تخصص ما: سئو و فروش اینترنتی = رشد کسب و کار آنلاین شما (۰۹۰۲۰۹۱۴۵۷۰)

چرا 1404 سال شکوفایی آژانس‌های کوچک در مشهد است

آنچه در این مقاله می خوانید:

آدوییکبرنامه «آژانس سال» اکنون گسترش یافته شامل سازمان‌های کوچک آمریکایی، و به‌علاوه تعداد زیادی از سازمان‌های کوچک که در فهرست «سریع‌ترین سازمان‌های در حال رشد سال ۲۰۲۲» قرار گرفتند.

سه سال گذشته مملو از چالش‌هایی چون همه‌گیری، تورم، تحولات دنیای کار و اکنون حتی تهدیدی قریب الوقوع بوده است. رکود اقتصادی آژانس‌های کوچک در این شرایط رونق خواهند گرفت.

در گفتگو با صدها مدیر آژانس در چند سال گذشته، آژانس‌های کوچک اطمینان دارند که برای موفقیت آماده هستند، صرف نظر از اتفاقات سال 1404. این حقیقت که تنها همه‌گیری جهانی موجب موج جدیدی از آژانس‌های کوچک اینکه برندهای بزرگ از آژانس‌های تبلیغاتی بزرگ و شناخته‌شده به آژانس‌های کوچک‌تر منتقل می‌شوند، نشان‌دهنده قدرت این آژانس‌های کوچک‌تر است.

در اینجا چند دلیل وجود دارد که چرا امسال آژانس‌های کوچک در مشهد می‌توانند به موفقیت‌های بزرگی دست یابند:

انعطاف‌پذیری بیشتر

همین توانایی بسیاری از آژانس‌های کوچک بود که به آن‌ها کمک کرد در دوران همه‌گیری از عهده‌ی شرایط برآیند. آن‌ها می‌دانند چگونه با منابع کم، کارهای بزرگ انجام دهند و به‌سرعت خود را با شرایط وفق دهند. مثلاً یک آژانس کوچک روابط عمومی یا تبلیغات را در نظر بگیرید. آن‌ها معمولاً بودجه‌ی کلانی برای کمپین‌های بزرگ رسانه‌ای پولی یا تیم‌های بزرگ اجرایی ندارند. آن‌ها چابک و resourceful هستند و عادت دارند با تیم‌های کوچک‌تر، بودجه‌های کمتر و تاکتیک‌های رایگان، معجزه بیافرینند.

حتی اگر مشتری ناگهان مجبور به کاهش هزینه و کار با بودجه کوچکتر شود، آژانس‌های کوچک بدون هیچ مشکلی با این کاهش همراه می‌شوند و همچنان قادر به ارائه نتایج خواهند بود. آن‌ها را برای این چالش مناسب بدانید.

مشاهده این مطلب  5 اصل ماندگار برای مدیرانی که می‌خواهند در بازاریابی دیجیتال در مشهد موفق شوند

خدمات شخصی‌سازی شده

هر کسی که در یک آژانس کوچک کار کرده باشد می‌داند که با مشتریان خود، اغلب در سطح شخصی، ارتباط نزدیکی برقرار می‌کند و عمیقا در موفقیت آن‌ها سرمایه‌گذاری می‌کند. البته این امر زمانی که با پنج مشتری کار می‌کنید، به جای پانزده یا بیشتر، بسیار طبیعی‌تر است. در تماس‌های هفتگی یا دوهفتگی شما، مشتری معمولا مستقیما با افرادی که در حال انجام کار هستند صحبت می‌کند، نه با سرپرست حساب که صرفا اطلاعات را با بقیه اعضای تیم به اشتراک می‌گذارد.

یکی از بزرگ‌ترین نگرانی‌ها در مواقع سخت، از دست دادن مشتریان یا به تعویق افتادن پروژه‌هاست. مشتریان بیشتر تمایل دارند با آژانس‌های کوچک که با آن‌ها ارتباط شخصی دارند و می‌توانند به راحتی خود را با شرایط وفق دهند و پروژه‌ها را کوچک‌تر کنند، همکاری کنند. ضمن اینکه در شرایط سخت اقتصادی، توانایی تکیه بر تیم کوچک‌تر و قابل دسترس‌تر یک آژانس، آن را به یک دارایی مهم تبدیل می‌کند.

به فناوری وصل شده

آژانس‌های کوچک به سادگی نمی‌توانند از عهده‌ی آن برآینددر مقایسه با آژانس‌های بزرگ‌تر، به‌طور کارآمدتر و منظم‌تر عمل می‌کنند. اغلب، سیستم‌ها و فرآیندهای لازم برای تضمین این امر را نیز در جای خود دارند. این امر به ویژه در سالی پر از عدم قطعیت اقتصادی، به آن‌ها برتری می‌دهد. آژانس‌های کوچک معمولاً هنوز در حال ایجاد پایه و اساس موفقیت هستند، بنابراین اولویت اصلی آن‌ها ارائه به موقع و در چارچوب بودجه کار به مشتریان برای تثبیت اعتبارشان است.

مدیریت پروژه نرم‌افزار تا به بهترین نحو ممکن کار کنند و برای موفقیت آماده شوند رشد سطح خدمات و تجربه‌ای که آن‌ها با نرم‌افزار مناسب ارائه می‌دهند، به آن‌ها کمک می‌کند از شرکت‌های بزرگ متمایز شوند و مهم‌تر از آن، در زمان‌های نامطمئن اعتماد مشتریان را جلب کنند. این امر به‌ویژه زمانی صادق است که از نرم‌افزاری استفاده شود که به مشتریان امکان دسترسی به پروژه‌ها و وظایف را می‌دهد. ارتباط و شفافیت بیشتری وجود دارد و ابزارهایی مانند … ردیابی زمان و بودجه‌بندی تضمین می‌کند که تمام ساعات محاسبه شده و هیچ پولی هدر نمی‌رود.

مشاهده این مطلب  چرا اینفلوئنسرها در مشهد برای افزایش فروش کافی نیستند

متخصصانِ نتیجه‌گرا

شکی نیست که کار با یک آژانس بزرگ و همه فن حریف مزایایی دارد. اما وقتی بودجه‌ی مشتریان محدود می‌شود، اهداف و استراتژی‌ها باید دقیق‌تر شوند. در این مواقع، کار با آژانسی که در یک یا چند زمینه‌ی خاص تخصص و تسلط دارد، سودمندتر است.

از هر کسی که در یک آژانس کوچک کار کرده بپرسید، به شما خواهد گفت که اگر در اوج توانایی خود نباشید، نمی‌توانید مانند یک آژانس بزرگ اشتباهاتتان را پنهان کنید. با رویکردی کارآمدتر و تیمی کوچک از متخصصان، بیشتر به اهداف خود می‌رسید و در این مسیر بودجه زیادی را هدر نمی‌دهید. ضمناً آژانس‌های کوچک مشتاق رسیدن شما به اهداف هستند، چون شما یکی از معدود مشتریان کلیدی آنها هستید.

چه برای اولین بار به همکاری با یک آژانس کوچک فکر می‌کنید و چه نگران ادامه همکاری با آژانس بزرگ فعلی خود هستید، به سرعت از مزایای آژانس‌های بوتیک و آنچه می‌توانند ارائه دهند، به‌خصوص در شرایط اقتصادی نامشخص پیش رو، غافل نشوید. از انعطاف‌پذیری و سرعت بالای آنها گرفته تا خدمات شخصی‌شده، فرآیندهای کارآمد مبتنی بر فناوری و تخصص ویژه، چیزی کم نخواهند گذاشت.

صرف نظر از هر چیز، هدف نباید صرفه‌جویی در هزینه‌ها باشد، بلکه باید به دنبال خرج کردن مسئولانه و اولویت‌بندی فعالیت‌هایی باشیم که بیشترین بازده را داشته باشند.

جواد یاسمی (متخصص سئو)

جواد یاسمی (متخصص سئو)

مشاور و مجری سئو سایت های شرکتی، فروشگاهی، کارخانه ها و برندها با بهترین و بزرگترین تیم سئو در مشهد، تهران و ایران | سئو (SEO) با جواد یاسمی

آخرین مقالات

بهترین ابزارهای تحلیل شبکه‌های اجتماعی برای صنعت تجارت الکترونیک در مشهد

بهترین ابزارهای تحلیل شبکه‌های اجتماعی برای تجارت الکترونیک، به کسب‌وکارها در مشهد در جمع‌آوری و تفسیر...

5 راه برای بهبود نرخ کلیک ایمیل‌های بازاریابی در مشهد

بازاریابی ایمیلی یکی از مؤثرترین روش‌ها برای ارتباط با مشتریان جدید و فعلی است! تخمین زده می‌شود که در...

5 اصل ماندگار برای مدیرانی که می‌خواهند در بازاریابی دیجیتال در مشهد موفق شوند

همه جا در مورد ترفندها و روش‌های انقلابی برای موفقیت در وب می‌شنوید. اگرچه اصول بازاریابی دیجیتال هیچ‌گاه...

سه نکته مهم درباره شبکه‌های رسانه‌ای خرده‌فروشی در تجارت الکترونیک در مشهد

همه‌گیری کووید-۱۹ باعث افزایش چشمگیر فروش خرده‌فروشی آنلاین و نیاز به رسانه‌های خرده‌فروشی شد. در چند...

چرا برند شما در مشهد باید در پلتفرم‌های مختلف شبکه‌های اجتماعی، حضور فعال و جذاب داشته باشد؟

رسانه‌های اجتماعی همچنان یکی از بهترین کانال‌های بازاریابی برای برندها هستند و صرف نظر از آنچه می‌شنوید،...

بهترین روش‌ها برای رشد برند شخصی از طریق وبلاگ‌نویسی در مشهد

چه برای نیازهای شخصی و چه تجاری، وبلاگ‌نویسی می‌تواند به تقویت تصویر برند شما کمک کند. یکی از محبوب‌ترین...

۱۲ روند سئو تجارت الکترونیک برای سال ۲۰۲۴ در مشهد

در این مطلب، ۱۲ روند تجارت الکترونیک را بررسی خواهیم کرد تا به شما در بهینه سازی برای ترجیحات فعلی مشتریان،...

مزایا و چالش‌های بازاریابی محتوا با هوش مصنوعی در مشهد

تصور کنید دیگر هیچ‌گاه با مشکل کمبود ایده در مشهد مواجه نشوید. این قدرت هوش مصنوعی مولد است، دستیار قابل...

ایجاد محتوای عالی با هوش مصنوعی در مشهد

وارد کردن محتوای تولیدشده با هوش مصنوعی به استراتژی بازاریابی محتوا، مثل قدم گذاشتن به دریای ناشناخته...

9 مزیت مهم بازاریابی محتوا در مشهد

بازاریابی محتوا یکی از محبوب‌ترین و موثرترین روش‌های بازاریابی در مشهد است که امروزه ۹۷ درصد بازاریابان...

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • تماس
  • تلگرام
  • واتساپ
× Send

خدمات سئو، طراحی سایت و گوگل

در گوگل دیده شوید و اینترنتی بفروشید.

ثبت سفارش > 09020914570