی، عملکرد و قابلیت اطمینان محصولات خود را در سناریوهای واقعی به اثبات می‌رساند.

مشاهده این مطلب  سوالات متداول وفاداری مشتری

استراتژی بازاریابی اینتل

در اواخر دهه 1990، شرکت اینتل با جسارت، چالش بازاریابی محصولی نامرئی اما حیاتی – ریزپردازنده‌ها – را بر عهده گرفت.

استراتژی بازاریابی اینتل ترکیبی عالی و متعادل از نوآوری محصول، برندسازی قوی، بازاریابی هدفمند و رهبری صنعت است. اینتل بر تمایز محصول تاکید می‌کند، تصویری مثبت از برند خود می‌سازد، به بخش‌های خاص مشتریان توجه می‌کند و با بازیگران کلیدی صنعت همکاری می‌کند تا خود را به عنوان نیروی پیشرو در صنعت فناوری معرفی کند. اینتل از طریق رویکردهای یکپارچه بازاریابی، تولید محتوا، مشارکت با افراد تاثیرگذار و تجربیات تعاملی، نه تنها مخاطبان خود را درگیر می‌کند، بلکه وفاداری پایدار به برند را نیز تقویت می‌کند.

استراتژی بازاریابی اینتل در بازار کسب و کارها

استراتژی بازاریابی اینتل به درستی موفق است؛ زیرا این برند رویکردی متمایز در برندسازی و ارتباطات خود دارد. اینتل با وجود اینکه شرکتی B2B است، اغلب مانند یک برند B2C رفتار می‌کند. مخاطب هدف استراتژی بازاریابی اینتل، کاربران نهایی هستند و هدف، ترغیب مردم به انتخاب دستگاه‌هایی با قطعات باکیفیت اینتل، حتی با پرداخت هزینه بیشتر است. شعار مشهور «اینتل در درون» به‌ویژه برای رایانه‌های شخصی، مانند مهر کیفیتی عمل می‌کند و به مصرف‌کنندگان اطمینان می‌دهد که محصول خریداری‌شده به‌لطف فناوری اینتل (که برای آنها نامرئی است) قابل اعتمادتر است.

 

اگر اینتل را شرکتی صرفا B2B در نظر بگیرید، استراتژی بازاریابی آن را با دیگر شرکت‌های B2B اشتباه خواهید گرفت. استراتژی اینتل کاملا منحصر به فرد است. آنها می‌دانند که ماده اولیه‌ی حیاتی‌ای می‌فروشند که در محصولات مختلف ادغام می‌شود و از این برتری فروش خود نهایت استفاده را می‌برند. تمرکز آنها بر رسیدن به تصمیم‌گیرندگانی است که پتانسیل افزایش کارایی را درک می‌کنند تا ترجیح کاربر نهایی، تولیدکنندگان کامپیوتر را به انتخاب اینتل تحت فشار قرار دهد – بسیار زیرکانه! برخلاف بخش مصرف‌کننده که فناوری به طور مستقیم تجربه می‌شود، اینتل تلاش می‌کند رویکرد تعاملی مشابهی را در B2B نیز ایجاد کند. با توجه به ماهیت اغلب خشک و بی‌روح… بازاریابی تجاری به تجاری آنها بخش قابل توجهی از بودجه خود، حدود ۱۰ تا ۱۲ درصد، را به بازاریابی تجربه‌ای اختصاص می‌دهند.

مشاهده این مطلب  شش نکته کلیدی درباره استراتژی بازاریابی دیجیتال بی‌ام‌و

رویدادها نقش محوری در استراتژی بازاریابی تجاری اینتل دارند. اینتل از این طریق نشان می‌دهد که فناوری آن چقدر جذاب و برتر است. مثلاً در جشنواره SXSW، آن‌ها با برگزاری یک رویداد گروهی داده، نمایش‌های جذاب هوش مصنوعی و پهپادها را ارائه کردند. این استراتژی شامل ایجاد تجربیات به یاد ماندنی است.

اینتل با استفاده از نمایش‌های جذاب مانند به‌کارگیری پهپادها در شراب‌سازی یا تجارب واقعیت مجازی در لیگ برتر بیسبال، به‌جای ارائه‌های سنتی، بر روایت‌گری تمرکز می‌کند و از هدست‌های واقعیت مجازی برای تعامل و برجسته شدن در فضای بازاریابی تجاری استفاده می‌کند. این رویدادها هم بستر تعامل مستقیم هستند و هم سکوی پرتابی برای کمپین‌های بعدی. به‌طور خلاصه، اینتل در حال آزمایش استراتژی بازاریابی تجاری خود است و قطعا بر اهمیت رویدادها و روایت‌گری برای ایجاد تأثیر ماندگار تأکید دارد.

استراتژی برندینگ اینتل

غول تولید نیمه‌هادی‌ها، خود را به صورت استراتژیک در جایگاه پیشرو صنعت قرار داده است. این امر تنها از طریق یک استراتژی برندینگ هدفمند امکان‌پذیر است. یک چیز مسلم است، اینتل متعهد به تعالی فناوری است. این تعهد در پردازنده‌های پرقدرت آن که دستگاه‌هایی از رایانه‌های شخصی تا مراکز داده را به حرکت درمی‌آورند، مشهود است. تنها عملکرد و کیفیت بالای محصول، اینتل را به عنوان نیرویی نوآورانه تثبیت می‌کند.

 

کلید برندینگ اینتل، قابلیت اطمینان و کیفیت است. کمپین مشهور و نمادین «اینتل اینساید» از دهه ۹۰ میلادی تاکنون، این هویت برند را تقویت کرده است. هدف اصلی این کمپین، ایجاد اعتماد در مصرف‌کنندگان از طریق اطمینان به پردازنده‌های اینتل است و کاملاً با هدف جذب کسانی که به دنبال راه‌حل‌های فناوری پیشرفته هستند، هم‌راستا است. همچنین، لوگوی نمادین اینتل، حرف کوچک «e» محصور در یک دایره است؛ لوگویی ساده که نماد تعهد به ساده‌سازی فناوری است. علاوه بر این، استفاده پیوسته از این لوگو، شناخت برند را در کانال‌ها و مواد تبلیغاتی مختلف تقویت می‌کند.

مشاهده این مطلب  ده روش برای بهره‌گیری حداکثری از نظرات مشتریان

پیشگامان فناوری باید مرزها را جابجا کنند و این همان کاری است که اینتل انجام می‌دهد. اینتل به طور مداوم در تحقیق و توسعه سرمایه‌گذاری می‌کند و به دنبال پردازنده‌ای با عملکرد بهتر و مصرف انرژی کمتر است.

در خلاصه، فرمول موفقیت اینتل، 2+2=4 نیست. درخشش آنها در استراتژی جامعی نهفته است که برتری فناوری، قابلیت اطمینان، هویت بصری، موقعیت‌یابی استراتژیک، تطبیق‌پذیری و همکاری صنعتی را در هم می‌آمیزد. این ترکیب بازاریابی پیچیده اما سازمان‌یافته، اینتل را به‌عنوان رهبری قابل اعتماد و نوآور در صنعت نیمه‌رساناها مطرح کرده است.

استراتژی رسانه‌های اجتماعی اینتل

اینتل از طریق کانال‌های تبلیغاتی متنوعی مانند تلویزیون، مطبوعات، رسانه‌های دیجیتال و شبکه‌های اجتماعی با مخاطبان خود ارتباط برقرار می‌کند تا به گستردگی و تأثیرگذاری بالایی دست یابد. در عصر دیجیتال امروز، اینستاگرام، فیسبوک، توییتر، یوتیوب و بسیاری از شبکه‌های اجتماعی دیگر که نام بردن همه آن‌ها دشوار است، نقاط کانونی برای ارائه به‌روزرسانی‌ها، اطلاعات و تعامل با مشتریان هستند.

امنیت و حریم خصوصی بیشتر برای همه دانشجویان. کشف کنید که دانشگاه علوم کاربردی از راه دور سوئیس چگونه از… اینتل SGX برای جلوگیری از لو رفتن اطلاعات به افراد نامناسب لینک کوتاه شده توییت مربوط به اتاق فرار در یک رستوران. تصویر توییت

اینتل ۲۲ نوامبر ۲۰۲۳

اینتل این را می‌فهمد و فضای مناسب را تشخیص می‌دهد. آن‌ها از رسانه‌های اجتماعی برای برندسازی استفاده می‌کنند. فیسبوک، توییتر، لینکدین و یوتیوب (و البته بسیاری دیگر) مخاطبان فنی و حرفه‌ای را پوشش می‌دهند و اینتل نیز برای افزایش تعامل در آنجا حضور دارد.

اینتل با ارائه اطلاعاتی در مورد فناوری‌های نوظهور، خود را به عنوان پیشرو در اندیشه معرفی می‌کند که این امر به افزایش اعتبار آن نیز کمک می‌کند. روایت بصری با استفاده از ویدئو و اینفوگرافیک، قابلیت‌های پردازنده را به نمایش می‌گذارد و همچنین محتوای تولیدشده توسط کاربران را برای ایجاد جامعه کاربران تشویق می‌کند.

مشاهده این مطلب  7 روش برتر برای ایمیل زدن به مشتریان

درگیری لحظه‌ای در فیسبوک و توییتر رضایت مشتری را افزایش می‌دهد. پاسخ‌های به‌موقع روابط قوی‌تری می‌سازد و بینش‌های مستقیمی ارائه می‌کند.

موفقیت اینتل در برتری فناوری، هویت بصری متمایز و رهبری فکری آن نهفته است. تبلیغات و همکاری‌ها محصولات را معرفی می‌کنند و رسانه‌های اجتماعی با محتوای آموزشی و تعامل، حضور دیجیتال برند را تقویت می‌کنند. سایر کسب‌وکارها می‌توانند از رویکرد اینتل برای فعالیت‌های مؤثر در رسانه‌های اجتماعی بیاموزند.

خلاصه کنم

در دنیای تکنولوژی محور، اینتل بازی را در دست دارد. از پردازنده‌های درجه یک تا نفوذ جهانی، استراتژی آن‌ها بی‌نظیر است: محصولات شگفت‌انگیز و سفارشی، ارزش ممتاز، توزیع هوشمند و نشان تجاری مشهور «اینتل درون». این فقط تکنولوژی نیست؛ اعتماد و تعهد است. با بررسی دقیق قدرت بازاریابی اینتل، واضح است که آن‌ها فقط یک غول تکنولوژی نیستند؛ بلکه رهبران موج نوآوری هستند. آماده‌ی همراهی هستید؟ اینتل که هست.

جواد یاسمی (متخصص سئو)

جواد یاسمی (متخصص سئو)

استراتژیست و مشاور سئو سایت های شرکتی، فروشگاهی، کارخانه ها و برندها با بهترین و بزرگترین تیم سئو در مشهد، تهران و ایران | سئو (SEO) با جواد یاسمی

آخرین مقالات مرتبط

پاك كردن سابقه جستجو در گوگل

پاك كردن سابقه جستجو در گوگل

پاك كردن سابقه جستجو در گوگل می‌تواند برای حفظ حریم خصوصی و امنیت انجام شود. همه ما در دنیای دیجیتال...
مشاوره کسب و کار اینترنتی در مشهد

مشاوره کسب و کار اینترنتی مشهد - مشاوره کسب و کار آنلاین - بهترین مشاور کسب و کار مشهد

مشاوره کسب و کار اینترنتی در مشهد توسط بهترین مشاور کسب و کار یعنی مهندس جواد یاسمی ارائه می شود. با...
گسب و کارها پر درآمد

معرفی کسب و کارهای جدید و پردرآمد + نمونه های واقعی!

در دنیای امروزی پر از نوآوری و فناوری، کسب و کارهای جدید در دنیا به سرعت در حال ظهور و پیشرفت هستند....

رمزگشایی رفتار مصرف‌کننده: چگونگی استفاده از داده‌های بینش بازاریابی برای موفقیت کمپین‌ها

رمزگشایی رفتار مصرف‌کننده: چگونه داده‌های بینش بازاریابی، موفقیت کمپین‌ها را هدایت می‌کند با پیشرفت‌های...

انقلاب در استراتژی‌های بازاریابی دیجیتال صنعت خدمات خانگی در سراسر جهان

انقلاب در استراتژی‌های بازاریابی دیجیتال صنعت خدمات خانگی در سراسر جهان آیا به دنبال گسترش کسب‌وکار خدمات...

5 استراتژی بازاریابی موفق GoPro برای افزایش فروش

5 استراتژی موفق بازاریابی GoPro برای افزایش فروش همه ما روحیه ماجراجویی نداریم و هیچ کس موظف به ماجراجویی...

برنامه‌های شریک نرم‌افزاری به‌عنوان سرویس (SaaS): برتری غیرقابل‌انکار برای هر آژانس بازاریابی

برنامه‌های شریکی نرم‌افزار به‌عنوان سرویس: برتری غیرقابل‌رقابت برای هر آژانس بازاریابی آیا نماینده‌ی...

سه راه برای جذب مشتریان جدید توسط شرکت‌ها و فریلنسرها: بینش‌هایی از گزارش ۲۰۲۳ میل‌چیمپ و کو

سه راه برای جذب مشتری جدید توسط شرکت‌ها و فریلنسرها: بینش‌هایی از گزارش سال ۲۰۲۳ میل‌چیمپ و کو چه در...

12 فرصت هوشمندانه واقعیت مجازی برای کسب‌وکارها در سال 2023

12 فرصت هوشمند واقعیت مجازی برای کسب‌وکارها در سال 2023 واقعیت مجازی تأثیر گسترده و ماندگاری بر کار،...

روندهای مصرف‌کننده که باید در استراتژی بازاریابی خود لحاظ کنید

روندهای مصرف‌کننده که باید در استراتژی بازاریابی خود لحاظ کنید نمی‌توان تأثیر کووید-۱۹ بر کل جهان را...

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سفارش تبلیغات محیطی (بیلبورد، هدایا ویژه و …) | 09339159432

سفارش تبلیغات دیجیتال (طراحی سایت، سئو، اینستاگرام و ..) | 09376996070