Yaseomi: اولین پلتفرم سئوی سیستماتیک ایران

آموزش بازاریابی و فروش

آموزش بازاریابی و فروش به صورت حرفه ای و مدرن در مجله سئو و دیجیتال مارکتینگ جواد یاسمی که شرکت خدمات سئو و طراحی سایت هستند. | بهترین شرکت های بازاریابی و تیم های فروش با مقالات آموزشی ما پیشرفت قاب قبولی داشته اند. به روز ترین مقالات فروش و بازاریابی را ارائه می دهیم.

بازیابی فروش از دست رفته با خودکارسازی سبدهای خرید رها شده رها کردن سبد خرید، کابوس تجارت الکترونیک است. با وجود اینکه سال‌هاست همه از این مشکل آگاهیم، نرخ بالای رها کردن سبد خرید همچنان بسیار بالاست. هفتاد و پنج درصد ! مشکل هرچه بیشتر وخیم می‌شود. خدمات سئو وردپرس می‌توانند به شما کمک کنند […]

بیست درصد ۹۰ درصد از کسب‌وکارهای جدید تجارت الکترونیک، در همان سال اول فعالیت خود شکست می‌خورند. در صد روز اول خود شکست بخورند بله، درست خواندید: بیشتر کسب‌وکارهای تجارت الکترونیک بیش از چهار ماه دوام نمی‌آورند. این میزان سختی به این معنی است که نمی‌توانید روی موارد اشتباه تمرکز کنید. یکی از موضوعات بسیار […]

چگونگی استفاده از پیامک مارکتینگ برای تکمیل استراتژی ایمیل مارکتینگ شما بازاریابی پیامکی یکی از ابزارهای مؤثر برای ارتباط مستقیم با مشتریان است، اما ترکیب آن با طراحی سایت وردپرس می‌تواند نتایج چشمگیری به همراه داشته باشد. با استفاده از افزونه‌های وردپرس، می‌توانید سیستم‌های پیامکی را به سایت خود متصل کنید تا اطلاع‌رسانی‌ها، تخفیف‌ها، و […]

بازاریابی خود را با ویژگی‌های جدید کلاویو احیا کنید کلاویو با افزودن ابزارهای پیشرفته تجزیه و تحلیل و اتوماسیون، نقش مهمی در بهبود خدمات سئو وردپرس ایفا می‌کند. این قابلیت‌ها به صاحبان سایت اجازه می‌دهند تا رفتار کاربران را بهتر درک کنند و محتوای خود را بر اساس کلمات کلیدی و نیازهای مخاطب هدف بهینه‌سازی […]

چالش‌های هوش مصنوعی برای بازاریابان دیجیتال در سال ۲۰۲۳ روش‌های بازاریابی دیجیتال در پنج سال گذشته به‌سرعت متحول شده‌اند. نمودار پیشرفت همچنان رو به صعود است و هیچ نشانه‌ای از کند شدن نشان نمی‌دهد. هوش مصنوعی (AI) به عاملی مهم در دنیای بازاریابی دیجیتال تبدیل شده است. با این حال، برخی چالش‌های هوش مصنوعی وجود […]

قدرت سئو در بازاریابی B2B: چرا در سال 2024 نمی‌توانید آن را نادیده بگیرید در عصر دیجیتال امروز، کسب‌وکارها نمی‌توانند قدرت سئو در بازاریابی تجاری (B2B) را نادیده بگیرند. بهینه‌سازی موتور جستجو (سئو) استراتژی‌ای برای بهبود رتبه وب‌سایت در صفحات نتایج موتور جستجو (SERP) است. با افزایش دیده شدن وب‌سایت، کسب‌وکارها می‌توانند ترافیک بیشتری جذب […]

بهترین جایگزین‌های Mailchimp برای بازاریابی ایمیلی در سال 2022 معمولاً تصور می‌شود که بازاریابی ایمیلی بالاترین نرخ بازگشت سرمایه را در بین استراتژی‌های بازاریابی آنلاین دارد. اگر از مناسب بودن Mailchimp برای نیازهایتان یا برنامه‌های قیمتی آن برای وضعیت مالی‌تان مطمئن نیستید، می‌توانید گزینه‌های دیگری را بررسی کنید. به دنبال بهترین جایگزین‌های Mailchimp با بهترین […]

رشد آشکار: برنامه همکاری آژانس چیست؟ تا به حال به این فکر کرده‌اید که برنامه همکاری با آژانس‌ها چیست و چطور می‌تواند رشد آژانس بازاریابی شما را شتاب دهد؟ در اصل، برنامه همکاری با آژانس‌ها، به‌ویژه در حوزه نرم‌افزار به‌عنوان‌خدمت (SaaS)، یک اتحاد استراتژیک است که در آن آژانس شما با یک شرکت نرم‌افزاری به‌عنوان‌خدمت […]

صفحات فرود جذاب آژانس‌های بازاریابی – مثال‌هایی با نرخ تبدیل بالا یکی از مهم‌ترین کارهای یک آژانس دیجیتال، ارائه بهترین صفحات فرود برای مشتریانش است. آژانس‌های دیجیتال نقش مهمی در طراحی صفحات فرود برای آژانس‌های بازاریابی دارند که نرخ تبدیل بالایی را به همراه می‌آورند. هر چه صفحه فرود جذاب‌تر و الهام‌بخش‌تر باشد، بازدیدکنندگان بیشتری […]

بازاریابی وابسته در مقابل بازاریابی ارجاعی: چه تفاوتی دارند؟ با توجه به اینکه گذار به درآمد آنلاین در دوران سخت همه‌گیری رخ داد، تعداد افرادی که تلاش کردند از این فرصت بهره ببرند نیز افزایش یافت. به نظر می‌رسد این روند به دلیل تغییر سبک زندگی و تغییر دیدگاه کلی نسبت به کار در منزل، […]

آماده‌ی سال ۲۰۲۳ شوید: استفاده از بازاریابی مشارکتی برای رشد پایدار در سال‌های اخیر شاهد افزایش چشمگیر استارتاپ‌ها و کسب‌وکارهای کوچک آنلاین بوده‌ایم. روی آوردن به تجارت الکترونیک فرصت‌هایی را برای افزایش درآمد و فروش فراتر از کانال‌های سنتی جستجو و نمایش، از جمله کانال‌های جدیدی مانند بازاریابی شبکه‌های اجتماعی، بازاریابی تأثیرگذار و بازاریابی مشارکتی، […]

آنچه از استراتژی بازاریابی دیجیتال کوکاکولا می‌توان دید کُکاکولا در بازاریابی دیجیتال فوق‌العاده عمل کرده و کمپین‌هایی خلق کرده که به یاد می‌مانند. نوشابه کوکاکولا و شادی، قرین هم هستند. در زبان ماندارین، کوکاکولا به معنای «شادی خوشمزه» است و این دقیقا همان حال و هوایی است که در تمام جنبه‌های بازاریابی خود ایجاد می‌کند. […]

۴ درس از استراتژی بازاریابی دیجیتال تویوتا شرکت تویوتا موتور، یک شرکت خودروسازی ژاپنی است که در آیچی، ژاپن قرار دارد. این شرکت توسط کیچیرو تویودا در سال ۱۸۳۷ تأسیس شد و بزرگ‌ترین تولیدکننده خودرو در جهان است. تیم متخصصان تویوتا، هر استراتژی بازاریابی دیجیتال این شرکت را بر اساس تحلیل انتخاب‌ها و انتظارات مشتریان […]

15 نکته و ترفند اثبات‌شده بازاریابی دیجیتال برای سال 2024: سود آژانس خود را 3 برابر سریع‌تر افزایش دهید حس می‌کنید در چرخه‌ای از پیشرفت‌های اندک و سودهای رو به کاهش گیر کرده‌اید؟ تنها نیستید. بسیاری شرکت‌های بازاریابی دیجیتال چالش همیشگی غلبه بر پیشرفت خطی و در عین حال دستیابی به رشد پایدار آژانس را […]

چهار روش برون‌رسانی که باید در سال 2024 امتحان کنید هر فرایند فروش با برقراری ارتباط با مشتریان بالقوه و جلب توجه آنها آغاز می‌شود. برای موفقیت در این کار، به یک استراتژی ارتباطی بی‌نقص نیاز دارید. اما فقط برقراری ارتباط کافی نیست؛ باید پیوسته برای حفظ تعامل مخاطبان بالقوه و پرورش فعالانه سرنخ‌ها تلاش […]

برای بررسی استراتژی بازاریابی بی‌ام‌و، ابتدا باید اشاره کنیم که حضور آنلاین صرفا برای فروش محصولات نیست، بلکه ابزاری برای جایگاه‌یابی برند و تحقق اهداف آن با وقار و متانت نیز هست. بی‌ام‌و سال‌هاست که یکی از پیشگامان تولید خودروهای لوکس و پیشرفته محسوب می‌شود. به عقیده بسیاری، این برند بهترین تولیدکننده خودرو در جهان […]

استراتژی بازاریابی دیجیتال بودوایزر: طنز و برندسازی (این خودخوانده «پادشاه آبجوها»، بیش از ۱۵۰ سال است که محبوب است؛ نماد جشن‌ها، لحظات به یاد ماندنی ورزشی و شادیِ با هم بودن است. اما در عصر دیجیتال امروز، توجه‌ها به فروشگاه‌های فیزیکی نیست، بلکه به اینترنت معطوف شده است.) با ما همراه شوید تا بررسی کنیم […]

پشت صحنه موفقیت ادوبی: تاکتیک‌های نوآورانه بازاریابی فتوشاپ، ایلوستریتور، ایندیزاین، افتر افکتس، پریمیر و بسیاری دیگر… ادوبی سال‌هاست که با ابزارهای خلاقانه خود بر اکوسیستم آژانس‌های تبلیغاتی سلطه دارد. از طراحی و عکاسی تا توسعه وب و تدوین فیلم، مجموعه ابزارهای ادوبی استاندارد صنعت است و جریان کار و انتظارات را در فضای آژانس‌ها شکل […]

چگونه سفری لذت‌بخش برای مشتری رقم بزنیم مهم مقصد نیست، سفر است. حداقل اینطور می گویند… و برای مشتری، همه چیز در واقع به مسیر او مربوط است؛ یعنی برای شما به‌عنوان صاحب کسب‌وکار یا بازاریاب، موضوع، مسیر مشتری است. خدمات سئو وردپرس به شما کمک می‌کند تا سفر مشتری از جستجو تا خرید به […]

راهکارهایی برای جذب ترافیک بیشتر در کمپین شما ترافیک بخش ضروری هر کمپین موفقی است. مشتریان اغلب می‌گویند نمی‌خواهند برای افزایش ترافیک هزینه اضافی کنند. شاید شما هم همینطور فکر کنید. شما فقط می‌خواهید برای ترافیک مرتبط هزینه کنید. اما برای رسیدن به ترافیک مرتبط، ابتدا باید تجربه جذب حجم زیادی ترافیک غیرمرتبط را داشته […]

بازاریابی دیجیتال برای پزشکان: جذب بیماران جدید و رشد مطب در سال 2024 آیا اینجا پزشکی هست که معتقد نباشد ادغام بازاریابی دیجیتال ضروری شده است؟ در جهانی که 70 هزار جستجوی مرتبط با مراقبت‌های بهداشتی هر دقیقه عملیاتی انجام می‌شود؛ بنابراین درک و استفاده از استراتژی‌های بازاریابی دیجیتال برای هر متخصص مراقبت‌های بهداشتی که […]

استراتژی‌های بازاریابی دیجیتال و کمپین‌های تبلیغات آنلاین دیور که صنعت مد را متحول می‌کنند دیور، خانه مد لوکس چندملیتی فرانسوی، بدون شک یکی از نیروهای تأثیرگذار در صنعت مد سریع است. با بیش از ۲۰۰ هزار کارمند در سراسر جهان، برند کریستین دیور بازی «محبوبیت آنلاین» را نیز بازسازی می‌کند؛ بر اساس مطالعه‌ی دیجیتال لوکس […]

بازی‌سازی پایداری: تبدیل انتخاب‌های زیست‌محیطی به بردهای سرگرم‌کننده زمین، که زمانی پناهگاهی سرسبز و پویا بود، اکنون زخم‌های مصرف بی‌رویه ما را بر تن دارد. در حالی که با چالش‌های زیست‌محیطی بزرگی روبه‌رو هستیم، مصرف‌گرایی مانند ابر سیاهی است که سایه‌اش همیشه بر سر ماست. و با وجود راه‌حل‌های متنوع برای نجات سیاره‌مان، هنوز این […]

استراتژی‌های بی‌نظیر بازاریابی دیجیتالی مسترکارت را بررسی کنید به جای راه‌اندازی کمپین، می‌خواهیم در لحظات سرنوشت‌ساز، شتاب و حرکت را حفظ کنیم. جی مندل، معاون بازاریابی دیجیتال جهانی مسترکارت مسترکارت با ترکیب فناوری و خلاقیت، استراتژی‌های بی‌نظیری در بازاریابی دیجیتال ایجاد کرده است که باعث تقویت جایگاه برند در بازار جهانی شده‌اند. این شرکت با […]

استراتژی بازاریابی کوالکام: رمز موفقیت استراتژی بازاریابی کوالکام، این برند را به عنوان بازیگری قابل توجه در دنیای دیجیتال معرفی می‌کند.کوالکام با بهره‌گیری از روایت داستان و تمرکز بر فناوری‌های نوظهور، به‌طور موثری با مشتریان خود ارتباط برقرار کرده و از فرصت‌های رشد و تعامل استفاده کرده است. در این پست وبلاگی، به بررسی عمیق […]

راز موفقیت اچ‌اس‌بی‌سی: استراتژی‌های بازاریابی مؤثر هنگامی که از دنیای مالی بین‌الملل سخن می‌گوییم، اچ‌اس‌بی‌سی غول‌پیکری است که نامش خلاصه‌ای از تاکتیک‌های بازاریابی مالی در بیش از ۶۵ کشور است. اما در پس این موفقیت، داستانی جذاب از انطباق‌پذیری و نوآوری نهفته است. با ۳٫۰۹۱ تریلیون دلار آمریکا در مجموع دارایی‌ها تا ژوئن ۲۰۲۳، اچ‌اس‌بی‌سی […]

از بشقاب تا پست: 10 استراتژی بازاریابی شبکه‌های اجتماعی برای رستوران‌ها با مثال در دنیایی که تلفن‌های هوشمند همدم سفره‌ی ما هستند و هشتگ‌ها به اندازه‌ی نمک اهمیت دارند، موفقیت رستوران شما فقط به طعم غذاها بستگی ندارد؛ حضور آنلاین شما اهمیت دارد و شبکه‌های اجتماعی به عاملی کلیدی برای رونق کسب‌وکار تبدیل شده‌اند. ما […]

10 عنوان ایمیل فوق العاده برای افزایش نرخ باز شدن اکثر فعالان بازاریابی ایمیلی، اهمیت خط موضوع جذاب ایمیل را می‌دانند. با توجه به اینکه فقط چند ثانیه فرصت دارید تا اولین برداشت ایمیل خود را ثبت کنید، وسواس نسبت به خط موضوع کاملاً توجیه‌پذیر است. به همین دلیل است که نوشتن موضوع‌های ضعیف برای […]

9 جایگزین برتر گوگل ادسنس برای کسب درآمد، بیشتر ناشران از یک صرافی تبلیغات یا یک شبکه تبلیغاتی استفاده می‌کنند. در واقع، کسب درآمد از این طریق کار آسانی نیست. اگر خودتان ناشر باشید، احتمالا با مواردی مثل گوگل ادسنس که واسطه‌ای برای کسب درآمد است، آشنا هستید. ادسنس نمونه‌ای از پرکاربردترین شبکه‌های تبلیغاتی موجود […]

بازی‌سازی در بازاریابی دیجیتال: مزایا و مثال‌ها آیا تا به حال در شبکه‌های اجتماعی برندتان مطلبی منتشر کرده‌اید و با بی‌تفاوتی مواجه شده‌اید؟ هیچ تعاملی و هیچ بازخوردی نداشته است. حقیقت این است که این، واقعیت بسیاری از برندها در حال حاضر است. چرا؟ خب، سروصدا در فضای آنلاین خیلی زیاده. بیایید واقع‌بین باشیم. فقط […]

آموزش بازاریابی و فروش