09376996070 (سفارش سئو، سایت و تبلیغات)

پشت پرده موفقیت ادوبی: تاکتیک‌های بازاریابی نوآورانه

برای سفارش تماس بگیرید.

آنچه در این مقاله می خوانید:

پشت صحنه موفقیت ادوبی: تاکتیک‌های نوآورانه بازاریابی

فتوشاپ، ایلوستریتور، ایندیزاین، افتر افکتس، پریمیر و بسیاری دیگر… ادوبی سال‌هاست که با ابزارهای خلاقانه خود بر اکوسیستم آژانس‌های تبلیغاتی سلطه دارد.

از طراحی و عکاسی تا توسعه وب و تدوین فیلم، مجموعه ابزارهای ادوبی استاندارد صنعت است و جریان کار و انتظارات را در فضای آژانس‌ها شکل می‌دهد.

کاملاً مشخص است که این برنامه‌ها به اندازه‌ای مفید هستند که در سراسر جهان محبوب شده‌اند؛ با این حال، می‌دانیم که استراتژی بازاریابی ادوبی نیز در این محبوبیت بسیار مؤثر بوده است.

پشت پرده موفقیت ادوبی در بازارهای دیجیتال، طراحی سایت وردپرس نقش مهمی در ارتباط با مشتریان و نمایش نوآوری‌های برند دارد. ادوبی با طراحی سایت‌هایی که به راحتی قابل دسترس هستند و تجربه کاربری بی‌نقصی را ارائه می‌دهند، توانسته است جایگاه خود را در دنیای دیجیتال محکم کند. طراحی سایت وردپرس با انعطاف‌پذیری بالا، به برندهایی مانند ادوبی این امکان را می‌دهد که صفحات فرود جذاب، گالری‌های محصول، و محتوای آموزشی ویدیویی ایجاد کنند که به مشتریان کمک می‌کند تا ارزش واقعی محصولات و خدمات ادوبی را درک کنند. استفاده از وردپرس برای طراحی سایت‌های تعاملی و جذاب، می‌تواند نقش موثری در تقویت ارتباط برند با مخاطبان و به اشتراک‌گذاری تکنیک‌های نوآورانه در زمینه‌های مختلف ایفا کند.

بیایید با هم کشف کنیم.

استراتژی بازاریابی ادوبی

شرکت ادوب به‌خوبی می‌داند چگونه یک برند بسازد.

با توجه به اینکه محتوای آموزنده، تعامل با جامعه، تبلیغات هدفمند و تمرکز بر موفقیت مشتری را با هم ترکیب می‌کنند، جای تعجب نیست. در واقع، این شرکت برندی ممتاز می‌سازد که با افرادی که به خلاقیت زندگی می‌کنند، ارتباط عمیقی برقرار می‌کند. حرکات بازاریابی ادوبی، همراه با استفاده از… بهترین ابزارهای طراحی گرافیک آن را به بهترین شکل ممکن انجام داده و جایگاه خود را در صدر نرم‌افزارهای خلاقانه تثبیت کرده است.

مشاهده این مطلب  چشم از رقبا برندارید

با وجود قیمت بالای محصولات ادوبی و وابستگی زیاد آنها به هم، نبوغ بازاریابی این شرکت نقش بسیار مهمی در جای گرفتن برند آن در ضمیر ناخودآگاه صنعت خلاقیت داشته است.

کشف تفاوت رویکرد بازاریابی دیجیتال ادوبی چه می‌شود؟ ادامه مطلب را بخوانید.

همکاری با سازمان‌ها برای یک هدف خیرخواهانه

ادوبی نشان می‌دهد که همکاری با ابتکارات مسئولیت اجتماعی شرکتی، رسیدن به بخش‌های جدید و گشودن درهای بازار برای مشتریان بالقوه‌ی جدید را ممکن می‌سازد.

علاوه بر نمایش برند به عنوان شرکتی مسئولیت‌پذیر و دغدغه‌مند در ایجاد تغییر، این همکاری‌ها به ادوبی امکان دسترسی به مخاطبان جدیدی را می‌دهند که شاید از طریق کانال‌های بازاریابی سنتی نمی‌توانست به آن‌ها دسترسی پیدا کند.

علاوه بر این، همکاری‌های ادوبی با سازمان‌های مختلف، فرصت‌های خلق محتوا و روایت‌های واقعی را برایش فراهم می‌کند. به اشتراک گذاشتن داستان‌هایی درباره تأثیر مثبت این همکاری‌ها، با مخاطبان طنین‌انداز شده و تعامل واقعی ایجاد می‌کند.

کمپین اخیر ادوبی با عنوان «رویای بزرگ‌تر» را در نظر بگیرید که از لیگ ملی فوتبال زنان حمایت می‌کند.

ادوبی

ما با فدراسیون فوتبال انگلیس همکاری می‌کنیم تا جام حذفی زنان آدیداس را به سطح بالاتری برسانیم! منتظر فصل فوق‌العاده‌ای باشید! رویای بزرگتر داشته باش

صدای اصلی — ادوبی

پستی دیگر که نشان از حمایت ادوب از لیگ ملی فوتبال زنان دارد.

(ادوبی)

تیم‌ها قدرت می‌آفرینند! کلاس سازندگان NWSL روی نیروی غیرقابل توقف پشت لیگ ملی فوتبال زنان آمریکا (NWSL) یعنی تیم‌ها، نور می‌تابانیم! اطلاعات بیشتر در مورد همکاری ما با لیگ ملی فوتبال زنان آمریکا: [لینک] آن را قدرتمند کن

صدای اصلی — ادوبی — ادوبی

مشاهده این مطلب  نگاهی دقیق‌تر به استراتژی‌های بازاریابی آب فلوی

تیم بازاریابی ادوبی با انتخاب دقیق زمینه‌ها، ایجاد مشارکت‌های اصیل و ادغام ابتکارات مسئولیت اجتماعی در استراتژی کلی بازاریابی خود، موفق به ارتقای تصویر برند، جذب مخاطبان جدید و ایجاد تأثیر مثبت بر جهان شده است.

یکی از تاکتیک‌های بازاریابی نوآورانه ادوبی در موفقیت‌های دیجیتال، استفاده از خدمات سئو وردپرس برای افزایش دیده شدن آنلاین است. با بهینه‌سازی سایت‌های وردپرس با کلمات کلیدی دقیق و استراتژی‌های سئو حرفه‌ای، ادوبی توانسته است رتبه‌بندی سایت خود را در موتورهای جستجو بهبود بخشد و مخاطبان بیشتری جذب کند. خدمات سئو وردپرس، نه تنها باعث بهینه‌سازی محتوای سایت برای جستجو می‌شود، بلکه تجربه کاربری بهتری نیز ایجاد می‌کند که باعث افزایش تعامل کاربران و در نتیجه وفاداری مشتریان می‌شود. به این ترتیب، برندهایی مانند ادوبی با استفاده از خدمات سئو می‌توانند نوآوری‌های خود را به راحتی در معرض دید قرار دهند و همچنان بر پیشتاز بودن در بازارهای دیجیتال باقی بمانند.

قدرت هوش مصنوعی

رویکرد ادوبی به کاربران و مشتریان بالقوه‌اش نشان می‌دهد که این برند از هوش مصنوعی برای هوشمندتر، مؤثرتر و انسان‌محورتر کردن بازاریابی دیجیتال خود استفاده می‌کند.

علاوه بر اینکه هر ابزار خلاقانه با هوش مصنوعی (ادوبی سنسی، ادوبی آنالیتیکس، ادوبی فتوشاپ، ادوبی تجربه منیجر و موارد دیگر) تقویت می‌شود، ادوبی تمایل زیادی به نشان دادن تعهد خود به نوآوری، به‌ویژه هوش مصنوعی، دارد.

این برند به‌شدت در بهینه‌سازی وب‌سایت‌های خود با استفاده از هوش مصنوعی سرمایه‌گذاری می‌کند؛ به‌طوری که وقتی کاربری در وب‌سایت ادوبی جستجو می‌کند، الگوریتم‌های هوش مصنوعی تاریخچه مرور، خریدها و تعاملات او را تحلیل می‌کنند تا محصولات و خدمات مرتبط را شناسایی کنند. البته، این امر تجربه‌ای جذاب‌تر را فراهم می‌کند.

مشاهده این مطلب  استراتژی بازاریابی و تبلیغات برند فنتی بیوتی

علاوه بر استفاده از هوش مصنوعی در استراتژی بازاریابی دیجیتال ادوبی همچنین مخاطبان خود را در مورد نحوه عملکرد هوش مصنوعی آموزش می‌دهد. از آنجایی که این برند از ترس بالقوه در مورد هوش مصنوعی آگاه است، در این زمینه نقش خود را ایفا می‌کند.

همانطور که متخصصان بازاریابی دیجیتال می‌دانند، امسال رویداد سالانه ادوبی، Adobe MAX، بر چگونگی تحول خلاقیت توسط هوش مصنوعی تمرکز داشت و در این رویداد، لباس دیجیتالی حیرت‌انگیز ادوبی که با هوش مصنوعی طراحی شده بود، به نمایش گذاشته شد.

به اشتراک گذاشتن تجربیات و نکات

استراتژی بازاریابی دیجیتال ادوبی بر ارائه راهنمایی و الهام‌بخشی به افراد برای آثار خلاقانه‌شان تمرکز دارد. این شرکت با اشتراک‌گذاری ترکیبی از آموزش‌های عملی، داستان‌های الهام‌بخش از کاربران و بررسی‌های عمیق در زمینه تخصص خلاقانه، به این هدف دست می‌یابد. ادوبی از طریق این تلاش‌ها، خود را به‌عنوان یک رهبر فکری و منبعی مورد اعتماد در جامعه خلاق تثبیت کرده است.

(ادوبی)

کدام مرجع بهتر عمل کرد؟ (صورتک اول، دوم یا سوم) نظریه صورت گربه

صدای اصلی — ادوب — ادوب

علاوه بر تعهد به کمک به کاربران، ادوبی با نمایش موفقیت‌های واقعی کاربرانش، به‌طور غیرمستقیم ارزش محصولات خود را نیز نشان می‌دهد. در نهایت، این امر بینندگان را به استفاده از راه‌حل‌های ادوبی ترغیب کرده و به افزایش فروش می‌انجامد.

(ادوبی)

با نزدیک شدن به دهم اکتبر، تیم شبکه‌های اجتماعی ما مشتاقانه منتظر Adobe MAX هستند! ما در حال آماده شدن برای این همایش و هیجان‌زده برای معرفی نسخه‌های جدیدی که هوش از سرتان می‌برد، هستیم. در Adobe MAX شرکت کنید تا آینده‌ی خلاقیت و هوش مصنوعی را تجربه کنید. آنجا می‌بینیمتان!

مشاهده این مطلب  پرسش و پاسخ‌های رایج در مورد راه‌اندازی برند

صدای اصلی – ادوبی

(متن فارسی روان ترجمه شده در اینجا قرار می‌گیرد.)این امر طبیعتاً تعامل کاربران، اشتراک‌گذاری دانش و حمایت متقابل را افزایش می‌دهد، وفاداری به برند را تقویت کرده و اکوسیستمی مثبت پیرامون ادوبی می‌سازد.

(ادوبی)

پروژه رویایی شما چیست؟ برای @atnndesign، طراحی برندینگ یک کافی‌شاپ جذاب است. طرح مفهومی کافه «دریپ» او را ببینید.

صدای اصلی – ادوبی – ادوبی

همکاری با هنرمندان

روش دیگر ادوبی برای حمایت از جامعه خلاق، همکاری با هنرمندان محلی است.

ادوبی اغلب آثار هنرمندان محلی را در صفحات اجتماعی خود به نمایش می‌گذارد و به این ترتیب، فرصت دیده شدن و معرفی آثارشان به مخاطبان وسیع‌تری را برایشان فراهم می‌کند. اما این اقدام فواید دیگری نیز برای ادوبی دارد؛ نمایش آثار متنوع هنری محلی، صفحات اجتماعی و کانال‌های بازاریابی ادوبی را غنی‌تر کرده و به آن‌ها الهام بخشیده و مخاطبانشان را درگیر می‌کند.

به عنوان نمونه‌ای عالی، شرکت ادوبی با هنرمندان و جوامع محلی در…بی‌هنس و رویدادهای گالری‌های محلیبی‌هنس را به‌عنوان بستری برای ساخت پرتفولیو و شبکه‌سازی معرفی کرد.

با حمایت از هنر و هنرمندان محلی، شرکت ادوبی به پویایی فرهنگی و انرژی خلاقانه جوامع کمک می‌کند و تعهد خود را به حمایت و توانمندسازی جوامع محلی نشان می‌دهد.

ادوبی

تماشای کويسون که به اشکال جان می‌بخشد

صدای اصلی — ادوبی — ادوبی

ساختن جامعه و برگزاری رویدادها

شرکت ادوبی فراتر از ساخت نرم‌افزارهای قوی عمل می‌کند؛ این برند به‌طور فعال رویدادهایی برگزار و جوامع آنلاین ایجاد می‌کند و به‌طور قابل‌توجهی به موفقیت دیجیتال کاربران خود کمک می‌نماید.

علاوه بر برگزاری نشست‌ها و وبینارهای آنلاین ویژه رشته‌های خلاقانه، تیم بازاریابی با رویدادهای سالانه‌ای مانند Adobe Max، جایگاه ادوبی را به‌عنوان یک پیشرو در اندیشه مستحکم می‌کند. همان‌طور که کاربران رسانه‌های اجتماعی می‌دانند، ادوبی امسال برای به اشتراک گذاشتن بینش‌های حاصل از رویداد سالانه خود، تمام کانال‌ها را پوشش داد.

مشاهده این مطلب  چگونگی انجام نظرسنجی‌های خودتان به صورت آنلاین

ادوبی

ما کاملاً مجذوب این شگفتی‌های باورنکردنی شدیم ((مَکس ادوبی)) یواشکی! این نوآوری‌های هوش مصنوعی، خلاقیت را متحول می‌کنند، مرزها را درمی‌نوردند و الهام‌بخش ما هستند، بیش از هر زمان دیگری. کدام‌یک از این پروژه‌ها برای شما ضروری است؟ به ما بگویید کدام‌یک را می‌خواهید در محصول ببینید.

صدای اصلی – ادوبی – ادوبی

ادوبی در ایجاد جوامع، بسیار مهارت دارد و پلتفرم‌های پویایی می‌سازد که به منزله شبکه‌های اجتماعی برای هنرمندان خلاق عمل می‌کنند. به عنوان مثال، بی‌هنس را در نظر بگیرید: این پلتفرم، نمونه کارها را به نمایش می‌گذارد، تبادل نظر و همکاری را تقویت می‌کند و فرصت‌های شغلی ارائه می‌دهد.

(ادوبی)

اگر نگویی، ما هم نمی‌گوییم. (اَدوب ماکس)

صدای اصلی – ادوبی

هدف قرار دادن میکرو اینفلوئنسرها

اگرچه ادوبی در بازاریابی تأثیرگذار با استعدادهای مختلفی در سراسر جهان همکاری می‌کند، اما تمرکز استراتژیک آن بر روی میکرواینفلوئنسر‌ها به‌عنوان عامل موفقیتش قابل توجه است.ادوبی اسپارک و جسیکا کوبایسی&فتوشاپ اثر آرون بلِیز

با توجه به این که میکرو اینفلوئنسر‌ها (با تعداد دنبال‌کنندگان بین ۱۰۰۰ تا ۱۰۰۰۰۰) طیف متنوعی از سبک‌ها و صداهای خلاقانه را ارائه می‌دهند، این موضوع تعجب‌آور نیست. این امر تنوع و تازگی به محتوای بازاریابی ادوبی می‌افزاید و از یکنواختی و تکرار آن جلوگیری می‌کند.

از طرف دیگر، همکاری با میکرو اینفلوئنسرها می‌تواند از نظر هزینه، به صرفه‌تر از کار با سلبریتی‌های بزرگ اینترنت باشد. این روش به ادوبی اجازه می‌دهد تا مخاطبان وسیع‌تری را پوشش دهد، در عین حال در بودجه خود باقی بماند و کمپین‌های مختلف را آزمایش کند.

ادوبی

با گیلی و ادوبی اکسپرس و با استفاده از تم‌های «ترسیده اما تلاشگر» او، خلق کنید. لینک رو در بیو پیدا کنید!

مشاهده این مطلب  نیچ مارکت چیست و چگونه به یک بازار نیچ دست پیدا کنیم؟

صدای اصلی – ادوبی

کمپین‌های بازاریابی دیجیتال ادوبی

از بهره‌گیری از هوش مصنوعی برای توانمندسازی کاربران و شخصی‌سازی تجربه‌ها گرفته تا همکاری با هنرمندان محلی و تشویق جوامع، کمپین‌های بازاریابی دیجیتال ادوبی، در همکاری با نوآوران آژانس‌های بازاریابی فناوری فراتر از تبلیغ صرف محصول بروید.

در این بخش، به دنیای بازاریابی دیجیتال ادوبی می‌پردازیم و استراتژی‌های خلاقانه‌ای را بررسی می‌کنیم که جایگاه این شرکت را به‌عنوان یک رهبر در این حوزه مستحکم کرده است.

با ادوبی خلق کن

کمپین « خلق کنید با ادوبی » یک کمپین چندوجهی است که خالقان را در همه سطوح به شکوفایی استعدادشان و به اشتراک گذاشتن آثارشان با جهان ترغیب می‌کند.

adobe-tiktok-account

به عبارت دیگر، کمپین #CreateWithAdobe مردم را به استفاده از ابزارهای ادوبی برای به اشتراک گذاشتن دیدگاه‌های منحصربه‌فردشان تشویق می‌کند. این کمپین شامل طیف وسیعی از محتوا از طرح‌های ثابت و فیلم‌های جذاب گرفته تا عکس و محتوای شبکه‌های اجتماعی است و به ادوبی اجازه می‌دهد از محتوای تولیدشده توسط کاربران بهره ببرد.

هشتگ «با ادوب خلق کن» با محتوای متنوع، گستره جهانی و تمرکز بر خلاقیت کاربران، تصویری از آینده‌ی بیان دیجیتال ارائه می‌دهد.

برنامه سازندگان ادوبی اسپارک

برنامه سازندگان ادوبی اسپارک، کمپین دیگری از ادوبی است که خالقان در همه سطوح را به نوآوری ترغیب می‌کند. این ابتکار جذاب به کاربران کمک می‌کند تا امکانات ادوبی اسپارک، پلتفرمی فراگیر برای خلق محتوای جذاب شبکه‌های اجتماعی، گرافیک و موارد دیگر را کشف کنند.

این کمپین/برنامه، تاکنون کاربران بی‌شماری را قادر ساخته تا داستان‌های خود را با دنیا به اشتراک بگذارند؛ داستان‌های موفقیت‌آمیز آن‌ها، پتانسیل برنامه در تقویت خلاقیت، بلند کردن صداها و ایجاد جامعه‌ای قوی‌تر پیرامون داستان‌گویی را برجسته می‌کند.

مشاهده این مطلب  راز موفقیت در دم‌آوری: نگاهی عمیق به استراتژی بازاریابی دیجیتال استارباکس

نبردهای فتوشاپ

این ابتکار کاربری در بِهنس، کاربران را در همه سطوح به بازسازی یک تصویر خاص با فتوشاپ فرا می‌خواند. این کار، مشارکت اجتماعی را برمی‌انگیزد، امکانات بی‌کران نرم‌افزار را به نمایش می‌گذارد و سروصدای ارگانیک و محتوای تولیدشده توسط کاربران را پیرامون برند ایجاد می‌کند.

همچنین، درک ترجیحات و روندهای کاربران را فراهم می‌کند و توسعه‌ی محصولات و جامعه‌ی آینده را شکل می‌دهد.

(اضافه):

ارجاعات فیلم ادوبی

اگرچه نمی‌توان آن را یک کمپین بازاریابی دیجیتال دانست، اما ارجاع‌های سینمایی ادوبی در محتوایش، شور و شوق کاربران را برمی‌انگیزد.

ادوبی

می‌توانید در Adobe MAX کنار ما بنشینید. به ما در ۱۰ تا ۱۲ اکتبر بپیوندید – لینک در بیو. روز دختران بدجنس

صدای اصلی — ادوبی — ادوبی

با اشاره به فیلم‌ها و سریال‌های محبوب (از جمله فیلم‌های عاشقانه‌ی معروف مثل دختران بدجنس)، ادوبی از نقاط مشترک فرهنگی بهره می‌برد و حس نزدیکی ایجاد می‌کند. این روش همچنین به کاربران امکان می‌دهد بر سر علاقه‌ی مشترکشان به ادوبی و فرهنگ عامه پیوند برقرار کنند. بنابراین، روشی هوشمندانه برای ارتباط با کاربران و تقویت تصویر برند است.

(ادوبی)

خدایا، داریم دیوونه می‌شیم! خیلی ذوق دارم که خودمون درستش کنیم. کمد مجازی با قابلیت پرکردن مولد آدوب فایرفلای، مثل بنولوس… فکر می‌کنی می‌تواند یک عَلایه‌ بسازد؟

صدای اصلی — ادوب — ادوب

جواد یاسمی (متخصص سئو)

جواد یاسمی (متخصص سئو)

استراتژیست و مشاور سئو سایت های شرکتی، فروشگاهی، کارخانه ها و برندها با بهترین و بزرگترین تیم سئو در مشهد، تهران و ایران | سئو (SEO) با جواد یاسمی

آخرین مقالات مرتبط

پاك كردن سابقه جستجو در گوگل

پاك كردن سابقه جستجو در گوگل

پاك كردن سابقه جستجو در گوگل می‌تواند برای حفظ حریم خصوصی و امنیت انجام شود. همه ما در دنیای دیجیتال...
مشاوره کسب و کار اینترنتی در مشهد

مشاوره کسب و کار اینترنتی مشهد - مشاوره کسب و کار آنلاین - بهترین مشاور کسب و کار مشهد

مشاوره کسب و کار اینترنتی در مشهد توسط بهترین مشاور کسب و کار یعنی مهندس جواد یاسمی ارائه می شود. با...
گسب و کارها پر درآمد

معرفی کسب و کارهای جدید و پردرآمد + نمونه های واقعی!

در دنیای امروزی پر از نوآوری و فناوری، کسب و کارهای جدید در دنیا به سرعت در حال ظهور و پیشرفت هستند....

رمزگشایی رفتار مصرف‌کننده: چگونگی استفاده از داده‌های بینش بازاریابی برای موفقیت کمپین‌ها

رمزگشایی رفتار مصرف‌کننده: چگونه داده‌های بینش بازاریابی، موفقیت کمپین‌ها را هدایت می‌کند با پیشرفت‌های...

انقلاب در استراتژی‌های بازاریابی دیجیتال صنعت خدمات خانگی در سراسر جهان

انقلاب در استراتژی‌های بازاریابی دیجیتال صنعت خدمات خانگی در سراسر جهان آیا به دنبال گسترش کسب‌وکار خدمات...

5 استراتژی بازاریابی موفق GoPro برای افزایش فروش

5 استراتژی موفق بازاریابی GoPro برای افزایش فروش همه ما روحیه ماجراجویی نداریم و هیچ کس موظف به ماجراجویی...

برنامه‌های شریک نرم‌افزاری به‌عنوان سرویس (SaaS): برتری غیرقابل‌انکار برای هر آژانس بازاریابی

برنامه‌های شریکی نرم‌افزار به‌عنوان سرویس: برتری غیرقابل‌رقابت برای هر آژانس بازاریابی آیا نماینده‌ی...

سه راه برای جذب مشتریان جدید توسط شرکت‌ها و فریلنسرها: بینش‌هایی از گزارش ۲۰۲۳ میل‌چیمپ و کو

سه راه برای جذب مشتری جدید توسط شرکت‌ها و فریلنسرها: بینش‌هایی از گزارش سال ۲۰۲۳ میل‌چیمپ و کو چه در...

12 فرصت هوشمندانه واقعیت مجازی برای کسب‌وکارها در سال 2023

12 فرصت هوشمند واقعیت مجازی برای کسب‌وکارها در سال 2023 واقعیت مجازی تأثیر گسترده و ماندگاری بر کار،...

روندهای مصرف‌کننده که باید در استراتژی بازاریابی خود لحاظ کنید

روندهای مصرف‌کننده که باید در استراتژی بازاریابی خود لحاظ کنید نمی‌توان تأثیر کووید-۱۹ بر کل جهان را...

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سفارش تبلیغات محیطی (بیلبورد، هدایا ویژه و …) | 09339159432

سفارش تبلیغات دیجیتال (طراحی سایت، سئو، اینستاگرام و ..) | 09376996070