09339159432 تبلیغات محیطی — 09376996070 تبلیغات دیجیتال

پنج اشتباه رایج که رتبه‌بندی سئو شما در مشهد را تحت تاثیر قرار می‌دهند

آنچه در این مقاله می خوانید:

بهینه‌سازی موتورهای جستجو (SEO) فرایندی است برای بهینه‌سازی وب‌سایت به منظور کسب رتبه‌های بالاتر در صفحات نتایج موتورهای جستجو (SERP). اگرچه تکنیک‌های زیادی برای بهبود SEO وجود دارد، اما اشتباهات رایجی نیز وجود دارند که می‌توانند به‌طور منفی بر رتبه‌بندی شما تاثیر بگذارند. در این مقاله، بازاریاب خوب پنج اشتباه رایج در تلاش‌های سئو را بررسی خواهیم کرد.

بهینه‌سازی نکردن محتوا در مشهد

یکی از مهم‌ترین کارهایی که برای بهبود رتبه‌بندی سئو می‌توانید انجام دهید، بهینه‌سازی محتوای وب‌سایتتان در مشهد است. این به معنای اطمینان از این است که محتوای وب‌سایت شما به‌خوبی نوشته شده، آموزنده و کاربر محور است. همچنین باید مطمئن شوید که محتوای وب‌سایت شما به‌طور مرتب به‌روزرسانی می‌شود تا مرتبط باقی بماند و رتبه خوبی کسب کند.

این به رتبه‌بندی سئو کمک می‌کند، چرا که وقتی کاربران برند شما را جستجو می‌کنند، اطلاعات مربوط به هر محصول یا خدماتی که کسب‌وکارتان ارائه می‌دهد، به راحتی در دسترس خواهد بود. هیچ ناسازگاری بین آنچه برند شما در محتوای آنلاین می‌گوید و آنچه در وب‌سایت ارائه می‌شود، وجود نخواهد داشت.

بهینه‌سازی نکردن برای جستجوی محلی

سئو محلی برای هر کسب‌وکاری که می‌خواهد در موتورهای جستجو رتبه بالایی کسب کند، ضروری است. متاسفانه، بسیاری از کسب‌وکارهای کوچک اشتباهات رایجی مرتکب می‌شوند که می‌تواند به رتبه‌بندی آن‌ها آسیب برساند.

بهینه‌سازی نکردن برای جستجوی محلی می‌تواند منجر به از دست دادن مشتری و در نتیجه ضرر مالی شود، زیرا مشتریان ممکن است در جستجوی محصولات یا خدمات محلی، نتایج بهتری پیدا کنند.

با درک اصول سئو محلی، شرکت‌ها می‌توانند اطمینان حاصل کنند که وب‌سایتشان بهترین عملکرد را دارد و به مشتریان بالقوه‌ای که به احتمال زیاد به آنچه ارائه می‌دهند علاقه‌مند هستند، می‌رسد.

مشاهده این مطلب  قدرت گزارش‌های بازاریابی سفارشی برای موفقیت در بازاریابی دیجیتال در مشهد

سازگاری با دستگاه‌ها

سازگاری دستگاه‌ها در سئو بسیار مهم است. اگر وب‌سایت شما در مشهد در کامپیوترهای رومیزی و لپ‌تاپ به‌خوبی نمایش داده شود و کار کند، اما در گوشی‌های هوشمند و سایر دستگاه‌های تلفن همراه عملکرد مناسبی نداشته باشد، رتبه‌بندی خوبی نخواهید داشت.

نه تنها از دستگاه‌های مختلف برای فعالیت‌های مختلف استفاده می‌شود (مثلاً مرور وب در گوشی هوشمند در مقابل استفاده از آن به عنوان رایانه اصلی)، بلکه موتورهای جستجو نیز نحوه تعامل کاربران با وب‌سایت‌ها را در نظر می‌گیرند.

مثلاً اگر سایت شما برای مرورگرهای کامپیوتر شخصی بهینه‌سازی شده باشد اما برای گوشی‌های هوشمند نه، کاربران گوشی‌های هوشمند از کلیک کردن روی سایت شما منصرف می‌شوند چون تجربه کاربری بدی خواهند داشت.

فراموش کردن هدف کلمات کلیدی و صفحات

یکی از رایج‌ترین اشتباهات در سئو، نادیده گرفتن هدف جستجوی کلمه کلیدی است. این به معنای عدم تمرکز بر آنچه افراد هنگام جستجو در موتورهای جستجو به دنبال آن هستند، می‌باشد. اگر در مورد هدف جستجو مطمئن نیستید، همیشه بهتر است نتایج جستجوی گوگل (SERPs) را تحلیل کنید و ببینید آیا صفحه‌ی شما می‌تواند با آن نتایج رقابت کند یا خیر. بنابراین، با تمرکز بر هدف جستجو، می‌توانید محتوایی ایجاد کنید که به‌طور خاص مرتبط با آن موضوع باشد.

آیا مخاطبان شما به دنبال خرید هستند یا کسب اطلاعات و راهنمایی؟ دانستن هدف مخاطب به شما کمک خواهد کرد. در نتایج جستجوی موتورهای جستجو رتبه‌ی بالاتری کسب کردن که برای هر کسب‌وکاری ضروری است.

عدم پیگیری پیشرفت و ایجاد تغییرات لازم

اشتباه رایج دیگر سئوکاران، ردیابی پیشرفت و انجام تغییرات لازم نیست. بدون نظارت، تعیین جایگاه و اقدامات لازم برای بهبود رتبه‌بندی دشوار است.

مشاهده این مطلب  بازاریابی دیجیتال در مشهد را در رکود اقتصادی نیز ادامه دهید

این می‌تواند به ناامیدی و کم شدن اعتماد به نفس شما در تلاش‌های سئو منجر شود. با پیگیری پیشرفت خود، می‌توانید درباره اقدامات لازم برای بهبود رتبه‌بندی خود تصمیمات آگاهانه بگیرید و اطمینان حاصل کنید که وب‌سایت شما همچنان رتبه خوبی دارد.

نتیجه

اگر می‌خواهید عملکرد ارگانیک خود را بهبود ببخشید، روی کلمات کلیدی مناسب تمرکز کنید، سایت خود را برای جستجوی محلی بهینه کنید، مطمئن شوید که سایت شما با همه دستگاه‌ها سازگار است و هدف هر صفحه از سایت خود را به خاطر بسپارید. این فرایند به تحلیل داده‌ها کمک خواهد کرد.

می‌توانیم معیارهای کلیدی مانند نرخ کلیک (CTR) و نرخ ترک را شناسایی کنیم تا بفهمیم چند نفر وب‌سایت ما را می‌بینند و روی آن کلیک می‌کنند تا به فراخوان اقدام برسند. همچنین به شناسایی این موضوع کمک می‌کند که افراد چه مدت در سایت می‌مانند و در چه نقطه‌ای آن را ترک می‌کنند. این معیارها از تصمیم ما پشتیبانی کرده و نقاطی که نیاز به بهبود دارند را مشخص می‌کنند.

در نهایت، سرمایه‌گذاری روی بهینه‌سازی سئو به‌دلیل مزایایی که برای وب‌سایت شما دارد، می‌تواند برتری رقابتی نسبت به رقبا برایتان ایجاد کند.

جواد یاسمی (متخصص سئو)

جواد یاسمی (متخصص سئو)

استراتژیست و مشاور سئو سایت های شرکتی، فروشگاهی، کارخانه ها و برندها با بهترین و بزرگترین تیم سئو در مشهد، تهران و ایران | سئو (SEO) با جواد یاسمی 09376996070

آخرین مقالات مرتبط

بهترین ابزارهای تحلیل شبکه‌های اجتماعی برای صنعت تجارت الکترونیک در مشهد

بهترین ابزارهای تحلیل شبکه‌های اجتماعی برای تجارت الکترونیک، به کسب‌وکارها در مشهد در جمع‌آوری و تفسیر...

5 راه برای بهبود نرخ کلیک ایمیل‌های بازاریابی در مشهد

بازاریابی ایمیلی یکی از مؤثرترین روش‌ها برای ارتباط با مشتریان جدید و فعلی است! تخمین زده می‌شود که در...

5 اصل ماندگار برای مدیرانی که می‌خواهند در بازاریابی دیجیتال در مشهد موفق شوند

همه جا در مورد ترفندها و روش‌های انقلابی برای موفقیت در وب می‌شنوید. اگرچه اصول بازاریابی دیجیتال هیچ‌گاه...

سه نکته مهم درباره شبکه‌های رسانه‌ای خرده‌فروشی در تجارت الکترونیک در مشهد

همه‌گیری کووید-۱۹ باعث افزایش چشمگیر فروش خرده‌فروشی آنلاین و نیاز به رسانه‌های خرده‌فروشی شد. در چند...

چرا برند شما در مشهد باید در پلتفرم‌های مختلف شبکه‌های اجتماعی، حضور فعال و جذاب داشته باشد؟

رسانه‌های اجتماعی همچنان یکی از بهترین کانال‌های بازاریابی برای برندها هستند و صرف نظر از آنچه می‌شنوید،...

بهترین روش‌ها برای رشد برند شخصی از طریق وبلاگ‌نویسی در مشهد

چه برای نیازهای شخصی و چه تجاری، وبلاگ‌نویسی می‌تواند به تقویت تصویر برند شما کمک کند. یکی از محبوب‌ترین...

۱۲ روند سئو تجارت الکترونیک برای سال ۲۰۲۴ در مشهد

در این مطلب، ۱۲ روند تجارت الکترونیک را بررسی خواهیم کرد تا به شما در بهینه سازی برای ترجیحات فعلی مشتریان،...

مزایا و چالش‌های بازاریابی محتوا با هوش مصنوعی در مشهد

تصور کنید دیگر هیچ‌گاه با مشکل کمبود ایده در مشهد مواجه نشوید. این قدرت هوش مصنوعی مولد است، دستیار قابل...

ایجاد محتوای عالی با هوش مصنوعی در مشهد

وارد کردن محتوای تولیدشده با هوش مصنوعی به استراتژی بازاریابی محتوا، مثل قدم گذاشتن به دریای ناشناخته...

9 مزیت مهم بازاریابی محتوا در مشهد

بازاریابی محتوا یکی از محبوب‌ترین و موثرترین روش‌های بازاریابی در مشهد است که امروزه ۹۷ درصد بازاریابان...

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سفارش تبلیغات محیطی (بیلبورد، هدایا ویژه و …) | 09339159432

سفارش تبلیغات دیجیتال (طراحی سایت، سئو، اینستاگرام و ..) | 09376996070