تخصص ما: سئو و فروش اینترنتی = رشد کسب و کار آنلاین شما (۰۹۰۲۰۹۱۴۵۷۰)

چگونگی کسب بیشترین ارزش از روابط با اینفلوئنسرها برای شرکت ها در مشهد

آنچه در این مقاله می خوانید:

در واقع، بین سازندگان محتوا و آژانس‌ها در مشهد نوعی همزیستی وجود دارد؛ سازندگان محتوا برای دریافت حمایت مالی برندها نیازمند همکاری با آژانس‌ها هستند و آژانس‌ها نیز برای افزایش نفوذ برندهای خود به سازندگان محتوا وابسته‌اند.

این مشارکت‌ها نیز به سرعت محبوب‌تر می‌شوند، همانطور که در [قسمت/مطالعه/تحقیق خود] یافتیم. نظرسنجی اخیر از سازندگان 40 درصد از سازندگان محتوا نه تنها در سال گذشته قراردادهای برند بیشتری امضا کردند، بلکه درآمدشان نیز افزایش یافت. علاوه بر این، گزارش اخیر وضعیت بازاریابی تأثیرگذاران نشان داد که 82 درصد از آژانس‌های بازاریابی اکنون بخش‌ها و ادارات، برخلاف سال 2022 که 77 درصد بود و در سال 2016 فقط 37 درصد، بودجه جداگانه‌ای برای بازاریابی تأثیرگذار دارند. علاوه بر این، بیش از دوسوم برنامه دارند که امسال بودجه کمپین‌های تأثیرگذار خود را افزایش دهند، در حالی که تنها 7 درصد گفته‌اند آن را کاهش خواهند داد.

فعالیت‌های بازاریابی تأثیرگذار، اصلی‌ترین نمود رابطه میان سازندگان محتوا و بازاریابان است و رونق زیادی دارد.

این آمار نشان می‌دهد که بسیاری از سازمان‌ها ارزش همکاری با سازندگان محتوا را می‌دانند، اما همهٔ روابط میان سازندگان و سازمان‌ها موفق نیستند. برخی از این همکاری‌ها بسیار موفق بوده‌اند و برخی دیگر کاملاً شکست خورده‌اند، اما هنوز هم بسیاری از آن‌ها فقط به نتایج متوسطی منجر می‌شوند.

آژانس‌هایی که برندها را با افراد تأثیرگذار مؤثر مرتبط می‌کنند و کمپین‌های پربازده‌ای را مدیریت می‌کنند، می‌توانند جایگاه خود را به‌عنوان شرکای بازاریابی قابل اعتماد تثبیت کنند. رشد را افزایش دادن پس موفقیت زیادی به درست شکل گرفتن رابطه با سازنده محتوا بستگی دارد. در اینجا برخی از بهترین رویکردهایی که در کارم در زمینه تسهیل همکاری‌های برند مشهد مشاهده کرده‌ام، آمده است.

مشاهده این مطلب  بیشترین بهره را از ابزارهای جذب سرنخ لینکدین در مشهد ببرید

به دنبال رابطه باشید، نه یک شب با هم بودن.

شراکت‌های واقعی و محترمانه در مشهد، مانند زندگی شخصی، بر پایه رویکرد بلندمدت به روابط بنا می‌شوند. اگر فقط در مورد یک کمپین صحبت کنید و سپس به سراغ فرد دیگری بروید، ایجاد چنین روابطی دشوار است؛ بنابراین بهترین کار برای آژانس‌ها این است که به همکاری بلندمدت با سازندگان فکر کنند.

همواره با آن‌ها در ارتباط باشید، بازخورد بدهید و با هم فرصت‌های جدید را بررسی کنید.

همکاری‌های بلندمدت مزایای بسیاری برای ارائه کار با کیفیت آژانس‌ها به مشتریان دارد؛ از جمله آشنایی بیشتر با پیام برند، ارتباط قوی‌تر با مخاطبان سازنده و امکان تولید محتوای مداوم.

مشتریان به آژانس‌ها در مشهد اعتماد می‌کنند تا مناسب‌ترین گزینه را برای پیام‌ها و مخاطبانشان پیشنهاد دهند و شما زمانی می‌توانید این کار را بهتر انجام دهید که با تعداد زیادی از تولیدکنندگان، روابط خوبی داشته باشید. همکاری با تولیدکنندگان ثابت در کمپین‌های مختلف، زمینه‌ی احترام متقابل و درک سبک کاری یکدیگر را فراهم می‌کند. این امر به شما امکان می‌دهد نتایج بهتری ارائه دهید و کمپین‌های پربازده را در آینده سریع‌تر و آسان‌تر راه‌اندازی کنید.

خالقان مشهدی را شریک بدانید

واضح است، اما سازمان‌ها باید با علاقه و احترام واقعی به سراغ سازندگان بروند. خلاقیت، صدای منحصر به فرد و تخصص آن‌ها را بشناسند و با آن‌ها به عنوان شرکای ارزشمند رفتار کنند. ارتباطات شفاف برقرار کنند، به نظرات آن‌ها گوش دهند و آزادی خلاقیت را برای حفظ صدای اصیل خود به آن‌ها بدهند.

این روش اثبات شده است که بیشترین تاثیر را در تعامل بین برندها و سازندگان ایجاد می‌کند.

مشاهده این مطلب  هشت مزیت برنامه مدیریت پروژه در مشهد

همین اتفاق زمانی افتاد که آژانس اینتر اسپورت از پلتفرم پاپولار پیز برای ارتباط با چندین سازنده محتوا در کمپین یونایتد هلت‌کر استفاده کرد. به لطف راه‌حل‌های این پلتفرم در به اشتراک گذاشتن خلاصه‌های کمپین، ارتباط یکپارچه و تأیید دارایی‌ها، آلی اینکائودو از اینتر اسپورت گفت او توانست به‌طور مؤثر با تعداد زیادی از خالقان همکاری کند و به آن‌ها آزادی عمل لازم برای خلق بهترین آثارشان را بدهد.

رویکردی استراتژیک مشهدی در خلق دارایی‌ها اتخاذ کنید

خالقان و اینفلوئنسرها در حوزه‌های مشابهی در شهر مشهد فعالیت می‌کنند، اما هر اینفلوئنسری خالق نیست، هرچند یک نفر می‌تواند هر دو باشد. درک تفاوت بین روابط با خالقان و روابط با اینفلوئنسرها برای آژانس‌ها ضروری است، زیرا در مواقع مختلف به هر دو نیاز دارند.

به جای اینکه فقط با اینفلوئنسرها کار کنید و با حمایت از پست‌هایشان گستره‌ی مخاطبان خود را افزایش دهید، به همکاری با سازندگان محتوا برای تولید دارایی‌هایی فکر کنید که مالکیت آن‌ها را داشته باشید و بتوانید در تبلیغات پولی برند مشتری‌تان از آن‌ها استفاده کنید.

این دارایی‌ها می‌توانند بسیار با ارزش باشند. شما می‌توانید بارها از آن‌ها استفاده مجدد کنید و در بیشتر موارد، حتی آن‌ها را برای پروژه‌های آتی با همان مشتری ویرایش کنید. برخی از آن‌ها محتوای همیشه سبز خواهند بود، بنابراین مذاکره درباره مالکیت از همان ابتدا برای جلوگیری از اختلافات بعدی حیاتی است.

سازندگان بزرگ‌تر کمتر تمایل دارند که برندها و آژانس‌ها مالکیت محتوای آن‌ها را به‌طور کامل در اختیار بگیرند؛ به همین دلیل، همکاری با میکرو اینفلوئنسرها اغلب جذاب‌تر است.

تحلیل‌گر ایجاد آهنگ

نیازی نیست به شما بگوییم که برای هر کمپین سازنده، شاخص‌های کلیدی عملکرد (KPI) را تعیین و پیگیری کنید و بر روی معیارهایی که برای نظارت بر موفقیت استفاده خواهید کرد، توافق کنید. علاوه بر تجزیه و تحلیل داده‌های انواع مختلف دارایی‌ها، پست‌ها و فرم‌های محتوا، آژانس‌ها باید تجزیه و تحلیلی را نیز بررسی کنند که سازندگان مختلف را با یکدیگر مقایسه می‌کند.

مشاهده این مطلب  برای رقابت، تجربه برند را در مشهد ارتقا دهید

همکاری با چند خالق محتوا در یک کمپین، به‌خصوص اگر هنوز شبکه‌ی خالقان خود را در حال گسترش هستید، ایده‌ی خوبی است. به این ترتیب می‌توانید عملکرد دارایی‌های آن‌ها را مقایسه کنید و ببینید کدام خالقان بیشترین تعامل را برای انواع مختلف محتوا یا کمپین‌ها ایجاد می‌کنند.

سپس می‌توانید روی مواردی که برای مشتریان برند شما مؤثرترند، تمرکز بیشتری کنید.

بیشتر از مهارت‌های خلاقانه خود استفاده کنید

در نهایت، در نحوه همکاری با سازندگان کمی خلاقیت به خرج دهید.

لازم نیست همه چیز به کمپین‌های اینفلوئنسری یا تولید محتوای حرفه‌ای محدود شود؛ می‌توانید مانند سایر پیمانکاران، از سازندگان محتوا برای انجام کارهای کوچک‌تر، مثل آماده‌سازی عکس‌ها و کلیپ‌های کوتاه، ویرایش ویدئوهای بلند و تبدیل آنها به ویدئوهای کوتاه و خلاصه، و … استفاده کنید.

چون خلاقیت خود را به اثبات رسانده‌اند، می‌توانید برای انجام این وظایف به آن‌ها اعتماد کنید و آن‌ها را برون‌سپاری نمایید. به این ترتیب، خودتان می‌توانید به رشد کسب‌وکارتان بپردازید و کارمندان آژانس شما زمان بیشتری را به پرورش روابط با مشتریان اختصاص دهند.

بهینه‌سازی روابط با سازندگان محتوا برای موفقیت آژانس در مشهد

آژانس‌های بازاریابی می‌توانند با اثبات توانایی خود در کسب حداکثر بازده از بودجه یا هزینه هدف برند، جایگاه ویژه‌ای برای خود ایجاد کنند. همواره میان ایجاد روابط بلندمدت و قابل اعتماد با شرکای خلاق و اتخاذ تصمیمات استراتژیک در مورد بهترین روش‌ها برای به‌کارگیری نیروهای خلاق خود، تعادل برقرار کردن آسان نیست. آژانس‌هایی که این رمز را بشکنند، می‌توانند از رشد قابل توجهی برخوردار شوند.

جواد یاسمی (متخصص سئو)

جواد یاسمی (متخصص سئو)

مشاور و مجری سئو سایت های شرکتی، فروشگاهی، کارخانه ها و برندها با بهترین و بزرگترین تیم سئو در مشهد، تهران و ایران | سئو (SEO) با جواد یاسمی

آخرین مقالات

بهترین ابزارهای تحلیل شبکه‌های اجتماعی برای صنعت تجارت الکترونیک در مشهد

بهترین ابزارهای تحلیل شبکه‌های اجتماعی برای تجارت الکترونیک، به کسب‌وکارها در مشهد در جمع‌آوری و تفسیر...

5 راه برای بهبود نرخ کلیک ایمیل‌های بازاریابی در مشهد

بازاریابی ایمیلی یکی از مؤثرترین روش‌ها برای ارتباط با مشتریان جدید و فعلی است! تخمین زده می‌شود که در...

5 اصل ماندگار برای مدیرانی که می‌خواهند در بازاریابی دیجیتال در مشهد موفق شوند

همه جا در مورد ترفندها و روش‌های انقلابی برای موفقیت در وب می‌شنوید. اگرچه اصول بازاریابی دیجیتال هیچ‌گاه...

سه نکته مهم درباره شبکه‌های رسانه‌ای خرده‌فروشی در تجارت الکترونیک در مشهد

همه‌گیری کووید-۱۹ باعث افزایش چشمگیر فروش خرده‌فروشی آنلاین و نیاز به رسانه‌های خرده‌فروشی شد. در چند...

چرا برند شما در مشهد باید در پلتفرم‌های مختلف شبکه‌های اجتماعی، حضور فعال و جذاب داشته باشد؟

رسانه‌های اجتماعی همچنان یکی از بهترین کانال‌های بازاریابی برای برندها هستند و صرف نظر از آنچه می‌شنوید،...

بهترین روش‌ها برای رشد برند شخصی از طریق وبلاگ‌نویسی در مشهد

چه برای نیازهای شخصی و چه تجاری، وبلاگ‌نویسی می‌تواند به تقویت تصویر برند شما کمک کند. یکی از محبوب‌ترین...

۱۲ روند سئو تجارت الکترونیک برای سال ۲۰۲۴ در مشهد

در این مطلب، ۱۲ روند تجارت الکترونیک را بررسی خواهیم کرد تا به شما در بهینه سازی برای ترجیحات فعلی مشتریان،...

مزایا و چالش‌های بازاریابی محتوا با هوش مصنوعی در مشهد

تصور کنید دیگر هیچ‌گاه با مشکل کمبود ایده در مشهد مواجه نشوید. این قدرت هوش مصنوعی مولد است، دستیار قابل...

ایجاد محتوای عالی با هوش مصنوعی در مشهد

وارد کردن محتوای تولیدشده با هوش مصنوعی به استراتژی بازاریابی محتوا، مثل قدم گذاشتن به دریای ناشناخته...

9 مزیت مهم بازاریابی محتوا در مشهد

بازاریابی محتوا یکی از محبوب‌ترین و موثرترین روش‌های بازاریابی در مشهد است که امروزه ۹۷ درصد بازاریابان...

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • تماس
  • تلگرام
  • واتساپ
× Send

خدمات سئو، طراحی سایت و گوگل

در گوگل دیده شوید و اینترنتی بفروشید.

ثبت سفارش > 09020914570