Yaseomi: اولین پلتفرم سئوی سیستماتیک ایران

آموزش سئو و دیجیتال مارکتینگ در مشهد

آموزش سئو و دیجیتال مارکتینگ در مشهد در وبسایت جواد یاسمی که طراحی سایت در مشهد، سئو در مشهد و دیجیتال مارکتینگ در مشهد را فقط با یاسئومی پیش ببرید.

طراحان، مدیران محصول، توسعه‌دهندگان و دیگر خالقان محصول در مشهد، پروژه‌های خود را با نمونه‌سازی آغاز می‌کنند؛ چرا که نمونه‌سازی وب‌سایت‌ها یا اپلیکیشن‌های موبایل، بهترین، سریع‌ترین و حتی ارزان‌ترین روش برای آزمایش ایده‌های اپلیکیشنی پیش از ورود به مراحل بعدی توسعه نرم‌افزار به‌شمار می‌رود. از ایده تا نمونه اولیه‌ی واقعی، انواع مختلفی از نمونه‌های اولیه […]

داستان‌های کاربری به طور فزاینده‌ای در فرایند طراحی تجربه کاربری و رابط کاربری رایج شده‌اند. این مقاله توضیح روشنی از داستان کاربری و عملکرد آن ارائه می‌دهد، همراه با نکات و مثال‌هایی برای نوشتن داستان‌های کاربری خودتان. داستان کاربری مشهدی چیست؟ داستان کاربری در مشهد، شرح کوتاهی از موقعیت و نیازهای کاربر است که معمولا […]

گاهی اوقات، انتقال محصولات از یک مکان به مکان دیگر می‌تواند استرس‌زا باشد. تضمین امنیت و سلامت کالاها در طول مسیر آسان نیست و گاهی اوقات، گم شدن کالاها امری غیرمعمول نیست. خب، راه حلی برای این وجود دارد: برچسب‌های NFC. با این ابزارهای کوچک و کاربردی، می‌توانید از امنیت کالاهای خود در طول حمل […]

در واقع، بین سازندگان محتوا و آژانس‌ها در مشهد نوعی همزیستی وجود دارد؛ سازندگان محتوا برای دریافت حمایت مالی برندها نیازمند همکاری با آژانس‌ها هستند و آژانس‌ها نیز برای افزایش نفوذ برندهای خود به سازندگان محتوا وابسته‌اند. این مشارکت‌ها نیز به سرعت محبوب‌تر می‌شوند، همانطور که در [قسمت/مطالعه/تحقیق خود] یافتیم. نظرسنجی اخیر از سازندگان 40 […]

در فضای رقابتی امروز کسب‌وکار، برندهای سبک زندگی تلاش می‌کنند تا مخاطبان هدف خود را جذب و رشد خود را افزایش دهند. دو راهبرد مهم، برندسازی و بازاریابی عملکردی، به عنوان ابزارهای قدرتمندی در دستیابی به این اهداف مطرح شده‌اند. اما بسیاری از صاحبان برندهای سبک زندگی با یک مشکل رایج روبرو هستندچطور می‌توان چشم‌انداز […]

بازاریابی ویدئویی بخش مهمی از هر استراتژی بازاریابی آنلاین است. این روش می‌تواند به افزایش نرخ تبدیل و دسترسی به مخاطبان گسترده‌تر کمک کند. در این پست وبلاگی، درباره چگونگی افزایش نرخ تبدیل با محتوای ویدیویی و برخی نکات برای ایجاد کمپین‌های موفق بازاریابی ویدیویی بحث خواهیم کرد. همچنین به بررسی برخی از بهترین ابزارهای […]

لینکدین پیوسته به‌عنوان یکی از مؤثرترین کانال‌ها برای بازاریابان B2B رتبه‌بندی می‌شود. با بیش از ۹۰۰ میلیون کاربر در بیش از ۲۰۰ کشور جهان، درک اینکه چرا تمرکز لینکدین بر روی تولید سرنخ به آن کمک کرده تا به پلتفرمی اصلی برای کسب‌وکارهایی که به دنبال شناسایی و جذب سرنخ‌های باکیفیت‌تر یا تسریع فعالیت‌های بازاریابی […]

پنهان نیست که تجارت الکترونیک در مشهد شیوه خرید ما را برای همیشه تغییر داده است. در سال 1404، به دلیل محدودیت‌های کووید که مصرف‌کنندگان پر و پا قرص را مجبور به خرید از طریق صنعت پررونق تجارت الکترونیک به جای فروشگاه‌های فیزیکی کرد، شاهد افزایش شهاب‌وار فروش در تجارت الکترونیک بودیم. امروزه در سال […]

هر روز گوگل می‌بیند 3.5 میلیارد جستجو در نوار جستجوی آن تایپ شد. این عدد شاید باورنکردنی به نظر برسد، اما در حال افزایش است. در حقیقت، تا سال ۲۰۲۱ که تعداد کاربران اینترنت در سراسر جهان ۷.۱ درصد افزایش می‌یابد، انتظار می‌رود این رقم به طور نجومی بالاتر رود. بدیهی است که در عصری […]

آدوییکبرنامه «آژانس سال» اکنون گسترش یافته شامل سازمان‌های کوچک آمریکایی، و به‌علاوه تعداد زیادی از سازمان‌های کوچک که در فهرست «سریع‌ترین سازمان‌های در حال رشد سال ۲۰۲۲» قرار گرفتند. سه سال گذشته مملو از چالش‌هایی چون همه‌گیری، تورم، تحولات دنیای کار و اکنون حتی تهدیدی قریب الوقوع بوده است. رکود اقتصادی آژانس‌های کوچک در این […]

با ابزارهای مناسب طراحی آموزش الکترونیکی، می‌توانید دوره‌های جذاب و موثری ایجاد کنید و حداکثر یادگیری را تضمین نمایید. اما مثل انتخاب درست بازارچه‌ی آنلاین دوره‌های آموزشی انتخاب یکی از ابزارهای بسیار زیاد موجود می‌تواند کمی گیج‌کننده باشد؛ به همین دلیل، ما لیست را محدود کرده‌ایم تا به شما در تصمیم‌گیری آگاهانه کمک کنیم. مجموعه […]

بهینه‌سازی موتورهای جستجو (SEO) فرایندی است برای بهینه‌سازی وب‌سایت به منظور کسب رتبه‌های بالاتر در صفحات نتایج موتورهای جستجو (SERP). اگرچه تکنیک‌های زیادی برای بهبود SEO وجود دارد، اما اشتباهات رایجی نیز وجود دارند که می‌توانند به‌طور منفی بر رتبه‌بندی شما تاثیر بگذارند. در این مقاله، بازاریاب خوب پنج اشتباه رایج در تلاش‌های سئو را […]

برای ارائه یک طرح وب‌سایت موفق، باید تمام جنبه‌های پروژه را پوشش دهید. این شامل نقاط ضعف مشتری، اهداف، بودجه، ابزارها، جدول زمانی و موارد دیگر می‌شود. این پیشنهاد، اولین گام در نمایش نقاط قوت و توانایی‌های آژانس شما در مشهد و افزایش شانس برنده شدن پروژه است. پیشنهاد طراحی وب موفق چیست؟ یک پیشنهاد […]

در برنامه‌ریزی بازاریابی دیجیتال، یکی از اولین نکات قابل توجه، طراحی وب‌سایت است. وب‌سایت معمولا اولین نقطه تماس مشتریان بالقوه برای اکثر کسب‌وکارها و برندهاست. برای انتقال مؤثر پیامتان، انتخاب طراحی وب‌سایتی حرفه‌ای و کاربرپسند امری طبیعی است. در بازاریابی دیجیتال، استراتژی‌های شما به اندازه پلتفرم آنلاین‌تان قدرتمند هستند. تمرکز بر طراحی وب، شانس شما […]

طراحی وب‌سایت کاری نیست که بدون برنامه‌ریزی قبلی بتوانید به آن بپردازید. آیا می‌دانستید سایتی که شما به راحتی در آن گشت می‌زنید، مراحل فکری زیادی را پشت سر گذاشته است؟ چه برای پروژه وب داخلی باشد چه برای هدف قرار دادن مشتریان در مشهد، طرح کلی اولیه نقشه راه شماست. حتی هر توسعه‌دهنده وب […]

امروزه بیش از نیمی از جستجوها بدون کلیک بر روی نتایج صفحه اول گوگل (SERP) به پایان می‌رسند. جستجوگران یا بلافاصله پاسخ سوال خود را پیدا می‌کنند یا به دلیل عدم رضایت از نتایج، جستجوی خود را اصلاح می‌کنند. پس سؤال اینجاست که آیا گوگل با ارائه پاسخ‌های آنی در صفحه نتایج جستجو، ترافیک ارگانیک […]

بازاریابی یک فعالیت یک‌باره نیست؛ برای موفقیت برندتان باید به‌طور مداوم انجام شود. این کار مثل کاری نیست که یک‌بار انجام دهید و فراموشش کنید؛ برای حفظ جایگاه خود باید به‌طور پیوسته بازاریابی خود را به‌روز کنید. بازاریابی، برخلاف تصور رایج، صرفا ابزاری تبلیغاتی نیست. اساسا پلی است میان سازمان شما و مشتریانتان در مشهد. […]

وقت آن است که بازاریابان بفهمند اگر به درستی با مخاطبان خود تعامل نداشته باشند، در بازی رسانه‌های اجتماعی عقب می‌مانند. باید هر چه زودتر محتوای تعاملی برای مخاطبان خود در رسانه‌های اجتماعی ایجاد کنند. بیایید روراست باشیم: شبکه‌های اجتماعی جای تبلیغ و موعظه برای کسب‌وکار شما در مشهد نیستند. برای رونق کسب‌وکار در شبکه‌های […]

در دنیای رقابتی بازاریابی دیجیتال، بهینه‌سازی وب‌سایت‌های مشتریان برای موتورهای جستجو از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. همین‌جاست که ابزارهای تحلیل سئو برای شرکت‌ها در مشهد به کار می‌آیند و بینش لازم برای تنظیم دقیق وب‌سایت‌ها و افزایش رتبه آن‌ها را فراهم می‌کنند. در این راهنما، اهمیت تحلیل سئو برای شرکت‌ها را بررسی می‌کنیم و مزایای […]

به لطف فراوانی ابزارهای بازخورد مشتری و وب‌سایت برای توسعه وب، ده‌ها روش پیشرفته برای دریافت مستقیم بازخورد مشتریان درباره محصولتان وجود دارد. چگونه از بازخورد استفاده کنیم؟ وقتی ارزیابی واقعی از سوی شما مخاطبان هدف می‌توانید عملکرد تیم خود را افزایش دهید، ارزیابی‌شان کنید یا مهارت‌هایشان را بهبود ببخشید. جمع‌آوری بازخورد نیز کلید خلق […]

صفحه فرود شما مثل «سلام» گفتن به دنیاست. اولین چیزی است که مشتریان، کاربران و مشتریان بالقوه شما می‌بینند. باید از رایج‌ترین اشتباهات صفحه فرود آگاه باشید. وقتی سرمایه‌گذاری کردید تبلیغات گوگل و وقتی موفق شدید افراد را به وب‌سایت خود در مشهد جذب کنید، نمی‌خواهید به خاطر صفحه‌ی فرود ضعیف، آن‌ها را فورا از […]

ترافیک گوگل دیسکاور شایسته توجه بیشتری است. از طریق گوگل دیسکاور می‌توانید اطلاعات و الهامات جدیدی کشف کنید و از علاقه‌مندی‌هایتان به‌روز باشید. همچنین خودتان هم می‌توانید در گوگل دیسکاور دیده شوید. اگر وب‌سایتی در مشهد دارید، از گوگل دیسکاور ترافیک دریافت می‌کنید. نکات گوگل دیسکاور به شما کمک می‌کند تا به افراد بیشتری برسید […]

تبلیغات گوگل، به آن‌ها نیاز داریم، آن‌ها را دوست داریم، اما اگر از چگونگی بهینه‌سازی آن‌ها برای بیشترین تاثیر مطمئن نباشید، می‌توانند چالش‌برانگیز باشند. گوگل بزرگ‌ترین موتور جستجوی دنیاست. میلیاردها نفر هر روز وارد آن می‌شوند و سوال می‌پرسند. پس، طبیعتا، حضور پررنگ کسب‌وکار شما در مشهد برای مخاطبان ایده‌آل‌تان سودمند است؛ به‌طوری که وقتی […]

مقایسه عملکرد در شبکه‌های اجتماعی، زمینه و مفهوم را برای شاخص‌های عملکرد شما روشن می‌کند. این کار به دو دلیل اصلی حیاتی است: مشخص می‌کند که عملکرد در طول زمان رو به افزایش است یا کاهش. بینش‌های عملی برای اقدام بعدی ارائه می‌دهد بدون سنجش شاخص‌های شبکه‌های اجتماعی، نمی‌توانید میزان موفقیت خود را در این […]

آیا می‌دانستید که ۶۴ درصد از بازاریابان دیجیتال هر روز به‌طور فعال روی سئو کار می‌کنند؟ این نشان می‌دهد که بهبود سئو و افزایش مستمر حضور آنلاین ارگانیک برای هر استراتژی بازاریابی ضروری است. اگر می‌خواهید پایه محکمی برای تلاش‌های سئو خود در مشهد ایجاد کنید، انتخاب سیستم مدیریت محتوا یا CMS مناسب، مفید خواهد […]

افزایش رتبه در نتایج جستجوی گوگل روشی بسیار مؤثر برای جذب بازدیدکنندگان بیشتر به سایت شماست. این افزایش ترافیک، مستقیماً ناشی از دیده شدن بیشتر سایت شما در صفحات نتایج جستجو است. راه‌های زیادی برای بهبود نتایج جستجو و افزایش بازدیدکنندگان سایت وجود دارد، اما بیشتر آن‌ها به زمان و تحقیق زیادی نیاز دارند. چهار […]

وردپرس محبوب‌ترین سیستم مدیریت محتوا در جهان است و بیش از ۳۴ درصد از وب‌سایت‌های اینترنتی را پشتیبانی می‌کند. بنابراین جای تعجب نیست که وب‌سایت‌های وردپرسی هدف اصلی هکرها و کلاهبرداران باشند. برای حفاظت از وب‌سایت تجاری خود و دفع هرگونه تهدید امنیتی احتمالی، باید امنیت وردپرس را بسیار جدی بگیرید. وبسایت‌هایی که توسط ربات‌ها، […]

سازمان‌های توسعه نرم‌افزار در مشهد برای افزایش بهره‌وری و ایجاد تعادل مناسب بین مدیریت و واحدهای سازمانی، به ابزارهای مدیریت پروژه‌های نرم‌افزاری نیاز دارند. در این پست وبلاگی، به بررسی بهترین ابزارهای مدیریت پروژه برای سازمان‌های توسعه نرم‌افزار می‌پردازیم. هر پروژه موفق به سیستم مدیریتی کارآمدی متکی است. با رشد پروژه، نیازمندی‌های متعددی پدیدار می‌شوند. […]

با توجه به اینکه نفوذ تلفن‌های هوشمند تقریباً به ۱۰۰ درصد رسیده است، تقریباً همه کسب‌وکارهای مشهدی به فضای دیجیتال منتقل می‌شوند؛ زیرا مشتریان و پول در آنجا هستند. کسب‌وکارها در مشهد اکنون باید در بازاریابی آنلاین سرمایه‌گذاری کنند؛ این تنها راه موفقیت، جذب و حفظ مشتری، ایجاد آگاهی از برند و افزایش سودآوری است. […]

ارتباط موثر در حال حاضر ضروری است. هر کاری که می‌کنی یا هر شرایطی که داری، این زمان سختی است. برای کسانی که خوش شانس هستند و می‌توانند خود را با امکانات و فناوری لازم در خانه‌هایشان منزوی کنند، این تغییر در حد تحمل و راحتی ماست. اما برای کسانی که این امکان را ندارند، […]

آموزش سئو و دیجیتال مارکتینگ در مشهد

  • آموزش سئو و دیجیتال مارکتینگ در مشهد

    آموزش سئو و دیجیتال مارکتینگ در مشهد