09376996070 (سفارش سئو، سایت و تبلیغات)

بررسی آژانس‌ها: اهمیت نظرات آنلاین برای آژانس‌ها (همراه با معرفی پلتفرم‌ها)

برای سفارش تماس بگیرید.

آنچه در این مقاله می خوانید:

بررسی آژانس‌ها: اهمیت نظرات آنلاین برای آژانس‌ها (و پلتفرم‌های آن!)

کمربندهایتان را ببندید، چون به اعماق دنیای بررسی آژانس‌های بازاریابی دیجیتال و چگونگی توانمندسازی فرآیند تصمیم‌گیری شما شیرجه می‌زنیم.

پیدا کردن آژانس دیجیتال مارکتینگ مناسب این روزها مثل پیدا کردن سوزن در انبار کاه مانده است.اعتماد، همه چیز استاما با این همه گزینه، چطور بفهمیم چه کسی را انتخاب کنیم؟ اینجاست که…نظرات آنلاینبیایید داخل بیاییم. این نظرات مثل نقل قول‌های بی‌واسطه از افرادی هستند که قبلاً با این آژانس کار کرده‌اند. آن‌ها می‌توانند درکی از نقاط قوت آژانس، نحوه کار با آن‌ها و حتی برخی از نکات قابل توجه را به شما بدهند. اما آیا همه نظرات یکسان هستند؟ بیایید بررسی کنیم که چرا نظرات آنلاین بسیار مهم هستند. آژانس‌های بازاریابی دیجیتال و بررسی کنید که چگونه می‌توانید از آن‌ها به نفع خود استفاده کنید.

خدمات سئو وردپرس در این زمینه می‌تواند به افزایش تأثیر نظرات آنلاین کمک کند. با استفاده از استراتژی‌های سئو، می‌توانید نظرات و بازخوردهای مشتریان را در صفحات جستجو به‌خوبی رتبه‌بندی کنید و به‌این‌ترتیب در معرض دید مخاطبان گسترده‌تری قرار دهید. این کار موجب ارتقاء اعتبار آنلاین آژانس شما می‌شود و مشتریان جدید را جذب می‌کند. همچنین، با بهینه‌سازی پلتفرم‌های نظردهی و استفاده از کلمات کلیدی مرتبط، می‌توانید اطمینان حاصل کنید که نظرات شما به مخاطبان درست در زمان درست می‌رسند.

چرا نظرات آنلاین برای آژانس‌های بازاریابی دیجیتال مهم هستند؟

برای شرکت‌های بازاریابی دیجیتال، نظرات آنلاین، به‌ویژه نظرات مثبت، بسیار ارزشمند هستند. این نظرات مانند مدرکی اجتماعی عمل می‌کنند و به همه نشان می‌دهند که آژانس واقعا برای مشتریان خود نتیجه می‌گیرد؛ و نتیجه این می‌شود که افراد بیشتری نام آژانس را می‌بینند که دقیقا همان چیزی است که برای جذب مشتریان می‌خواهید. کسب مشتریان جدید کسانی که به دنبال داستان‌های موفقیت مشابه هستند.

مشاهده این مطلب  پنج نکته‌ی بازاریابی برای مدیریت مرجوعی کالاها در کسب‌وکارهای کوچک و متوسط

این دلیل قدرتمندی نقدهای مثبت است:

ساخت اعتماد و اعتبار: راز موفقیت

ایجاد اعتماد مثل سس مخفی‌ای است که در دستور پخت بازاریابی خود به آن نیاز دارید. این مهم‌ترین چاشنی است و همه چیز را کنار هم نگه می‌دارد. نظرات مشتریان در مورد آژانس‌های دیجیتال بازاریابی، رای‌های عمومی اعتماد هستند که به مشتریان بالقوه نگاهی اجمالی به توانایی آژانس شما در ارائه خدمات می‌دهد. اگر مشتریان شما از کار شما تعریف می‌کنند، شکی نیست که این اعتماد ایجاد می‌کند. حتی یک نقد منفی هم می‌تواند خوب باشد. این فرصتی به شما می‌دهد تا با رسیدگی مستقیم به نگرانی‌ها و اثبات اینکه واقعا به آنها اهمیت می‌دهید، خدمات مشتری فوق‌العاده خود را به نمایش بگذارید.

طراحی سایت وردپرس به آژانس‌ها کمک می‌کند تا نظرات آنلاین خود را به‌طور مؤثر جمع‌آوری و مدیریت کنند. با طراحی سایتی با قابلیت نمایش و مدیریت نظرات مشتریان، شما می‌توانید بازخوردهای ارزشمند مشتریان را در یک مکان متمرکز کنید. این نظرات می‌توانند شامل تجارب موفق، توصیه‌ها یا انتقادات باشند که نه تنها در بهبود خدمات کمک می‌کنند بلکه باعث جذب مشتریان جدید نیز می‌شوند. علاوه بر این، پلتفرم‌های وردپرسی قابلیت نصب افزونه‌هایی دارند که به شما این امکان را می‌دهند تا نظرات مشتریان را به راحتی بررسی و مدیریت کنید.

دیده شدن آنلاین: قدرت نقدها و سئو

نظرات آنلاین، مانند جادوی بهینه‌سازی موتور جستجو برای شرکت‌های دیجیتال هستند. آن‌ها با ایجاد محتوای تازه و تولیدشده توسط کاربر که موتورهای جستجو به آن علاقه دارند، به دیده شدن شما در اینترنت کمک می‌کنند. مثلاً، پلتفرم‌های بررسی آنلاین مانند گوگل این نظرات را جدی می‌گیرند و این موتور جستجوی غول‌پیکر معتقد است که شرکت شما ممکن است با آنچه مشتریان بالقوه شما به دنبالش هستند، مطابقت داشته باشد.

مشاهده این مطلب  ۲۰ پرسش برتر که تحقیق می‌تواند به پاسخگویی به آنها کمک کند

هر چه نقدهای مثبت بیشتری از مشتریان خود دریافت کنید، رتبه‌ی آژانس شما در نتایج جستجو بالاتر می‌رود. این امر یافتن شما را برای مشتریان بالقوه آسان‌تر می‌کند و البته به آن‌ها اعتماد بیشتری نیز می‌دهد.

تبدیل نقدها به نتیجه: چگونگی تأثیر آن‌ها بر تصمیم‌گیری‌ها

حساب کنید: تصور کنید می‌خواهید محصولی تکنولوژی بخرید. آیا به‌طور تصادفی می‌خرید یا اول نظرات را می‌خوانید؟ بیشتر مردم امروزه قبل از خرید هر چیزی نظرات را بررسی می‌کنند و این شامل خدمات بازاریابی دیجیتال هم می‌شود.

از طریق گیفی

مجموعه‌ای عالی از نظرات مثبت می‌تواند تحول‌آفرین باشد، زیرا به مشتریان بالقوه نشان می‌دهد که آژانس شما نتایج مطلوب را ارائه می‌دهد. این را می‌توان به عنوان اثبات اجتماعی در نظر گرفت – مردم بیشتر به چیزی اعتماد می‌کنند که دیگران تجربه خوبی از آن داشته‌اند.

بازخورد: سلاح مخفی شما برای پیشرفت

نظرات، مکانیسمی حیاتی برای دریافت بازخورد هستند. آنها به سازمان شما کمک می‌کنند تا ببینید چه چیزهایی برای مشتریان‌تان مؤثر است و در کجا باید استراتژی‌های بازاریابی خود را بهبود ببخشید. خبر خوب این است که بازخورد، ورودی بلادرنگ است که به شما امکان می‌دهد مستقیماً با مشتریان خود ارتباط برقرار کنید و استراتژی‌ها و خدمات بازاریابی دیجیتال خود را به طور مداوم برای برآورده کردن بهتر نیازهای آن‌ها اصلاح کنید.

feedback-for-improving-agency-reviews

استفاده از قدرت پلتفرم‌های نقد و بررسی: راهنمای شما برای دریافت نظرات مشتریان

تا اینجا، اهمیت و مزایای بررسی آژانس‌های دیجیتال مارکتینگ را مشخص کردیم و وقت آن است که توجه خود را به پلتفرم‌های آنلاین معطوف کنیم که این بررسی‌ها در آنجا جمع‌آوری و نمایش داده می‌شوند.

مشاهده این مطلب  5 ایمیل برنده پس از خرید

در اینجا برخی از تأثیرگذارترین پلتفرم‌های نقد و بررسی برای آژانس‌های بازاریابی دیجیتال آمده است:

شبکه‌ی آژانس‌های دیجیتال

دان یک پلتفرم جامع برای کشف بهترین آژانس‌های بازاریابی دیجیتال و ابزارهای نرم‌افزاری در جهان است! ۸۵ درصد از بازدیدکنندگان و دنبال‌کنندگان ما، متخصصان صنعت بازاریابی، آژانس‌های تبلیغاتی برتر، شرکت‌های دیجیتال، برندها، فریلنسرها، کارمندان و تصمیم‌گیرندگان شرکت‌ها هستند. ما از این مزیت برای ارائه مزایای مختلف به اعضای خود نیز استفاده می‌کنیم، از جمله انتشار…مطالعات موردی، اخبار یا اطلاعیه‌های مطبوعاتیارائه گستردهگزینه‌های تبلیغاتییکی از مزایای عضویت ما، ارائه نقد و بررسی آژانس‌های دیجیتال مارکتینگ است؛ این مزایا ما را از رقبا متمایز کرده است.

propeller-dan-agency-reviews

تیمی سخت‌کوش پشت این پروژه است تا خلاصه‌ای از نظرات مشتریان آنلاین را تهیه کند و دیدگاهی مختصر از آنچه مردم در مورد این آژانس در سایت‌های مختلف نظر داده‌اند، در اختیارتان قرار دهد. هدف ما ارائه نقد و بررسی‌های دقیق و به‌روز از آژانس‌های دیجیتال مارکتینگ به علاقه‌مندان به این حوزه است که به دنبال همکاری با یک آژانس هستند.

همچنین ویژگی فوق‌العاده مفید دیگری هم ارائه می‌دهیم، (که)قیمت‌ها را بگیریدشرکت‌ها اغلب در انتخاب بهترین شرکای دیجیتال خود در شرایطی که چندین آژانس دیجیتال وجود دارد، سردرگم می‌شوند. با راه‌اندازی جدید ما قیمت‌ها را بگیرید سامانه‌ای که به کسب‌وکارها امکان اتصال به آژانس‌های تبلیغاتی مناسب پروژه‌هایشان را در مکان‌ها، خدمات و صنایع مختلف می‌دهد. این سامانه در ارزیابی انطباق خدمات آژانس با نیازهای کسب‌وکار، انتخاب بهترین گزینه و بررسی نظرات مشتریان قبلی آژانس کمک می‌کند.

get-quotes-digital-agency-network

گوگل بیزینس

چیست؟گوگل مای بیزینس یک سرویس رایگان برای ثبت اطلاعات کسب‌وکارهای محلی است که به بهبود رتبه و دیده شدن آن‌ها در جستجوی محلی کمک می‌کند.

مشاهده این مطلب  نگهداشت مشتریان - اهمیت وفاداری

مزایای آژانس‌ها

عرض حداقل هر سلول در جداول درون نوشته‌ها روی دستگاه‌های بزرگ‌تر، ۲۴۵ پیکسل است. اما در دستگاه‌های با عرض صفحه ۷۶۸ پیکسل یا کمتر، این عرض حداقل به صفر پیکسل کاهش می‌یابد.بهبود سئو محلیتشویق مشتریان محلی راضی به گذاشتن نظرات مثبت در پروفایل گوگل مای بیزینس شما، می‌تواند رتبه‌ی محلی جستجویتان را به‌طور قابل‌توجهی بهبود بخشد و باعث شود مشتریان بالقوه در منطقه شما راحت‌تر شما را پیدا کنند.اعتماد بیشترنظرات مثبت، اعتماد مشتریان بالقوه‌ای را که خدمات آژانس شما را در نظر دارند، جلب می‌کند.

ملاحظات

تمرکز محلی

گوگل مای بیزینس برای آژانس‌هایی که مشتریان محلی دارند، بیشترین تاثیر را دارد.کمیت اهمیت داردهر چه تعداد نظرات مثبت شما بیشتر باشد، تأثیر آن بر سئو محلی شما قوی‌تر خواهد بود.

کلچ

این چیست؟کلچ پلتفرمی برای تحقیق در حوزه کسب‌وکار (B2B) است که مشتریان بالقوه را به آژانس‌های بازاریابی تأییدشده متصل می‌کند.

مزایای نمایندگی‌ها

نمایشگاه آثار پروژه

کلاتچ به سازمان‌ها اجازه می‌دهد اطلاعات پروژه‌ها را به طور مفصل، از جمله گواهی‌نامه‌های مشتریان، مطالعات موردی و نتایج پروژه‌ها به نمایش بگذارند. این نگاه عمیق به توانایی‌های سازمان شما، اعتماد و اعتبار می‌سازد.مخاطبان هدفکلاتچ روی شرکت‌های تجاری تمرکز دارد و آن را به بستری ارزشمند برای دسترسی به مشتریان بالقوه‌ای که به‌طور خاص به دنبال آژانس‌های بازاریابی هستند، تبدیل می‌کند.

ملاحظات

فرآیند بررسی و ارزیابی

آژانس‌ها برای درج در سایت کلچ، مراحل تأیید صلاحیت را طی می‌کنند تا سطح کیفیتی برای مشتریان بالقوه تضمین شود.روی جزئیات پروژه تمرکز کننمایش موفقیت‌های خاص پروژه و بازخورد مشتریان در کلچ، تأثیرگذارتر از نظرات مثبت کلی است.

مشاهده این مطلب  بازدید فیک سایت

نظرات همتایان گارتنر

چیست؟گارتنر پیر اینسایتس بستری است که شامل نقدهای تاییدشده و تولیدشده توسط کاربران می‌شود و به‌طور خاص بر راه‌حل‌های سطح سازمانی تمرکز دارد.

مزایای آژانس‌ها

بازار هدف

گارتنر با کسب‌وکارهای سطح سازمانی همکاری می‌کند. نظرات مثبت در این پلتفرم می‌تواند اعتبار آژانس شما را برای پروژه‌های بزرگ به‌طور قابل توجهی افزایش دهد.تمرکز بر راه‌حل‌های سازمانیبرتری آژانس خود را در حل چالش‌های پیچیده بازاریابی برای سازمان‌های بزرگ، برجسته کنید.

ملاحظات

محدوده محدود

برای آژانس‌هایی که روی کسب‌وکارهای کوچک‌تر تمرکز دارند، نظرات همتایان گارتنر شاید چندان مرتبط نباشد.نظرات تایید شدهتنها کاربران تأییدشده می‌توانند نظر بدهند، که این ممکن است حجم بازخورد را در مقایسه با سایر پلتفرم‌ها محدود کند.

آپ‌سیتی

چیست؟آپ‌سیتی یک پلتفرم بررسی کسب‌وکار به کسب‌وکار است که به مشتریان بالقوه امکان مقایسه‌ی شرکت‌های دیجیتال را بر اساس عوامل مختلفی از جمله نظرات مشتریان می‌دهد.

مزایای آژانس‌ها

مزیت نسبی

آپ‌سیتی به شما امکان می‌دهد نقاط قوت آژانس خود را در کنار رقبا به نمایش بگذارید. نظرات مثبت می‌توانند در هنگام مقایسه گزینه‌ها توسط مشتریان بالقوه، عاملی تعیین‌کننده باشند.مخاطبان هدفآپ‌سیتی روی شرکت‌های تجاری تمرکز دارد و این آن را به پلتفرمی ارزشمند برای دسترسی به بازار هدف شما تبدیل می‌کند.

ملاحظات

ساختن جایگاه خود

ساختن حضوری قوی در آپ‌سیتی ممکن است شامل ادعای پروفایل، ارائه اطلاعات دقیق و تشویق مشتریان برای نوشتن نقد و بررسی باشد.رقابتبرجسته شدن در آپ‌سیتی مستلزم تمرکز بر نظرات مثبت و ارائه یک پیشنهاد ارزشی واضح است.

پاداش: پلتفرم‌های شبکه‌های اجتماعی

دوست دارم پلتفرم‌های شبکه‌های اجتماعی را به‌عنوان امتیاز اضافه کنم، چون معتقدم این پلتفرم‌ها در زمینه ارائه گواهی‌نامه‌های مشتریان بسیار قدرتمند هستند. به اشتراک گذاشتن داستان‌های موفقیت و تقدیر از مشتریان راضی از طریق شبکه‌های اجتماعی می‌تواند به تقویت روایت برند شما و افزودن جنبه انسانی به حضور آنلاین‌تان کمک کند.

مشاهده این مطلب  چگونه سفر مشتری را لذت‌بخش کنیم

خب، من فقط به چند مورد از پلتفرم‌های آنلاین بررسی اشاره کردم که مشتریان بالقوه در آنجا به دنبال بررسی آژانس‌ها هستند. همیشه به خاطر داشته باشید که کلید اصلیبر روی پلتفرم‌هایی که برای مخاطبان هدف شما مهم‌تر هستند تمرکز کنید.

پرورش فرهنگ نظرات مثبت: چگونه می‌توان بازخورد مشتری را تشویق کرد؟

نباید منتظر بنشینید تا مشتریان‌تان درباره خدمات آژانس شما نقدهای مثبت بنویسند. باید به‌طور فعال تشویق شوند.تو(هیچ چیزی در پرانتز وجود ندارد)

پلی‌توریا در انتظار بررسی (گیف)

از گیف‌های پلی‌توریا

در ادامه، چند راهکار عملی را ارائه می‌دهم که به‌راحتی می‌توانید اجرا کنید.

  • نتایج فوق‌العاده ارائه دهیداساس نظرات مثبت، فراتر رفتن از انتظارات مشتری است. بنابراین باید بر ارائه نتایج استثنایی که به طور قابل‌توجهی بر سودآوری مشتری تأثیر می‌گذارند، تمرکز کنید.
  • ارتباط باز را حفظ کنیددر طول همکاری با مشتری، ارتباط شفاف را حفظ کنید. مرتباً از مشتریان خود بازخورد بگیرید (چه مثبت و چه منفی) و به سرعت به هرگونه نگرانی آنها رسیدگی کنید. در نهایت، مشتریان راضی بیشتر تمایل به ارائه نظرات مثبت دارند.
  • نظر گذاشتن را آسان کنیدبا ارائه دستورالعمل‌های واضح و هدایت مشتریان به پلتفرم‌های بررسی مربوطه، فرآیند بررسی را ساده کنید.
  • پاسخ به همه نظراتوقت بگذارید و به همه نقدها، چه مثبت و چه منفی، پاسخ دهید. از مشتریان راضی به‌خاطر نظراتشان تشکر کنید و به نگرانی‌های مطرح‌شده در نقدهای منفی رسیدگی کنید.
  • مشوق‌ها را با دقت ارائه دهیداگرچه ترغیب به نوشتن نظر جذاب به نظر می‌رسد، اما با احتیاط عمل کنید. پلتفرم‌های آنلاین نظرات، اغلب نظرات مشکوک به پرداخت را جریمه می‌کنند. همیشه تمرکز بر ایجاد روابط واقعی و صادقانه با مشتری بهتر است.
مشاهده این مطلب  پیش رو یخ شناوری است؟ چه نکاتی را هنگام تخصیص منابع به پروژه‌ها نباید فراموش کرد؟

با اجرای این استراتژی‌ها، می‌توانید فرهنگ دریافت نظرات مثبت را تقویت کنید. این امر به جذب مشتریان جدید و تقویت جایگاه آژانس شما در دنیای رقابتی بازاریابی دیجیتال کمک خواهد کرد.

نتیجه گیری: اعتمادسازی و موفقیت از طریق بررسی‌های آژانس‌های بازاریابی دیجیتال

بررسی‌های آژانس‌های بازاریابی دیجیتال، فراتر از صرف رتبه‌بندی هستند؛ آنها ابزاری قدرتمند برای ایجاد اعتماد، افزایش دیده شدن و بهبود مستمر خدمات هستند. با دریافت فعالانه‌ی نظرات مثبت و استفاده‌ی بهینه از پلتفرم‌های بررسی، می‌توانید صدای آژانس خود را بلندتر کنید، مشتریان جدید جذب کنید و روابط بلندمدت با مشتریان برقرار سازید.

به یاد داشته باشید که هر نقد و بررسی، گامی به سوی اعتبار بیشتر برند و موفقیت در بازار دیجیتال است. درگیر شوید، پاسخ دهید و رشد کنید!

جواد یاسمی (متخصص سئو)

جواد یاسمی (متخصص سئو)

استراتژیست و مشاور سئو سایت های شرکتی، فروشگاهی، کارخانه ها و برندها با بهترین و بزرگترین تیم سئو در مشهد، تهران و ایران | سئو (SEO) با جواد یاسمی

آخرین مقالات مرتبط

پاك كردن سابقه جستجو در گوگل

پاك كردن سابقه جستجو در گوگل

پاك كردن سابقه جستجو در گوگل می‌تواند برای حفظ حریم خصوصی و امنیت انجام شود. همه ما در دنیای دیجیتال...
مشاوره کسب و کار اینترنتی در مشهد

مشاوره کسب و کار اینترنتی مشهد - مشاوره کسب و کار آنلاین - بهترین مشاور کسب و کار مشهد

مشاوره کسب و کار اینترنتی در مشهد توسط بهترین مشاور کسب و کار یعنی مهندس جواد یاسمی ارائه می شود. با...
گسب و کارها پر درآمد

معرفی کسب و کارهای جدید و پردرآمد + نمونه های واقعی!

در دنیای امروزی پر از نوآوری و فناوری، کسب و کارهای جدید در دنیا به سرعت در حال ظهور و پیشرفت هستند....

رمزگشایی رفتار مصرف‌کننده: چگونگی استفاده از داده‌های بینش بازاریابی برای موفقیت کمپین‌ها

رمزگشایی رفتار مصرف‌کننده: چگونه داده‌های بینش بازاریابی، موفقیت کمپین‌ها را هدایت می‌کند با پیشرفت‌های...

انقلاب در استراتژی‌های بازاریابی دیجیتال صنعت خدمات خانگی در سراسر جهان

انقلاب در استراتژی‌های بازاریابی دیجیتال صنعت خدمات خانگی در سراسر جهان آیا به دنبال گسترش کسب‌وکار خدمات...

5 استراتژی بازاریابی موفق GoPro برای افزایش فروش

5 استراتژی موفق بازاریابی GoPro برای افزایش فروش همه ما روحیه ماجراجویی نداریم و هیچ کس موظف به ماجراجویی...

برنامه‌های شریک نرم‌افزاری به‌عنوان سرویس (SaaS): برتری غیرقابل‌انکار برای هر آژانس بازاریابی

برنامه‌های شریکی نرم‌افزار به‌عنوان سرویس: برتری غیرقابل‌رقابت برای هر آژانس بازاریابی آیا نماینده‌ی...

سه راه برای جذب مشتریان جدید توسط شرکت‌ها و فریلنسرها: بینش‌هایی از گزارش ۲۰۲۳ میل‌چیمپ و کو

سه راه برای جذب مشتری جدید توسط شرکت‌ها و فریلنسرها: بینش‌هایی از گزارش سال ۲۰۲۳ میل‌چیمپ و کو چه در...

12 فرصت هوشمندانه واقعیت مجازی برای کسب‌وکارها در سال 2023

12 فرصت هوشمند واقعیت مجازی برای کسب‌وکارها در سال 2023 واقعیت مجازی تأثیر گسترده و ماندگاری بر کار،...

روندهای مصرف‌کننده که باید در استراتژی بازاریابی خود لحاظ کنید

روندهای مصرف‌کننده که باید در استراتژی بازاریابی خود لحاظ کنید نمی‌توان تأثیر کووید-۱۹ بر کل جهان را...

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سفارش تبلیغات محیطی (بیلبورد، هدایا ویژه و …) | 09339159432

سفارش تبلیغات دیجیتال (طراحی سایت، سئو، اینستاگرام و ..) | 09376996070