09339159432 تبلیغات محیطی — 09376996070 تبلیغات دیجیتال

11 ایده و مثال برتر بازاریابی محتوا در حوزه سلامت

آنچه در این مقاله می خوانید:

11 ایده و مثال برتر بازاریابی محتوا در حوزه سلامت

محتوای آموزنده، اعتماد را در بازاریابی محتوای سلامت می‌سازد و خلاقیت منجر به مشارکت بیمار می‌شود. در سال ۲۰۲۳، بازاریابی محتوای سلامت فرصتی بی‌نظیر برای ارائه دهندگان خدمات بهداشتی برای جذب و حفظ بیماران فراهم می‌کند. این حوزه‌ای پویا است که نیازمند استراتژی‌های نوآورانه برای پیمودن مقررات و درگیر کردن مخاطبان است.

با استفاده از خدمات سئو وردپرس، می‌توان محتوای سلامت‌محور را بهینه‌سازی کرد تا در جستجوهای مرتبط با سلامت، داروها و درمان‌ها رتبه بالاتری بگیرد. این کار نه تنها باعث افزایش بازدید از سایت می‌شود، بلکه به ارتقای آگاهی عمومی در زمینه موضوعات بهداشتی کمک می‌کند.

در عصر دیجیتال امروز، سازمان‌های ارائه‌دهنده خدمات بهداشتی برای آموزش، تعامل و تقویت روابط با بیماران، به بازاریابی محتوای مؤثر نیاز دارند. آژانس‌های بازاریابی سلامت متخصصان ساختن جامعه و افزایش ماندگاری می‌توانند شما را به موفقیت برسانند. این پست وبلاگی، راهبردها و ایده‌های… مثال‌های بازاریابی در حوزه سلامت عوامل موفقیت در بازاریابی محتوا. چه متخصص بازاریابی دیجیتال باشید چه متخصص مراقبت‌های بهداشتی، بیایید به اصول اولیه این فضای همیشه در حال تغییر بپردازیم.

بازاریابی محتوا برای حوزه سلامت

در دنیای پویای بازاریابی محتوا در حوزه سلامت، استراتژی‌ها مانند چراغ دریایی راهنمای شما هستند. در اینجا چند استراتژی عالی… آژانس‌های بازاریابی محتوا برای کمک به شما در ساختن استراتژی چراغ دریایی‌تان. شاید بپرسید که بازاریابی محتوا چگونه و چرا در صنعت بهداشت و درمان مفید است و همچنین چگونه می‌توان در بازاریابی محتوای حوزه بهداشت و درمان موفق شد. پاسخ همه این‌ها در پایین آمده است.

مشاهده این مطلب  مدیریت اعتبار برای سازمان‌ها: سلاح پنهانی که از آن استفاده نمی‌کنید (اما باید بکنید)

چرا استراتژی بازاریابی محتوا برای شرکت‌های مراقبت‌های بهداشتی ضروری است؟

بدون شک، منبع اصلی اطلاعات بیماران گوگل است. سردرد دارید؟ یا شاید کمی خارش در بازویتان احساس می‌کنید؟ اولین کاری که می‌کنید این است که از گوگل می‌خواهید تا تشخیص خانگی برایتان بدهد. فرصت بزرگی (با وجود خطرات جستجوی تشخیص بیماری) برای ارائه‌دهندگان خدمات درمانی وجود دارد. آن‌ها می‌توانند هم اعتبار خود را افزایش دهند و هم اطلاعات مفید و دقیقی را برای بیماران خود ارائه کنند. بهترین حالت ممکن!

از آنجایی که بیماران برای مشاوره به دکتر گوگل مراجعه می‌کنند، شرکت‌های مراقبت‌های بهداشتی اگر از طریق بازاریابی محتوا، راهنمایی‌های ارزشمند و عملی ارائه دهند، کار عاقلانه‌ای انجام داده‌اند. ارائه اطلاعات مفید، قابل فهم و دقیق، مزایای بسیاری دارد.

طراحی سایت وردپرس می‌تواند به شما کمک کند تا محتوای تعاملی و آموزنده‌تری در مورد سلامت ایجاد کنید، مانند ویدئوهای آموزشی، مقالات علمی و بلاگ‌های به‌روز که برای بیمارستان‌ها و کلینیک‌های پزشکی مفید باشد. این نوع محتوا باعث ایجاد ارتباط نزدیک‌تر با مخاطبان و ایجاد اعتماد می‌شود.

ایجاد اعتماد

نمایش تخصص از طریق بازاریابی محتوا در حوزه سلامت، هم برای بیمار مفید است و هم برای شرکت. زیرا بیمار اطلاعات مورد نیاز خود را دریافت می‌کند و شرکت نیز بر پایه اعتماد، ارتباطی قوی برقرار می‌کند که برای حفظ بیماران در آینده، امتیاز بزرگی محسوب می‌شود. بیماران به سازمان‌های بهداشتی که به آنها اعتماد دارند، مراجعه می‌کنند.

جذب ترافیک جستجوی محلی

ارائه اطلاعات مفید به مخاطبان شما کمک می‌کند. و محتوای بازاریابی مفید، ترافیک جستجوی محلی و مرتبط را جذب می‌کند. جذب ترافیک جستجوی محلی می‌تواند سرنخ‌های پایدار ایجاد کند و به شما امکان گسترش ارتباطاتتان را می‌دهد.

مشاهده این مطلب  استراتژی‌های الهام‌بخش بازاریابی شبکه‌های اجتماعی برای هتل‌ها

تقویت آگاهی از برند

وقتی یک شرکت مراقبت‌های بهداشتی به خاطر پاسخ‌های آنلاین دلسوزانه، مستقیم و دقیقش شناخته می‌شود، یعنی شهرت خوبی دارد. ارائه مزایا به مشتریان به ساختن نام تجاری خوب کمک می‌کند.

ایده‌هایی برای ایجاد یک استراتژی موفق بازاریابی محتوا در حوزه سلامت

راه موفقیت تبلیغات حوزه سلامت با تدوین یک استراتژی بازاریابی قوی آغاز می‌شود. این استراتژی باید با اهداف منحصربه‌فرد شرکت مراقبت‌های بهداشتی شما هماهنگ باشد؛ به این معنا که باید ضمن هم‌راستا بودن با اهداف کلی تجاری، تجربه بیمار را بهبود بخشیده و حامیان را درگیر کنید.

هدف‌های روشن، کلید موفقیت هستند

اهداف خاص استراتژی بازاریابی محتوای شما چیست؟ آیا افزایش تعامل بیماران، ارتقای آگاهی از برند یا تسهیل جمع‌آوری کمک‌های مالی است؟ هرچه هست، اهدافی کاملا شفاف تعیین کنید.

مخاطبان شما چه کسانی هستند؟

بدون درک سوالات و نیازهای مخاطبانتان، نمی‌توانید با آن‌ها ارتباط برقرار کنید. این دانش، قطب‌نمای شما برای خلق محتوایی است که واقعا با آن‌ها طنین‌انداز می‌شود. رهبری فکری در اینجا نقش مهمی ایفا می‌کند.

استفاده از بازاریابی لحظه‌ای

بهترین بازاریابی محتوا، به‌روز و جذاب برای مخاطب است. چه بازاریابی در شبکه‌های اجتماعی باشد چه بازاریابی ویدیویی، محتوا باید به‌روز باشد. بازاریابی لحظه‌ای اصطلاحی است که باید به خاطر بسپارید.

سلطه محتوای ویدئویی

بازاریابی ویدیویی امروزه قدرتمندتر از همیشه است. به اشتراک گذاشتن ویدیوهای آموزنده، داستان‌های بیماران و نگاهی به پشت صحنه، هم می‌تواند اطلاعات مفیدی را در اختیار بیماران شما قرار دهد و هم اعتماد به سازمانتان را افزایش دهد.

درگیری در شبکه‌های اجتماعی

کاربران فناوری زمان زیادی را در شبکه‌های اجتماعی می‌گذرانند؛ بنابراین برای موفقیت در بازاریابی محتوای سلامت، باید از بازاریابی شبکه‌های اجتماعی برای ارتباط با مخاطبان خود استفاده کنید. رسانه‌های اجتماعی در صنعت سلامت به محتوای ارزشمند و ایجاد جامعه‌ای سالم نیاز دارد

مشاهده این مطلب  برخورد با مشتریان مشکل‌دار

به یاد داشته باشید که یک استراتژی بازاریابی محتوا در حوزه سلامت، به‌خوبی طراحی‌شده، کلید حفظ مشتری، تعامل و موفقیت است. یک استراتژی مناسب، زمانی که با اهداف شما همسو باشد، با به‌کارگیری بازاریابی لحظه‌ای، مخاطبان شما را درگیر می‌کند.

11 ایده بی‌عیب و نقص برای بازاریابی محتوای مراقبت‌های بهداشتی

بازاریابی محتوایی خلاقانه و استراتژیک می‌تواند سلاح مخفی شما برای تبلیغ شرکت مراقبت‌های بهداشتی‌تان باشد. محتوای شما باید با نیازهای بیماران هم‌خوانی داشته باشد؛ بنابراین، تولید ایده‌های محتوا پیرامون سوالاتی که بیماران هنگام مراجعه به مطب یا وب‌سایت شما می‌پرسند، می‌تواند نقطه شروع خوبی باشد. به این فکر کنید که دوست دارید بیمار هنگام جستجوی آنلاین برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد یک علامت، چه چیزی را بداند. یا شاید بتوانید با تصحیح تصورات غلط و اطلاعات نادرستی که به سرعت گسترش می‌یابند، ارزش افزوده ارائه دهید.

وقتی محتوایتان آماده شد، تنها کاری که باقی می‌ماند خلاقیت در ارائه آن است. نیازی به کلمات پیچیده یا جملات دشوار نیست؛ ما به دنبال سادگی و کاربردی بودن هستیم.

نوشتن پست‌های وبلاگی مفید

اولین چیزی که به ذهن بازاریاب‌ها در مورد بازاریابی محتوا می‌رسد، پست‌های وبلاگ است. وبلاگ‌ها مثل مرکز اطلاعات شما هستند. نکات و بینش‌های عملی در زمینه‌تان را به اشتراک بگذارید. اگر فیزیوتراپ هستید، تمرین‌هایی برای بهبودی با عنوانی مانند «۱۰ تمرین برتر برای بهبودی از آسیب» یا هر عنوان دیگری که کمک خاصی ارائه می‌دهد، به اشتراک بگذارید. خوانندگان شما اطلاعات ارزشمندی به دست می‌آورند و شما حضور آنلاین خود را تقویت می‌کنید.

کلینیک مایو وبلاگی شگفت‌انگیز و به‌خوبی طراحی‌شده برای مخاطبان خود دارد. مثال فوق‌العاده‌ای برای الگوبرداری و الهام گرفتن است.

مشاهده این مطلب  راهنمای بررسی‌های شاپفای

 Write Helpful Blog Posts

داستان‌ها و نظرات بیماران

اگر خودتان به اندازه کافی صحبت کرده‌اید، بگذارید بیماران‌تان به جای شما صحبت کنند. داستان‌ها و نظرات آنها را به اشتراک بگذارید. این مانند تبلیغ دهان به دهان در اینترنت است و بسیار قدرتمند است، چون ۸۵ درصد از مشتریان به نظرات آنلاین به اندازه توصیه‌های شخصی اعتماد می‌کنند. فقط مطمئن شوید که اجازه آنها را گرفته و از حریم خصوصی‌شان محافظت می‌کنید.

راهنماها و کتاب‌های الکترونیکی

از متخصصان کمک بگیرید! پزشکان، جراحان یا متخصصان دیگر را دعوت کنید تا دانش خود را به اشتراک بگذارند. مردم به متخصصان اعتماد دارند، بنابراین این کار اعتبار برند شما را افزایش می‌دهد. برای مثال، اگر تجهیزات ارتوپدی ارائه می‌دهید، از یک جراح بخواهید توضیح دهد که چگونه این تجهیزات جراحی را ایمن‌تر و کارآمدتر می‌کند.

خبرنامه‌های همراه با اینفوگرافیک

ارسال منظم خبرنامه‌ها، ایده‌ای هوشمندانه است. مردم محتوای ارزشمند در صندوق پستی خود را دوست دارند. خبرنامه‌های شما می‌توانند سازمان شما را به‌عنوان متخصصی در موضوعات خاص مراقبت‌های بهداشتی معرفی کنند. فقط مطمئن شوید که جذاب هستند تا مردم آن‌ها را باز کرده و بخوانند.

پادکست و وبینار با متخصصان

مردم عاشق شنیدن پادکست و وبینار برای آشنایی با اطلاعات جدید هستند. از آنجایی که پادکست‌ها به تنوع و اطلاعات غنی خود شناخته می‌شوند، بازاریابی سلامت و پادکست‌ها ترکیب کاملی هستند. می‌توانید با متخصصان ملاقات کنید، داستان‌های بیماران را ارائه دهید یا در مورد تصورات غلط رایج در مورد سلامت بحث کنید – امکانات بی‌نهایت است.

پادکست‌های کلینیک کلیولند مثال بسیار خوبی هستند! محتوای آنها از جزئیات تشخیص‌های خاص تا سؤالات متداول بیماران را شامل می‌شود. فرصت یادگیری از متخصصان، ارزش بسیار بالایی دارد! آنها می‌توانند تخصص پزشکان و محققان شرکت را به نمایش بگذارند و رابطه‌ای مبتنی بر اعتماد ایجاد کنند.

مشاهده این مطلب  مقایسه شاپيفای و بیگ‌کامرس

درگیر ویدیوها شوید

ویدئو در حال حاضر بسیار محبوب است. محدود نکردن استراتژی بازاریابی محتوای سلامت خود به پست‌های وبلاگی، عاقلانه است. ویدئوها رتبه شما در جستجو را افزایش می‌دهند و باعث می‌شوند مردم در مورد محتوای شما با یکدیگر و در رسانه‌های اجتماعی صحبت کنند. ویدئوهای کوتاه و جذاب به راحتی قابل فهم و اشتراک‌گذاری هستند. اما انواع طولانی‌تر بحث‌های آموزنده نیز با مخاطبان ارتباط برقرار می‌کنند.

کمپین بازاریابی ویدئویی «اتفاقات شگفت‌انگیز در اینجا در حال وقوع است» بیمارستان نیویورک-پرسبیتری، مثالی عالی است! این کمپین، گواهی‌های بیماران واقعی را نشان می‌دهد. هیچ مدرکی بهتر از رضایت مشتریان و صحبت آن‌ها درباره خدمات ارائه شده، برای اثبات کیفیت بالای خدمات درمانی وجود ندارد.

بهینه‌سازی محلی موتور جستجو

به فکر بازار محلی باشید! هرچند گاهی اوقات مردم برای دریافت خدمات درمانی مناسب به مسافرت می‌روند، اما صنعت بهداشت و درمان عمدتاً محلی است. وقتی تب می‌کنید به نزدیک‌ترین مرکز درمانی مراجعه می‌کنید! جذب افراد محلی بسیار مهم است، بنابراین هدف قرار دادن کلمات کلیدی محلی یک استراتژی خوب بازاریابی محتواست. این روش هم رقابت کمتری دارد و هم بیماران بالقوه‌ای را جذب می‌کند که می‌توانند به محل شما مراجعه کنند.

ساختن وب‌سایتی کاربردی

مخاطبان شما به دنبال اطلاعات دقیق و مفید هستند. وب‌سایت‌های خوب پزشکی اطلاعات کاربردی و ساده ارائه می‌دهند. هدف کاربران از مراجعه به وب‌سایت خود را در نظر بگیرید و حس اعتماد و کاربردی بودن ایجاد کنید.

وب‌سایت بیمارستان کودکان نیکلاس نمونه‌ای عالی از یک وب‌سایت حرفه‌ای و کاربرمحور است. وبسایت مراقبت‌های بهداشتی .

Build a Useful Website

تمرین کنید!

تنوع، گوناگونی، بی‌نظیری. فقط به یک قالب نچسبید، روش‌های مختلف را امتحان کنید و ببینید چه چیزی برای سازمان و مخاطبان شما بهترین نتیجه را دارد. ویدیوهای کوتاه، اینفوگرافی، پادکست، راهنماهای الکترونیکی و محتوای شبکه‌های اجتماعی را امتحان کنید تا با سلیقه‌ها و نیازهای مختلف مطابقت داشته باشد. ببینید مخاطبان شما به چه چیزی واکنش نشان می‌دهند. وقتی شروع به تولید محتوای ارزشمند کنید، تعامل و ماندگاری مخاطب به دنبال آن خواهد آمد.

مشاهده این مطلب  روندهای بخش حسابداری

کمتر، بیشتر است

خودتان را جای بیمار بگذارید و تصور کنید که به دنبال درمان در اینترنت می‌گردید. پیدا نکردن آنچه می‌خواهید، می‌تواند ناامیدکننده باشد. گاهی اطلاعات بهداشتی پیچیده هستند. اما خوانندگان شما مطالب ساده و روشن می‌خواهند. از زبان ساده استفاده کنید، روی فواید تمرکز کنید و از اصطلاحات فنی بپرهیزید. اطلاعات بهداشتی را به‌راحتی قابل فهم کنید.

جواد یاسمی (متخصص سئو)

جواد یاسمی (متخصص سئو)

استراتژیست و مشاور سئو سایت های شرکتی، فروشگاهی، کارخانه ها و برندها با بهترین و بزرگترین تیم سئو در مشهد، تهران و ایران | سئو (SEO) با جواد یاسمی 09376996070

آخرین مقالات مرتبط

پاك كردن سابقه جستجو در گوگل

پاك كردن سابقه جستجو در گوگل

پاك كردن سابقه جستجو در گوگل می‌تواند برای حفظ حریم خصوصی و امنیت انجام شود. همه ما در دنیای دیجیتال...
مشاوره کسب و کار اینترنتی در مشهد

مشاوره کسب و کار اینترنتی مشهد - مشاوره کسب و کار آنلاین - بهترین مشاور کسب و کار مشهد

مشاوره کسب و کار اینترنتی در مشهد توسط بهترین مشاور کسب و کار یعنی مهندس جواد یاسمی ارائه می شود. با...
گسب و کارها پر درآمد

معرفی کسب و کارهای جدید و پردرآمد + نمونه های واقعی!

در دنیای امروزی پر از نوآوری و فناوری، کسب و کارهای جدید در دنیا به سرعت در حال ظهور و پیشرفت هستند....

رمزگشایی رفتار مصرف‌کننده: چگونگی استفاده از داده‌های بینش بازاریابی برای موفقیت کمپین‌ها

رمزگشایی رفتار مصرف‌کننده: چگونه داده‌های بینش بازاریابی، موفقیت کمپین‌ها را هدایت می‌کند با پیشرفت‌های...

انقلاب در استراتژی‌های بازاریابی دیجیتال صنعت خدمات خانگی در سراسر جهان

انقلاب در استراتژی‌های بازاریابی دیجیتال صنعت خدمات خانگی در سراسر جهان آیا به دنبال گسترش کسب‌وکار خدمات...

5 استراتژی بازاریابی موفق GoPro برای افزایش فروش

5 استراتژی موفق بازاریابی GoPro برای افزایش فروش همه ما روحیه ماجراجویی نداریم و هیچ کس موظف به ماجراجویی...

برنامه‌های شریک نرم‌افزاری به‌عنوان سرویس (SaaS): برتری غیرقابل‌انکار برای هر آژانس بازاریابی

برنامه‌های شریکی نرم‌افزار به‌عنوان سرویس: برتری غیرقابل‌رقابت برای هر آژانس بازاریابی آیا نماینده‌ی...

سه راه برای جذب مشتریان جدید توسط شرکت‌ها و فریلنسرها: بینش‌هایی از گزارش ۲۰۲۳ میل‌چیمپ و کو

سه راه برای جذب مشتری جدید توسط شرکت‌ها و فریلنسرها: بینش‌هایی از گزارش سال ۲۰۲۳ میل‌چیمپ و کو چه در...

12 فرصت هوشمندانه واقعیت مجازی برای کسب‌وکارها در سال 2023

12 فرصت هوشمند واقعیت مجازی برای کسب‌وکارها در سال 2023 واقعیت مجازی تأثیر گسترده و ماندگاری بر کار،...

روندهای مصرف‌کننده که باید در استراتژی بازاریابی خود لحاظ کنید

روندهای مصرف‌کننده که باید در استراتژی بازاریابی خود لحاظ کنید نمی‌توان تأثیر کووید-۱۹ بر کل جهان را...

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سفارش تبلیغات محیطی (بیلبورد، هدایا ویژه و …) | 09339159432

سفارش تبلیغات دیجیتال (طراحی سایت، سئو، اینستاگرام و ..) | 09376996070